Ah dat wist ik niet nog nooit daar besteld. Dezelfde kit zag ik ook op andere websites voor ongeveer 8dollar maar dat is dus wel 3x de prijs van de groene.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
ahappydeal, rekent nog verzendkosten er later bij op
Hoezo lijkt je dat sterk? goedkoop? duur?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:57 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand nog een goede Chinese externe (eventueel solar) accu? Of is er een merk voor accu's? Want volgens DX heb je een 10000mah accu voor 30 dollar wat me sterk lijkt.
Genoeg direct daglicht in mijn huis, dus dat zal t probleem niet zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:16 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het bootje maak en buiten de hele dag in een tijltje met water laat lopen. youtube video gezien waarop het windmolentje best snel ging.
En die solar werkt niet op lampen he, alleen buiten werkt het. Of je moet je pc buiten neerzetten. / laptop.
Via 8650 resistive touchscreenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:33 schreef mvgard het volgende:
wat is de beste chinese tablet ?
• quadcore
• android 4.1
DIG / Android tablet discussie topic #33 - Met 3D 4K Quadcore tabletsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:33 schreef mvgard het volgende:
wat is de beste chinese tablet ?
• quadcore
• android 4.1
sorry... nog niet zo thuis op fok..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
DIG / Android tablet discussie topic #33 - Met 3D 4K Quadcore tablets
hebben we een mooi topic voor.. zal daar je vraag wat uitgebreider stellen qua requirements
want dit is niksdenk aan schermgrootte, budget etc.
Geen probleem, welkom trouwensquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:36 schreef mvgard het volgende:
[..]
sorry... nog niet zo thuis op fok..
thanks !quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geen probleem, welkom trouwens!
Haha, dat plakkerige siliconen matje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:21 schreef marcelp79 het volgende:
idd de solar kit is ook besteld maal 2.
Zijn wel leuke kadootjes voor de familie.
tevens nog een gift gekregen...een mooie anti slip mat met BIC logo Woehoe...
Link van hoodie?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef Nezhi het volgende:
Paar dagen geleden een hoodie binnengekregen van Sammydress, ben er wel blij mee. Volgens mij ook een redelijk nieuwe site want ze proberen overal positieve reviews neergezet te krijgen door coupons aan te bieden, doen ze dat wel eens vaker? Ik heb tot nu toe vooral van ebay gekocht namelijk.
Had zon ding bij action gehaald, zodra er iets van viezigheid op zit gaat t er nooit meer afquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef Yaros het volgende:
[..]
Haha, dat plakkerige siliconen matje?Die ging bij mij rechtstreeks de prullenbak in
Korean hoodie of turtleneck oid, en dan struin ik op ebay alle pages af. Ik heb geen één verkoper, heb wel wat favorites maar die zijn of gestopt of hebben niets te koop. Ebay is wel wat gedoe omdat je vaak dezelfde dingen tegenkomt. Het gaat om deze hoodie. Bij dit soort sites kijk ik in de categorie en bekijk ik elke paginaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:25 schreef Yaros het volgende:
[..]
Link van hoodie?
Op welke tags zoek je dan bij kleding? Of heb je een verkoper?
Probleem is dat die verzendkosten er altijd weer overheen komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Korean hoodie of turtleneck oid, en dan struin ik op ebay alle pages af. Ik heb geen één verkoper, heb wel wat favorites maar die zijn of gestopt of hebben niets te koop. Ebay is wel wat gedoe omdat je vaak dezelfde dingen tegenkomt. Het gaat om deze hoodie. Bij dit soort sites kijk ik in de categorie en bekijk ik elke pagina
Ja, anders wordt hij niet geaccepteerdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:28 schreef Yaros het volgende:
Valt het jullie trouwens op dat bij elke BIC review er door drie personen 4x 5 sterren wordt gegeven?
Die zou ik niet aan mijn stopcontact toevertrouwenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:06 schreef Zwappel het volgende:
ebay
[ afbeelding ]
5,79
[ afbeelding ]
2,40
1,18
Genoeg, zaklamp, tablet, telefoon, led pig, etcquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, anders wordt hij niet geaccepteerd! niet op letten bij bic dus
[..]
Die zou ik niet aan mijn stopcontact toevertrouwen
[..]
Genoeg, zaklamp, tablet, telefoon, led pig, etc
Zit nog net geen stikker op: Pas op, brandgevaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |