Ik heb er eentje thuis, kosten geen drol. 15 AWG ofzo. Maar met een barbell is het net zo makkelijk, maar je neemt een groter oppervlak in beslag om te trainen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Bij ons was dat ding binnen 2 weken gejat. Ik doe dit nu met een barbell maar heb toch het idee dat zo'n wheel prettiger werkt.
Leuk stuk, ben het weer met de fundamenten eens.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:21 schreef Diabox het volgende:
http://muscleandsportsscience.com/the-high-protein-diet/
google op granddad shirtquote:Op zondag 13 januari 2013 14:21 schreef ChesterPerry het volgende:
vraagje: bij welke winkel kan je strakke slim fit t shirts of tanktops halen?
bij voorbaat dank!
Eens. Alleen Zyzz mocht met een petje op trainenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zijn meestal de hersenloze sjonnies en mo´s die, hun zooi niet opruimen, met van alles gooien, keihard schreeuwen als ze benchpressen met 30 kilo, op hun telefoon zitten terwijl ze apparatuur bezet houden, in het squatrack curlen, met petjes op trainen, voor je gaan staan met hun 5 kilo gewichtjes voor tricep extentions, enz...
Maar als je hun moeder een hoer noemt voor het niet opvoeden, wat waar is uiteraard, krijg je een klap voor je muil,
Ik denk dat Zyzz ook wel de bron is waarom je nu van die vage mensen in de gym hebt. Die hem om een 1 of andere reden imiteren..quote:Op zondag 13 januari 2013 17:36 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Eens. Alleen Zyzz mocht met een petje op trainen![]()
Petje geen probleem maar dat tanktop/singletje....quote:Op zondag 13 januari 2013 17:36 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Eens. Alleen Zyzz mocht met een petje op trainen![]()
Obsessed is a word used by lazy people to describe the dedicated.quote:
Jij vindt opdrukken in een toilet wel een normale zaak voor bodybuilders?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:15 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Obsessed is a word used by lazy people to describe the dedicated.
Ik heb altijd een hoed op.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:02 schreef Questular het volgende:
[..]
Petje geen probleem maar dat tanktop/singletje....
quote:
Wat een contradictiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zijn meestal de hersenloze sjonnies en mo´s die, hun zooi niet opruimen, met van alles gooien, keihard schreeuwen als ze benchpressen met 30 kilo, op hun telefoon zitten terwijl ze apparatuur bezet houden, in het squatrack curlen, met petjes op trainen, voor je gaan staan met hun 5 kilo gewichtjes voor tricep extentions, enz...
Maar als je hun moeder een hoer noemt voor het niet opvoeden, wat waar is uiteraard, krijg je een klap voor je muil,
een echte bodybuilder jaagt op wild vleesquote:Op zondag 13 januari 2013 18:20 schreef ChesterPerry het volgende:
een echte bodybuilder past geeneens in de toilet die schijt en pist buiten tegen een boom
Ik zou twee spiergroepen per keer doen. Kan je ook een rustdagje inbouwen. Als je alleen je benen gaat trainen ben je ook wel weer klaar in klein half uurtje als je een beetje tempo maakt. Beetje zonde van naar de sporstschool gaan zou ik vinden.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:45 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Al een tijdje train ik 5x in de week:
Ma Schouders
Di Borst+Bi
Do Schouders
Vr Benen
Zo Rug + Tri
Zit er te denken om alle spiergroepen twee x te trainen in de week (netzoals hodgetwins dat momenteel doen), thoughts?
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan iemand mij even op de plek zetten, trek zojuist mijn vierde flesje pils open terwijl ik gewoon thuis zit...
Hier ga ik morgen spijt van krijgen.
Soms als ik me verveel op werk en lang alleen in de lift moet staan doe ik daar push-upsquote:Op zondag 13 januari 2013 17:41 schreef Bombshell het volgende:
Zyss lekker opdrukken in de plee terwijl die aan het stappen is wat een held was het
Je doet het voor jezelf, you do the fuck you wanna do! Blijkbaar vind je pils belangrijker dan je lichaam, heb ik verder schijt aanquote:Op zondag 13 januari 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan iemand mij even op de plek zetten, trek zojuist mijn vierde flesje pils open terwijl ik gewoon thuis zit...
Hier ga ik morgen spijt van krijgen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:45 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Al een tijdje train ik 5x in de week:
Ma Schouders
Di Borst+Bi
Do Schouders
Vr Benen
Zo Rug + Tri
Zit er te denken om alle spiergroepen twee x te trainen in de week (netzoals hodgetwins dat momenteel doen), thoughts?
Zit met dezelfde vraag.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:18 schreef Awesome_ het volgende:
Dubbele 3day split. Wie doet het of heeft het ooit gedaan en hoe was je ervaring?
Wil als ik straks voldoende gecut heb dat een keer een kans geven, wegens teveel motivatie.
No, drink echt nooit meer bier thuis, maar had er echt zin aan!quote:Op zondag 13 januari 2013 23:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Je doet het voor jezelf, you do the fuck you wanna do! Blijkbaar vind je pils belangrijker dan je lichaam, heb ik verder schijt aan
Srs, 4 pils, morgen ertegenaan! En niet meer doen op de zondag, of moet je chicks in de kerk hosselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |