abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:55:32 #1
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121412325
121106_177156_op-footer-header.gif

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

121106_177156_op-footer-webshops.gif
121106_177156_op-pandawill.gif121106_177156_op-buyincoins.gif121106_177156_op-lightake.gif
121106_177156_op-tinydeal.gif121106_177156_op-dealextreme.gif121106_177156_op-mymemory.gif
121106_177156_op-geartaker.gif121106_177156_op-priceangles.gif121106_177156_op-tradetang.gif
121106_177156_op-kaidomain.gif121106_177156_op-focalprice.gif121106_177156_op-budgetgadgets.gif
121106_177156_op-chinabuye.gif121106_177156_op-dinodirect.gif121106_177156_op-madeinchina.gif
121106_177156_op-buying.gif121106_177156_op-vancl.gif121106_177156_op-mp4nation.gif
121106_177156_op-intimateGadgets.gif121106_177156_op-pinkcoon.gif121106_177156_op-sweety16.gif
121106_177156_op-wsdeal.gif121106_177156_op-goldenbridge.gif121106_177156_op-suntekstore.gif
121106_177156_op-fok.gif121106_177156_op-cninstock.gif121106_177156_op-fok.gif

121106_177156_op-footers-taobao.gif
121106_177156_op-mistertao.gif121106_177156_op-buyintaobao.gif121106_177156_op-zarmark.gif
121106_177156_op-bhiner.gif121106_177156_op-choobuy.gif121106_177156_op-fok.gif

121106_177156_op-footers-search.gif
Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).
121106_177156_op-search-2.gif121106_177156_op-search-3.gif

121106_177156_op-footer-QenA.gif

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Tracksites
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

121106_177156_op-footer-korting.gif
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting via Facebook
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

121106_177156_op-footer-wholesale.gif

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

121106_177156_op-footer-dollar.gif

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingen
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_121412427
Iemand goedkope EarPod oortjes gekocht in China?
pi_121413484
Ik heb een setje bij FocalPrice gekocht. Stuur me anders maar eventjes een PM voor de link naar een Review op een ander forum.
pi_121415634
Is deze 1cent hier al voorbij gekomen? http://www.**********.com/product48333.html
pi_121415670
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef davedavy het volgende:

[..]

Laat die Action muis van jou eens zien.
Logitech MX revolution en een g500 omdat mij g5 was overleden :(
pi_121415768
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef Shapper het volgende:
Is deze 1cent hier al voorbij gekomen? http://www.**********.com/product48333.html
Waarom geeft hij sterretjes?
pi_121415956
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef Shapper het volgende:

[..]

Waarom geeft hij sterretjes?
vast en zeker naar (N)ever buying?

die shop is geblokkeerd hier op fok naar meerdere malen met verschillende accounts te hebben gespammed hier..
pi_121416089
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef Shapper het volgende:

[..]

Waarom geeft hij sterretjes? Hij is van ********** in iedergeval.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

vast en zeker naar (N)ever buying?

die shop is geblokkeerd hier op fok naar meerdere malen met verschillende accounts te hebben gespammed hier..
Ja, dat is hem inderdaad.
pi_121416455
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:48 schreef Shapper het volgende:
Ja, had ik in het vorige topic al gepost. Flut 1 cent deal, helaas..

Overigens, sinds het laatst over audio gerelateerde zaken ging, zijn er mensen met leuk chinaspul voor een platenspeler? Zo ben ik bijvoorbeeld opzoek naar een platenborstel, ben hem nog niet tegengekomen.
pi_121417183
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef Painore het volgende:

[..]

Ja, had ik in het vorige topic al gepost. Flut 1 cent deal, helaas..

Overigens, sinds het laatst over audio gerelateerde zaken ging, zijn er mensen met leuk chinaspul voor een platenspeler? Zo ben ik bijvoorbeeld opzoek naar een platenborstel, ben hem nog niet tegengekomen.
Helaas, achja. Wel besteld of niet?

EDIT: Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een mooi horloge. Iemand eentje van ebay van onder de 15 euro?

[ Bericht 7% gewijzigd door Shapper op 10-01-2013 23:20:13 ]
pi_121417780
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:13 schreef Shapper het volgende:

[..]

Helaas, achja. Wel besteld of niet?

EDIT: Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een mooi horloge. Iemand eentje van ebay van onder de 15 euro?
Horloges zijn er echt duizenden van, zeker onder de 15 euro. Shiz heeft er ooit eens een mooie post over geschreven in het review topic, die kun je er even bij zoeken. Leuk merk is bijvoorbeeld Curren.
pi_121418008
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:23 schreef Painore het volgende:

[..]

Horloges zijn er echt duizenden van, zeker onder de 15 euro. Shiz heeft er ooit eens een mooie post over geschreven in het review topic, die kun je er even bij zoeken. Leuk merk is bijvoorbeeld Curren.
Oke dankje! Die is op ebay te vinden?
pi_121418755
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef Shapper het volgende:

[..]

Oke dankje! Die is op ebay te vinden?
Ik heb er zelf een van EBay, je kunt ook op de vele webshops kijken. Gebruik chinaprices.us. Ook het merk Shark kun je bekijken. Voor meer info, zoek even de post van Shiz.
pi_121418798
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:42 schreef Painore het volgende:

[..]

Ik heb er zelf een van EBay, je kunt ook op de vele webshops kijken. Gebruik chinaprices.us. Ook het merk Shark kun je bekijken. Voor meer info, zoek even de post van Shiz.
Ja, ik lees nu het topic door. Shark heb ik ook al zitten kijken. Chinaprices kijk ik zo wel even. Bedankt :)
  vrijdag 11 januari 2013 @ 01:10:47 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121421892
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef shiznuts het volgende:
HORLOGES / WATCHES

Tip 1. Haal geen neppe merkhorloges: het is niet alsof de kwaliteit hetzelfde is als de echte en je kunt er veel gedoe mee krijgen (douane/justitie).

Hebben we dat uit de weg, moet je begrijpen dat de klokjes uit China 'sieraden' zijn. Ze zijn dus voor 'de sier', zoals een armband, alleen hebben ze dan de nuttige functie om de tijd aan te kunnen geven. De nadruk ligt niet bepaald op kwaliteit (geen precisie-uurwerk, geen echt lederen horlogeband, etc), dus kun je daarmee leven en gaat het je om er voor zo'n lage prijs fashionably bij te lopen en de tijd te weten, dan zit je goed! De kwaliteit is in de meeste gevallen te vergelijken met de goedkoopste horloges die je bij een winkel als de Kijkshop haalt. Het is trouwens niet zo dat horloges uit China per definitie kut zijn, sterker nog, je kunt er best jaren plezier van hebben.

Tip 2. Vermijd zaken die onnatuurlijk veel glimmen. Dit is een blijk van goedkope materialen/lak (plastic fantastic). Koop liever iets met geborsteld staal. Kijk goed naar de foto's hoe iets eruit ziet. Stel je tevens voor hoe groot zo'n klokje is (bedenk hoe groot een standaard pin (verbinding band/klokje) is en vergelijk hoeveel groter het klokje is dan die verbinding) en hoe dat zou staan om je pols.

Koop een Aziatisch merk. Vermijd horloges als 'V6 SuperSpeed' en ga eerder voor een iets anders. Populair zijn o.a. Curren, Sinobi, IK Colouring, Wilon, Ohsen en EYKI. Ook Julius en DCT maken mooie (wat meer high-end) klokjes. Ook op Ebay kun je goed slagen voor deze horloges. Misschien kan een zoektocht naar 'SHARK' (a.k.a. 'WEIDE') en 'Infantry' (a.k.a. 'Military Royale') je tevens interesseren. Je hoeft niet per se naar een merk te zoeken. Velen slagen erin leuke klokjes te kopen door te zoeken op steekwoorden. Enkele voorbeelden: 'Japan MOVT', 'army watch', 'military watch', 'aviator watch', 'black sport watch' en 'metal wristwatch'. Wees creatief. Vrijwel alle zoektermen baten het om er 'watch' bij te hebben voor betere sortering. Je kunt ook zaken wegfilteren, als je niet naar een vrouwenhorloge zoekt, maar er wel veel resultaten op vrouwen gericht zijn voeg je '-woman -women' toe (tevens '-kids -boys -girls').

Tip 3. Vrijwel bij alles onder (maar niet gelimiteerd tot) $25,- met anologe wijzertjes die chronometer-functies uitvoeren, daarvan zijn de wijzertjes en knopjes op de horloge puur ter decoratie en bieden dus geen werkende functie. Horloges met een plaat die een traditionele uitsparing biedt voor de datum werkt in het algemeen wel.

Naast de shops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks, kun je door shops zoeken m.b.v. www.chinaprices.us . FocalPrice heeft een aan horloges toegewijde site die www.watchyear.com heet, maar zoals gezegd loont het zeker ook om te kijken op www.ebay.com .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 11 januari 2013 @ 01:35:22 #16
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_121422339
Hmm ik heb ook weer wat 'moois'...
Via eBay wat onderdelen voor mn arcade kast gekocht in China maar na enige tijd niks ontvangen te hebben even navraag gedaan bij de verkoper. Deze geeft aan dat het is afgeleverd en linkt naar een tracking site:

20121229 Final delivery, 妥投, 荷?, NL
20121222 Arrival at inward office of exchange, 到??口互?局, 阿姆斯特丹, NLAMSA
20121202 Departure from outward office of exchange, 出口?包直封封?, ?州??, 51003100
20121201 Opening, 出口?包互封?拆, ?州??, 51003100
20121129 Collection, 收寄局收寄, 佛山函集局, 52803200

Ik moest volgens hem navraag doen bij het postkantoor, dit ook gedaan maar volgens TNT kunnen zij niets nakijken en is het pakket mogelijk kwijtgeraakt :(
De verkoper geeft nu geen reactie meer, laatste reactie was enkel "it's arrived!!!!" 8)7

Heb ik er iets aan om een claim bij PayPal in te dienen ? De verkoper kan bewijzen dat het verzonden is met zn tracking nummer, en volgens die tracking is het ook aangekomen..Maar ik heb dus niks gehad.
WOKNOK
pi_121422679
Waar kon je ook al weer een foto op canvas laten drukken voor een cheap prijsje?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 02:08:55 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121422712
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121423604
Ik heb iets met swisspost besteld, met wat komt het bezorgd (Postnl gewon?) en wat zijn de evt. inklaringskosten? Weinig info over...
pi_121424077
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 07:37 schreef CnMaster_ het volgende:
Ik heb iets met swisspost besteld, met wat komt het bezorgd (Postnl gewon?) en wat zijn de evt. inklaringskosten? Weinig info over...
PostNL, ¤12,50 + BTW. Eventueel nog meer, afhankelijk van product en prijs.
pi_121424967
Zo. Weer wat spul besteld in dat mooie land. Onder andere een MK808 met RC12 en wat shit voor mijn Galaxy S3. Het blijft een vreselijke verslaving dat Chinashopping.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121442096
Weer een pakje van Buyincoins shipped. Benieuwd wanneer het aankomt :D

http://www.buyincoins.com(...)-2-product-8944.html
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_121442503
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Shiz leuk en aardig allemaal, maar zo kan ik ook een heel verhaal schrijven over nep voetbalshirts. Dat je er gezeik mee kan krijgen, dat ze puur ter decoratie van het lichaam zijn en echt niet bedoeld om in het A elftal mee te spelen. En daar is ook een dikke run op geweest in dit topic, als ik me niet vergis.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 18:23:29 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121442555
Ik haal zelf ook geen neppe dingen, geen shirts, geen headphones, geen horloges. Gewoon omdat dat slechte meuk is en de Chinese merk alternatieven beter zijn (en zelfs dan nog je geen waanvoorstellingen moet maken over de kwaliteit). Niet omdat ik politiek correct wil doen hoor.
pi_121445196
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:23 schreef shiznuts het volgende:
Ik haal zelf ook geen neppe dingen, geen shirts, geen headphones, geen horloges. Gewoon omdat dat slechte meuk is en de Chinese merk alternatieven beter zijn (en zelfs dan nog je geen waanvoorstellingen moet maken over de kwaliteit). Niet omdat ik politiek correct wil doen hoor.
Klopt.
Bij het namaak-gedoe gaat het puur om de looks. De kwaliteit zelf is behoorlijk minder.
Ga gewoon voor IEM-producten en laat namaak maar links liggen, het is uiteindelijk zijn geld niet waard.
pi_121449901
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:36 schreef Painore het volgende:

[..]

PostNL, ¤12,50 + BTW. Eventueel nog meer, afhankelijk van product en prijs.
Prijs is trouwens omhoog gegaan naar 13,- ( zelf ondervonden :r )

[ Bericht 0% gewijzigd door pecealo op 11-01-2013 21:39:11 ]
pi_121451766
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:23 schreef shiznuts het volgende:
Ik moet toegeven dat de kwaliteit (meestal) helemaal niet slecht is, het gaat inderdaad om de looks, maar de kwaliteit is zeker niet slecht. Je kunt er inderdaad problemen krijgen maar die kans is vrij klein voor eigen gebruik. Maar ik denk dat ik er beter niet verder op in kan gaan hier :P
pi_121453074
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:09 schreef W00fer het volgende:
Weer een pakje van Buyincoins shipped. Benieuwd wanneer het aankomt :D

http://www.buyincoins.com(...)-2-product-8944.html
BIC is ondanks de periode toch snel. Had mijn pakket in 8 dagen binnen.
pi_121456863
die 6 in 1 solar kit is in de aanbieding voor 3 euro, maar even gekocht. verklaar me straks vast voor gek maar wel grappig speelgoed
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_121458190
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat de kwaliteit (meestal) helemaal niet slecht is, het gaat inderdaad om de looks, maar de kwaliteit is zeker niet slecht. Je kunt er inderdaad problemen krijgen maar die kans is vrij klein voor eigen gebruik. Maar ik denk dat ik er beter niet verder op in kan gaan hier :P
True that, ik heb schoenen via een agent gehaald via Taobao en die zijn nog steeds goed voor het geld.

Jammer dat Webshopsforum.nl niet meer bestaat, stonden ook redelijk wat mooie dingen op.
pi_121458905
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Racer88 het volgende:

[..]

BIC is ondanks de periode toch snel. Had mijn pakket in 8 dagen binnen.
Ik had 2 HDMI kabels van 10 meter deze week binnen gekregen :D.
Bij elkaar 11.95 euro
pi_121463012
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:24 schreef W00fer het volgende:

[..]

True that, ik heb schoenen via een agent gehaald via Taobao en die zijn nog steeds goed voor het geld.

Jammer dat Webshopsforum.nl niet meer bestaat, stonden ook redelijk wat mooie dingen op.
Helaas heb ik die nooit gekent mogen hebben :'( :'( :'(. Hier kun je ook revieuws kijken http://goo.gl/jii7C trouwens.
pi_121463556
De euro doet het goed, huphup ! :7
pi_121463865
Ik zag laatst nog een 10% coupon voor buyincoins, werkt die nog?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:56:36 #35
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_121463877
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:03 schreef CnMaster_ het volgende:

[..]

Helaas heb ik die nooit gekent mogen hebben :'( :'( :'(. Hier kun je ook revieuws kijken http://goo.gl/jii7C trouwens.
Vol met reviews van slechte immitatiecrap dus. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:56:56 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121463885
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:55 schreef Majinster het volgende:
Ik zag laatst nog een 10% coupon voor buyincoins, werkt die nog?
Laatst? Dat was misschien een maand geleden.
Er is nu 7ALLSITE voor 7% off.
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:56 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Vol met reviews van slechte immitatiecrap dus. :')
Ah, Sjonnies United. :P Liever daar dan hier.
pi_121464314
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 23:51 schreef Haque het volgende:
6 in 1 solar kit
En ook gekocht :+
pi_121464326
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:33 schreef Racer88 het volgende:

[..]

haha boks
pi_121464347
Dubbel

[ Bericht 95% gewijzigd door Racer88 op 12-01-2013 10:49:32 ]
pi_121464518
Moet wel zeggen dat BIC site vaak langzaam en slecht werkt. Of t ligt aan mijn pc...

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:34 schreef Haque het volgende:

[..]

haha boks
Weet niet hoe hard dat ventilatortje gaat draaien, maar miss geeft t wel gratis een beetje luchtstroom voor in de zomer als we die-hard achter ede pc zitten:+
pi_121464603
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:33 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Cheaper via ebay te vekrijgen die solar kitjes?

http://www.ebay.com/itm/6(...)&hash=item3a5d60f032
pi_121464634
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:51 schreef Downstar het volgende:

[..]

Cheaper via ebay te vekrijgen die solar kitjes?

http://www.ebay.com/itm/6(...)&hash=item3a5d60f032
Bic is 3.19$ en dan nog 7% eraf
pi_121464676
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:53 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Bic is 3.19$ en dan nog 7% eraf
ah oke, aangezien meneer haque aangaf er 3 euro te hebben voor betaald ;)
pi_121465032
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:47 schreef Racer88 het volgende:
Moet wel zeggen dat BIC site vaak langzaam en slecht werkt. Of t ligt aan mijn pc...

[..]

Weet niet hoe hard dat ventilatortje gaat draaien, maar miss geeft t wel gratis een beetje luchtstroom voor in de zomer als we die-hard achter ede pc zitten:+
Ik denk dat ik het bootje maak en buiten de hele dag in een tijltje met water laat lopen. youtube video gezien waarop het windmolentje best snel ging.

En die solar werkt niet op lampen he, alleen buiten werkt het. Of je moet je pc buiten neerzetten. / laptop.
pi_121465041
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 10:56 schreef Downstar het volgende:

[..]

ah oke, aangezien meneer haque aangaf er 3 euro te hebben voor betaald ;)
Ja ongeveer he, ik kijk niet op die paar centen en ik koop liever bij bic dan op ebay
pi_121465118
idd de solar kit is ook besteld maal 2.
Zijn wel leuke kadootjes voor de familie.

tevens nog een gift gekregen...een mooie anti slip mat met BIC logo Woehoe...
pi_121465423
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:03 schreef CnMaster_ het volgende:

[..]

De meeste posts op het forum van die site gaan over nagemaakte goederen :/
pi_121465444
Ik zie nu dat die solarkit bij ahappydeal maar 2 dollar 33 is, dus nog 30% ervanaf :D Moet je nagaan hoe dat wordt geproduceerd man kan je je toch niet voorstellen :D

en ik zie hier nog een andere kit, die ook wel tof is. naja ik wacht eerst de groene even af kan ik deze altijd nog bestellen he
http://www.ahappydeal.com/product-71370.html?SSAID=465956

[ Bericht 15% gewijzigd door Haque op 12-01-2013 11:47:38 ]
pi_121465734
Weet iemand nog een goede Chinese externe (eventueel solar) accu? Of is er een merk voor accu's? Want volgens DX heb je een 10000mah accu voor 30 dollar wat me sterk lijkt.
pi_121465763
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:40 schreef Haque het volgende:
Ik zie nu dat die solarkit bij ahappydeal maar 2 dollar 33 is, dus nog 30% ervanaf :D Moet je nagaan hoe dat wordt geproduceerd man kan je je toch niet voorstellen :D

en ik zie hier nog een andere kit, die ook wel tof is. naja ik wacht eerst de groene even af kan ik deze altijd nog bestellen he
http://www.ahappydeal.com/product-71370.html?SSAID=465956
ahappydeal, rekent nog verzendkosten er later bij op ;)
pi_121465894
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:59 schreef Downstar het volgende:

[..]

ahappydeal, rekent nog verzendkosten er later bij op ;)
Ah dat wist ik niet nog nooit daar besteld. Dezelfde kit zag ik ook op andere websites voor ongeveer 8dollar maar dat is dus wel 3x de prijs van de groene.
pi_121466075
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:57 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand nog een goede Chinese externe (eventueel solar) accu? Of is er een merk voor accu's? Want volgens DX heb je een 10000mah accu voor 30 dollar wat me sterk lijkt.
Hoezo lijkt je dat sterk? goedkoop? duur?
Ga naar www.chinaprices.us en typ in "10000 mah" en dan prijs vanaf 20 10 dollar.
of sterker nog, typ in "20000 mah"
of sterker nog, typ in "30000 mah"( nee die wordt wel wat prijzig :P)

wel een goed idee trouwens misschien koop ik er ook wel 1tje, staat op mijn to-buy lijstje :P
pi_121466452
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:16 schreef Haque het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het bootje maak en buiten de hele dag in een tijltje met water laat lopen. youtube video gezien waarop het windmolentje best snel ging.

En die solar werkt niet op lampen he, alleen buiten werkt het. Of je moet je pc buiten neerzetten. / laptop.
Genoeg direct daglicht in mijn huis, dus dat zal t probleem niet zijn :)
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:33:39 #54
393615 mvgard
hoi, ik ben de kerstman
pi_121466501
wat is de beste chinese tablet ?

• quadcore

• android 4.1
pi_121466535
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:33 schreef mvgard het volgende:

• quadcore

• android 4.1
Via 8650 resistive touchscreen 8)7
pi_121466539
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:33 schreef mvgard het volgende:

• quadcore

• android 4.1
DIG / Android tablet discussie topic #33 - Met 3D 4K Quadcore tablets

hebben we een mooi topic voor.. zal daar je vraag wat uitgebreider stellen qua requirements
want dit is niks :P denk aan schermgrootte, budget etc.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:36:42 #57
393615 mvgard
hoi, ik ben de kerstman
pi_121466593
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

DIG / Android tablet discussie topic #33 - Met 3D 4K Quadcore tablets

hebben we een mooi topic voor.. zal daar je vraag wat uitgebreider stellen qua requirements
want dit is niks :P denk aan schermgrootte, budget etc.
sorry... nog niet zo thuis op fok..
pi_121466620
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:36 schreef mvgard het volgende:

[..]

sorry... nog niet zo thuis op fok..
Geen probleem, welkom trouwens :)!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:38:13 #59
393615 mvgard
hoi, ik ben de kerstman
pi_121466629
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

Geen probleem, welkom trouwens :)!
thanks !
pi_121467585
Iemand nog andere leuke goodies/gadgets om te bestellen.

Had 60 dollar gerefund gekregen en wil het nou niet weer gaan terugstorten vanaf me paypal
pi_121467691
Hehhh.. http://groupbuy.dinodirec(...)opter-Gyro-V911.html

Edit: :(. ---> "A V911 helicopter(NOT include the battery,usb cable,controller and so on)"
pi_121469457
Maar een helicoptert gekocht idd. Die had ik nog niet :D
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:19:00 #63
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121469541
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 11:21 schreef marcelp79 het volgende:
idd de solar kit is ook besteld maal 2.
Zijn wel leuke kadootjes voor de familie.

tevens nog een gift gekregen...een mooie anti slip mat met BIC logo Woehoe...
Haha, dat plakkerige siliconen matje? :s) Die ging bij mij rechtstreeks de prullenbak in
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_121469724
Paar dagen geleden een hoodie binnengekregen van Sammydress, ben er wel blij mee. Volgens mij ook een redelijk nieuwe site want ze proberen overal positieve reviews neergezet te krijgen door coupons aan te bieden, doen ze dat wel eens vaker? Ik heb tot nu toe vooral van ebay gekocht namelijk.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:25:30 #65
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121469775
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef Nezhi het volgende:
Paar dagen geleden een hoodie binnengekregen van Sammydress, ben er wel blij mee. Volgens mij ook een redelijk nieuwe site want ze proberen overal positieve reviews neergezet te krijgen door coupons aan te bieden, doen ze dat wel eens vaker? Ik heb tot nu toe vooral van ebay gekocht namelijk.
Link van hoodie?

Op welke tags zoek je dan bij kleding? Of heb je een verkoper?
pi_121469825
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef Yaros het volgende:

[..]

Haha, dat plakkerige siliconen matje? :s) Die ging bij mij rechtstreeks de prullenbak in
Had zon ding bij action gehaald, zodra er iets van viezigheid op zit gaat t er nooit meer af :')
pi_121469932
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:25 schreef Yaros het volgende:

[..]

Link van hoodie?

Op welke tags zoek je dan bij kleding? Of heb je een verkoper?
Korean hoodie of turtleneck oid, en dan struin ik op ebay alle pages af. Ik heb geen één verkoper, heb wel wat favorites maar die zijn of gestopt of hebben niets te koop. Ebay is wel wat gedoe omdat je vaak dezelfde dingen tegenkomt. Het gaat om deze hoodie. Bij dit soort sites kijk ik in de categorie en bekijk ik elke pagina :)
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:33:05 #68
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121470035
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Korean hoodie of turtleneck oid, en dan struin ik op ebay alle pages af. Ik heb geen één verkoper, heb wel wat favorites maar die zijn of gestopt of hebben niets te koop. Ebay is wel wat gedoe omdat je vaak dezelfde dingen tegenkomt. Het gaat om deze hoodie. Bij dit soort sites kijk ik in de categorie en bekijk ik elke pagina :)
Probleem is dat die verzendkosten er altijd weer overheen komen.
pi_121470203
Haha, mijn pakketje is iig niet verzwaard om meer geld te vragen. Ik heb gehoord dat ze dat ook wel eens willen doen. Er zijn ook genoeg sites waar je wel free shipping hebt, maar dan is het product zelf sowieso duurder. Kleding gemaakt van chiffon kun je trouwens gelijk overslaan, dat is bagger.
pi_121471071
_O_ ebay

5,79

2,40

1,18

1,33

1,49

Iemand nog meer van die dingen die je echt moet hebben? :D
404 - Not Found
  zaterdag 12 januari 2013 @ 15:28:55 #71
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121471788
Valt het jullie trouwens op dat bij elke BIC review er door drie personen 4x 5 sterren wordt gegeven?
pi_121472775
Vandaag mijn Wifi N-Repeater ontvangen van banggoods. Prima ding!
Zat netjes een EU plug bij, korte handleiding en het gaat als een speer.

En wederom blijft een tevreden klant in zijn huis ;)
Music was my first love, and it will be my last.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 16:22:27 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121473440
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:28 schreef Yaros het volgende:
Valt het jullie trouwens op dat bij elke BIC review er door drie personen 4x 5 sterren wordt gegeven?
Ja, anders wordt hij niet geaccepteerd :P! niet op letten bij bic dus ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:06 schreef Zwappel het volgende:
_O_ ebay

[ afbeelding ]
5,79

[ afbeelding ]
2,40

1,18
Die zou ik niet aan mijn stopcontact toevertrouwen ;)
quote:
[ afbeelding ]
1,33

[ afbeelding ]
1,49

Genoeg, zaklamp, tablet, telefoon, led pig, etc :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_121473456
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, anders wordt hij niet geaccepteerd :P! niet op letten bij bic dus ;)

[..]

Die zou ik niet aan mijn stopcontact toevertrouwen ;)

[..]

Genoeg, zaklamp, tablet, telefoon, led pig, etc :D
Waarom niet?
404 - Not Found
  zaterdag 12 januari 2013 @ 16:24:05 #75
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121473474
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:23 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Waarom niet?
Zit nog net geen stikker op: Pas op, brandgevaar.
pi_121473624
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zit nog net geen stikker op: Pas op, brandgevaar.
Oh niet eens over nagedacht, heb hier nog zo'n blokje liggen en doet 't gewoon prima.
404 - Not Found
pi_121474004
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:30 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Oh niet eens over nagedacht, heb hier nog zo'n blokje liggen en doet 't gewoon prima.
Idd heb er zelf 3 stuks van liggen (Werk, thuis, vriendin) en nog nooit problemen mee gehad ondanks dat er vaak genoeg voor wordt gewaarschuwd.

fingers crossed
pi_121474046
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef Yaros het volgende:

[..]

ja moet het nog ontvangen maar als ik het plaatje bekeek op BIC dan stelde het iig niet veel voor...gaat waarschijnlijk rechtstreeks in de kadootjes doos voor sinterklaas :)
pi_121478545
Kom onze fantastisch bril weer tegen:
http://lightake.com/detai(...)_Size____Black-62473

Is dit geen fantastische uitvinding? Of gaat het in de praktijk niet werken? Jammer dat ik altijd een bril gebruik bij kijken van TV/PC etc..
pi_121479567
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:13 schreef nodig het volgende:

Is dit geen fantastische uitvinding? Of gaat het in de praktijk niet werken? Jammer dat ik altijd een bril gebruik bij kijken van TV/PC etc..
Gaat gewoon prima werken. Las laatst al dat iemand hier zei dat je niet kon scherpstellen, met basis VWO natuurkunde kun je echter al begrijpen waarom je dat wel kunt.

Het is gewoon een simpel spiegeltje onder een hoek. Kun je die spiegeltjes ook kantelen? Zo nee, dan moet je perfect plat liggen anders zie je alleen het kastje onder je tv ben ik bang.
pi_121479894
quote:

_O_ _O- Die ga ik kopen
pi_121480193
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Painore het volgende:

[..]

Gaat gewoon prima werken. Las laatst al dat iemand hier zei dat je niet kon scherpstellen, met basis VWO natuurkunde kun je echter al begrijpen waarom je dat wel kunt.

Het is gewoon een simpel spiegeltje onder een hoek. Kun je die spiegeltjes ook kantelen? Zo nee, dan moet je perfect plat liggen anders zie je alleen het kastje onder je tv ben ik bang.
Hoe bedoel je scherpstellen als ik vragen mag? Diegene denkt dat je minder ziet door een spiegel dan in het echt? Of minder scherp?

Lijkt me gewoon hetzelfde, spiegel weerkaatst het zicht, met slechte ogen zie ik niet beter met een spiegel dan dat ik achteruit kijk.
pi_121481274
Ik heb een uur in een MRI scanner gelegen en dan had ik ook een soortgelijke bril op. Om naar een tv te kijken. Nou ik kan je vertellen dat het niet fijn kijkt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Painore het volgende:

[..]

Maar ik heb geen vwo natuurkunde gehad, dus ik begrijp het niet. Maar ik zeg ook niet dat het niet kan :+
pi_121481443
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef Racer88 het volgende:
Ik heb een uur in een MRI scanner gelegen en dan had ik ook een soortgelijke bril op. Om naar een tv te kijken. Nou ik kan je vertellen dat het niet fijn kijkt.

[..]

Maar ik heb geen vwo natuurkunde gehad, dus ik begrijp het niet. Maar ik zeg ook niet dat het niet kan :+
Ah iemand met ervaring, wat werkte er niet aan dan? Moest je telkens toch iets omhoog met je hoofd om de TV te zien of iets anders?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 21:02:24 #85
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_121482732
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:47 schreef marcelp79 het volgende:

[..]

ja moet het nog ontvangen maar als ik het plaatje bekeek op BIC dan stelde het iig niet veel voor...gaat waarschijnlijk rechtstreeks in de kadootjes doos voor sinterklaas :)
Er staat ook nog een logo op van BIC, dus je maakt ook nog reclame voor ze :)
pi_121484327
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 15:06 schreef Zwappel het volgende:
_O_ ebay

[ afbeelding ]
5,79

[ afbeelding ]
2,40

[ afbeelding ]
1,18

[ afbeelding ]
1,33

[ afbeelding ]
1,49

Wat zijn die laatste dingen?

[ Bericht 0% gewijzigd door marco_sire op 12-01-2013 23:13:04 ]
pi_121486665
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:49 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Wat zijn die kaatste dingen?
Schaartjes, vind ze zelf wel fijn om rond te hebben liggen altijd.
404 - Not Found
  zaterdag 12 januari 2013 @ 23:18:15 #88
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_121487742
Aliexpress heeft de ideal van de site afgehaald :( net nu ik ze echt nodig had :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_121496159
Iemand wel is van die Ethernet over Power setjes gezien in chineese webshops? Kwam deze wel tegen,
http://www.buyincoins.com(...)er-product-8784.html , maar voor dat geld kan ik beter een betrouwbaar eminent setje halen.
  zondag 13 januari 2013 @ 11:33:23 #90
327191 RobertNL
For your gear.
pi_121497268
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 23:18 schreef revpolen het volgende:
Aliexpress heeft de ideal van de site afgehaald :( net nu ik ze echt nodig had :(
via moneybookers ook niet meer?
pi_121497653
quote:

hahaha wat baas
  zondag 13 januari 2013 @ 12:09:30 #92
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_121498352
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

via moneybookers ook niet meer?
juist niet via moneybookers :/
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_121500152
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:29 schreef nodig het volgende:

[..]

Ah iemand met ervaring, wat werkte er niet aan dan? Moest je telkens toch iets omhoog met je hoofd om de TV te zien of iets anders?
Het lag gewoon niet lekker. Krijg er hoofdpijn van en je wil al snel op een andere manier gaan liggen. Zicht is beperkt, dus je moet continue op dezelfde houding blijven liggen anders zie je de tv niet meer. Ik ga iig niet meer vrijwillig zo naar een tv kijken
  zondag 13 januari 2013 @ 13:21:15 #94
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_121500889
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Schaartjes, vind ze zelf wel fijn om rond te hebben liggen altijd.
Lijkt op bladscharen welke gebruikt bij het snoeien van Bonsai. Maar daar gebruik je ze vast niet voor? :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_121508492
Ik ben verslaafd aan dealextreme, mag ik in dit topic reageren?
Zij die mij haten zijn gratis promo!
  zondag 13 januari 2013 @ 16:57:46 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_121508850
Die reactie is eigenlijk al teveel.

Maar ok, vooruit. Maar dan wel meer inhoudelijk reageren dan een webshop noemen in je post, dan heeft de reactie die je dan in dit topic moet plaatsen, tenminste nog enig nut voor ons allen.
pi_121509000
Ik heb eigenlijk een vraag, maar ben bang dat die er al staat in de OP en dat ik hem over het hoofd heb gezien
Zij die mij haten zijn gratis promo!
pi_121509012
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef DesmondKilometer het volgende:
Ik ben verslaafd aan dealextreme, mag ik in dit topic reageren?
Wij bevelen u een afkickprogramma aan. Begin bij 3 maals per dag bezoeken van www.banggood.com, www.buyincoins.com en www.lightake.com. Binnen een paar dagen ben je verholpen van je DX verslaving.

Eventuele donatie's voor dit geweldige afkickprogramma kunnen natuurlijk naar het paypal adres van Nodig, kan hij weer coole gadgets kopen en reviewen.
pi_121509081
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:01 schreef DesmondKilometer het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag, maar ben bang dat die er al staat in de OP en dat ik hem over het hoofd heb gezien
Vraag maar raak ;)

Tenzij je afvraagt waarom je pakketje er niet is na 2 dagen is elke vraag nuttig.

Whoops, quote mn eigen bericht ipv edit, sorry.
pi_121509112
En fasttech is ook leuk.
Ze vroegen me zelfs per mail of m'n 1 cent zaklampje goed was aangekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')