Door de pack die je krijgtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef DeWesp het volgende:
Kom er verdomme net pas achter dat je maar 1x een goldpack krijgt als je de goldcup wint. Waarom heet het dan in hemelsnaam goldcup?????
Wat dacht jij, dat je een gouden beker kreeg?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef DeWesp het volgende:
Kom er verdomme net pas achter dat je maar 1x een goldpack krijgt als je de goldcup wint. Waarom heet het dan in hemelsnaam goldcup?????
Heb jij die niet gekregen dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat dacht jij, dat je een gouden beker kreeg?
Gewoon opentrekken die zooi!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:56 schreef Alovenac het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen, straks nog wat packs te kopen.. Wie weet heb ik ook eens geluk, haha.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat dacht jij, dat je een gouden beker kreeg?
Bij mij gooiden ze hem in de papierbak.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens mij ging die niet door de brievenbus
hoelaat ook alweerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:58 schreef Baje het volgende:
Ik ben benieuwd naar de geweldige stats van de TOTY strikers
jij ga weer packs openen ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:59 schreef Maver24 het volgende:
nog een uurtje, laat maar komen die handel
Ik moest mijne ophalen op het postkantoor, want ik was 2x niet thuis bij de aflevering. Ja, wist ik veel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bij mij gooiden ze hem in de papierbak.
Kijk daar maar in, ik weet bijna zeker dat je hem vindt!
Neuh, ik heb het wel gehad met packs openen, zeker nadat ik gisteravond Sergio Ramos in een pakje kreeg. Mijn kans op een TOTY speler is wel verlopen denk ik zoquote:
Had je TOTY Ramos?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het wel gehad met packs openen, zeker nadat ik gisteravond Sergio Ramos in een pakje kreeg. Mijn kans op een TOTY speler is wel verlopen denk ik zo
Hoeveel pakjes heb je dan wel niet geopend of heb je zoals altijd geluk ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het wel gehad met packs openen, zeker nadat ik gisteravond Sergio Ramos in een pakje kreeg. Mijn kans op een TOTY speler is wel verlopen denk ik zo
Opkopen tot hoeveel? Voor hoeveel verkopen en player of squadfitness?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:00 schreef Dudeweiser het volgende:
even dineren bij mijn opa en oma en daarna maar wat fitnesskaarten gaan halen
je bent opgelichtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:01 schreef BDIL het volgende:
Ik eis nog mijn 30k van Thorben maar hij is sporloos
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:01 schreef BDIL het volgende:
Ik eis nog mijn 30k van Thorben maar hij is sporloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |