Oh niet eens over nagedacht, heb hier nog zo'n blokje liggen en doet 't gewoon prima.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zit nog net geen stikker op: Pas op, brandgevaar.
Idd heb er zelf 3 stuks van liggen (Werk, thuis, vriendin) en nog nooit problemen mee gehad ondanks dat er vaak genoeg voor wordt gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:30 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Oh niet eens over nagedacht, heb hier nog zo'n blokje liggen en doet 't gewoon prima.
ja moet het nog ontvangen maar als ik het plaatje bekeek op BIC dan stelde het iig niet veel voor...gaat waarschijnlijk rechtstreeks in de kadootjes doos voor sinterklaasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef Yaros het volgende:
[..]
Haha, dat plakkerige siliconen matje?Die ging bij mij rechtstreeks de prullenbak in
Gaat gewoon prima werken. Las laatst al dat iemand hier zei dat je niet kon scherpstellen, met basis VWO natuurkunde kun je echter al begrijpen waarom je dat wel kunt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:13 schreef nodig het volgende:
Kom onze fantastisch bril weer tegen:
http://lightake.com/detai(...)_Size____Black-62473
Is dit geen fantastische uitvinding? Of gaat het in de praktijk niet werken? Jammer dat ik altijd een bril gebruik bij kijken van TV/PC etc..
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:13 schreef nodig het volgende:
Is dit geen fantastische uitvinding? Of gaat het in de praktijk niet werken? Jammer dat ik altijd een bril gebruik bij kijken van TV/PC etc..
Hoe bedoel je scherpstellen als ik vragen mag? Diegene denkt dat je minder ziet door een spiegel dan in het echt? Of minder scherp?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Gaat gewoon prima werken. Las laatst al dat iemand hier zei dat je niet kon scherpstellen, met basis VWO natuurkunde kun je echter al begrijpen waarom je dat wel kunt.
Het is gewoon een simpel spiegeltje onder een hoek. Kun je die spiegeltjes ook kantelen? Zo nee, dan moet je perfect plat liggen anders zie je alleen het kastje onder je tv ben ik bang.
Maar ik heb geen vwo natuurkunde gehad, dus ik begrijp het niet. Maar ik zeg ook niet dat het niet kanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Gaat gewoon prima werken. Las laatst al dat iemand hier zei dat je niet kon scherpstellen, met basis VWO natuurkunde kun je echter al begrijpen waarom je dat wel kunt.
Het is gewoon een simpel spiegeltje onder een hoek. Kun je die spiegeltjes ook kantelen? Zo nee, dan moet je perfect plat liggen anders zie je alleen het kastje onder je tv ben ik bang.
Ah iemand met ervaring, wat werkte er niet aan dan? Moest je telkens toch iets omhoog met je hoofd om de TV te zien of iets anders?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef Racer88 het volgende:
Ik heb een uur in een MRI scanner gelegen en dan had ik ook een soortgelijke bril op. Om naar een tv te kijken. Nou ik kan je vertellen dat het niet fijn kijkt.
[..]
Maar ik heb geen vwo natuurkunde gehad, dus ik begrijp het niet. Maar ik zeg ook niet dat het niet kan
Er staat ook nog een logo op van BIC, dus je maakt ook nog reclame voor zequote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:47 schreef marcelp79 het volgende:
[..]
ja moet het nog ontvangen maar als ik het plaatje bekeek op BIC dan stelde het iig niet veel voor...gaat waarschijnlijk rechtstreeks in de kadootjes doos voor sinterklaas
Wat zijn die laatste dingen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:06 schreef Zwappel het volgende:
ebay
[ afbeelding ]
5,79
[ afbeelding ]
2,40
[ afbeelding ]
1,18
[ afbeelding ]
1,33
[ afbeelding ]
1,49
Iemand nog meer van die dingen die je echt moet hebben?
via moneybookers ook niet meer?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef revpolen het volgende:
Aliexpress heeft de ideal van de site afgehaaldnet nu ik ze echt nodig had
hahaha wat baasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:13 schreef nodig het volgende:
Het lag gewoon niet lekker. Krijg er hoofdpijn van en je wil al snel op een andere manier gaan liggen. Zicht is beperkt, dus je moet continue op dezelfde houding blijven liggen anders zie je de tv niet meer. Ik ga iig niet meer vrijwillig zo naar een tv kijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah iemand met ervaring, wat werkte er niet aan dan? Moest je telkens toch iets omhoog met je hoofd om de TV te zien of iets anders?
Lijkt op bladscharen welke gebruikt bij het snoeien van Bonsai. Maar daar gebruik je ze vast niet voor?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Schaartjes, vind ze zelf wel fijn om rond te hebben liggen altijd.
Wij bevelen u een afkickprogramma aan. Begin bij 3 maals per dag bezoeken van www.banggood.com, www.buyincoins.com en www.lightake.com. Binnen een paar dagen ben je verholpen van je DX verslaving.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef DesmondKilometer het volgende:
Ik ben verslaafd aan dealextreme, mag ik in dit topic reageren?
Vraag maar raakquote:Op zondag 13 januari 2013 17:01 schreef DesmondKilometer het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag, maar ben bang dat die er al staat in de OP en dat ik hem over het hoofd heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |