Nooit wat besteld, volgens mij moest je facebook hebben voor dat lampje en dat heb ik nietquote:Op zondag 13 januari 2013 17:03 schreef AnimeFan het volgende:
En fasttech is ook leuk.
Ze vroegen me zelfs per mail of m'n 1 cent zaklampje goed was aangekomen.
kalabonkaquote:Op zondag 13 januari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Vraag maar raak![]()
Tenzij je afvraagt waarom je pakketje er niet is na 2 dagen is elke vraag nuttig.
Whoops, quote mn eigen bericht ipv edit, sorry.
Oei, daar mag op FOK niet overgepraat worden, zie de waarschuwing boven het berichtvenster:quote:Op zondag 13 januari 2013 17:06 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
neppe shizzle, zoals neppe weet ik veel. Georgie armanie, of hoe die kerel heet, Komt die neppe zooi wel legaal door de douane heen?
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek eerst zelf voordat je in dit topic vragen gaat stellen. Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
Mooie site idd die fasttech. Stuk overzichtelijker dan de andere en ook leuke collectie. Ik zocht een universele adapter in het speciaal voor UK. Overal zoeken alleen maar troep, had inmiddels wel wat besteld maar op fasttech zie ik een heel mooi setje wat je in elkaar kunt vouwen. Ook tablets spul wat je op andere sites niet vind.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:03 schreef AnimeFan het volgende:
En fasttech is ook leuk.
Ze vroegen me zelfs per mail of m'n 1 cent zaklampje goed was aangekomen.
shit, pardon, ik zie namelijk nergens een venster, waarschijnelijk ligt dat aan m'n computerquote:Op zondag 13 januari 2013 17:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Oei, daar mag op FOK niet overgepraat worden, zie de waarschuwing boven het berichtvenster:
[..]
Ook in de banner van de OPquote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
shit, pardon, ik zie namelijk nergens een venster, waarschijnelijk ligt dat aan m'n computer
oke, maar kun je m'n dm dan even beantwoorden? want ik snap het nu ff nietquote:Op zondag 13 januari 2013 17:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Ook in de banner van de OP
[ afbeelding ]
shiney, ziet er mooi uitquote:Op zondag 13 januari 2013 17:18 schreef Hojdhopper het volgende:
Heb deze gekocht gisteren:
[ afbeelding ]
Had ze nodig maar van die plastic ondingen zijn bij de Handyman 3 euro per stuk! Even afwachten wat de kwaliteit doet al had ik ook niet zo hoge verwachtingen van de Handyman versies.
eBay:quote:Op zondag 13 januari 2013 17:20 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
shiney, ziet er mooi uitwaar heb je ze besteld?
hopen dat dit maar iets beter is danquote:Op zondag 13 januari 2013 17:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
eBay:
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
Kwaliteit zal sowieso niet je-van-het zijn, maar goed, dat verwacht ik ook niet van die prijs. En hopelijk een beetje pasvorm, want heb eerder al eens een 6,3mm -> 3,5mm adapter gekocht bij DX en dat wiebelde als de pest.
We zullen zien, ik post het hier wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:26 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
hopen dat dit maar iets beter is dan
mooi, ik begin zelf nu ook de kneepjes ff te krijgen, heel de OP gelezen, zodat ik niet met idiote vragen kom, en verder een beetje sites afzoeken naar leuk spul voor nopquote:Op zondag 13 januari 2013 17:27 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
We zullen zien, ik post het hier wel.
Tips:quote:Op zondag 13 januari 2013 17:30 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
mooi, ik begin zelf nu ook de kneepjes ff te krijgen, heel de OP gelezen, zodat ik niet met idiote vragen kom, en verder een beetje sites afzoeken naar leuk spul voor nop
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Tips:
Sipik sk68, V911 (moet je even op banggood.com zoeken), keychain 808 (ebay).
Niet mee in het donker vliegen trouwens, gaat dan niet goedkomenquote:
toepasselijk wel dat een merk genaamd V911 vliegtuigjes, en helicopters verkooptquote:Op zondag 13 januari 2013 17:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet mee in het donker vliegen trouwens, gaat dan niet goedkomen![]()
GC / [Chinese Webshops] Topic #221 Ambilight maken met china lampie's
Die heb ik hier liggen, zijn vrij stevig en zien er goed uit. Ik had ze bij dickbest.nl gekocht, vrij goedkoop en heb je ze in een paar dagen. Dit soort grut bestel je meestal als je het nodig hebt, dan heb ik geen zin om 3 weken te wachten.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:18 schreef Hojdhopper het volgende:
Heb deze gekocht gisteren:
[ afbeelding ]
Had ze nodig maar van die plastic ondingen zijn bij de Handyman 3 euro per stuk! Even afwachten wat de kwaliteit doet al had ik ook niet zo hoge verwachtingen van de Handyman versies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dat ding ook. Heb hem op zolder aangesloten als Access Point met een kabelverbinding naar een power over ethernet. Prima ding inderdaad als het dezelfde is. Alleen toch altijd beetje huiverig met china en stopcontact dingen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Bartje1981 het volgende:
Vandaag mijn Wifi N-Repeater ontvangen van banggoods. Prima ding!
Zat netjes een EU plug bij, korte handleiding en het gaat als een speer.
En wederom blijft een tevreden klant in zijn huis
Ik krijg er hoofdpijn van. Wat wel leuk is, is om met die bril op rond te gaan lopen. Dat is echt spacend.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:13 schreef nodig het volgende:
Kom onze fantastisch bril weer tegen:
http://lightake.com/detai(...)_Size____Black-62473
Is dit geen fantastische uitvinding? Of gaat het in de praktijk niet werken? Jammer dat ik altijd een bril gebruik bij kijken van TV/PC etc..
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik krijg er hoofdpijn van. Wat wel leuk is, is om met die bril op rond te gaan lopen. Dat is echt spacend.
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:52 schreef jonasr het volgende:
Omdat het kan;Vet, link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.404 - Not Found
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |