abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121452227
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ha, dat zei Mike Mentzer ook al.

Het bovenstaande document is wel een leuke, moet ik zeggen. Erg uitgebreid, en het neemt de hele algemene kijk op de hak. Moet zeggen dat ik het met veel dingen eens ben (bv. dat machines niet inherent slecht zijn of dat je er niet van kunt groeien), maar ik denk dat sinds 2004 er wat meer studies uitgekomen zijn die meerdere sets ondersteunen. Wat belangrijk is, en dat heb ik vaker gezegd, is dat je probeert tot aan failure te trainen. Het niet meer genoeg energie kunnen voorzien om eccentrisch de beweging af te kunnen maken is ook een belangrijke prikkel voor groei.
Yeah, de meeste mensen hebben ook geen perfecte form en de mind-muscle connection is vaak ook niet op 'niveau'. Wat dan wordt aangeraden is om: 1. Het gewicht verlagen, focussen op form en de mind-muscle connection of 2. Meerdere sets uitvoeren, om zodoende toch zeker te zijn van de prikkel (wat jij zegt).

Zo'n gast waar ik mee praat zei heel mooi: "People don't realize that bodybuilding and muscle hypertrophy isn't basketball or football". :P In de zin van: er is minder nodig dan mensen vaak denken of doen. Vond het wel een mooie, net zoals de befaamde Stereo quote. 8-)
If not now, then when.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:18:15 #52
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121452331
Mja, er zijn maar 2 of 3 simpele gewoontewijzigingen nodig om iemand te transformeren van dikke couch potato tot atletisch persoon.
Confidence through competence
pi_121452496
Dus je zou met 15 minuten fullbody 3 x in de week dus totaal 45 minuten trainen af kunnen?
pi_121454116
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef Mithras82 het volgende:
Dus je zou met 15 minuten fullbody 3 x in de week dus totaal 45 minuten trainen af kunnen?
Dat zou inderdaad kunnen, maar is het optimaal voor jou? Dat het kan, wilt niet zeggen dat het voor jou goed werkt. Maar als je iets heel graag wilt, dan is er altijd een weg. :P
If not now, then when.
pi_121455870
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:48 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Spierverlies, duh.
3,5kg spierverlies in 2 maanden is "duh"? :{
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  vrijdag 11 januari 2013 @ 23:36:35 #56
55709 Stereotomy
pi_121456250
Eindelijk weer een artikel van Berkhan:

http://www.leangains.com/2013/01/consequence-and-clarity.html

En voor de religieuze 'IF/Leangains is het enige wat werkt en supermagisch' aanhangers, lees ff wat Berkhan zelf te melden heeft.

quote:
Leangains is also an approach formed by the correct use of scientific research, based on context specific human studies of acceptable validity, with the understanding that the practical application, and the outcome thereof, remains theoretical - e.g. we cannot say for certain how much of a difference intermittent fasting really does.

In fact, I couldn't care less about intermittent fasting if it wasn't for the fact that it's the superior decision for diet compliance.
Laatste zin: iets werkt alleen als je je eraan kunt houden. Als jij alleen maar kunt cutten met IF, ga in hemelsnaam cutten met IF, maar het is geen magisch trucje.

Rest van het artikel is meer een rant uit frustratie hoe mensen Leangains of IF totaal uit context hebben gerukt, en ik geef hem geen ongelijk.
pi_121456319
Wat is er eigenlijk met Martin. Ik zie op FB zoveel mensen op hem haten en hij post af en toe rare updates. :P
If not now, then when.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 23:40:38 #58
55709 Stereotomy
pi_121456414
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is er eigenlijk met Martin. Ik zie op FB zoveel mensen op hem haten en hij post af en toe rare updates. :P
Hij is gefrustreerd dat mensen zijn adviezen uit context halen en de algemene ondankbaarheid die hij over zich heen krijgt als 'de IF guy'.

En met dm: ik weet niet of AH de voedingswaardes online heeft staan.
pi_121456518
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 21:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mythe die maar niet dood wil gaan.

Creatine gaat niet in je vetcellen zitten. Extra vocht houd je vast in je spieren.
raar dan ik zie het water onder me huid zitten
pi_121458471
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hij is gefrustreerd dat mensen zijn adviezen uit context halen en de algemene ondankbaarheid die hij over zich heen krijgt als 'de IF guy'.

En met dm: ik weet niet of AH de voedingswaardes online heeft staan.
Bedankt.

Net klaar met lezen. Kan hem wel begrijpen. Hij is ook vooral boos op de industrie. Boos op mensen die zich experts noemen en daar grof geld mee verdienen terwijl ze dat niet zijn. Boos op mensen die zijn informatie stelen en daar geld mee verdienen.
If not now, then when.
pi_121458575
En licht gefrustreerd over de '8-hour diet'-hype dunkt me.
BEASTMODE
pi_121458832
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Laatste zin: iets werkt alleen als je je eraan kunt houden. Als jij alleen maar kunt cutten met IF, ga in hemelsnaam cutten met IF, maar het is geen magisch trucje.
Dat is ook de voornaamste reden waarom ik begin deze week weer met IF ben begonnen. Het maakt het ontzettend eenvoudig (voor mij), om wat minder te eten.
pi_121458883
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:34 schreef Awesome_ het volgende:
En licht gefrustreerd over de '8-hour diet'-hype dunkt me.
Yeah, daar heb ik het ook over. Tim Ferriss heeft daarvoor wel een goed boek (The 4-Hour Workweek) geschreven. Jammer dat die nu (volgens Martin) een boek schrijft wat foute informatie bevat.
If not now, then when.
pi_121459029
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah, daar heb ik het ook over. Tim Ferriss heeft daarvoor wel een goed boek (The 4-Hour Workweek) geschreven. Jammer dat die nu (volgens Martin) een boek schrijft wat foute informatie bevat.
Wist niet dat het van Tim Ferris was. :{
Dat is wel een baasje eigenlijk.
Oja, iemand dat artikel nog over de proteinsynthesis na de trainingsprikkel, incl grafiek etc.?
BEASTMODE
pi_121459110
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:47 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Wist niet dat het van Tim Ferris was. :{
Dat is wel een baasje eigenlijk.
Oja, iemand dat artikel nog over de proteinsynthesis na de trainingsprikkel, incl grafiek etc.?
Lololololo, wacht. Tim Ferriss heeft "The 4-Hour Body" geschreven. Ik was even in de war. :+ Die "8-Hour diet" is van Men's Health zie ik. Nouja, dan weet je al genoeg. :P
If not now, then when.
pi_121459185
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lololololo, wacht. Tim Ferriss heeft "The 4-Hour Body" geschreven. Ik was even in de war. :+ Die "8-Hour diet" is van Men's Health zie ik. Nouja, dan weet je al genoeg. :P
Lol. Schrok al. Te lui om te googlen ook.
4 hour body is trouwens wel grappig. Paleo-ish voedseladvies met hoofdstukken zoals 'how hold your breath like houdini' :')
BEASTMODE
pi_121459292
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:53 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Lol. Schrok al. Te lui om te googlen ook.
4 hour body is trouwens wel grappig. Paleo-ish voedseladvies met hoofdstukken zoals 'how hold your breath like houdini' :')
:D

Doe je nog steeds IF btw?
If not now, then when.
pi_121459452
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

:D

Doe je nog steeds IF btw?
Ja. Voor de rest van m'n leven. Wat een uitkomst is dat geweest zeg. 17:00-23:00 window. 10kg down. Abs beginnen te komen, geen voedselobsessie meer. Geen energiedips/sugarcrash. Fitter, energieker. Eten smaakt beter.
Ongetwijfeld wat placebootjes maar ik ga er hard op.

Ik ben echt blij dat ik het 3(?)maanden geleden een kans heb gegeven.
BEASTMODE
pi_121459793
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 01:03 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ja. Voor de rest van m'n leven. Wat een uitkomst is dat geweest zeg. 17:00-23:00 window. 10kg down. Abs beginnen te komen, geen voedselobsessie meer. Geen energiedips/sugarcrash. Fitter, energieker. Eten smaakt beter.

Lekker man. Goed bezig! Keep it up. w/
If not now, then when.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 01:33:42 #70
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121460160
Ja
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_121465745
vraagje voor degene die fullbody doen, wil namelijk overstappen van split naar fb (kan mn lichaam hier trouwens wel gewoon naar adapten na een tijdje doorbijten?)

doen jullie een A en B workout principe zoals stronglifts? bv workout A begint met squat workout B met deadlift etc of doen jullie een hele waslijst achter elkaar 3x per week?
pi_121465847
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 01:03 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Respect man, en mooi dat het zo goed bij je werkt! :D De rest van de dag drink je dus alleen water? En geen whey na trainen ofzo? (Of train je vlak voor/tijdens dat window?)

Hoe lang voordat je gewend was? En hoe reageert je omgeving erop? :)
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:03:48 #73
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_121465856
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:58 schreef mtchel112 het volgende:
vraagje voor degene die fullbody doen, wil namelijk overstappen van split naar fb (kan mn lichaam hier trouwens wel gewoon naar adapten na een tijdje doorbijten?)

doen jullie een A en B workout principe zoals stronglifts? bv workout A begint met squat workout B met deadlift etc of doen jullie een hele waslijst achter elkaar 3x per week?
ik doe elke keer dezelfde training. Mochten er gewichten al bezet zijn oid heb ik wel een alternatief uiteraard, maar verder alles gelijk.
Overigens red je 3 keer in de week voluit niet, inmiddels heb ik wat meer hersteltijd nodig. Dus 1 keer voluit, een keer wat rustiger of meer op conditie gericht en weer voluit.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_121465936
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:03 schreef stinkie het volgende:

[..]

ik doe elke keer dezelfde training. Mochten er gewichten al bezet zijn oid heb ik wel een alternatief uiteraard, maar verder alles gelijk.
Overigens red je 3 keer in de week voluit niet, inmiddels heb ik wat meer hersteltijd nodig. Dus 1 keer voluit, een keer wat rustiger of meer op conditie gericht en weer voluit.
stats, je traint met weights op conditie? do you even lift?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:16:52 #75
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_121466162
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:06 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

stats, je traint met weights op conditie? do you even lift?
cardio tussendoor.

Wil je weten hoe ik fb train of alleen maar bitchen?

Blijf maar lekker splitten met squatrek curlbuddies
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')