abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121466635
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 01:03 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ja. Voor de rest van m'n leven. Wat een uitkomst is dat geweest zeg. 17:00-23:00 window. 10kg down. Abs beginnen te komen, geen voedselobsessie meer. Geen energiedips/sugarcrash. Fitter, energieker. Eten smaakt beter.
Ongetwijfeld wat placebootjes maar ik ga er hard op.

Ik ben echt blij dat ik het 3(?)maanden geleden een kans heb gegeven.
Hey nog iemand die IF doet (ik heb een window van 14:00 - 20:00 ongeveer). Ik ben zelf vanaf september begonnen en ik wil ook niet meer iets anders, ideaal! Ik heb in de zomer ook een maand 2x in de week 24u fast gedaan, ik ben toen in 2 maand tijd van 89kg naar 81kg, ik ben van plan om dit de komende zomer ook te gaan doen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:43:40 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121466778
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:06 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

stats, je traint met weights op conditie? do you even lift?
Uithoudingsvermogen. Meer reps, circuittraining, explosiviteit supersets you name it. Er is zoveel meer dan alleen 5x zoveel mogelijk gewicht wegdrukken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_121466970
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:16 schreef stinkie het volgende:

[..]

cardio tussendoor.

Wil je weten hoe ik fb train of alleen maar bitchen?

Blijf maar lekker splitten met squatrek curlbuddies
pics van je massieve lichaam?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:52:32 #79
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_121467000
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:43 schreef fathank het volgende:

[..]

Uithoudingsvermogen. Meer reps, circuittraining, explosiviteit supersets you name it. Er is zoveel meer dan alleen 5x zoveel mogelijk gewicht wegdrukken.
dat is het nette antwoord, dat dus ja :)
Hartslagmetertje om is soms ook leuk om de effecten te zien. Je zou er zelfs een HIIT van kunnen maken :P
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:55:32 #80
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_121467069
Wisselen jullie je IF feed window ook af?

Normaal heb ik 15.00 - 23.00 wat ik de praktijk op 16.00 - 22.00 neerkomt, maar in het weekend of met verplichtingen vervroeg ik het ook wel eens naar 13.00 - 20.00. En ik heb het idee dat het effect dan nog wat versterkt word
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_121467855
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Respect man, en mooi dat het zo goed bij je werkt! :D De rest van de dag drink je dus alleen water? En geen whey na trainen ofzo? (Of train je vlak voor/tijdens dat window?)

Hoe lang voordat je gewend was? En hoe reageert je omgeving erop? :)
Ja alleen water of kcalloze frisdranken. Alhoewel dat hoogstens ook twee glazen per week zijn, omdat je het eigenlijk toch doet om je sweet tooth te pleasen. Iets waar ik ook vanaf wil.

Whey drink ik wel, maar niet buiten m'n window, train doordeweeks meestal 's avonds en dus na de voedselinname. Gym gaat binnenkort 24uur open dus dan wil ik voor school gaan.
Gewenning was voor mij op dag 3 al of zo. Kan me nog herinneren dat ik zoiets had van 'Fuck ja, het is 19:00 en ik moet nog eten!' op die dag. En ik kan mezelf omschrijven als echte endo die altijd te zwaar was, niet obees maar gewoon te hoog BF%, voor de shitload die ik altijd al sportte. Praatte dit goed als een soort van endless bulk :') .

Binnenkort volgt wel een foto overview. Elke week foto's gemaakt incl. BF%-benadering met US navy method.

Over m'n omgeving, die steek ik aan met keiharde motivatie. Heb zelfs m'n zusje en vader aan de IF gekregen :')
BEASTMODE
pi_121467928
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:38 schreef FootieB het volgende:

[..]

Hey nog iemand die IF doet (ik heb een window van 14:00 - 20:00 ongeveer). Ik ben zelf vanaf september begonnen en ik wil ook niet meer iets anders, ideaal! Ik heb in de zomer ook een maand 2x in de week 24u fast gedaan, ik ben toen in 2 maand tijd van 89kg naar 81kg, ik ben van plan om dit de komende zomer ook te gaan doen.
24uurs heb ik ook nu keer of 3 gedaan. Bevalt me ook wel goed idd. Gewoon 17:00 tot 18:00 eten en dan volgende dag weer om 18:00 beginnen.
BEASTMODE
pi_121468310
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:55 schreef stinkie het volgende:
Wisselen jullie je IF feed window ook af?

Normaal heb ik 15.00 - 23.00 wat ik de praktijk op 16.00 - 22.00 neerkomt, maar in het weekend of met verplichtingen vervroeg ik het ook wel eens naar 13.00 - 20.00. En ik heb het idee dat het effect dan nog wat versterkt word
Door de weeks neem ik geen eten mee naar mijn werk, vind dat makkelijker. :)
Omdat ik meteen train na het werken ben ik pas om 19.00/19.30 thuis en eet ik dan voor het eerst, tot ongeveer 23 uur. Het feed window is dus een stuk korter geworden (voorheen was het wel 8 uur), maar bevalt eigenlijk prima.

In het weekend eet ik iets eerder, op zaterdag om 18 uur en op zondag tegen 16 uur. Gewoon, omdat dat handiger is.

Wat mij betreft is er geen "beste" manier, maar gewoon wat voor je "handig" en "makkelijk vol te houden" is.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:43:22 #84
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_121470346
Ik heb mijn gains. 90kg op de squat getraind vandaag met 6x 8reps. Bijna 100kg. Vorige week niet getraind in het weekend want ik moest werken. vandaag had ik er alweer zin in, ik dacht, laat ik er eens wat bij doen op de stang. Ging feilloos.

Ik weeg nu 75kg op de schaal met kleding aan.
pi_121470453
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:23 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ja alleen water of kcalloze frisdranken. Alhoewel dat hoogstens ook twee glazen per week zijn, omdat je het eigenlijk toch doet om je sweet tooth te pleasen. Iets waar ik ook vanaf wil.

Whey drink ik wel, maar niet buiten m'n window, train doordeweeks meestal 's avonds en dus na de voedselinname. Gym gaat binnenkort 24uur open dus dan wil ik voor school gaan.
Gewenning was voor mij op dag 3 al of zo. Kan me nog herinneren dat ik zoiets had van 'Fuck ja, het is 19:00 en ik moet nog eten!' op die dag. En ik kan mezelf omschrijven als echte endo die altijd te zwaar was, niet obees maar gewoon te hoog BF%, voor de shitload die ik altijd al sportte. Praatte dit goed als een soort van endless bulk :') .

Binnenkort volgt wel een foto overview. Elke week foto's gemaakt incl. BF%-benadering met US navy method.

Over m'n omgeving, die steek ik aan met keiharde motivatie. Heb zelfs m'n zusje en vader aan de IF gekregen :')
Thanks man, goed bezig zeg!

Zou je ook kunnen clean bulken met IF? :') :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb mijn gains. 90kg op de squat getraind vandaag met 6x 8reps. Bijna 100kg. Vorige week niet getraind in het weekend want ik moest werken. vandaag had ik er alweer zin in, ik dacht, laat ik er eens wat bij doen op de stang. Ging feilloos.

Ik weeg nu 75kg op de schaal met kleding aan.
myron gains, good man job dave!
pi_121470558
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:47 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

myron gains, good man job dave!
als jij je benodigde kcal in het window weg krijgt wel ja
pi_121470606
quote:

[..]

Wat mij betreft wel (heb zelf net een bulk 2 maanden met IF, en 2 maanden zonder geprobeerd), mits je genoeg calorieën kunt eten.
pi_121471067
quote:

[..]

Als je rijst en brood en dat soort carbs 'clean' vindt dan wel, als je (zoals ikzelf bv) die dingen niet eet dan is het met IF wel heel lastig om genoeg calories binnen te krijgen.
pi_121471474
Heb vandaag yohimbine hcl en dexaprine (oude met dmaa) gekregen. Ben benieuwd of ik er iets van merk tijdens het cutten. Meestal niet, maar gratis supps wil ik wel uitproberen. :)
  zaterdag 12 januari 2013 @ 15:53:35 #90
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_121472556
Ik had vannacht een nachtmerrie. Ik droomde dat ik ineens weer 75kg woog.
Bedankt Hans.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 16:16:08 #91
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_121473283
http://www.hantieltjes.nl(...)HT-TRAININGSLEER.pdf

Stukje leuk leesvoer (nja, meer interessant dan leuk :') )
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_121473508
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:16 schreef Drinky het volgende:
http://www.hantieltjes.nl(...)HT-TRAININGSLEER.pdf

Stukje leuk leesvoer (nja, meer interessant dan leuk :') )
Interessant, bedankt!
If not now, then when.
pi_121474176
Zo, gister 3 x 8 deadlift op 70 kilo, ging lekker. Vandaag echt dikke spierpijn aan de bovenkant van mn buikspieren. Heb ik iets verkeerd gedaan of komt het door het hoge gewicht (voor mijn doen)? Lijkt me dat de buik wel wat stabiliseert, maar heb het nog nooit gehad dus vandaar de vraag.
pi_121476416
Zou het mogelijk zijn van 64 cm dijbenen naar 70cm in 1 jaar? Mijn benen gainen nogal slecht. En hoevaak zou ik ze moeten trainen train nu 2x per week benen. Armen zitten op schema wil 45cm zit nu op 42.5.
pi_121476427
Yo.. :P

Alhoewel ik SS doe, heb ik de powerclean niet in mijn schema zitten.
De powerclean heb ik ''vervangen'' voor de pendlay row.

Na de eerste set vandaag (35kg) voelde ik een pijnscheut in mijn onderrug. Zo eentje dat je de komende tijd moeite hebt met zitten, vooroverbuigen en dergelijk.. Dan heb je momenten dat de pijn afwezig is en bij een verandering van positie komt die weer opdagen. Nu is het effect na een paar uur helemaal niet zo sterk meer, maar volledig hersteld ben ik natuurlijk niet. Ik ben ervan overtuigd dat die shit niet te maken heeft met enig vorm van spierpijn maar met de wervelkolom..

Nu heb ik het begingewicht van 20kg, incluis stang, verdeeld over enkele weken opgebouwd naar dit gewicht en verder geen problemen mee gehad. Of m'n form was vandaag niet goed, of nooit goed geweest.. in beide gevallen zou ik graag horen hoe ik de wervelkolom in de juiste positie krijg bij oefeningen zoals de pendlay row, squat en de deadlift :P

Om de wervelkolom in positie te krijgen zorg ik in de eerste plaats voor een, als ik het goed heb, anterior pelvic tilt.

Daarnaast hou ik ook mijn borst omhoog gedurende de oefening.

Doe ik de juiste dingen om de wervelkolom in de correcte positie te krijgen?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:10:36 #97
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_121476440
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:53 schreef bascross het volgende:
Ik had vannacht een nachtmerrie. Ik droomde dat ik ineens weer 75kg woog.
Ik zit met 75kg wel op mijn streefgewicht. Ik moet niet zwaarder worden anders kom ik niet bergop dit seizoen. :')
  zaterdag 12 januari 2013 @ 18:30:04 #98
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_121476987
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 18:10 schreef rumiii het volgende:
Yo.. :P

Alhoewel ik SS doe, heb ik de powerclean niet in mijn schema zitten.
De powerclean heb ik ''vervangen'' voor de pendlay row.
[ afbeelding ]
Na de eerste set vandaag (35kg) voelde ik een pijnscheut in mijn onderrug. Zo eentje dat je de komende tijd moeite hebt met zitten, vooroverbuigen en dergelijk.. Dan heb je momenten dat de pijn afwezig is en bij een verandering van positie komt die weer opdagen. Nu is het effect na een paar uur helemaal niet zo sterk meer, maar volledig hersteld ben ik natuurlijk niet. Ik ben ervan overtuigd dat die shit niet te maken heeft met enig vorm van spierpijn maar met de wervelkolom..

Nu heb ik het begingewicht van 20kg, incluis stang, verdeeld over enkele weken opgebouwd naar dit gewicht en verder geen problemen mee gehad. Of m'n form was vandaag niet goed, of nooit goed geweest.. in beide gevallen zou ik graag horen hoe ik de wervelkolom in de juiste positie krijg bij oefeningen zoals de pendlay row, squat en de deadlift :P

Om de wervelkolom in positie te krijgen zorg ik in de eerste plaats voor een, als ik het goed heb, anterior pelvic tilt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast hou ik ook mijn borst omhoog gedurende de oefening.

Doe ik de juiste dingen om de wervelkolom in de correcte positie te krijgen?
Als je de rug goed hol houdt zou het in principe goed moeten gaan. Misschien heb je een spiertje verrekt en is dat het. Dan zou het na 1 of 2 weken wel weer goed moeten zijn.
pi_121477823
quote:
Merk het bij mijzelf wel als ik iets zwaarder ga dat het dan net een goodmorning lijkt als ik squat. Kwestie van iets lager gaat met gewicht ofniet? Want die punten waar je op moet letten in dat filmpje doe ik allemaal al!
pi_121478102
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:52 schreef deman13 het volgende:
Vandaag echt dikke spierpijn aan de bovenkant van mn buikspieren. Heb ik iets verkeerd gedaan of komt het door het hoge gewicht (voor mijn doen)? Lijkt me dat de buik wel wat stabiliseert, maar heb het nog nooit gehad dus vandaar de vraag.
Nah zal wel meevallen, ik had bijv. spierpijn aan mijn buikspieren toen ik de eerste keer chin-ups deed. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')