Als je alles volgens die filmpjes doet dan zou je squat perfect moeten zijn. Kijk de filmpjes nog eens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef FootieB het volgende:
[..]
Merk het bij mijzelf wel als ik iets zwaarder ga dat het dan net een goodmorning lijkt als ik squat. Kwestie van iets lager gaat met gewicht ofniet? Want die punten waar je op moet letten in dat filmpje doe ik allemaal al!
Dit had ik ook, volgens mij was ik toen lager in gewicht gegAn en aan techniek gewerkt. Ik moest mijn benen wat winder en tenen naar buiten wijzen en naar voren kijken en niet omhoog. Ik squat nu meer zonder dat ik voorover buig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef FootieB het volgende:
[..]
Merk het bij mijzelf wel als ik iets zwaarder ga dat het dan net een goodmorning lijkt als ik squat. Kwestie van iets lager gaat met gewicht ofniet? Want die punten waar je op moet letten in dat filmpje doe ik allemaal al!
Je kan ook een full body doen zonder 3x per week te squaten natuurlijk. Bijvoorbeeld alleen maandag en vrijdag squats, woensdag deadlifts. En dan misschien een andere beenoefening als je toch benen wil trainen op woensdag.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:55 schreef JanKort het volgende:
Ok, wat denken jullie;
Stronglifts gedaan(na een jaar aankloten), toen SS, nu ruim een jaar verder dacht ik te beginnen aan split.
Mn gevoel zegt nu, toch beter van niet en wil weer fullbody.
3 x zwaar squatten in de week is teveel geworden.
Nu dacht ik aan zoiets;
Dag 1 squat
Dag 2 Bench
Dag 3 Deadlift
als eerste oefening, dus het zwaarste trainen.
Verder afwisseln, dus bijvoorbeeld niet 3 keer squat maar 2 keer en een keer lunges.
Zelfde voor de andere compounds, dus afwisselen maar wel elke spiergroep elke dag trainen.
Verder uitwerken of kan ik bv beter wel 3 keer beginnen met squat, alleen dan bv dag 2 lager volume?
De beginners ruimen de boel op voor de gevorderden. Mooie training meteenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:58 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is eigenlijk de etiquette mbt het opruimen van de (barbel)gewichten? Ikzelf hang ze als ik klaar ben altijd terug op het rekje waar ze horen en laat een lege bar achter. Maar bijkans iedereen hier laat het gewoon achter als ze klaar zijn, niet zelden vind je dus een bar in het squatrek met nog 120kg ofzo eraan, erg irritant om dat weer leeg te halen.
Of is het gebruikelijk dat je het gewoon achterlaat zoals je het gebruikt heb?
Ik ben pas net begonnen in de gym, dus ken de gebruiken niet zo.
Pcies, beetje creatief mee zijn. En toch een goed schema neerzetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:00 schreef JanKort het volgende:
Ja, dat was mn optie1 ook; bijvoorbeeld op dag2 de lunges ipv squat. Dag 3 de squat niet als eerst, zodat een andere oefening 'voorrang' krijgt.
Ik vind het wel irritant dat die zooi van anderen eerst opgeruimd moet worden, maar als het verder normaal is dan laat ik het na mijn work-out ook gewoon hangen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:01 schreef JanKort het volgende:
[..]
De beginners ruimen de boel op voor de gevorderden. Mooie training meteen
MAW; je doet het goed!
Onzin. Iedereen met fatsoen ruimt gewoon zijn eigen rotzooi op. Ik train trouwens thuis, dus heb er geen last van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:01 schreef JanKort het volgende:
[..]
De beginners ruimen de boel op voor de gevorderden. Mooie training meteen
MAW; je doet het goed!
Altijd je eigen zooi opruimen, of je nou 100 jaar traint of een week. Degenen die dat niet doen zijn klootzakken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:58 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is eigenlijk de etiquette mbt het opruimen van de (barbel)gewichten? Ikzelf hang ze als ik klaar ben altijd terug op het rekje waar ze horen en laat een lege bar achter. Maar bijkans iedereen hier laat het gewoon achter als ze klaar zijn, niet zelden vind je dus een bar in het squatrek met nog 120kg ofzo eraan, erg irritant om dat weer leeg te halen.
Of is het gebruikelijk dat je het gewoon achterlaat zoals je het gebruikt heb?
Ik ben pas net begonnen in de gym, dus ken de gebruiken niet zo.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef bascross het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen met fatsoen ruimt gewoon zijn eigen rotzooi op. Ik train trouwens thuis, dus heb er geen last van.
Ja dat leek mij dus ook, maar omdat het echt door heel veel lui niet gedaan wordt was ik benieuwd of dat misschien zo hoorde. Maar duidelijk, ik ruim gewoon, logisch, m'n spullen op.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Altijd je eigen zooi opruimen, of je nou 100 jaar traint of een week. Degenen die dat niet doen zijn klootzakken.
Wat voor materiaal heb je?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef bascross het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen met fatsoen ruimt gewoon zijn eigen rotzooi op. Ik train trouwens thuis, dus heb er geen last van.
Het zijn meestal de hersenloze sjonnies en mo´s die, hun zooi niet opruimen, met van alles gooien, keihard schreeuwen als ze benchpressen met 30 kilo, op hun telefoon zitten terwijl ze apparatuur bezet houden, in het squatrack curlen, met petjes op trainen, voor je gaan staan met hun 5 kilo gewichtjes voor tricep extentions, enz...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
Ja dat leek mij dus ook, maar omdat het echt door heel veel lui niet gedaan wordt was ik benieuwd of dat misschien zo hoorde. Maar duidelijk, ik ruim gewoon, logisch, m'n spullen op.
Was een geintjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik vind het wel irritant dat die zooi van anderen eerst opgeruimd moet worden, maar als het verder normaal is dan laat ik het na mijn work-out ook gewoon hangen.
Vandaar dus mijn vraag aangezien ik onbekend ben met de gebruiken
Als je er gewoonte van maakt alles gewoon gelijk terug op zijn plek te leggen merk je niet eens meer dat je het doet na een tijdje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:24 schreef JanKort het volgende:
Overigens train ik thuis, en heb ik mn eigen bagger op te ruimen. Net zo irrtant
Ik heb er zelf geen problemen mee, zie het gewoon als een extra oefening. Je loopt immers toch met gewichten te leurenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je er gewoonte van maakt alles gewoon gelijk terug op zijn plek te leggen merk je niet eens meer dat je het doet na een tijdje.
Dat zit best dicht bij mijn beeld wat ik van de gemiddelde bezoeker hebquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zijn meestal de hersenloze sjonnies en mo´s die, hun zooi niet opruimen, met van alles gooien, keihard schreeuwen als ze benchpressen met 30 kilo, op hun telefoon zitten terwijl ze apparatuur bezet houden, in het squatrack curlen, met petjes op trainen, voor je gaan staan met hun 5 kilo gewichtjes voor tricep extentions, enz...
Maar als je hun moeder een hoer noemt voor het niet opvoeden, wat waar is uiteraard, krijg je een klap voor je muil,
Powerrack, bankje, olympische stang, 50mm dumbells en gewichten. Aan het powerrack zit ook nog een pulley voor cable row enzo.quote:
Ja, bedankt. Die heb ik ook gekozen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-monohydraat/
Ik neem geen multi meer, maar ik had voorheen deze. http://www.bodyenfitshop.(...)-mens-ultra-potency/quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Die heb ik ook gekozen.
Heb jij toevallig ook multi-vitaminen van B&F? Die moet ik ook weer hebben alleen ik weet niet welke. Ik vind die site van B&F echt onhandig.
Hmm, oké.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik neem geen multi meer, maar ik had voorheen deze. http://www.bodyenfitshop.(...)-mens-ultra-potency/
inclined bankje, met buik en borst op gaan liggen en roeien.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
'row' bewegingen zijn imho bij uitstek bewegingen om met een machine te doen ipv vrije gewichten. Zwaartekracht werkt alleen omlaag, waardoor je je in een half onnatuurlijke positie moet wringen om rows te kunnen doen. Hoewel het wel kan, lijkt me dat je erector spinae er niet voor gebouwd is om de schokken op te vangen van je BORs of Pendlay's.
Ik moet er natuurlijk wel cool uitzien hé.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:53 schreef JanKort het volgende:
het gaat om een aanvulling he. Als het goed is, eet je gevarieerd en gezond. Maw, een goedkope multi vult echt wel aan wat nodig is. Uiteraard staat een animal-pak veel coolerder en levert de BnF een bak met $ op.
Daarom pak ik die animal ook even meequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moet er natuurlijk wel cool uitzien hé.
Jij traint wel zwaar geloof ik hé? Als je echt zwaar gaat squatten moeten je rompspieren wel voldoende ontwikkeld zijn om dat gewicht te kunnen dragen lijkt me.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:14 schreef stinkie het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ik met squats aan mijn max zit doordat buik en rug het niet meer aankunnen. Val ook naar voren idd, onderlijf/rug gaan gevoelig worden. Hebben meer dat?
Ik vind de abb wheel nog altijd de beste oefining. En naar mijn gevoel een van de beste met oog op squats.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:37 schreef stinkie het volgende:
En weer eens wat buikspieren gaan doen.
Ik zou een lichte full body doen, waarbij je borst biceps wat ontziet,zodat je maandag je borst biceps weer vol kan trainen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, begin eindelijk weer beter te worden. Heb nu vier dagen niet getraind en amper gegeten, wat pomp weg maar verder weinig schade.
Nu wil ik morgenochtend als het even kan gaan trainen. Normaal is zondag mijn rustdag en begin ik op maandag met mijn 4-day split (maandag borst-biceps). Nu wil morgen eigenlijk gewoon een full-body work doen, wat compounds en misschien wat isolatieoefeningen voor armen. Is dit verstandig of kan ik morgen beter gewoon met mijn normale schema beginnen?
Bedoelde eigenlijk rug biceps haha, maar bedankt, dat was ik van plan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou een lichte full body doen, waarbij je borst biceps wat ontziet,zodat je maandag je borst biceps weer vol kan trainen.
Ja dat is ook weer zo, maar ik sta te springen om weer te trainen en heb mezelf al vier dagen complete rust gegund.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:21 schreef Mithras82 het volgende:
Je bent ziek geweest gun je lichaam tijd. Begin gewoon maandag weer. Alsof die dag je gaat helpen.
Je kunt ook morgen trainen en maandag overslaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk rug biceps haha, maar bedankt, dat was ik van plan.
[..]
Ja dat is ook weer zo, maar ik sta te springen om weer te trainen en heb mezelf al vier dagen complete rust gegund.
Lucky you.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:52 schreef esv7 het volgende:
Ik lees overal dat spierpijn geen indicatie is van spier groei. Ook lees ik dat sommigen denken dat als je geen dpierpijn meer hebt je je schema moet omgooien om gewenning tegen te gaan. Alleen ik heb eigenlijk in de 3 maanden dat ik train geen spierpijn gehad. Echter is er wel vooruitgang, verschilt dit dan zoveel per persoon? Ik lees dat sommigen met pijn en moeite naar de wc gaan na het squatten en dergelijke dingen.
Als ik deze post mag geloven, lijk je enigzins gelijk te hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
'row' bewegingen zijn imho bij uitstek bewegingen om met een machine te doen ipv vrije gewichten. Zwaartekracht werkt alleen omlaag, waardoor je je in een half onnatuurlijke positie moet wringen om rows te kunnen doen. Hoewel het wel kan, lijkt me dat je erector spinae er niet voor gebouwd is om de schokken op te vangen
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130747213&page=13quote:Hey nads. Nothings quite that black and white with only lifting a certain way or doing certain body movements. For example, if I was teaching someone to lift 100lb boxes all day then there is a lot of merit to teaching only saggital plane movements with neutral spinal mechanics because it does place a very large intradiscal stress on your body if you introduce a rotational component. But also in reality we dont move in unidirectional planes through life. Almost every motion is through diagonal movements and rotation is one that our spines are supposed to move through. The difference between lifting a load like the boxes and the cable chops are that one has placed a compressional load on the spine which increases the risk for disc herniations and the other dosent. From a preventative and rehabilitation standpoint, we have to musculoskeletally and neuromuscularly train the areas that are weak and not completely avoid them since it is unreasonable to move through life in unidirectional planes. Also most importantly the reason to train in rotational movements, in a safe manner, is to target the muscles responsible for providing segmental stability. Namely the multifidi, rotatores, and spinalis musculature. No other groups of muscles travel from one vetebre segment to another to provide this stability. I think by not training stabilization muscles we are more at risk for herniations. So both are true to an extent. Avoid rotation when lifting under a compressional load to ensure that the intradiscal pressure does not exceed its envelope of function and on the other hand train the rotatores to provide good segmental stability when we need it and reduce the risk of herniations. And certainly herniations can happen without any rotational component but by doing some of this core work it makes for a spine that is able to control the forces demanded of it when asked in the weight room. Hope this all made sense.
Verschilt per persoon en na een tijdje wen je eraan. Na een dag squatten en liften kom ik zelf al met moeite de trap van de sportschool af zonder te vallen, daarna loop ik vaak een paar dagen alsof ik in mijn kontje ben gepierd.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:52 schreef esv7 het volgende:
Ik lees overal dat spierpijn geen indicatie is van spier groei. Ook lees ik dat sommigen denken dat als je geen dpierpijn meer hebt je je schema moet omgooien om gewenning tegen te gaan. Alleen ik heb eigenlijk in de 3 maanden dat ik train geen spierpijn gehad. Echter is er wel vooruitgang, verschilt dit dan zoveel per persoon? Ik lees dat sommigen met pijn en moeite naar de wc gaan na het squatten en dergelijke dingen.
Herkenbaar. Afgelopen donderdag voor het eerst na mijn rustweek gesquat. Ik kan dus nu al twee dagen niet meer normaal lopenquote:Op zondag 13 januari 2013 01:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Verschilt per persoon en na een tijdje wen je eraan. Na een dag squatten en liften kom ik zelf al met moeite de trap van de sportschool af zonder te vallen, daarna loop ik vaak een paar dagen alsof ik in mijn kontje ben gepierd.
Heerlijke oefening is dat, je pakt er ook je rug ed mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind de abb wheel nog altijd de beste oefining. En naar mijn gevoel een van de beste met oog op squats.
[ afbeelding ]
Bij ons was dat ding binnen 2 weken gejat. Ik doe dit nu met een barbell maar heb toch het idee dat zo'n wheel prettiger werkt.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Heerlijke oefening is dat, je pakt er ook je rug ed mee.
Ik heb er eentje thuis, kosten geen drol. 15 AWG ofzo. Maar met een barbell is het net zo makkelijk, maar je neemt een groter oppervlak in beslag om te trainen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Bij ons was dat ding binnen 2 weken gejat. Ik doe dit nu met een barbell maar heb toch het idee dat zo'n wheel prettiger werkt.
Leuk stuk, ben het weer met de fundamenten eens.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:21 schreef Diabox het volgende:
http://muscleandsportsscience.com/the-high-protein-diet/
google op granddad shirtquote:Op zondag 13 januari 2013 14:21 schreef ChesterPerry het volgende:
vraagje: bij welke winkel kan je strakke slim fit t shirts of tanktops halen?
bij voorbaat dank!
Eens. Alleen Zyzz mocht met een petje op trainenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zijn meestal de hersenloze sjonnies en mo´s die, hun zooi niet opruimen, met van alles gooien, keihard schreeuwen als ze benchpressen met 30 kilo, op hun telefoon zitten terwijl ze apparatuur bezet houden, in het squatrack curlen, met petjes op trainen, voor je gaan staan met hun 5 kilo gewichtjes voor tricep extentions, enz...
Maar als je hun moeder een hoer noemt voor het niet opvoeden, wat waar is uiteraard, krijg je een klap voor je muil,
Ik denk dat Zyzz ook wel de bron is waarom je nu van die vage mensen in de gym hebt. Die hem om een 1 of andere reden imiteren..quote:Op zondag 13 januari 2013 17:36 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Eens. Alleen Zyzz mocht met een petje op trainen![]()
Petje geen probleem maar dat tanktop/singletje....quote:Op zondag 13 januari 2013 17:36 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Eens. Alleen Zyzz mocht met een petje op trainen![]()
Obsessed is a word used by lazy people to describe the dedicated.quote:
Jij vindt opdrukken in een toilet wel een normale zaak voor bodybuilders?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:15 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Obsessed is a word used by lazy people to describe the dedicated.
Ik heb altijd een hoed op.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Petje geen probleem maar dat tanktop/singletje....
quote:
Wat een contradictiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
een echte bodybuilder jaagt op wild vleesquote:Op zondag 13 januari 2013 18:20 schreef ChesterPerry het volgende:
een echte bodybuilder past geeneens in de toilet die schijt en pist buiten tegen een boom
Ik zou twee spiergroepen per keer doen. Kan je ook een rustdagje inbouwen. Als je alleen je benen gaat trainen ben je ook wel weer klaar in klein half uurtje als je een beetje tempo maakt. Beetje zonde van naar de sporstschool gaan zou ik vinden.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:45 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Al een tijdje train ik 5x in de week:
Ma Schouders
Di Borst+Bi
Do Schouders
Vr Benen
Zo Rug + Tri
Zit er te denken om alle spiergroepen twee x te trainen in de week (netzoals hodgetwins dat momenteel doen), thoughts?
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan iemand mij even op de plek zetten, trek zojuist mijn vierde flesje pils open terwijl ik gewoon thuis zit...
Hier ga ik morgen spijt van krijgen.
Soms als ik me verveel op werk en lang alleen in de lift moet staan doe ik daar push-upsquote:Op zondag 13 januari 2013 17:41 schreef Bombshell het volgende:
Zyss lekker opdrukken in de plee terwijl die aan het stappen is wat een held was het
Je doet het voor jezelf, you do the fuck you wanna do! Blijkbaar vind je pils belangrijker dan je lichaam, heb ik verder schijt aanquote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan iemand mij even op de plek zetten, trek zojuist mijn vierde flesje pils open terwijl ik gewoon thuis zit...
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:45 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Ma Schouders
Di Borst+Bi
Do Schouders
Vr Benen
Zo Rug + Tri
Zit er te denken om alle spiergroepen twee x te trainen in de week (netzoals hodgetwins dat momenteel doen), thoughts?
Zit met dezelfde vraag.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:18 schreef Awesome_ het volgende:
Dubbele 3day split. Wie doet het of heeft het ooit gedaan en hoe was je ervaring?
Wil als ik straks voldoende gecut heb dat een keer een kans geven, wegens teveel motivatie.
No, drink echt nooit meer bier thuis, maar had er echt zin aan!quote:Op zondag 13 januari 2013 23:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Je doet het voor jezelf, you do the fuck you wanna do! Blijkbaar vind je pils belangrijker dan je lichaam, heb ik verder schijt aan
Srs, 4 pils, morgen ertegenaan! En niet meer doen op de zondag, of moet je chicks in de kerk hosselen?
Ik ga het wel doen, alleen de tweede keer rug en borst train ik pas na m'n schouders als laatste (zodat de aandacht vooral naar mijn schouders gaan).quote:
Een avondje bier drinken zal weinig uitmaken hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
No, drink echt nooit meer bier thuis, maar had er echt zin aan!![]()
Zin aan.. Woon je ook in de Achterhoek of zo?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Aankomende week gaat sowieso een optimale trainingsweek worden en laat het bij de vierde, hoewel ik nog steeds zin heb aan meer!
Soort van, iets erboven...quote:Op zondag 13 januari 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zin aan.. Woon je ook in de Achterhoek of zo?
Chill dan toch! Even een relax momentje,quote:Op zondag 13 januari 2013 23:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Aankomende week gaat sowieso een optimale trainingsweek worden en laat het bij de vierde, hoewel ik nog steeds zin heb aan meer!
onzin als je geen anabolen gebruiktquote:Op zondag 13 januari 2013 22:45 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Ma Schouders
Di Borst+Bi
Do Schouders
Vr Benen
Zo Rug + Tri
Dat. Plus dat je bijna continu met fatique te maken hebt. Bekenste verschijnsel daarvan is dat je depressief wordt, of in ieder geval met een depressief gevoel rond loopt. Je zal echt veel moeten eten en rusten. Meestal komt het er op neer dat we daar geen tijd voor hebben.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
onzin als je geen anabolen gebruikt
Ik heb het een tijd gedaan en ging gewoon goed er zit toch telkens 2 dagen tussen voordat je weer dezelfde spiergroep pakt.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:18 schreef Awesome_ het volgende:
Dubbele 3day split. Wie doet het of heeft het ooit gedaan en hoe was je ervaring?
Wil als ik straks voldoende gecut heb dat een keer een kans geven, wegens teveel motivatie.
Is vier al te veel?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nicequote:Op maandag 14 januari 2013 07:18 schreef RaymondK het volgende:
Zo, ik heb het hele weekend een rush gehad van m'n nieuwe deadlift PR![]()
Ik heb de 200kg gehaald, en nog wel een setje van 2 ook.
Zat echt maanden ergens vast tussen de 170 en de 190, nu een riem gebruikt een paar weken, eindelijk 200kg gehaald![]()
![]()
met riem zonder straps.![]()
't is niet dat je dan niks meer met je core hoeft te doen, maar het helpt je wel om "te vechten" tegen die knik in je onderrug die je anders gaat krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga ook maar eens een riem gebruiken, zit vast rond de 160..
Ja oke, ik doe m'n warmup meestal met prima form, geen bollende rugquote:Op maandag 14 januari 2013 08:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
't is niet dat je dan niks meer met je core hoeft te doen, maar het helpt je wel om "te vechten" tegen die knik in je onderrug die je anders gaat krijgen.
Super strak aantrekken.
Ik doe het alleen als ik voor een PR probeer te gaan, en als ik het zwaarste setje doe waarop ik weet dat het anders fout gaat met m'n form. De rest doe ik zonder riem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |