Waarschijnlijk wel, was vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
Vanavond komen Ronaldo, Messi en Falcao toch in de pakjes? Komen ze daarna nog 1 keer allemaal? Ik wil Marcelo kopen namelijk, maar niet als 'ie nog een keer in de pakjes komt.
Dat is nog niet zeker maar ga er maar van uit dat ze zondag het hele TOTY in packs gooien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef pascal08 het volgende:
Vanavond komen Ronaldo, Messi en Falcao toch in de pakjes? Komen ze daarna nog 1 keer allemaal? Ik wil Marcelo kopen namelijk, maar niet als 'ie nog een keer in de pakjes komt.
Hopelijk gaat 'ie richting de 400k. Die man past perfect in m'n team en heeft bazenstats.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, was vorig jaar ook.
Zijn stats op futhead kloppen alleen (nog steeds) niet, zijn de stats van Ramos.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat 'ie richting de 400k. Die man past perfect in m'n team en heeft bazenstats.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zijn stats op futhead kloppen alleen (nog steeds) niet, zijn de stats van Ramos.
Dat zou wel echt verneukt zijn. Ik had vorig jaar TOTS Falcao en TOTS Benzema voor <700k.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:51 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Falcao krijgt echt bazenstats, die zal wel rond de 1,5m coins gaan worden, hopelijk zit ik er zwaar naast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Djeetje/Davejong/FifaSkiller:
[ afbeelding ]
En maar zeggen dat jij eerlijk aan je coins was gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat hij dat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
[ afbeelding ]
Dat soort knulletjes lopen altijd een keer tegen de lamp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een jongen bij mij vroeger op de middelbare school is een keer bedreigd met een mes bij hem thuis nadat 'ie mensen had opgelicht op school. Het ging op een gegeven moment zelfs zover dat z'n ouders besloten te verhuizen, omdat die jongen niet meer naar school durfde omdat ze 'm anders dood zouden steken.
Maar goed, je kunt het wel tegen ze zeggen, maar ze krijgen zo'n harde e-penis van oplichten, dat ze het maar een keer moeten ervaren.![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 17:00:19#TOTY Mids leave packs in 2 hrs! New #TOTY players warming up to come on at 6pm UK along
Happy Hr! GPP 25K packs, no 2x chance. #FUT reageer retweet
Ik gok 2-2.5 miljoen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:59 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil heel graag de TOTY Ronaldo kopen, vraag me af hoe duur die gaat worden. Volgens mij wordt dat echt schrikken geblazen
Ze doen dan toch ook weer de Jumbos en die packs met 12 rares dus wat heeft dit dan voor zin?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 17:00:19#TOTY Mids leave packs in 2 hrs! New #TOTY players warming up to come on at 6pm UK along
Happy Hr! GPP 25K packs, no 2x chance. #FUT reageer retweet
Hij was geblokkeerd op zijn hoofdaccount(Davejong), daarna maakte hij een nieuw account aan. Allemaal gelezen op XboxWorld.quote:
Mijn bullshitdetector gaat af !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb dat niet gebruikt.
Iemand die ik ken was het overkomen.
Zelf gebruik ik het niet.
Als ik een Xbox had dan had ik vals gespeeld met fifa ja.
Alleen op een playstation kan je geen illegale kaarten kopen.
watquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb dat niet gebruikt.
Iemand die ik ken was het overkomen.
Zelf gebruik ik het niet.
Als ik een Xbox had dan had ik vals gespeeld met fifa ja.
Alleen op een playstation kan je geen illegale kaarten kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |