Als je alles volgens die filmpjes doet dan zou je squat perfect moeten zijn. Kijk de filmpjes nog eens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef FootieB het volgende:
[..]
Merk het bij mijzelf wel als ik iets zwaarder ga dat het dan net een goodmorning lijkt als ik squat. Kwestie van iets lager gaat met gewicht ofniet? Want die punten waar je op moet letten in dat filmpje doe ik allemaal al!
Dit had ik ook, volgens mij was ik toen lager in gewicht gegAn en aan techniek gewerkt. Ik moest mijn benen wat winder en tenen naar buiten wijzen en naar voren kijken en niet omhoog. Ik squat nu meer zonder dat ik voorover buig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef FootieB het volgende:
[..]
Merk het bij mijzelf wel als ik iets zwaarder ga dat het dan net een goodmorning lijkt als ik squat. Kwestie van iets lager gaat met gewicht ofniet? Want die punten waar je op moet letten in dat filmpje doe ik allemaal al!
Je kan ook een full body doen zonder 3x per week te squaten natuurlijk. Bijvoorbeeld alleen maandag en vrijdag squats, woensdag deadlifts. En dan misschien een andere beenoefening als je toch benen wil trainen op woensdag.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:55 schreef JanKort het volgende:
Ok, wat denken jullie;
Stronglifts gedaan(na een jaar aankloten), toen SS, nu ruim een jaar verder dacht ik te beginnen aan split.
Mn gevoel zegt nu, toch beter van niet en wil weer fullbody.
3 x zwaar squatten in de week is teveel geworden.
Nu dacht ik aan zoiets;
Dag 1 squat
Dag 2 Bench
Dag 3 Deadlift
als eerste oefening, dus het zwaarste trainen.
Verder afwisseln, dus bijvoorbeeld niet 3 keer squat maar 2 keer en een keer lunges.
Zelfde voor de andere compounds, dus afwisselen maar wel elke spiergroep elke dag trainen.
Verder uitwerken of kan ik bv beter wel 3 keer beginnen met squat, alleen dan bv dag 2 lager volume?
De beginners ruimen de boel op voor de gevorderden. Mooie training meteenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:58 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is eigenlijk de etiquette mbt het opruimen van de (barbel)gewichten? Ikzelf hang ze als ik klaar ben altijd terug op het rekje waar ze horen en laat een lege bar achter. Maar bijkans iedereen hier laat het gewoon achter als ze klaar zijn, niet zelden vind je dus een bar in het squatrek met nog 120kg ofzo eraan, erg irritant om dat weer leeg te halen.
Of is het gebruikelijk dat je het gewoon achterlaat zoals je het gebruikt heb?
Ik ben pas net begonnen in de gym, dus ken de gebruiken niet zo.
Pcies, beetje creatief mee zijn. En toch een goed schema neerzetten.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:00 schreef JanKort het volgende:
Ja, dat was mn optie1 ook; bijvoorbeeld op dag2 de lunges ipv squat. Dag 3 de squat niet als eerst, zodat een andere oefening 'voorrang' krijgt.
Ik vind het wel irritant dat die zooi van anderen eerst opgeruimd moet worden, maar als het verder normaal is dan laat ik het na mijn work-out ook gewoon hangen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:01 schreef JanKort het volgende:
[..]
De beginners ruimen de boel op voor de gevorderden. Mooie training meteen
MAW; je doet het goed!
Onzin. Iedereen met fatsoen ruimt gewoon zijn eigen rotzooi op. Ik train trouwens thuis, dus heb er geen last van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:01 schreef JanKort het volgende:
[..]
De beginners ruimen de boel op voor de gevorderden. Mooie training meteen
MAW; je doet het goed!
Altijd je eigen zooi opruimen, of je nou 100 jaar traint of een week. Degenen die dat niet doen zijn klootzakken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:58 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is eigenlijk de etiquette mbt het opruimen van de (barbel)gewichten? Ikzelf hang ze als ik klaar ben altijd terug op het rekje waar ze horen en laat een lege bar achter. Maar bijkans iedereen hier laat het gewoon achter als ze klaar zijn, niet zelden vind je dus een bar in het squatrek met nog 120kg ofzo eraan, erg irritant om dat weer leeg te halen.
Of is het gebruikelijk dat je het gewoon achterlaat zoals je het gebruikt heb?
Ik ben pas net begonnen in de gym, dus ken de gebruiken niet zo.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef bascross het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen met fatsoen ruimt gewoon zijn eigen rotzooi op. Ik train trouwens thuis, dus heb er geen last van.
Ja dat leek mij dus ook, maar omdat het echt door heel veel lui niet gedaan wordt was ik benieuwd of dat misschien zo hoorde. Maar duidelijk, ik ruim gewoon, logisch, m'n spullen op.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Altijd je eigen zooi opruimen, of je nou 100 jaar traint of een week. Degenen die dat niet doen zijn klootzakken.
Wat voor materiaal heb je?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef bascross het volgende:
[..]
Onzin. Iedereen met fatsoen ruimt gewoon zijn eigen rotzooi op. Ik train trouwens thuis, dus heb er geen last van.
Het zijn meestal de hersenloze sjonnies en mo´s die, hun zooi niet opruimen, met van alles gooien, keihard schreeuwen als ze benchpressen met 30 kilo, op hun telefoon zitten terwijl ze apparatuur bezet houden, in het squatrack curlen, met petjes op trainen, voor je gaan staan met hun 5 kilo gewichtjes voor tricep extentions, enz...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
Ja dat leek mij dus ook, maar omdat het echt door heel veel lui niet gedaan wordt was ik benieuwd of dat misschien zo hoorde. Maar duidelijk, ik ruim gewoon, logisch, m'n spullen op.
Was een geintjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik vind het wel irritant dat die zooi van anderen eerst opgeruimd moet worden, maar als het verder normaal is dan laat ik het na mijn work-out ook gewoon hangen.
Vandaar dus mijn vraag aangezien ik onbekend ben met de gebruiken
Als je er gewoonte van maakt alles gewoon gelijk terug op zijn plek te leggen merk je niet eens meer dat je het doet na een tijdje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:24 schreef JanKort het volgende:
Overigens train ik thuis, en heb ik mn eigen bagger op te ruimen. Net zo irrtant
Ik heb er zelf geen problemen mee, zie het gewoon als een extra oefening. Je loopt immers toch met gewichten te leurenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je er gewoonte van maakt alles gewoon gelijk terug op zijn plek te leggen merk je niet eens meer dat je het doet na een tijdje.
Dat zit best dicht bij mijn beeld wat ik van de gemiddelde bezoeker hebquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zijn meestal de hersenloze sjonnies en mo´s die, hun zooi niet opruimen, met van alles gooien, keihard schreeuwen als ze benchpressen met 30 kilo, op hun telefoon zitten terwijl ze apparatuur bezet houden, in het squatrack curlen, met petjes op trainen, voor je gaan staan met hun 5 kilo gewichtjes voor tricep extentions, enz...
Maar als je hun moeder een hoer noemt voor het niet opvoeden, wat waar is uiteraard, krijg je een klap voor je muil,
Powerrack, bankje, olympische stang, 50mm dumbells en gewichten. Aan het powerrack zit ook nog een pulley voor cable row enzo.quote:
Ja, bedankt. Die heb ik ook gekozen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze http://www.bodyenfitshop.nl/creatine/creatine-monohydraat/
Ik neem geen multi meer, maar ik had voorheen deze. http://www.bodyenfitshop.(...)-mens-ultra-potency/quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Die heb ik ook gekozen.
Heb jij toevallig ook multi-vitaminen van B&F? Die moet ik ook weer hebben alleen ik weet niet welke. Ik vind die site van B&F echt onhandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |