Ligt eraan, ik betaal(de) m'n fysio uit eigen zak. Als ik daar zat verwacht ik gewoon expertise en als het langer duurt, dan duurt het langer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:37 schreef FootieB het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een nadeel van de marktwerking in de zorg. Alles moet snel, zoveel mogelijk consulten per uur.
Dat is een van de rotator cuff spieren ja, gebruik je vooral bij bank drukken met stang en optrekkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:53 schreef FootieB het volgende:
[..]
Die zag ik net staan volgens mij. De rotator cuff bij je schouders ofniet?
Daarom zelf zoveel mogelijk kennis opdoen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat haar antwoord ingefluisterd werd door een B&F gast die naast haar zat.
Maargoed, dit is ook een beetje het probleem - in mindere mate - van (huis)artsen. Ze krijgen maar een paar weken op een curriculum van 6 jaar les over voeding. Probeer dan maar eens goed adviezen te geven aan mensen. Artsen zijn tegenwoordig meer symptoombestrijders-in-vijf-minuten-spreekuur dan dat ze daadwerkelijk iets voor de preventie van ziektes kunnen doen.
Nou, helemaal met de huismuis eensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarom zelf zoveel mogelijk kennis opdoen!Dan filter je ook vanzelf veel bullshit eruit.
Gelukkig zijn er hier ook een paar die veel verstand van voeding hebben!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, helemaal met de huismuis eens
Dat dus. Ik ga toch ook niet naar de computerzaak op de hoek om winterbanden te kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een fysio is geen deskundige wat voeding betreft bij mijn weten.
Nee ben niet minder gaan eten, wel slechter.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:42 schreef FootieB het volgende:
[..]
Ook minder gaan eten en dergelijke? Misschien vocht?
Er wordt mij aangeleerd om niet in iemand anders vakgebied advies te geven. Niet dat t daarom niet zou doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een fysio is geen deskundige wat voeding betreft bij mijn weten.
Volgende week is mijn profielwerkstuk over schouderblessures in honkbal af, dan zal ik het posten. Er staat ook wat info over oefeningen en shit in, dat is voor iedere sport toe te passen. Er staan nog wat foutjes in maar die zal ik verbeteren. Tot die tijd heb je misschien hier wat aan:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat is een van de rotator cuff spieren ja, gebruik je vooral bij bank drukken met stang en optrekken
Toen ik even stopte ivm drukke opleiding merkte ik dat ik al zeker 2 kilo kwijt was door te stoppen met creatine. Puur vocht, maar was ook meteen een stuk minder buffquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:49 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Nee ben niet minder gaan eten, wel slechter.
Gebruik geen creatine dus dat kan het niet zijn. En het is ook geen optisch bedrog want zelfs m'n vriendin en vrienden zien hetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:12 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Toen ik even stopte ivm drukke opleiding merkte ik dat ik al zeker 2 kilo kwijt was door te stoppen met creatine. Puur vocht, maar was ook meteen een stuk minder buff
Spierverlies, duh.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Gebruik geen creatine dus dat kan het niet zijn. En het is ook geen optisch bedrog want zelfs m'n vriendin en vrienden zien het
Nee, niet per se.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef seto het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je dit nu met niet-natty bodybuilden.
Ook geinig dat één set genoeg zou zijn mits je mind-muscle connection en form goed/perfect is.quote:Depending on individual recovery and response, choose a frequency of 2-3 times/week to stimulate
each targeted muscle group
http://www.goldmedalsquar(...)ainingMyths_2002.pdfquote:Perform one set of each exercise. The preponderance of resistance-training studies shows no difference in the gains in muscular strength, hypertrophy, power, or endurance as a result of performing a greater number of sets.
Minder creatine nemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:58 schreef Dalliance het volgende:
Na 4 maanden cutten en 7 kg minder ben ik vorige week eindelijk weer begonnen met bulken. Eerst was het strugglen om lift stats te behouden, maar trainen gaat nu ZO veel beter. Alleen ik merk dat ik er direct meer ´bloated´ uit zie... is dit een (tijdelijke) reactie waar ik iets aan kan doen of moet ik er maar weer aan wennen?
Mythe die maar niet dood wil gaan.quote:
Broscience.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:23 schreef Mithras82 het volgende:
Een man op de sportschool rade mij aan een riem te dragen bij mijn max setjes deadlift en rackpulls. Niet zo zeer voor mijn rug maar wel om een liesbreuk te voorkomen. Broscience??
Ja, ik woon wel in Nederland, maar het liep dit jaar gewoon zo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Minder creatine nemen.
Waarom cut je in de winter en bulk je in de zomer? Of woon je niet in nederland.
Ha, dat zei Mike Mentzer ook al.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook geinig dat één set genoeg zou zijn mits je mind-muscle connection en form goed/perfect is.
[..]
http://www.goldmedalsquar(...)ainingMyths_2002.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |