abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:55:32 #1
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121412325
121106_177156_op-footer-header.gif

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

121106_177156_op-footer-webshops.gif
121106_177156_op-pandawill.gif121106_177156_op-buyincoins.gif121106_177156_op-lightake.gif
121106_177156_op-tinydeal.gif121106_177156_op-dealextreme.gif121106_177156_op-mymemory.gif
121106_177156_op-geartaker.gif121106_177156_op-priceangles.gif121106_177156_op-tradetang.gif
121106_177156_op-kaidomain.gif121106_177156_op-focalprice.gif121106_177156_op-budgetgadgets.gif
121106_177156_op-chinabuye.gif121106_177156_op-dinodirect.gif121106_177156_op-madeinchina.gif
121106_177156_op-buying.gif121106_177156_op-vancl.gif121106_177156_op-mp4nation.gif
121106_177156_op-intimateGadgets.gif121106_177156_op-pinkcoon.gif121106_177156_op-sweety16.gif
121106_177156_op-wsdeal.gif121106_177156_op-goldenbridge.gif121106_177156_op-suntekstore.gif
121106_177156_op-fok.gif121106_177156_op-cninstock.gif121106_177156_op-fok.gif

121106_177156_op-footers-taobao.gif
121106_177156_op-mistertao.gif121106_177156_op-buyintaobao.gif121106_177156_op-zarmark.gif
121106_177156_op-bhiner.gif121106_177156_op-choobuy.gif121106_177156_op-fok.gif

121106_177156_op-footers-search.gif
Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).
121106_177156_op-search-2.gif121106_177156_op-search-3.gif

121106_177156_op-footer-QenA.gif

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Tracksites
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

121106_177156_op-footer-korting.gif
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting via Facebook
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

121106_177156_op-footer-wholesale.gif

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

121106_177156_op-footer-dollar.gif

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingen
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_121412427
Iemand goedkope EarPod oortjes gekocht in China?
pi_121413484
Ik heb een setje bij FocalPrice gekocht. Stuur me anders maar eventjes een PM voor de link naar een Review op een ander forum.
pi_121415634
Is deze 1cent hier al voorbij gekomen? http://www.**********.com/product48333.html
pi_121415670
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef davedavy het volgende:

[..]

Laat die Action muis van jou eens zien.
Logitech MX revolution en een g500 omdat mij g5 was overleden :(
pi_121415768
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef Shapper het volgende:
Is deze 1cent hier al voorbij gekomen? http://www.**********.com/product48333.html
Waarom geeft hij sterretjes?
pi_121415956
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef Shapper het volgende:

[..]

Waarom geeft hij sterretjes?
vast en zeker naar (N)ever buying?

die shop is geblokkeerd hier op fok naar meerdere malen met verschillende accounts te hebben gespammed hier..
pi_121416089
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef Shapper het volgende:

[..]

Waarom geeft hij sterretjes? Hij is van ********** in iedergeval.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

vast en zeker naar (N)ever buying?

die shop is geblokkeerd hier op fok naar meerdere malen met verschillende accounts te hebben gespammed hier..
Ja, dat is hem inderdaad.
pi_121416455
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef Shapper het volgende:
Ja, had ik in het vorige topic al gepost. Flut 1 cent deal, helaas..

Overigens, sinds het laatst over audio gerelateerde zaken ging, zijn er mensen met leuk chinaspul voor een platenspeler? Zo ben ik bijvoorbeeld opzoek naar een platenborstel, ben hem nog niet tegengekomen.
pi_121417183
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef Painore het volgende:

[..]

Ja, had ik in het vorige topic al gepost. Flut 1 cent deal, helaas..

Overigens, sinds het laatst over audio gerelateerde zaken ging, zijn er mensen met leuk chinaspul voor een platenspeler? Zo ben ik bijvoorbeeld opzoek naar een platenborstel, ben hem nog niet tegengekomen.
Helaas, achja. Wel besteld of niet?

EDIT: Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een mooi horloge. Iemand eentje van ebay van onder de 15 euro?

[ Bericht 7% gewijzigd door Shapper op 10-01-2013 23:20:13 ]
pi_121417780
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef Shapper het volgende:

[..]

Helaas, achja. Wel besteld of niet?

EDIT: Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een mooi horloge. Iemand eentje van ebay van onder de 15 euro?
Horloges zijn er echt duizenden van, zeker onder de 15 euro. Shiz heeft er ooit eens een mooie post over geschreven in het review topic, die kun je er even bij zoeken. Leuk merk is bijvoorbeeld Curren.
pi_121418008
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Painore het volgende:

[..]

Horloges zijn er echt duizenden van, zeker onder de 15 euro. Shiz heeft er ooit eens een mooie post over geschreven in het review topic, die kun je er even bij zoeken. Leuk merk is bijvoorbeeld Curren.
Oke dankje! Die is op ebay te vinden?
pi_121418755
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef Shapper het volgende:

[..]

Oke dankje! Die is op ebay te vinden?
Ik heb er zelf een van EBay, je kunt ook op de vele webshops kijken. Gebruik chinaprices.us. Ook het merk Shark kun je bekijken. Voor meer info, zoek even de post van Shiz.
pi_121418798
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:42 schreef Painore het volgende:

[..]

Ik heb er zelf een van EBay, je kunt ook op de vele webshops kijken. Gebruik chinaprices.us. Ook het merk Shark kun je bekijken. Voor meer info, zoek even de post van Shiz.
Ja, ik lees nu het topic door. Shark heb ik ook al zitten kijken. Chinaprices kijk ik zo wel even. Bedankt :)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 01:10:47 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121421892
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef shiznuts het volgende:
HORLOGES / WATCHES

Tip 1. Haal geen neppe merkhorloges: het is niet alsof de kwaliteit hetzelfde is als de echte en je kunt er veel gedoe mee krijgen (douane/justitie).

Hebben we dat uit de weg, moet je begrijpen dat de klokjes uit China 'sieraden' zijn. Ze zijn dus voor 'de sier', zoals een armband, alleen hebben ze dan de nuttige functie om de tijd aan te kunnen geven. De nadruk ligt niet bepaald op kwaliteit (geen precisie-uurwerk, geen echt lederen horlogeband, etc), dus kun je daarmee leven en gaat het je om er voor zo'n lage prijs fashionably bij te lopen en de tijd te weten, dan zit je goed! De kwaliteit is in de meeste gevallen te vergelijken met de goedkoopste horloges die je bij een winkel als de Kijkshop haalt. Het is trouwens niet zo dat horloges uit China per definitie kut zijn, sterker nog, je kunt er best jaren plezier van hebben.

Tip 2. Vermijd zaken die onnatuurlijk veel glimmen. Dit is een blijk van goedkope materialen/lak (plastic fantastic). Koop liever iets met geborsteld staal. Kijk goed naar de foto's hoe iets eruit ziet. Stel je tevens voor hoe groot zo'n klokje is (bedenk hoe groot een standaard pin (verbinding band/klokje) is en vergelijk hoeveel groter het klokje is dan die verbinding) en hoe dat zou staan om je pols.

Koop een Aziatisch merk. Vermijd horloges als 'V6 SuperSpeed' en ga eerder voor een iets anders. Populair zijn o.a. Curren, Sinobi, IK Colouring, Wilon, Ohsen en EYKI. Ook Julius en DCT maken mooie (wat meer high-end) klokjes. Ook op Ebay kun je goed slagen voor deze horloges. Misschien kan een zoektocht naar 'SHARK' (a.k.a. 'WEIDE') en 'Infantry' (a.k.a. 'Military Royale') je tevens interesseren. Je hoeft niet per se naar een merk te zoeken. Velen slagen erin leuke klokjes te kopen door te zoeken op steekwoorden. Enkele voorbeelden: 'Japan MOVT', 'army watch', 'military watch', 'aviator watch', 'black sport watch' en 'metal wristwatch'. Wees creatief. Vrijwel alle zoektermen baten het om er 'watch' bij te hebben voor betere sortering. Je kunt ook zaken wegfilteren, als je niet naar een vrouwenhorloge zoekt, maar er wel veel resultaten op vrouwen gericht zijn voeg je '-woman -women' toe (tevens '-kids -boys -girls').

Tip 3. Vrijwel bij alles onder (maar niet gelimiteerd tot) $25,- met anologe wijzertjes die chronometer-functies uitvoeren, daarvan zijn de wijzertjes en knopjes op de horloge puur ter decoratie en bieden dus geen werkende functie. Horloges met een plaat die een traditionele uitsparing biedt voor de datum werkt in het algemeen wel.

Naast de shops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks, kun je door shops zoeken m.b.v. www.chinaprices.us . FocalPrice heeft een aan horloges toegewijde site die www.watchyear.com heet, maar zoals gezegd loont het zeker ook om te kijken op www.ebay.com .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 11 januari 2013 @ 01:35:22 #16
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_121422339
Hmm ik heb ook weer wat 'moois'...
Via eBay wat onderdelen voor mn arcade kast gekocht in China maar na enige tijd niks ontvangen te hebben even navraag gedaan bij de verkoper. Deze geeft aan dat het is afgeleverd en linkt naar een tracking site:

20121229 Final delivery, 妥投, 荷?, NL
20121222 Arrival at inward office of exchange, 到??口互?局, 阿姆斯特丹, NLAMSA
20121202 Departure from outward office of exchange, 出口?包直封封?, ?州??, 51003100
20121201 Opening, 出口?包互封?拆, ?州??, 51003100
20121129 Collection, 收寄局收寄, 佛山函集局, 52803200

Ik moest volgens hem navraag doen bij het postkantoor, dit ook gedaan maar volgens TNT kunnen zij niets nakijken en is het pakket mogelijk kwijtgeraakt :(
De verkoper geeft nu geen reactie meer, laatste reactie was enkel "it's arrived!!!!" 8)7

Heb ik er iets aan om een claim bij PayPal in te dienen ? De verkoper kan bewijzen dat het verzonden is met zn tracking nummer, en volgens die tracking is het ook aangekomen..Maar ik heb dus niks gehad.
WOKNOK
pi_121422679
Waar kon je ook al weer een foto op canvas laten drukken voor een cheap prijsje?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 02:08:55 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121422712
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121423604
Ik heb iets met swisspost besteld, met wat komt het bezorgd (Postnl gewon?) en wat zijn de evt. inklaringskosten? Weinig info over...
pi_121424077
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 07:37 schreef CnMaster_ het volgende:
Ik heb iets met swisspost besteld, met wat komt het bezorgd (Postnl gewon?) en wat zijn de evt. inklaringskosten? Weinig info over...
PostNL, ¤12,50 + BTW. Eventueel nog meer, afhankelijk van product en prijs.
pi_121424967
Zo. Weer wat spul besteld in dat mooie land. Onder andere een MK808 met RC12 en wat shit voor mijn Galaxy S3. Het blijft een vreselijke verslaving dat Chinashopping.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121442096
Weer een pakje van Buyincoins shipped. Benieuwd wanneer het aankomt :D

http://www.buyincoins.com(...)-2-product-8944.html
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_121442503
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Shiz leuk en aardig allemaal, maar zo kan ik ook een heel verhaal schrijven over nep voetbalshirts. Dat je er gezeik mee kan krijgen, dat ze puur ter decoratie van het lichaam zijn en echt niet bedoeld om in het A elftal mee te spelen. En daar is ook een dikke run op geweest in dit topic, als ik me niet vergis.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 18:23:29 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121442555
Ik haal zelf ook geen neppe dingen, geen shirts, geen headphones, geen horloges. Gewoon omdat dat slechte meuk is en de Chinese merk alternatieven beter zijn (en zelfs dan nog je geen waanvoorstellingen moet maken over de kwaliteit). Niet omdat ik politiek correct wil doen hoor.
pi_121445196
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:23 schreef shiznuts het volgende:
Ik haal zelf ook geen neppe dingen, geen shirts, geen headphones, geen horloges. Gewoon omdat dat slechte meuk is en de Chinese merk alternatieven beter zijn (en zelfs dan nog je geen waanvoorstellingen moet maken over de kwaliteit). Niet omdat ik politiek correct wil doen hoor.
Klopt.
Bij het namaak-gedoe gaat het puur om de looks. De kwaliteit zelf is behoorlijk minder.
Ga gewoon voor IEM-producten en laat namaak maar links liggen, het is uiteindelijk zijn geld niet waard.
pi_121449901
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:36 schreef Painore het volgende:

[..]

PostNL, ¤12,50 + BTW. Eventueel nog meer, afhankelijk van product en prijs.
Prijs is trouwens omhoog gegaan naar 13,- ( zelf ondervonden :r )

[ Bericht 0% gewijzigd door pecealo op 11-01-2013 21:39:11 ]
pi_121451766
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:23 schreef shiznuts het volgende:
Ik moet toegeven dat de kwaliteit (meestal) helemaal niet slecht is, het gaat inderdaad om de looks, maar de kwaliteit is zeker niet slecht. Je kunt er inderdaad problemen krijgen maar die kans is vrij klein voor eigen gebruik. Maar ik denk dat ik er beter niet verder op in kan gaan hier :P
pi_121453074
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef W00fer het volgende:
Weer een pakje van Buyincoins shipped. Benieuwd wanneer het aankomt :D

http://www.buyincoins.com(...)-2-product-8944.html
BIC is ondanks de periode toch snel. Had mijn pakket in 8 dagen binnen.
pi_121456863
die 6 in 1 solar kit is in de aanbieding voor 3 euro, maar even gekocht. verklaar me straks vast voor gek maar wel grappig speelgoed
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_121458190
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat de kwaliteit (meestal) helemaal niet slecht is, het gaat inderdaad om de looks, maar de kwaliteit is zeker niet slecht. Je kunt er inderdaad problemen krijgen maar die kans is vrij klein voor eigen gebruik. Maar ik denk dat ik er beter niet verder op in kan gaan hier :P
True that, ik heb schoenen via een agent gehaald via Taobao en die zijn nog steeds goed voor het geld.

Jammer dat Webshopsforum.nl niet meer bestaat, stonden ook redelijk wat mooie dingen op.
pi_121458905
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Racer88 het volgende:

[..]

BIC is ondanks de periode toch snel. Had mijn pakket in 8 dagen binnen.
Ik had 2 HDMI kabels van 10 meter deze week binnen gekregen :D.
Bij elkaar 11.95 euro
pi_121463012
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:24 schreef W00fer het volgende:

[..]

True that, ik heb schoenen via een agent gehaald via Taobao en die zijn nog steeds goed voor het geld.

Jammer dat Webshopsforum.nl niet meer bestaat, stonden ook redelijk wat mooie dingen op.
Helaas heb ik die nooit gekent mogen hebben :'( :'( :'(. Hier kun je ook revieuws kijken http://goo.gl/jii7C trouwens.
pi_121463556
De euro doet het goed, huphup ! :7
pi_121463865
Ik zag laatst nog een 10% coupon voor buyincoins, werkt die nog?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:56:36 #35
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_121463877
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:03 schreef CnMaster_ het volgende:

[..]

Helaas heb ik die nooit gekent mogen hebben :'( :'( :'(. Hier kun je ook revieuws kijken http://goo.gl/jii7C trouwens.
Vol met reviews van slechte immitatiecrap dus. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:56:56 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121463885
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:55 schreef Majinster het volgende:
Ik zag laatst nog een 10% coupon voor buyincoins, werkt die nog?
Laatst? Dat was misschien een maand geleden.
Er is nu 7ALLSITE voor 7% off.
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:56 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Vol met reviews van slechte immitatiecrap dus. :')
Ah, Sjonnies United. :P Liever daar dan hier.
pi_121464314
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:51 schreef Haque het volgende:
6 in 1 solar kit
En ook gekocht :+
pi_121464326
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:33 schreef Racer88 het volgende:

[..]

haha boks
pi_121464347
Dubbel

[ Bericht 95% gewijzigd door Racer88 op 12-01-2013 10:49:32 ]
pi_121464518
Moet wel zeggen dat BIC site vaak langzaam en slecht werkt. Of t ligt aan mijn pc...

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:34 schreef Haque het volgende:

[..]

haha boks
Weet niet hoe hard dat ventilatortje gaat draaien, maar miss geeft t wel gratis een beetje luchtstroom voor in de zomer als we die-hard achter ede pc zitten:+
pi_121464603
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:33 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Cheaper via ebay te vekrijgen die solar kitjes?

http://www.ebay.com/itm/6(...)&hash=item3a5d60f032
pi_121464634
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

Cheaper via ebay te vekrijgen die solar kitjes?

http://www.ebay.com/itm/6(...)&hash=item3a5d60f032
Bic is 3.19$ en dan nog 7% eraf
pi_121464676
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:53 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Bic is 3.19$ en dan nog 7% eraf
ah oke, aangezien meneer haque aangaf er 3 euro te hebben voor betaald ;)
pi_121465032
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:47 schreef Racer88 het volgende:
Moet wel zeggen dat BIC site vaak langzaam en slecht werkt. Of t ligt aan mijn pc...

[..]

Weet niet hoe hard dat ventilatortje gaat draaien, maar miss geeft t wel gratis een beetje luchtstroom voor in de zomer als we die-hard achter ede pc zitten:+
Ik denk dat ik het bootje maak en buiten de hele dag in een tijltje met water laat lopen. youtube video gezien waarop het windmolentje best snel ging.

En die solar werkt niet op lampen he, alleen buiten werkt het. Of je moet je pc buiten neerzetten. / laptop.
pi_121465041
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:56 schreef Downstar het volgende:

[..]

ah oke, aangezien meneer haque aangaf er 3 euro te hebben voor betaald ;)
Ja ongeveer he, ik kijk niet op die paar centen en ik koop liever bij bic dan op ebay
pi_121465118
idd de solar kit is ook besteld maal 2.
Zijn wel leuke kadootjes voor de familie.

tevens nog een gift gekregen...een mooie anti slip mat met BIC logo Woehoe...
pi_121465423
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:03 schreef CnMaster_ het volgende:

[..]

De meeste posts op het forum van die site gaan over nagemaakte goederen :/
pi_121465444
Ik zie nu dat die solarkit bij ahappydeal maar 2 dollar 33 is, dus nog 30% ervanaf :D Moet je nagaan hoe dat wordt geproduceerd man kan je je toch niet voorstellen :D

en ik zie hier nog een andere kit, die ook wel tof is. naja ik wacht eerst de groene even af kan ik deze altijd nog bestellen he
http://www.ahappydeal.com/product-71370.html?SSAID=465956

[ Bericht 15% gewijzigd door Haque op 12-01-2013 11:47:38 ]
pi_121465734
Weet iemand nog een goede Chinese externe (eventueel solar) accu? Of is er een merk voor accu's? Want volgens DX heb je een 10000mah accu voor 30 dollar wat me sterk lijkt.
pi_121465763
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:40 schreef Haque het volgende:
Ik zie nu dat die solarkit bij ahappydeal maar 2 dollar 33 is, dus nog 30% ervanaf :D Moet je nagaan hoe dat wordt geproduceerd man kan je je toch niet voorstellen :D

en ik zie hier nog een andere kit, die ook wel tof is. naja ik wacht eerst de groene even af kan ik deze altijd nog bestellen he
http://www.ahappydeal.com/product-71370.html?SSAID=465956
ahappydeal, rekent nog verzendkosten er later bij op ;)
pi_121465894
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:59 schreef Downstar het volgende:

[..]

ahappydeal, rekent nog verzendkosten er later bij op ;)
Ah dat wist ik niet nog nooit daar besteld. Dezelfde kit zag ik ook op andere websites voor ongeveer 8dollar maar dat is dus wel 3x de prijs van de groene.
pi_121466075
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:57 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand nog een goede Chinese externe (eventueel solar) accu? Of is er een merk voor accu's? Want volgens DX heb je een 10000mah accu voor 30 dollar wat me sterk lijkt.
Hoezo lijkt je dat sterk? goedkoop? duur?
Ga naar www.chinaprices.us en typ in "10000 mah" en dan prijs vanaf 20 10 dollar.
of sterker nog, typ in "20000 mah"
of sterker nog, typ in "30000 mah"( nee die wordt wel wat prijzig :P)

wel een goed idee trouwens misschien koop ik er ook wel 1tje, staat op mijn to-buy lijstje :P
pi_121466452
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:16 schreef Haque het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het bootje maak en buiten de hele dag in een tijltje met water laat lopen. youtube video gezien waarop het windmolentje best snel ging.

En die solar werkt niet op lampen he, alleen buiten werkt het. Of je moet je pc buiten neerzetten. / laptop.
Genoeg direct daglicht in mijn huis, dus dat zal t probleem niet zijn :)
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:33:39 #54
393615 mvgard
hoi, ik ben de kerstman
pi_121466501
wat is de beste chinese tablet ?

• quadcore

• android 4.1
pi_121466535
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:33 schreef mvgard het volgende:

• quadcore

• android 4.1
Via 8650 resistive touchscreen 8)7
pi_121466539
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:33 schreef mvgard het volgende:

• quadcore

• android 4.1
DIG / Android tablet discussie topic #33 - Met 3D 4K Quadcore tablets

hebben we een mooi topic voor.. zal daar je vraag wat uitgebreider stellen qua requirements
want dit is niks :P denk aan schermgrootte, budget etc.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:36:42 #57
393615 mvgard
hoi, ik ben de kerstman
pi_121466593
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

DIG / Android tablet discussie topic #33 - Met 3D 4K Quadcore tablets

hebben we een mooi topic voor.. zal daar je vraag wat uitgebreider stellen qua requirements
want dit is niks :P denk aan schermgrootte, budget etc.
sorry... nog niet zo thuis op fok..
pi_121466620
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:36 schreef mvgard het volgende:

[..]

sorry... nog niet zo thuis op fok..
Geen probleem, welkom trouwens :)!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:38:13 #59
393615 mvgard
hoi, ik ben de kerstman
pi_121466629
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

Geen probleem, welkom trouwens :)!
thanks !
pi_121467585
Iemand nog andere leuke goodies/gadgets om te bestellen.

Had 60 dollar gerefund gekregen en wil het nou niet weer gaan terugstorten vanaf me paypal
pi_121467691
Hehhh.. http://groupbuy.dinodirec(...)opter-Gyro-V911.html

Edit: :(. ---> "A V911 helicopter(NOT include the battery,usb cable,controller and so on)"
pi_121469457
Maar een helicoptert gekocht idd. Die had ik nog niet :D
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:19:00 #63
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121469541
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:21 schreef marcelp79 het volgende:
idd de solar kit is ook besteld maal 2.
Zijn wel leuke kadootjes voor de familie.

tevens nog een gift gekregen...een mooie anti slip mat met BIC logo Woehoe...
Haha, dat plakkerige siliconen matje? :s) Die ging bij mij rechtstreeks de prullenbak in
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_121469724
Paar dagen geleden een hoodie binnengekregen van Sammydress, ben er wel blij mee. Volgens mij ook een redelijk nieuwe site want ze proberen overal positieve reviews neergezet te krijgen door coupons aan te bieden, doen ze dat wel eens vaker? Ik heb tot nu toe vooral van ebay gekocht namelijk.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:25:30 #65
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121469775
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef Nezhi het volgende:
Paar dagen geleden een hoodie binnengekregen van Sammydress, ben er wel blij mee. Volgens mij ook een redelijk nieuwe site want ze proberen overal positieve reviews neergezet te krijgen door coupons aan te bieden, doen ze dat wel eens vaker? Ik heb tot nu toe vooral van ebay gekocht namelijk.
Link van hoodie?

Op welke tags zoek je dan bij kleding? Of heb je een verkoper?
pi_121469825
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef Yaros het volgende:

[..]

Haha, dat plakkerige siliconen matje? :s) Die ging bij mij rechtstreeks de prullenbak in
Had zon ding bij action gehaald, zodra er iets van viezigheid op zit gaat t er nooit meer af :')
pi_121469932
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:25 schreef Yaros het volgende:

[..]

Link van hoodie?

Op welke tags zoek je dan bij kleding? Of heb je een verkoper?
Korean hoodie of turtleneck oid, en dan struin ik op ebay alle pages af. Ik heb geen één verkoper, heb wel wat favorites maar die zijn of gestopt of hebben niets te koop. Ebay is wel wat gedoe omdat je vaak dezelfde dingen tegenkomt. Het gaat om deze hoodie. Bij dit soort sites kijk ik in de categorie en bekijk ik elke pagina :)
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:33:05 #68
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121470035
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Korean hoodie of turtleneck oid, en dan struin ik op ebay alle pages af. Ik heb geen één verkoper, heb wel wat favorites maar die zijn of gestopt of hebben niets te koop. Ebay is wel wat gedoe omdat je vaak dezelfde dingen tegenkomt. Het gaat om deze hoodie. Bij dit soort sites kijk ik in de categorie en bekijk ik elke pagina :)
Probleem is dat die verzendkosten er altijd weer overheen komen.
pi_121470203
Haha, mijn pakketje is iig niet verzwaard om meer geld te vragen. Ik heb gehoord dat ze dat ook wel eens willen doen. Er zijn ook genoeg sites waar je wel free shipping hebt, maar dan is het product zelf sowieso duurder. Kleding gemaakt van chiffon kun je trouwens gelijk overslaan, dat is bagger.
pi_121471071
_O_ ebay

5,79

2,40

1,18

1,33

1,49

Iemand nog meer van die dingen die je echt moet hebben? :D
404 - Not Found
  zaterdag 12 januari 2013 @ 15:28:55 #71
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121471788
Valt het jullie trouwens op dat bij elke BIC review er door drie personen 4x 5 sterren wordt gegeven?
pi_121472775
Vandaag mijn Wifi N-Repeater ontvangen van banggoods. Prima ding!
Zat netjes een EU plug bij, korte handleiding en het gaat als een speer.

En wederom blijft een tevreden klant in zijn huis ;)
Music was my first love, and it will be my last.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 16:22:27 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121473440
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:28 schreef Yaros het volgende:
Valt het jullie trouwens op dat bij elke BIC review er door drie personen 4x 5 sterren wordt gegeven?
Ja, anders wordt hij niet geaccepteerd :P! niet op letten bij bic dus ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:06 schreef Zwappel het volgende:
_O_ ebay

[ afbeelding ]
5,79

[ afbeelding ]
2,40

1,18
Die zou ik niet aan mijn stopcontact toevertrouwen ;)
quote:
[ afbeelding ]
1,33

[ afbeelding ]
1,49

Genoeg, zaklamp, tablet, telefoon, led pig, etc :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121473456
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, anders wordt hij niet geaccepteerd :P! niet op letten bij bic dus ;)

[..]

Die zou ik niet aan mijn stopcontact toevertrouwen ;)

[..]

Genoeg, zaklamp, tablet, telefoon, led pig, etc :D
Waarom niet?
404 - Not Found
  zaterdag 12 januari 2013 @ 16:24:05 #75
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121473474
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:23 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Waarom niet?
Zit nog net geen stikker op: Pas op, brandgevaar.
pi_121473624
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zit nog net geen stikker op: Pas op, brandgevaar.
Oh niet eens over nagedacht, heb hier nog zo'n blokje liggen en doet 't gewoon prima.
404 - Not Found
pi_121474004
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:30 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Oh niet eens over nagedacht, heb hier nog zo'n blokje liggen en doet 't gewoon prima.
Idd heb er zelf 3 stuks van liggen (Werk, thuis, vriendin) en nog nooit problemen mee gehad ondanks dat er vaak genoeg voor wordt gewaarschuwd.

fingers crossed
pi_121474046
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef Yaros het volgende:

[..]

ja moet het nog ontvangen maar als ik het plaatje bekeek op BIC dan stelde het iig niet veel voor...gaat waarschijnlijk rechtstreeks in de kadootjes doos voor sinterklaas :)
pi_121478545
Kom onze fantastisch bril weer tegen:
http://lightake.com/detai(...)_Size____Black-62473

Is dit geen fantastische uitvinding? Of gaat het in de praktijk niet werken? Jammer dat ik altijd een bril gebruik bij kijken van TV/PC etc..
pi_121479567
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:13 schreef nodig het volgende:

Is dit geen fantastische uitvinding? Of gaat het in de praktijk niet werken? Jammer dat ik altijd een bril gebruik bij kijken van TV/PC etc..
Gaat gewoon prima werken. Las laatst al dat iemand hier zei dat je niet kon scherpstellen, met basis VWO natuurkunde kun je echter al begrijpen waarom je dat wel kunt.

Het is gewoon een simpel spiegeltje onder een hoek. Kun je die spiegeltjes ook kantelen? Zo nee, dan moet je perfect plat liggen anders zie je alleen het kastje onder je tv ben ik bang.
pi_121479894
quote:

_O_ _O- Die ga ik kopen
pi_121480193
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Painore het volgende:

[..]

Gaat gewoon prima werken. Las laatst al dat iemand hier zei dat je niet kon scherpstellen, met basis VWO natuurkunde kun je echter al begrijpen waarom je dat wel kunt.

Het is gewoon een simpel spiegeltje onder een hoek. Kun je die spiegeltjes ook kantelen? Zo nee, dan moet je perfect plat liggen anders zie je alleen het kastje onder je tv ben ik bang.
Hoe bedoel je scherpstellen als ik vragen mag? Diegene denkt dat je minder ziet door een spiegel dan in het echt? Of minder scherp?

Lijkt me gewoon hetzelfde, spiegel weerkaatst het zicht, met slechte ogen zie ik niet beter met een spiegel dan dat ik achteruit kijk.
pi_121481274
Ik heb een uur in een MRI scanner gelegen en dan had ik ook een soortgelijke bril op. Om naar een tv te kijken. Nou ik kan je vertellen dat het niet fijn kijkt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Painore het volgende:

[..]

Maar ik heb geen vwo natuurkunde gehad, dus ik begrijp het niet. Maar ik zeg ook niet dat het niet kan :+
pi_121481443
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef Racer88 het volgende:
Ik heb een uur in een MRI scanner gelegen en dan had ik ook een soortgelijke bril op. Om naar een tv te kijken. Nou ik kan je vertellen dat het niet fijn kijkt.

[..]

Maar ik heb geen vwo natuurkunde gehad, dus ik begrijp het niet. Maar ik zeg ook niet dat het niet kan :+
Ah iemand met ervaring, wat werkte er niet aan dan? Moest je telkens toch iets omhoog met je hoofd om de TV te zien of iets anders?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 21:02:24 #85
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121482732
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:47 schreef marcelp79 het volgende:

[..]

ja moet het nog ontvangen maar als ik het plaatje bekeek op BIC dan stelde het iig niet veel voor...gaat waarschijnlijk rechtstreeks in de kadootjes doos voor sinterklaas :)
Er staat ook nog een logo op van BIC, dus je maakt ook nog reclame voor ze :)
pi_121484327
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:06 schreef Zwappel het volgende:
_O_ ebay

[ afbeelding ]
5,79

[ afbeelding ]
2,40

[ afbeelding ]
1,18

[ afbeelding ]
1,33

[ afbeelding ]
1,49

Wat zijn die laatste dingen?

[ Bericht 0% gewijzigd door marco_sire op 12-01-2013 23:13:04 ]
pi_121486665
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:49 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Wat zijn die kaatste dingen?
Schaartjes, vind ze zelf wel fijn om rond te hebben liggen altijd.
404 - Not Found
  zaterdag 12 januari 2013 @ 23:18:15 #88
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_121487742
Aliexpress heeft de ideal van de site afgehaald :( net nu ik ze echt nodig had :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_121496159
Iemand wel is van die Ethernet over Power setjes gezien in chineese webshops? Kwam deze wel tegen,
http://www.buyincoins.com(...)er-product-8784.html , maar voor dat geld kan ik beter een betrouwbaar eminent setje halen.
  zondag 13 januari 2013 @ 11:33:23 #90
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121497268
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef revpolen het volgende:
Aliexpress heeft de ideal van de site afgehaald :( net nu ik ze echt nodig had :(
via moneybookers ook niet meer?
pi_121497653
quote:

hahaha wat baas
  zondag 13 januari 2013 @ 12:09:30 #92
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_121498352
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

via moneybookers ook niet meer?
juist niet via moneybookers :/
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_121500152
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:29 schreef nodig het volgende:

[..]

Ah iemand met ervaring, wat werkte er niet aan dan? Moest je telkens toch iets omhoog met je hoofd om de TV te zien of iets anders?
Het lag gewoon niet lekker. Krijg er hoofdpijn van en je wil al snel op een andere manier gaan liggen. Zicht is beperkt, dus je moet continue op dezelfde houding blijven liggen anders zie je de tv niet meer. Ik ga iig niet meer vrijwillig zo naar een tv kijken
  zondag 13 januari 2013 @ 13:21:15 #94
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_121500889
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Schaartjes, vind ze zelf wel fijn om rond te hebben liggen altijd.
Lijkt op bladscharen welke gebruikt bij het snoeien van Bonsai. Maar daar gebruik je ze vast niet voor? :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_121508492
Ik ben verslaafd aan dealextreme, mag ik in dit topic reageren?
Zij die mij haten zijn gratis promo!
  zondag 13 januari 2013 @ 16:57:46 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121508850
Die reactie is eigenlijk al teveel.

Maar ok, vooruit. Maar dan wel meer inhoudelijk reageren dan een webshop noemen in je post, dan heeft de reactie die je dan in dit topic moet plaatsen, tenminste nog enig nut voor ons allen.
pi_121509000
Ik heb eigenlijk een vraag, maar ben bang dat die er al staat in de OP en dat ik hem over het hoofd heb gezien
pi_121509012
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef DesmondKilometer het volgende:
Ik ben verslaafd aan dealextreme, mag ik in dit topic reageren?
Wij bevelen u een afkickprogramma aan. Begin bij 3 maals per dag bezoeken van www.banggood.com, www.buyincoins.com en www.lightake.com. Binnen een paar dagen ben je verholpen van je DX verslaving.

Eventuele donatie's voor dit geweldige afkickprogramma kunnen natuurlijk naar het paypal adres van Nodig, kan hij weer coole gadgets kopen en reviewen.
pi_121509081
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:01 schreef DesmondKilometer het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag, maar ben bang dat die er al staat in de OP en dat ik hem over het hoofd heb gezien
Vraag maar raak ;)

Tenzij je afvraagt waarom je pakketje er niet is na 2 dagen is elke vraag nuttig.

Whoops, quote mn eigen bericht ipv edit, sorry.
pi_121509112
En fasttech is ook leuk.
Ze vroegen me zelfs per mail of m'n 1 cent zaklampje goed was aangekomen.
  zondag 13 januari 2013 @ 17:05:18 #101
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_121509203
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:03 schreef AnimeFan het volgende:
En fasttech is ook leuk.
Nooit wat besteld, volgens mij moest je facebook hebben voor dat lampje en dat heb ik niet :(
bic, LT, BG zijn in mijn ogen op dit moment wel het best. eBay en www.chinaprices.us derbij om prijzen te checken
pi_121509281
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:

[..]

Vraag maar raak ;)

Tenzij je afvraagt waarom je pakketje er niet is na 2 dagen is elke vraag nuttig.

Whoops, quote mn eigen bericht ipv edit, sorry.
kalabonka

[ Bericht 8% gewijzigd door DesmondKilometer op 13-01-2013 17:10:31 (mag niet) ]
  zondag 13 januari 2013 @ 17:08:36 #103
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_121509362
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:06 schreef DesmondKilometer het volgende:

[..]

neppe shizzle, zoals neppe weet ik veel. Georgie armanie, of hoe die kerel heet, Komt die neppe zooi wel legaal door de douane heen?
Oei, daar mag op FOK niet overgepraat worden, zie de waarschuwing boven het berichtvenster:

quote:
Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten. }:|
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
pi_121509381
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:03 schreef AnimeFan het volgende:
En fasttech is ook leuk.
Mooie site idd die fasttech. Stuk overzichtelijker dan de andere en ook leuke collectie. Ik zocht een universele adapter in het speciaal voor UK. Overal zoeken alleen maar troep, had inmiddels wel wat besteld maar op fasttech zie ik een heel mooi setje wat je in elkaar kunt vouwen. Ook tablets spul wat je op andere sites niet vind.
hm alleen niet zo'n breed assortiment
pi_121509400
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:08 schreef nodig het volgende:

[..]

Oei, daar mag op FOK niet overgepraat worden, zie de waarschuwing boven het berichtvenster:

[..]

shit, pardon, ik zie namelijk nergens een venster, waarschijnelijk ligt dat aan m'n computer
  zondag 13 januari 2013 @ 17:09:55 #106
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_121509438
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef DesmondKilometer het volgende:

[..]

shit, pardon, ik zie namelijk nergens een venster, waarschijnelijk ligt dat aan m'n computer
Ook in de banner van de OP
121106_177156_op-footer-header.gif
pi_121509534
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef nodig het volgende:

[..]

Ook in de banner van de OP
[ afbeelding ]
oke, maar kun je m'n dm dan even beantwoorden? want ik snap het nu ff niet
pi_121509880
Heb deze gekocht gisteren:

Had ze nodig maar van die plastic ondingen zijn bij de Handyman 3 euro per stuk! Even afwachten wat de kwaliteit doet al had ik ook niet zo hoge verwachtingen van de Handyman versies.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_121509970
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:18 schreef Hojdhopper het volgende:

[ afbeelding ]

Had ze nodig maar van die plastic ondingen zijn bij de Handyman 3 euro per stuk! Even afwachten wat de kwaliteit doet al had ik ook niet zo hoge verwachtingen van de Handyman versies.
shiney, ziet er mooi uit :P waar heb je ze besteld?
pi_121510096
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef DesmondKilometer het volgende:

[..]

shiney, ziet er mooi uit :P waar heb je ze besteld?
eBay:
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649

Kwaliteit zal sowieso niet je-van-het zijn, maar goed, dat verwacht ik ook niet van die prijs. En hopelijk een beetje pasvorm, want heb eerder al eens een 6,3mm -> 3,5mm adapter gekocht bij DX en dat wiebelde als de pest.
pi_121510256
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:22 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

eBay:
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649

Kwaliteit zal sowieso niet je-van-het zijn, maar goed, dat verwacht ik ook niet van die prijs. En hopelijk een beetje pasvorm, want heb eerder al eens een 6,3mm -> 3,5mm adapter gekocht bij DX en dat wiebelde als de pest.
hopen dat dit maar iets beter is dan :P
pi_121510294
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:26 schreef DesmondKilometer het volgende:

[..]

hopen dat dit maar iets beter is dan :P
We zullen zien, ik post het hier wel. ;)
pi_121510399
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:27 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

We zullen zien, ik post het hier wel. ;)
mooi, ik begin zelf nu ook de kneepjes ff te krijgen, heel de OP gelezen, zodat ik niet met idiote vragen kom, en verder een beetje sites afzoeken naar leuk spul voor nop :P
  zondag 13 januari 2013 @ 17:46:41 #114
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_121511067
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:30 schreef DesmondKilometer het volgende:

[..]

mooi, ik begin zelf nu ook de kneepjes ff te krijgen, heel de OP gelezen, zodat ik niet met idiote vragen kom, en verder een beetje sites afzoeken naar leuk spul voor nop :P
Tips:
Sipik sk68, V911 (moet je even op banggood.com zoeken), keychain 808 (ebay).
pi_121511154
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:46 schreef nodig het volgende:

[..]

Tips:
Sipik sk68, V911 (moet je even op banggood.com zoeken), keychain 808 (ebay).
:D
  zondag 13 januari 2013 @ 17:50:55 #116
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_121511239
quote:
10s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:48 schreef DesmondKilometer het volgende:

[..]

:D
Niet mee in het donker vliegen trouwens, gaat dan niet goedkomen :')
GC / [Chinese Webshops] Topic #221 Ambilight maken met china lampie's
pi_121511408
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:50 schreef nodig het volgende:

[..]

Niet mee in het donker vliegen trouwens, gaat dan niet goedkomen :')
GC / [Chinese Webshops] Topic #221 Ambilight maken met china lampie's
toepasselijk wel dat een merk genaamd V911 vliegtuigjes, en helicopters verkoopt

Edit: Link aangeklikt! _O- wel jammer though
pi_121536750
Zo eindelijk mijn Awei Es800m in ear oordopjes mogen ontvangen, ik had twee paar via MisterTao gekocht omdat ik daar nog $ 20 aan saldo had.

Ik heb er twee gekocht in kader dat in verleden mijn oordopjes altijd stuk gingen, maar deze Awei zien er al een stuk stevigere uit en er komt ook nog mooi geluid uit.

Hopelijk kan ik daar wel het geluid goed mee horen als ik film kijk in het vliegtuig.
pi_121536879
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:18 schreef Hojdhopper het volgende:

[ afbeelding ]

Die heb ik hier liggen, zijn vrij stevig en zien er goed uit. Ik had ze bij dickbest.nl gekocht, vrij goedkoop en heb je ze in een paar dagen. Dit soort grut bestel je meestal als je het nodig hebt, dan heb ik geen zin om 3 weken te wachten.

Edit:
40 cent per stuk.
http://dickbest.nl/index.php?_a=viewProd&productId=3107
pi_121537263
Omdat het kan;

SPOILER
_O-
pi_121537383
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Bartje1981 het volgende:
Vandaag mijn Wifi N-Repeater ontvangen van banggoods. Prima ding!
Zat netjes een EU plug bij, korte handleiding en het gaat als een speer.

En wederom blijft een tevreden klant in zijn huis ;)
Ik heb dat ding ook. Heb hem op zolder aangesloten als Access Point met een kabelverbinding naar een power over ethernet. Prima ding inderdaad als het dezelfde is. Alleen toch altijd beetje huiverig met china en stopcontact dingen.
pi_121537401
quote:

Ik krijg er hoofdpijn van. Wat wel leuk is, is om met die bril op rond te gaan lopen. Dat is echt spacend.
  maandag 14 januari 2013 @ 10:25:22 #123
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_121538042
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 09:57 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik krijg er hoofdpijn van. Wat wel leuk is, is om met die bril op rond te gaan lopen. Dat is echt spacend.
:P Dat je opeens spontaan opstaat en gaat lopen omdat je naar de wc moet, bam op de grond.
pi_121539971
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 09:52 schreef jonasr het volgende:
Omdat het kan;

SPOILER
_O-
Vet, link?
404 - Not Found
pi_121540478
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:37 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Vet, link?
http://www.banggood.com/W(...)dy-Tray-p-48576.html

SKU uit url gehaald.
Geen referral hier.
pi_121542022
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 09:37 schreef Painore het volgende:

[..]

Die heb ik hier liggen, zijn vrij stevig en zien er goed uit. Ik had ze bij dickbest.nl gekocht, vrij goedkoop en heb je ze in een paar dagen. Dit soort grut bestel je meestal als je het nodig hebt, dan heb ik geen zin om 3 weken te wachten.

Edit:
40 cent per stuk.
http://dickbest.nl/index.php?_a=viewProd&productId=3107
Ja, meestal zijn dat inderdaad dingen die je op dat moment nodig hebt. Maar deze keer kon het wel wachten. Is voor een oud 2.1 setje voor op zolder, dus niet echt dringend. Ik had er ook maar één nodig dus dan heb ik een voorraadje. Wel goed om te horen dat ze vrij stevig zijn. :)
pi_121542232
Wat armbanden besteld als cadeaus en een voor mezelf :) gratis door eerdergenoemde review die ik had geplaatst.

http://www.sammydress.com/product312075.html

http://www.sammydress.com/product81201.html

http://www.sammydress.com/product253142.html
pi_121542579
Geen problemen met invoeren van die leren sierraden?
pi_121544838
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:37 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Vet, link?
En deze heb ik al: http://www.banggood.com/W(...)er-Tray-p-47413.html.
Best wel geinig, heb ze van focalprice gekocht voor $3 geloof ik, geen idee wat ze daar nu kosten.

Wat ik nog wil;

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door jonasr op 14-01-2013 13:58:47 ]
pi_121545495
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:53 schreef jonasr het volgende:

[..]

En deze heb ik al: http://www.banggood.com/W(...)er-Tray-p-47413.html.
Best wel geinig, heb ze van focalprice gekocht voor $3 geloof ik, geen idee wat ze daar nu kosten.

Wat ik nog wil;

SPOILER
eBay _O_

1,56
http://www.ebay.nl/itm/So(...)&hash=item3f190328c2

Hier linkje hoe ik zocht: http://www.ebay.nl/sch/i.(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1
404 - Not Found
pi_121546227
Andere 2 cent deals van geekbuying ook ontvangen. Leuk spul voor 1 cent,me zusje al blij kunnen maken met de usb hub en de pen komt naast de tablets.
  maandag 14 januari 2013 @ 15:14:23 #132
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_121548334
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 09:57 schreef Skiet het volgende:

[..]

Maak er eens een ski video van B-)
pi_121548456
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef fissure het volgende:
Andere 2 cent deals van geekbuying ook ontvangen. Leuk spul voor 1 cent,me zusje al blij kunnen maken met de usb hub en de pen komt naast de tablets.
Had je het in 1 bestelling gedaan of steeds apart? :P
  maandag 14 januari 2013 @ 17:40:11 #134
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121554658
Zo een speeltje voor de kittens besteld die we over 2 weken krijgen!

http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)me=ADME:L:OC:NL:3160

eBay duurt ook vaak iets van 2 weken dus mooi op tijd :)

Wacht nog steeds op mn lenzenset, verwacht ik deze week :)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_121555984
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:53 schreef TOVOS het volgende:
Moeten nog binnenkomen, maar denk het niet. Heb alleen de blauwe genomen. Op de site van de douane kan ik ook niets vinden wat mogelijk problemen zou kunnen veroorzaken :P
pi_121556105
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:53 schreef TOVOS het volgende:
Waarom zou dit problemen veroorzaken?
pi_121556503
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:17 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Had je het in 1 bestelling gedaan of steeds apart? :P
Apart gedaan. Mocht me pakketje kwijtraken is niet alles weg en ook geen gezeur bij douane mochten ze denken dat het bij elkaar veel kost is of iets dergelijks.
pi_121557859
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:40 schreef bobbernaut het volgende:
Zo een speeltje voor de kittens besteld die we over 2 weken krijgen!

http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)me=ADME:L:OC:NL:3160

eBay duurt ook vaak iets van 2 weken dus mooi op tijd :)

Wacht nog steeds op mn lenzenset, verwacht ik deze week :)
Kheb er ook gisteren 1 besteld. Had al eerder een bestuurbare auto van een slag groter, maar daar waren ze bang voor. Hoop voor deze niet :P
  maandag 14 januari 2013 @ 19:04:06 #139
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121558066
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:00 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Kheb er ook gisteren 1 besteld. Had al eerder een bestuurbare auto van een slag groter, maar daar waren ze bang voor. Hoop voor deze niet :P
ja zo'n grote is maar eng, die kleinere zijn kleiner dan de kittens zelf dus dat vinden ze wel oke! :D
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_121558571
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:04 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

ja zo'n grote is maar eng, die kleinere zijn kleiner dan de kittens zelf dus dat vinden ze wel oke! :D
Ja, maar ze gaan best hard zag ik op een filmpje, en lijkt me moeilijk doseren met gas geven. Maar wacht t even af. Want ook voor snelle dingen zijn ze bang :p
  maandag 14 januari 2013 @ 19:20:55 #141
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121558935
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Ja, maar ze gaan best hard zag ik op een filmpje, en lijkt me moeilijk doseren met gas geven. Maar wacht t even af. Want ook voor snelle dingen zijn ze bang :p
Heb 1 keer met zo'n ding gespeeld, gaan best wel snel ja haha je kan idd niet gedoseerd gas geven, ach als dat t ergste is
pi_121561267
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 13:56 schreef davedavy het volgende:
Ik ben nu zelf bezig met TaoBaoring.com, je kunt betalen met PayPal en hun commissie is 8% van het totaal bedrag, de site is makkelijk en overzichtelijk, een aanrader dus :)
Ik heb nu al een order 2 weken op await confirmation staan, werken ze altijd zo langzaam? :'(
Ja.
pi_121564489
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Xu het volgende:

[..]

Ik heb nu al een order 2 weken op await confirmation staan, werken ze altijd zo langzaam? :'(
Ik had de spullen na 3 weken al, ik zou ze mailen als ik jouw was.
  maandag 14 januari 2013 @ 20:59:43 #144
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121564744
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:55 schreef davedavy het volgende:

[..]

Maar dan zeggen dat je nog langer moet wachten toch?
pi_121568798
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:59 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Maar dan zeggen dat je nog langer moet wachten toch?
Nee, hij is nog steeds vóór de first payment.
  maandag 14 januari 2013 @ 22:17:41 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121569571
Mailtje de deur uit gedaan richting Budybuy, fee is daar 5% dus ik hou jullie op de hoogte!
pi_121570789
Ik ben op zoek naar een xenon lamp BA20(d), en dan wel een echte. Geen halogeen lampje dat blauw is geverfd.

Op ebay enkele resultaten, maar deze bolletjes behoren bij sets die op de accu aangesloten worden. Ik heb zelf al genoeg ballasten en bekabeling liggen dus dat heb ik allemaal niet nodig.

Iemand tips?
pi_121571255
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:55 schreef davedavy het volgende:

[..]

Er zal vast wel iets fout zijn gegaan, ik mail ze wel eventjes.
Ja.
  maandag 14 januari 2013 @ 22:47:01 #149
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_121571362
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:37 schreef Racer88 het volgende:
Ik ben op zoek naar een xenon lamp BA20(d), en dan wel een echte. Geen halogeen lampje dat blauw is geverfd.

Op ebay enkele resultaten, maar deze bolletjes behoren bij sets die op de accu aangesloten worden. Ik heb zelf al genoeg ballasten en bekabeling liggen dus dat heb ik allemaal niet nodig.

Iemand tips?
BA20 is niet hetzelfde als H4? Want als ik het zo op een aantal scooter-fora lees, moet dat kunnen?
pi_121571955
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:47 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

BA20 is niet hetzelfde als H4? Want als ik het zo op een aantal scooter-fora lees, moet dat kunnen?
Ja en nee

Dit is BA20

Dit h4

De werking is essentieel hetzelfde, grootlicht en dimlicht in 1 bolletje, alleen aansluiting anders.

Edit: Misschien ben ik zelf in de war, en heb ik toch genoeg met die dingen van ebay. Ik ben alleen niet gewend mijn sets via accu aan te sluiten. Maar ik kom op het net geen andere sets tegen

Nog net usb stofzuiger gekocht:

http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4abdb7842f

Ach voor 1 euro :+

[ Bericht 12% gewijzigd door Racer88 op 14-01-2013 23:02:34 ]
  maandag 14 januari 2013 @ 23:08:58 #151
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_121572635
ff vraagje..

ik heb laatst iets gekocht van deze dude
Een IMAX B6 li-po/li-ion charger

nou blijkt heel zn winkel leeg :') maar zie wel 92% positive feedback.

gaat dit wel goed? :P
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_121576435
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef marcel-o het volgende:
ff vraagje..

Hoe moeten wij dat weten? Enige wat je kunt doen is afwachten. Mocht je het 44 dagen na betaling nog niet binnen hebben, open een claim via EBay/PayPal.

Je kunt ook quasi-nonchalant een bericht naar de verkoper sturen dat je er nog een wilt, met de vraag waarom dat niet meer kan.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 09:38:09 #154
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121581807
quote:
Vaag? Je hebt het topic toch zelf opgezet?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:26:01 #156
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121583410
quote:
Die heb ik hier ook :D! Meer ijs dan cola in een glas :')!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:18:05 #157
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_121585247
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Ja en nee

Dit is BA20
[ afbeelding ]

Dit h4
[ afbeelding ]

De werking is essentieel hetzelfde, grootlicht en dimlicht in 1 bolletje, alleen aansluiting anders.

Edit: Misschien ben ik zelf in de war, en heb ik toch genoeg met die dingen van ebay. Ik ben alleen niet gewend mijn sets via accu aan te sluiten. Maar ik kom op het net geen andere sets tegen

En dit dan?
http://www.scoot-xenon.co(...).php?products_id=153
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:36:05 #158
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_121585868
Ennnn m'n vijfde ordertje bij Fasttech geplaatst,

De site is (nog) lekker overzichtelijk, en de klanten service en levertijden zijn (nog) prima,
Hopelijk gaan ze niet DX achterna..
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:24:15 #159
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121589839
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:57 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Ja en nee

Dit is BA20
[ afbeelding ]

Dit h4
[ afbeelding ]

die dingen zuigen voor geen meter :') ze kunnen nauwelijks een kruimel optillen.. maar ze maken wel een pokkeherrie..
pi_121590659
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 09:38 schreef Yaros het volgende:

[..]

Vaag? Je hebt het topic toch zelf opgezet?
Dat het bij zo'n grote winkelketen mogelijk is bedoel ik :P
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:09:58 #161
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_121591640
Iemand die centdeals van GB binnen? Heb het idee dat dat het pakket is dat thuis op mij wacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door nodig op 15-01-2013 16:27:13 ]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:39:14 #162
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_121595362
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:09 schreef nodig het volgende:
Iemand die centdeald van GB binnen? Heb het idee dat dat het pakket is dat thuis op mij wacht.
Wat betekend de afkorting GB, ben wel in voor een cent dealtje :Y
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:53:28 #163
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_121596047
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:39 schreef 0wen het volgende:

[..]

Wat betekend de afkorting GB, ben wel in voor een cent dealtje :Y
Wellicht geekbuying.com. Kan alleen de 1cent deal niet vinden.
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:56:30 #164
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_121596198
Is denk ik al voorbij, heb een USB hub mannetje, soort kerstlampje en styles voor 3 dollarcent. Bezorgd met de pakket dienst. Pakketbezorger kwam hem brengen, dat dat uitkan! Geekbuying inderdaad!

[ Bericht 18% gewijzigd door nodig op 15-01-2013 16:27:45 ]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:12:32 #165
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_121596941
10 stuks voor 1 euro, voor mijn 3d brillen

10 meter active usb cable, 7 euro

Kabel labels voor een euro, handig (???)

pi_121597321
quote:
Nope das is van BA20 naar H4, dat is dus als je al een BA20 bolletje hebt en deze in een H4 fitting doen. Andersom werkt dit uiteraard niet.

quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:24 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

die dingen zuigen voor geen meter :') ze kunnen nauwelijks een kruimel optillen.. maar ze maken wel een pokkeherrie..
Ja kzou ook nie anders verwachte voor een euri :+ maar t idee is grappig
pi_121606216
Die kabel labels heb ik ook maar gekocht bij Buyincoins (via Ebay). Erg handig :)
pi_121606368
Welke winkels doen vrijwel altijd de verpakking erbij? BIC doet dit bijv niet, maar voor een kadotje is de verpakking erbij natuurlijk veel leuker!
pi_121608606
heb ook mn usb-mannetje binnen en de ander drie 1ct (rommel) deals :P
pi_121610183
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef Giel_gssl het volgende:
Jammer dat ik die deals gemist heb..
pi_121610256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef Giel_gssl het volgende:
Alleen nog maar de kaarsjes binnen hier. :( WIl eigenlijk dat usb-mannetje asap hebben
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121613740
ik zocht via chinaprisex op bleutooth mouse, maar hij geeft geen resultaten?
hoe kan dat?
  dinsdag 15 januari 2013 @ 21:56:10 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121613996
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:52 schreef pazara het volgende:
ik zocht via chinaprisex op bleutooth mouse, maar hij geeft geen resultaten?
hoe kan dat?
;( Dude, serieus?

Bleu, is Frans. Probeer het eens op het Engelse 'Blue' misschien?
En wireless mouse is ook een gangbare term.
En what's up met 'chinaprisex', dat lijkt me een grappige zoekmachine. :')
pi_121614254
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:56 schreef shiznuts het volgende:

[..]

;( Dude, serieus?

Bleu, is Frans. Probeer het eens op het Engelse 'Blue' misschien?
En wireless mouse is ook een gangbare term.
En what's up met 'chinaprisex', dat lijkt me een grappige zoekmachine. :')
oo oke
foutje van miij dus w/
pi_121615122
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:59 schreef pazara het volgende:

[..]

oo oke
foutje van miij dus w/
Niet je eerste iig..
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:17:58 #176
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121615278
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:15 schreef Painore het volgende:

[..]

Niet je eerste iig..
Hij zoekt al, We zijn dus al op de goede weg ;)!
pi_121615298
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:59 schreef pazara het volgende:

[..]

oo oke
foutje van miij dus w/
Damn. Bluwtoet.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121615495
Iemand die mij kan vertellen wat het volgende nu betekend:

RB082690018CN 2013 Opening 10010200 NL 20130115 1322
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:24:56 #179
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121615731
Hij knipt ergens een lintje door...
pi_121615758
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:21 schreef pazara het volgende:
Iemand die mij kan vertellen wat het volgende nu betekend:

RB082690018CN 2013 Opening 10010200 NL 20130115 1322
Nee.
pi_121615841
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:25 schreef Painore het volgende:

[..]

Nee.
oo
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:30:03 #182
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_121616054
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef marcel-o het volgende:
ff vraagje..

zat vandaag bij de post :D

en t is n fake :') !!
heb ik weer..

weer wat geleerd.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:31:45 #183
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_121616166
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef monkeybrain het volgende:
10 stuks voor 1 euro, voor mijn 3d brillen

[ afbeelding ]

10 meter active usb cable, 7 euro

[ afbeelding ]

Kabel labels voor een euro, handig (???)

[ afbeelding ]
Waar kan je die kabel bestellen en hoe lang duurde 't voordat het binnen was?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_121616485
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef marcel-o het volgende:

[..]

heb ik weer..

weer wat geleerd.
Claimen dus..

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waar kan je die kabel bestellen en hoe lang duurde 't voordat het binnen was?
Je weet ondertussen toch wel dat shipping iedere keer anders is? Ligt aan de chinese post, webwinkels hebben er geen invloed op.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:37:35 #185
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_121616532
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Painore het volgende:

[..]

Claimen dus..

[..]

Je weet ondertussen toch wel dat shipping iedere keer anders is? Ligt aan de chinese post, webwinkels hebben er geen invloed op.
Weet ik, maar als indicatie.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_121616781
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hij zoekt al, We zijn dus al op de goede weg ;)!
en al besteld via ebay w/
pi_121616944
Ik ben een lijstje aan het maken van wat ik binnenkort nog wil bestellen. Echter, geen van de artikelen komt boven de 10 euro uit, maar tezamen zit ik aan zo aan de 40 euro.

Dat douane verhaal van 21 euro, geldt dat nou voor het totale pakket of voor enkele artikelen (inzage staat natuurlijk op het pakketje).
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:49:51 #188
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121617319
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik ben een lijstje aan het maken van wat ik binnenkort nog wil bestellen. Echter, geen van de artikelen komt boven de 10 euro uit, maar tezamen zit ik aan zo aan de 40 euro.

Dat douane verhaal van 21 euro, geldt dat nou voor het totale pakket of voor enkele artikelen (inzage staat natuurlijk op het pakketje).
Zoveel mogelijk los bestellen.
pi_121618239
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef marcel-o het volgende:

[..]

heb ik weer..

weer wat geleerd.
Je weet dat 9 v.d. 10 keer je een neppe krijgt tenzij je expliciet ziet staan dat het een echte is?
Heb zelf ook een neppe (wel de AC-variant) en daar is niets mis mee. Google maar eens naar de verschillen. Met normaal gezond verstand maakt het niets uit of je de neppe hebt of niet.
pi_121619794
http://www.buyincoins.com(...)un-product-2706.html Is dit goedkoop?
Edit: Bijna een 1 cent deal dan, als je het door 100 deelt :')

[ Bericht 27% gewijzigd door AnimeFan op 15-01-2013 23:46:48 ]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:42:00 #191
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121619839
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:44:03 #192
367786 einzweipolizei
Remember remember the fifth of
pi_121619914
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

ja.
Ik denk significant goedkoper dan bij winkels in Nederland ja :)
Edit: Bij de Action kreeg je er 15 voor 50 eurocent.

[ Bericht 5% gewijzigd door einzweipolizei op 15-01-2013 23:49:40 ]
november.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 23:55:52 #193
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_121620336
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:06 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Je weet dat 9 v.d. 10 keer je een neppe krijgt tenzij je expliciet ziet staan dat het een echte is?
Heb zelf ook een neppe (wel de AC-variant) en daar is niets mis mee. Google maar eens naar de verschillen. Met normaal gezond verstand maakt het niets uit of je de neppe hebt of niet.
hmjah.. hij doet t wel..(ook de AC)

deels.. de discharge functie werkt niet.. :{
zal wel n defecte mosfet hebben..
en bij het laden van n enkele li-ion geeft ie alleen de uiterlijke spanning aan en niet de gemeten spanning.

mail gestuurd :)
  woensdag 16 januari 2013 @ 02:51:50 #194
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121623147
Teclast X30 besteld: http://www.mistertao.com/yext/item/index?iid=15851936401 (Package I)

Op het spoor gezet door te zoeken op 'flac mp3' op AliExpress, maar zo natuurlijk goedkoper uit. :D

Spelertje kan naast MP3, WMA en OGG ook FLAC & APE afspelen, heeft een energiezuinige Rockchip processor (accu gaat lang mee, tot wel 20 uur op normaal gebruik) met goede aandrijving en weinig verstoring (93db bij 0.06% verstoring) en Microsoft PlayFX als soundstage equalizer (3D Headphone/Pure Bass). Het TFT-scherm meet 1.8 inch en heeft een resolutie van 160x128 pixels. FM radio met een bereik van 87.5MHz tot 108MHz en er is tevens een omni-directional mic ingebouwd voor audio-opname. Je kunt er tetris op spelen en biedt ondersteuning voor het lezen van TXT-bestanden en lyric-bestanden. Bestanden kun je op het interne geheugen van 4GB mikken, of op een microSD-kaartje (heeft een TF-slot).
quote:
Menu languages: Chinese simplified, Chinese traditional, English
Dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Ben benieuwd. :9 De X30SE (volgens mij alleen een redesign) komt eraan dus deze is in de uitverkoop denk ik.

-edit- Vidjootje: http://v.youku.com/v_show/id_XMzUyODkyNTQ4.html
Low res .avi-video's gaan dus ook zo te zien (08:00) en .jpg-afbeeldingen (10:00).

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 16-01-2013 03:14:13 ]
pi_121624178
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 02:51 schreef shiznuts het volgende:
Teclast X30 besteld: http://www.mistertao.com/yext/item/index?iid=15851936401 (Package I)
[ afbeelding ]
Op het spoor gezet door te zoeken op 'flac mp3' op AliExpress, maar zo natuurlijk goedkoper uit. :D

Spelertje kan naast MP3, WMA en OGG ook FLAC & APE afspelen, heeft een energiezuinige Rockchip processor (accu gaat lang mee, tot wel 20 uur op normaal gebruik) met goede aandrijving en weinig verstoring (93db bij 0.06% verstoring) en Microsoft PlayFX als soundstage equalizer (3D Headphone/Pure Bass). Het TFT-scherm meet 1.8 inch en heeft een resolutie van 160x128 pixels. FM radio met een bereik van 87.5MHz tot 108MHz en er is tevens een omni-directional mic ingebouwd voor audio-opname. Je kunt er tetris op spelen en biedt ondersteuning voor het lezen van TXT-bestanden en lyric-bestanden. Bestanden kun je op het interne geheugen van 4GB mikken, of op een microSD-kaartje (heeft een TF-slot).

[..]

Ben benieuwd. :9 De X30SE (volgens mij alleen een redesign) komt eraan dus deze is in de uitverkoop denk ik.

Low res .avi-video's gaan dus ook zo te zien (08:00) en .jpg-afbeeldingen (10:00).
Nice, ga ik ook maar eens bestellen, wel handig voor tijdens hardlopen.

/edit: Heb jij al een totale prijs?

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaelanx_NL op 16-01-2013 08:39:10 ]
Geen referral hier.
pi_121625169
Lol DealExtreme :')
Ik had een Real Madrid jersey besteld, krijg ik een Media Player en een thermometer...
En na wat praten met de customer service willen ze dat ik het naar Engeland ga sturen zodat ik mijn Real Madrid shirt krijg.
Ja nee dus.
pi_121625267
http://gamesalor.com/all2product.ashx
Doe lowest price... Allemaal 1 cent deals :3
pi_121625503
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 02:51 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Interessant inderdaad !
pi_121625967
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk los bestellen.
Oke, dank!
  woensdag 16 januari 2013 @ 10:06:38 #200
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_121626090
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:55 schreef marcel-o het volgende:

[..]

hmjah.. hij doet t wel..(ook de AC)

deels.. de discharge functie werkt niet.. :{
zal wel n defecte mosfet hebben..
en bij het laden van n enkele li-ion geeft ie alleen de uiterlijke spanning aan en niet de gemeten spanning.

mail gestuurd :)
zelf gefixt :D
mosfet vervangen en werkt :')

uiteraard kreeg k n mail terug of de boel wel goed was aangesloten :|W
pi_121626502
Heb hier al af en toe mensen zien beweren dat ze een tracking nummer hadden maar daar niks mee konden. Nu heb ik van banggood ook een nummer gehad dat niet het standaard formaat had. Deze is blijkbaar wel te "tracken" bij flytexpress (http://www.flytexpress.com/Tracking.aspx/). Heel veel tracken kan je daar niet maar daar krijg je dan weer wel een Reference Code welke een normaal tracking number bevat (in mijn geval REXXXXXXXXXSE) en welke dus op de normale manier te tracken is. Misschien goed om deze ook in de OP te zetten als Shiz ooit eens de tijd vind om deze te herwerken.
pi_121626966
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:23 schreef Fasroslis het volgende:
Heb hier al af en toe mensen zien beweren dat ze een tracking nummer hadden maar daar niks mee konden. Nu heb ik van banggood ook een nummer gehad dat niet het standaard formaat had. Deze is blijkbaar wel te "tracken" bij flytexpress (http://www.flytexpress.com/Tracking.aspx/). Heel veel tracken kan je daar niet maar daar krijg je dan weer wel een Reference Code welke een normaal tracking number bevat (in mijn geval REXXXXXXXXXSE) en welke dus op de normale manier te tracken is. Misschien goed om deze ook in de OP te zetten als Shiz ooit eens de tijd vind om deze te herwerken.
Om wat voor een formaat ging het dan?
pi_121627546
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:44 schreef Painore het volgende:

[..]

Om wat voor een formaat ging het dan?
AXXXXXXXXXXXXXXX
een A met 15 cijfers dus
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:09:23 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121627728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 08:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Nice, ga ik ook maar eens bestellen, wel handig voor tijdens hardlopen.

/edit: Heb jij al een totale prijs?
Als je er een doorzichtige case bij wil, kun je ook voor deze gaan: http://detail.tmall.com/item.htm?id=14623528868 , krijg je weer andere freebies bij.

Er wordt trouwens aangeraden de officiële lader mee te bestellen omdat er anders problemen konden ontstaan.

Totale prijs heb ik natuurlijk niet. Ik heb alleen nog maar de first pay doorgevoerd d.w.z. prijs item + verzendkosten binnen China. Wat de commissie en internationale verzendkosten zijn weet ik nog niet. Sowieso laat de shipping calculator tool op MisterTao Original niet zien wat de budget shipping moet kosten. Dus dat zien we wel. Misschien 12 USD erbij ofzo? Zit je op 35 USD totaal = net iets meer dan 25 EUR. Schau ma mal. :P
pi_121629740
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je er een doorzichtige case bij wil, kun je ook voor deze gaan: http://detail.tmall.com/item.htm?id=14623528868 , krijg je weer andere freebies bij.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er wordt trouwens aangeraden de officiële lader mee te bestellen omdat er anders problemen konden ontstaan.

Totale prijs heb ik natuurlijk niet. Ik heb alleen nog maar de first pay doorgevoerd d.w.z. prijs item + verzendkosten binnen China. Wat de commissie en internationale verzendkosten zijn weet ik nog niet. Sowieso laat de shipping calculator tool op MisterTao Original niet zien wat de budget shipping moet kosten. Dus dat zien we wel. Misschien 12 USD erbij ofzo? Zit je op 35 USD totaal = net iets meer dan 25 EUR. Schau ma mal. :P
http://www.aliexpress.com(...)Voice/687631114.html

Kan je beter hier bestellen lijkt me?

/edit: Net besteld, begint wel ernstig te worden, ken m'n hele creditcardnummer uit m'n hoofd :').

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaelanx_NL op 16-01-2013 12:15:52 ]
Geen referral hier.
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:24:13 #206
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_121630280
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:35 schreef RetRy32 het volgende:
http://gamesalor.com/all2product.ashx
Doe lowest price... Allemaal 1 cent deals :3
krijg geen betaling doorgezet op de site met paypal. krijg de melding dat de naam en bestandslocatie is gewijzigd...
was het wel gelukt bij jou?
pi_121630339
Heb mijn nieuwe brainwavz beta binnen *O*
Ze zijn trouwens ook verbeterd in vergelijking met mijn oude versie van april 2012.
Kabel is dikker, andere plug, splitsing en mic.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 16 januari 2013 @ 12:34:24 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121630686
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

/edit: Net besteld, begint wel ernstig te worden, ken m'n hele creditcardnummer uit m'n hoofd :').
Ah, gd find. :P Ff op 'teclast 4gb' zoeken i.p.v. 'X30'.
Ook goed. Ach ja, ik had nog wat geld staan en de freebies die bij die deal waren spraken me wel aan.

Btw, ik ook hoor. :@
  woensdag 16 januari 2013 @ 13:00:09 #209
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_121631760
Weet iemand nog leuke drankspelletjes uit China?
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
pi_121632068
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:00 schreef mabo11 het volgende:
Weet iemand nog leuke drankspelletjes uit China?
Zoveel mogelijk drinken voor de smog je dood wordt? Openhaard of vuurkachel in huis aanzetten en alles dicht doen. Daarna 't op een zuipen zetten.
pi_121634813
Maar eens een nieuw hoesje bestellen, elke maand een ander, in China heb je er echt oneindig!

pi_121636010
haha elke maand een ander. Heb ik ook wel eens aan gedacht.
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:38:20 #213
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_121638103
Heeft iemand nog een led-strip in bestelling?

Heb 5 meter onder het bed geplaatst; zoek nu een manier om het licht defuse te maken. De rgb-leds geven erg lelijke schaduwen...
Starbucks, waar blijf je
pi_121638288
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:24 schreef marcelp79 het volgende:

[..]

krijg geen betaling doorgezet op de site met paypal. krijg de melding dat de naam en bestandslocatie is gewijzigd...
was het wel gelukt bij jou?
Wat een rotsite, krijg niet alle deals in me mandje en betalen werkt niet :( Ik was al blij, 25 spulletjes voor 25 cent, waar krijg je dat nog :P
  woensdag 16 januari 2013 @ 15:49:26 #215
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_121638530
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:43 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wat een rotsite, krijg niet alle deals in me mandje en betalen werkt niet :( Ik was al blij, 25 spulletjes voor 25 cent, waar krijg je dat nog :P
Iig niet via die site....jammer genoeg. ik had ondertussen ook al een wasmand vol aan goodies besteld maar helaas geen paypal werking!!!
pi_121638667
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Bedankt, ook besteld! ^O^
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:12:52 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121639389
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 23:40 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)un-product-2706.html Is dit goedkoop?
Edit: Bijna een 1 cent deal dan, als je het door 100 deelt :')
paar O-) setjes besteld :D daar kan geen action tegenop :P
pi_121639503
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

paar O-) setjes besteld :D daar kan geen action tegenop :P
Een paar setjes :o

Verwacht je binnenkort een feest te houden ofzo :o
Weet niet wat ik ermee moet xD Misschien weggeven aan mn nichtje die vind zoiets vast helemaal gaaf.

EDIT: Oke, 300 besteld :)

[ Bericht 5% gewijzigd door nodig op 16-01-2013 17:02:21 ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:29:43 #219
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121643220
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:15 schreef nodig het volgende:

[..]

Een paar setjes :o

Verwacht je binnenkort een feest te houden ofzo :o
Weet niet wat ik ermee moet xD Misschien weggeven aan mn nichtje die vind zoiets vast helemaal gaaf.

EDIT: Oke, 300 besteld :)
Al mijn tegoed is nu op :')! Heb in ieder geval de eerste feestjes genoeg van die dingen :+

In other news, er is zowaar een deel van mijn DX 50$ actie order verzonden. Nu alleen de remote nog....
pi_121645104
Iemand nog een couponcode voor BuyInCoins? 7ALLSITE werkt niet (meer).
Alvast bedankt!
pi_121646104
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef DavidTwente het volgende:
Iemand nog een couponcode voor BuyInCoins? 7ALLSITE werkt niet (meer).
Alvast bedankt!
Zonder hoofdletters? Heb hem voor mijn bestelling van die armbandjes nog gebruikt.

Nodig houd van 20 cent korting :D
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:43:37 #222
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_121646133
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:38 schreef doctor.starbucks het volgende:

Heb 5 meter onder het bed geplaatst; zoek nu een manier om het licht defuse te maken. De rgb-leds geven erg lelijke schaduwen...
van dat soort van transparante papier.. dat overtrekpapier van vroeger op school :P
pi_121646154
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:43 schreef marcel-o het volgende:

[..]

van dat soort van transparante papier.. dat overtrekpapier van vroeger op school :P
bedoel je crepe papier?
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:44:42 #224
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_121646180
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:44 schreef mschol het volgende:

[..]

crepe papier?
:Y
k zat met carbonpapier in mn hoofd maar da's wat anders :P
pi_121647545
Hopen dat die bracelets niet allemaal al gebruikt zijn zodra ze in NL zijn haha
pi_121647670
Ik vraag me serieus af hoe veilig die dingen zijn. Voor deze prijs kun je bijna alleen maar schadelijke troep verwachten...
pi_121647675
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:16 schreef Skiet het volgende:
Hopen dat die bracelets niet allemaal al gebruikt zijn zodra ze in NL zijn haha
Hehehe. Zie je dat de postbode er een paar om heeft
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:25:06 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121647955
;( Je weet dat een X-ray machine die bandjes activeert, hè?
pi_121648380
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:38 schreef doctor.starbucks het volgende:

Heb deze besteld: http://www.tinydeal.com/5(...)050-led-p-56735.html samen met http://www.tinydeal.com/4(...)d-strip-p-61435.html

Is 5 jan. verzonden, hopelijk komt hij deze week binnen. :P
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_121655793
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:42 schreef nodig het volgende:

[..]

Zonder hoofdletters? Heb hem voor mijn bestelling van die armbandjes nog gebruikt.

Nodig houd van 20 cent korting :D
Kleine letters doen het hem idd. Bedankt! *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door DavidTwente op 16-01-2013 21:35:55 (dubbele plaatsing) ]
pi_121655848
Welke coupon geeft nu de meeste korting bij BG, naast de 5% van b185f7 ?

EDIT: b185f7 is invalid.
Wat een rijm, officieel niet, maar wel rijm voor kneuzen, ja :@

[ Bericht 22% gewijzigd door CnMaster_ op 16-01-2013 21:51:01 ]
pi_121656148
Heel Nederland licht straks op van die bandjes...

Het is alleen de vraag of dat komt door de glow van de bandjes, of door dat alle bestellers straks radio actief zijn Haha...

Toch goede prijs idd, misschien ook ff bestellen :p al heb ik er niks aan
pi_121656394
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:41 schreef Downstar het volgende:
Toch goede prijs idd, misschien ook ff bestellen :p al heb ik er niks aan
te slecht idd
100 van die kutdingen en toch bestelt iedereen ze :P
pi_121656798
2000 glowbandjes besteld... mét korting! :s)
  woensdag 16 januari 2013 @ 21:53:35 #235
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121656865
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:52 schreef DavidTwente het volgende:
2000 glowbandjes besteld... mét korting! :s)
_O- _O-
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_121656921
voor USD 20,23.... :Y)
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:02:56 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121657374
Wordt straks net als die LED throwies. En niemand die er wat mee gaat doen. :P

That reminds me, heb trouwens nog wat blauw, groene en rode glowstickjes liggen. ;(
pi_121658063
Ik heb een curren horloge besteld. Kun je die kleiner maken met dit ding? http://www.banggood.com/W(...)14-Type-p-35027.html of heb je daar een andere voor nodig?
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:19:01 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121658399
Ik doe dat gewoon met een naald, een hamer en een tangetje.
pi_121658502
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef shiznuts het volgende:
Ik doe dat gewoon met een naald, een hamer en een tangetje.
Lijkt me handiger om zoiets te hebben, zo duur is het nu ook weer niet.
  woensdag 16 januari 2013 @ 22:21:45 #241
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121658594
Dat was om aan te duiden dat het vrijwel overal mee wil waar je je 'mind' toe zet om het mee te doen.
In de omschrijving hebben ze het alleen over de spring en case, maar staat in de titel dat het ook als link remover fungeert.
pi_121660963
De expedited shipping bij Banggood is DHL, right?
pi_121664308
Ik ben vrij nieuw, heb tot nu toe besteld bij Banggood, Pandawill en FastCardTech.

Banggood leverde mijn Jiayu G3 netjes binnen twee weken gratis met Deutsche Post, bij de andere twee heb ik na twee weken de order geannuleerd aangezien zij de bestelde P88 en Momo12 niet op voorraad hadden.

Nu wil ik bestellen via AliExpress. Ik heb goede deals bij goede sellers kunnen vinden, alleen als ik wil afrekenen staat er dat er helaas niet via Moneybookers (Ideal) betaald kan worden. Weet iemand hier meer van?

Is het een idee om ALiExpress in de OP toe te voegen?
pi_121665118
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Shapper het volgende:
Ik heb een curren horloge besteld. Kun je die kleiner maken met dit ding? http://www.banggood.com/W(...)14-Type-p-35027.html of heb je daar een andere voor nodig?
Moet je eens kijken naar van die horloge setjes zijn 10 dollar en 1 zon ding wat erin zit is blauw en redelijk groot die moet je hebben. Denk dat je die wel voor 2dollar kan vinden.

Met curren horloges kan hij wel maar heb ook wel eens horloges gehad waardie gaatjes niet zichtbaar zijn.
pi_121665173
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef dennisdebengel71 het volgende:
Ik ben vrij nieuw, heb tot nu toe besteld bij Banggood, Pandawill en FastCardTech.

Banggood leverde mijn Jiayu G3 netjes binnen twee weken gratis met Deutsche Post, bij de andere twee heb ik na twee weken de order geannuleerd aangezien zij de bestelde P88 en Momo12 niet op voorraad hadden.

Nu wil ik bestellen via AliExpress. Ik heb goede deals bij goede sellers kunnen vinden, alleen als ik wil afrekenen staat er dat er helaas niet via Moneybookers (Ideal) betaald kan worden. Weet iemand hier meer van?

AliExpress alleen creditcard helaas, dat maakt het wel kut.
pi_121665873
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:24 schreef Haque het volgende:

[..]

AliExpress alleen creditcard helaas, dat maakt het wel kut.
iDeal werkt ook maar is minder veilig..
Eenmaal overgemaakt is overgemaakt, en je moet dan maar vertrouwen op AliExpress.
pi_121665889
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:42 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Eenmaal overgemaakt is overgemaakt, en je moet dan maar vertrouwen op AliExpress.
Net vorige week mijn eerste order bij aliexpress gedaan dus ben benieuwd.
pi_121665902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Shapper het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Wa(...)36efe#ht_2378wt_1139
Geen referral hier.
  donderdag 17 januari 2013 @ 00:52:28 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121666153
quote:

[..]

Aliexpress zit wel goed ;) Daar durf ik zo met IDeal over te maken.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef dennisdebengel71 het volgende:

Ja de OP moet nodig een update hebben ;)
pi_121666235
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Aliexpress zit wel goed ;) Daar durf ik zo met IDeal over te maken.

Als je maar de juiste sellers uitzoekt toch? En zij hebben toch ook dat Escrow systeem? Ik wil heel graag via Ideal betalen maar lukt niet. Andere mogelijkheden?
[..]

Ja de OP moet nodig een update hebben ;)
pi_121666296
quote:

[..]

Het lukt mij echt niet met Ideal, hoe moet dat?
Als je de juiste sellers uitzoekt (een of meer diamantjes en goede feedback) is het toch niet gevaarlijk? En AliExpress heeft toch het Escrow systeem?
pi_121669290
Wat zijn eigenlijk de belangrijkste ebay-accounts van de shops? :P.
Zit tegenwoordig meer & meer op ebay.com maar geen idee van wat de sellers-name is van bv. BuyIncoins daar...

Gistere deze gekregen in de post,

Goed ingepakt, horloge zelf is redelijk groot maar ziet er wel goed & stevig uit eigenlijk.

Plus, n********** bestookt me met hun 1ct deal (dat fluitje met compass) - vorige maand 2 gekregen, nu weer 1 in de post _O-
pi_121671788
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:15 schreef jonasr het volgende:
Wat zijn eigenlijk de belangrijkste ebay-accounts van de shops? :P.
Zit tegenwoordig meer & meer op ebay.com maar geen idee van wat de sellers-name is van bv. BuyIncoins daar...

Gistere deze gekregen in de post,

[ afbeelding ]

Goed ingepakt, horloge zelf is redelijk groot maar ziet er wel goed & stevig uit eigenlijk.

Plus, n********** bestookt me met hun 1ct deal (dat fluitje met compass) - vorige maand 2 gekregen, nu weer 1 in de post _O-
Wauw, mooi!! Heb je een link? :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:30:08 #254
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_121673126
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:43 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wat een rotsite, krijg niet alle deals in me mandje en betalen werkt niet :( Ik was al blij, 25 spulletjes voor 25 cent, waar krijg je dat nog :P http://gamesalor.com/all2product.ashx
Ik had een klacht melding gemaakt per mail naar de site. krijg ik vandaag een mail terug of ik alle items die ik wilde bestellen kan doorgeven aan hun en dat ze via een "different way" de betaling zullen regelen met mij!!! beetje verdacht...
pi_121673317
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:48 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Wauw, mooi!! Heb je een link? :)
http://www.banggood.com/W(...)t-Watch-p-60292.html

Alstu!
pi_121675163
quote:
Thanks! Heb hem ook besteld! Ziet er echt gaaf uit!

Edit: hoe groot is de kast eigenlijk in diameter? 4,5 cm dus

[ Bericht 3% gewijzigd door Hojdhopper op 17-01-2013 12:42:06 ]
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:44:37 #257
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_121675499
quote:
Jep,

Ordered met welliefst 22 cent korting woehoe...u gotta love kortingen from China!
pi_121677347
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:33 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Thanks! Heb hem ook besteld! Ziet er echt gaaf uit!

Edit: hoe groot is de kast eigenlijk in diameter? 4,5 cm dus
:Y.
Blij jullie te kunnen helpen :W .
Ik had zelf niet verwacht dat hij in het echt er ook zo degelijk uit ging zien, hij ziet er echt +- zelfde uit als op de afbeelding, stevig - en vooral een elegant strak uiterlijk.
Ik heb het niet zo voor horloges met allemaal extra wijzertjes in _O-.

Enkel geen leren bandje, maar bon wat wil je voor die prijs ^O^ .
pi_121677892
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:35 schreef jonasr het volgende:

[..]

Ik had zelf niet verwacht dat hij in het echt er ook zo degelijk uit ging zien, hij ziet er echt +- zelfde uit als op de afbeelding, stevig - en vooral een elegant strak uiterlijk.

Zou je willen meten hoe breed het bandje is? Dan kan ik op ebay wat rondkijken voor een nato style.
Geen referral hier.
pi_121678045
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Zou je willen meten hoe breed het bandje is? Dan kan ik op ebay wat rondkijken voor een nato style.
+- 2,2cm
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:10:44 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121678532
DX maakt tegenwoordig ook foto's van de pakketjes :o?! (heb er al een eeuw niet meer besteld :')!)

Ze moeten alleen nog even de camera meneer/mevrouw leren om goed foto's te maken ipv een bewogen kreng zoals deze (ja foto van het scherm, kon even niet uploaden met de PC):

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 17-01-2013 14:28:35 ]
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:03:17 #262
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_121680364
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:33 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Heb deze besteld: http://www.tinydeal.com/5(...)050-led-p-56735.html samen met http://www.tinydeal.com/4(...)d-strip-p-61435.html

Is 5 jan. verzonden, hopelijk komt hij deze week binnen. :P
Kun je meerdere strings aan elkaar lussen eigenlijk? Of blijft het bij deze 5 meter, en niet langer?
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:03:55 #263
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_121680390
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:10 schreef RobertNL het volgende:
DX maakt tegenwoordig ook foto's van de pakketjes :o?! (heb er al een eeuw niet meer besteld :')!)

Ze moeten alleen nog even de camera meneer/mevrouw leren om goed foto's te maken ipv een bewogen kreng zoals deze (ja foto van het scherm, kon even niet uploaden met de PC):
[ link | afbeelding ]
Maakt het wel extra spannend ;-)
pi_121680469
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:10 schreef RobertNL het volgende:

[ link | afbeelding ]
Waar zou je die foto moeten zien of zijn ze hier echt nog maar net mee begonnen. Zie alleszins niet staan bij mijn $50 bestelling.
Een vraagje aan de Belgen hier op het forum, kan je bij de bpost tracker zien of de pakjes langs de douane aan het gaan zin (geopend worden) of niet. Heb tot nu toe nog nooit iets moeten betalen, dus kan het niet zien bij mijn vorige bestellingen. Bij mijn vorige bestellingen had ik steeds iets zoals

Date Time Status Location
24/12/2012 12:28 Item delivered by bpost GENT MAIL
23/12/2012 23:16 Your item has been sorted NOUVEAU GAND X
22/12/2012 16:56 Arrival office of exchange BEBRUA
20/12/2012 11:52 Departure from office of exchange SGSINN

maar een douane-lijntje heb ik dus nog nooit gezien.
pi_121680781
http://www.head-fi.org/t/(...)yer-tf-card-clean-sq

Firmware upgrade blijkt wel handig te zijn, aangezien hij anders zijn instellingen vergeet :'). Moet op een 32-bit pc, dus even m'n laptop afstoffen.
Geen referral hier.
pi_121686132
Sat 12.01.2013 18:02 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Sat 12.01.2013 18:02 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 12.01.2013 18:02 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 12.01.2013 18:04 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Sat 12.01.2013 18:05 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Besteld bij tinydeal, en dit is wat de trackingsite zegt.
Wat kan ik hieruit opmaken?
En wanneer weet ik dat ik een nederlands trackingnummer aan moet vragen?
pi_121686631
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:06 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Waar zou je die foto moeten zien of zijn ze hier echt nog maar net mee begonnen. Zie alleszins niet staan bij mijn $50 bestelling.
Een vraagje aan de Belgen hier op het forum, kan je bij de bpost tracker zien of de pakjes langs de douane aan het gaan zin (geopend worden) of niet. Heb tot nu toe nog nooit iets moeten betalen, dus kan het niet zien bij mijn vorige bestellingen. Bij mijn vorige bestellingen had ik steeds iets zoals
Als de douane het openmaakt staat er Opening voor de Chinese douane en Held by customs voor Nederland. Zo was het iig bij mij, en ik hoefde niet te betalen ook al was het pakketje meer dan 22 euro :D

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef jouri1995 het volgende:
Sat 12.01.2013 18:02 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Sat 12.01.2013 18:02 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 12.01.2013 18:02 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Sat 12.01.2013 18:04 Departed transit country Swiss Post SINGAPORE
Sat 12.01.2013 18:05 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Besteld bij tinydeal, en dit is wat de trackingsite zegt.
Wat kan ik hieruit opmaken?
En wanneer weet ik dat ik een nederlands trackingnummer aan moet vragen?
Arrival at inward office of exchange. En hij is op de 12de uit Singapore weggegaan.
pi_121687275
Hier nog steeds:

"The item arrived at the International Logistics Center Singapore on Jan 10, 2013."

Besteld via Lightake, en het zou met de Deutsche Post gaan. Ben benieuwd of en wanneer er nog iets verandert. Het is voor mij de eerste keer, met zo'n track & trace nummer.
pi_121691709
Iemand een idee, waar ik kruidenpotjes kan kopen? Liefst rvs...

Zoiets dergelijks, maar dan wel met van die gaatjes in de deksel o.i.d. :)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:47:38 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121691804
Bij de Blokker ofzo...
Als het per se uit China moet omdat je Chinashopping verslaafd bent, zoek eens op 'spice' of 'herb'.
Vind je zoiets ook bijvoorbeeld: http://dinodirect.com/spice-bottles-rack-kitchen-metal.html
pi_121692362
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Cook&Co heeft zulke dingen maar natuurlijk wel prijzig.
pi_121692611
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef shiznuts het volgende:
Bij de Blokker ofzo...
Als het per se uit China moet omdat je Chinashopping verslaafd bent, zoek eens op 'spice' of 'herb'.
Vind je zoiets ook bijvoorbeeld: http://dinodirect.com/spice-bottles-rack-kitchen-metal.html
Bedankt, dat ben ik ook :D had ik trouwens al opgezocht.

Vind het nogal raar dat die dingen overal zo pokkeduur zijn (paar euro per stuk), en ik heb ik zeker 30 nodig voor het kokkerellen :)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Cook&Co heeft zulke dingen maar natuurlijk wel prijzig.
Daar zeg je het zelf al ;)
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:07:32 #273
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121692871
Jup, best prijzig. Zou ik dan dus eerder bij een Xenos, Blokker, Marskramer, Action e.d. gaan halen. ;)

Zo'n 'spices tree' is ook wel geinig. :P
pi_121693419
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef relativity het volgende:
[ afbeelding ]
Ikea, krijg je er ook een mooi ophang rekje bij.
pi_121694827
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:35 schreef jonasr het volgende:

[..]

Dat schept nu wel verwachtingen, dat begrijp je. Haha! Overigens vind ik dat rubber bandje er juist wel goed bij passen!
pi_121702941
Iemand enig idee of deze Kindle case uit China komt? Heb een beetje zitten googlen maar kom niet echt op een concrete website terecht. En ik kom deze case wel op veel websites tegen.

EDIT: http://www.ebay.pl/itm/UL(...)d878#ht_10962wt_1351

[ Bericht 44% gewijzigd door Kwinsie op 17-01-2013 23:02:03 ]
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:00:40 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121703184
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:55 schreef Kwinsie het volgende:
Iemand enig idee of deze Kindle case uit China komt? Heb een beetje zitten googlen maar kom niet echt op een concrete website terecht. En ik kom deze case wel op veel websites tegen.
Welke 'deze'?
Lees de OP (OpeningsPost) eens door. www.chinaprices.us , www.ebay.com , www.aliexpress.com , etc.
pi_121703236
Oepss. Linkje vergeten:

http://www.ebay.pl/itm/UL(...)d878#ht_10962wt_1351

Had het al geprobeert, maar kom niet zoveel tegen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:06:51 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121703497
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:01 schreef Kwinsie het volgende:
Oepss. Linkje vergeten:

http://www.ebay.pl/itm/UL(...)d878#ht_10962wt_1351

Had het al geprobeert, maar kom niet zoveel tegen.
Dan... waarom niet gewoon van eBay halen? Lijkt me een gangbare prijs voor een cover?
De Cheese case voor mijn Ainol Novo7 Fire was 13,99 USD.
pi_121703571
Ik wordt nu ineens overal volgepleurd met spam mail of ik een "echte beats by dre" wil kopen :') geen idee, maar kreeg die mails wel nadat ik iets bestelde :')
pi_121704966
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef DesmondKilometer het volgende:
Ik wordt nu ineens overal volgepleurd met spam mail of ik een "echte beats by dre" wil kopen :') geen idee, maar kreeg die mails wel nadat ik iets bestelde :')
Balen voor je, echter als je niet vertelt waar je wat besteld kunnen wij niet zeggen of dat de oorzaak is. Ik heb geen last van onbekende spam mailtjes, en heb toch bij een hoop verschillende shops gekocht.
pi_121709773
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:08 schreef DesmondKilometer het volgende:
Ik heb dat ook wel vaker, maar die komen terecht in mijn spambox.
pi_121718742
Iemand een adresje voor goede 12V voedingsadapters? Iets wat zeg maar tussen China quality en de merkproducten van Conrad in zit, is dat er uberhaupt?
pi_121719122
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:14 schreef Helly het volgende:
Iemand een adresje voor goede 12V voedingsadapters? Iets wat zeg maar tussen China quality en de merkproducten van Conrad in zit, is dat er uberhaupt?
En alweer, dickbest.nl.

http://dickbest.nl/index.php?_a=viewCat&catId=259&page=1
pi_121721733
Teclast X30 is verzonden :D
Geen referral hier.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:38:23 #286
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121722038
Wat is de beste China shop nu? Snelste verzending etc?
pi_121724553
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef bobbernaut het volgende:
Volgens mij is die er niet. Soms is de ene sneller, soms de ander, en ook de service kan van maand tot maand verschillen. De prijzen zijn over het algemeen ook zowat hetzelfde.
pi_121724605
Ik heb net bij BG de Umi X1 gekocht en laten verzenden met dhl. Hopen dat 'ie er voor volgende week vrijdag is.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:49:05 #289
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121725226
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Morri het volgende:

[..]

Volgens mij is die er niet. Soms is de ene sneller, soms de ander, en ook de service kan van maand tot maand verschillen. De prijzen zijn over het algemeen ook zowat hetzelfde.
Oh oke
Is Lighttake wel een beetje goed? :)
pi_121725441
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:49 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Oh oke
Kom op, je loopt hier toch al wat langer rond..
De meeste shops (behalve DX) verzenden je pakketje binnen 1-2 dagen, daarna is het volledig in de handen van de Chinese post en maakt het dus niet meer uit waar je het gekocht hebt.

Wil je het snel hebben? Koop het dan in Nederland of laat het bezorgen met DHL.

Daarnaast, hoe classificeer je de beste shop? Goedkoopst? Grootste voorraad? Beste artikelen (subjectief)? Het leuke aan China shopping is het rondneuzen en voor een leuk prijsje wat meepikken, weet je wat je wilt -> chinaprices.us/ebay.com.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:54:37 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121725450
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:49 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Oh oke
Nee, hartstikke slecht, daarom staat 'ie vermeld in de OpeningsPost en wordt 'ie in de comments vaak aangehaald... je loopt toch langer dan vandaag mee hier?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:56:44 #292
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121725534
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:54 schreef Painore het volgende:

[..]

Kom op, je loopt hier toch al wat langer rond..
De meeste shops (behalve DX) verzenden je pakketje binnen 1-2 dagen, daarna is het volledig in de handen van de Chinese post en maakt het dus niet meer uit waar je het gekocht hebt.

Wil je het snel hebben? Koop het dan in Nederland of laat het bezorgen met DHL.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, hartstikke slecht, daarom staat 'ie vermeld in de OpeningsPost en wordt 'ie in de comments vaak aangehaald... je loopt toch langer dan vandaag mee hier?
Ja maar het verschilt soms.. Sorry!

Eniewees, ik wil dit kopen http://lightake.com/detai(...)4_iPad___Green-56275 (aub geen discussie qua geluid) maar is dit legaal of namaak?
Apple maakt niet van die gekleurde dus het is legaal toch?
pi_121725614
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:56 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

[..]

Ja maar het verschilt soms.. Sorry!

Eniewees, ik wil dit kopen http://lightake.com/detai(...)4_iPad___Green-56275 (aub geen discussie qua geluid) maar is dit legaal of namaak?
Apple maakt niet van die gekleurde dus het is legaal toch?
Zolang het Apple logo er niet op staat zal niemand er over zeiken. Ik begrijp alleen niet waarom je dat in godsnaam zou willen kopen. De pasvorm is bagger, geluid nog slechter, en valt waarschijnlijk binnen een paar dagen uit elkaar.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:01:20 #294
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_121725734
Is wel namaak, een ander kleurtje maakt het niet een heel ander product ;)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:05:12 #295
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121725892
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef Painore het volgende:

[..]

Zolang het Apple logo er niet op staat zal niemand er over zeiken.
Oh oke, ik heb net even gekeken op mijn echte en die hebben nergens een Apple logo, dus alles zou gewoon legaal zijn?
quote:
Ik begrijp alleen niet waarom je dat in godsnaam zou willen kopen. De pasvorm is bagger, geluid nog slechter, en valt waarschijnlijk binnen een paar dagen uit elkaar.
Aub geen discussie hier over.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:06:09 #296
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121725943
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:01 schreef nodig het volgende:
Oh, dus jij denkt dat het problemen zou kunnen opleveren?

-edit- sorry voor dubbelpost, quote knopje ipv edit.. :') :@
pi_121726144
quote:
Beetje weinig info staat er bij. Gezien die prijzen durf ik er niet zeker van te zijn dat dit echt andere zijn dan de Chinese, of wel?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:11:45 #298
370890 mabo11
Bracht VIESDIK op tv
pi_121726217
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Oh, dus jij denkt dat het problemen zou kunnen opleveren?

-edit- sorry voor dubbelpost, quote knopje ipv edit.. :') :@
Nee, is geen namaak dus komen makkelijk de grens over. Maar is wel echt frotkwaliteit gezien de prijs.
pi_121726576
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef bobbernaut het volgende:
Nog steeds BIC naar mijn mening, zo'n 10 dagen levertijd op dit moment weer :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:01 schreef nodig het volgende:
Dit is geen namaak, de kleur is al een heel groot verschil, geen logo (standaard ook niet), en de volume control is heel anders. Verder heeft Apple nu een nieuw model die al helemaal niet hier op lijkt.

@bobbernaut

Dat levert totaal geen problemen op, gezien de prijs en het feit dat het gewoon geen namaak is.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:21:29 #300
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121726615
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:20 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nog steeds BIC naar mijn mening, zo'n 10 dagen levertijd op dit moment weer :)

[..]

Dit is geen namaak, de kleur is al een heel groot verschil, geen logo (standaard ook niet), en de volume control is heel anders. Verder heeft Apple nu een nieuw model die al helemaal niet hier op lijkt.

@bobbernaut

Dat levert totaal geen problemen op, gezien de prijs en het feit dat het gewoon geen namaak is.
Oke thanks! :D

bedoel je met "volume control is heel anders" vanwege de kleur? want die ziet er hetzelfde uit als van mijn echte iEars
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:22:13 #301
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_121726646
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')