SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting via FacebookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Oke thanks!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nog steeds BIC naar mijn mening, zo'n 10 dagen levertijd op dit moment weer
[..]
Dit is geen namaak, de kleur is al een heel groot verschil, geen logo (standaard ook niet), en de volume control is heel anders. Verder heeft Apple nu een nieuw model die al helemaal niet hier op lijkt.
@bobbernaut
Dat levert totaal geen problemen op, gezien de prijs en het feit dat het gewoon geen namaak is.![]()
bedoel je met "volume control is heel anders" vanwege de kleur? want die ziet er hetzelfde uit als van mijn echte iEarsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Geen idee waar hij ze vandaan haalt, daarnaast komt bijna al dit spul uit China. Het werkt in ieder geval prima en je hebt het snel in huis. Ik heb ook12V adapters uit China laten komen, ook allemaal prima.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef Helly het volgende:
[..]
Beetje weinig info staat er bij. Gezien die prijzen durf ik er niet zeker van te zijn dat dit echt andere zijn dan de Chinese, of wel?
Het is vooral afhankelijk waarvoor je het wilt gebruiken..![]()
Dat ze niet werken is ook niet hetgeen waar ik bang voor ben.
Het is voor iets wat permanent aangesloten gaat zijn dus zowel qua veiligheid en standbyverbruik denk ik dat ik toch maar wat meer uit ga geven deze keer.![]()
Ik ga ook beats in het roze uitbrengen zonder logo, is het dan nog steeds geen namaak?
Tuurlijk is dit namaak...
Waarom denk je dat Apple de samsung wou bannen? Aangezien Apple vond dat hij wat weg had van de iPhone. Stond ook geen logo op..![]()
Apple Vs Samsung slaat ook nergens op, Apple jat ook shit, maar hier is dit topic niet voor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef nodig het volgende:
Ik ga ook beats in het roze uitbrengen zonder logo, is het dan nog steeds geen namaak?
Waarom denk je dat Apple de samsung wou bannen? Aangezien Apple vond dat hij wat weg had van de iPhone. Stond ook geen logo op..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee, het is ook een vergelijking, ik probeer geen Apple vs Samsung discussie op te laaien maar haal een voorbeeld erbij uit het echte leven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Apple Vs Samsung slaat ook nergens op, Apple jat ook shit, maar hier is dit topic niet voor.![]()
Haha klopt, een patent op een 'ronde hoek' absurdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Apple Vs Samsung slaat ook nergens op, Apple jat ook shit, maar hier is dit topic niet voor..
Maar bij die beats-fakes is héél de vorm/kabel etc hetzelfde, dan maakt het niet echt uit of de kleur anders is, mensen kopen het dan met intensie om te 'pochen' met een beats.
Geef mij maar liever een deftige in-ear set. (Geen beats of fake beats dus
).
![]()
Nice. Alleen dan weer jammer van het crappy-ass videootje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:51 schreef shiznuts het volgende:
Teclast X30 besteld: http://www.mistertao.com/yext/item/index?iid=15851936401 (Package I)
[ afbeelding ]
Op het spoor gezet door te zoeken op 'flac mp3' op AliExpress, maar zo natuurlijk goedkoper uit.
Spelertje kan naast MP3, WMA en OGG ook FLAC & APE afspelen, heeft een energiezuinige Rockchip processor (accu gaat lang mee, tot wel 20 uur op normaal gebruik) met goede aandrijving en weinig verstoring (93db bij 0.06% verstoring) en Microsoft PlayFX als soundstage equalizer (3D Headphone/Pure Bass). Het TFT-scherm meet 1.8 inch en heeft een resolutie van 160x128 pixels. FM radio met een bereik van 87.5MHz tot 108MHz en er is tevens een omni-directional mic ingebouwd voor audio-opname. Je kunt er tetris op spelen en biedt ondersteuning voor het lezen van TXT-bestanden en lyric-bestanden. Bestanden kun je op het interne geheugen van 4GB mikken, of op een microSD-kaartje (heeft een TF-slot).
[..]
Dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Ben benieuwd.De X30SE (volgens mij alleen een redesign) komt eraan dus deze is in de uitverkoop denk ik.
-edit- Vidjootje: http://v.youku.com/v_show/id_XMzUyODkyNTQ4.html
Low res .avi-video's gaan dus ook zo te zien (08:00) en .jpg-afbeeldingen (10:00).
Teclast is trouwens idd een van die Chinese merken die het wel weet te maken. Op Head-fi hebben ze ze inmiddels ook al ontdekt, wel andere, (lelijkere) modellen. O.a. eentje met 8GB storage:
http://www.head-fi.org/products/teclast-x19hd
http://www.head-fi.org/t/(...)xvi/240#post_8853361
Mijn zoektocht naar een alleskunner-mp3+flac speler is voorlopig iig even voorbij, perfectly happy met m'n 2e hands Ipod classic hier. 80GB storage, w00t.
Kwam laatst overigens ook nog een ander post tegen op head fi m.b.t. China oordoppies. Deze schijnen ook wel erg value for money te zijn:
http://www.tinydeal.com/x(...)rphones-p-55029.html
Misschien een leuke AWEI tegenhanger? Heb ze zelf nog niet besteld, ik verzuip zelf nml in de oordoppies hier terwijl ik ze eigenlijk bijna nooit gebruik, gebruik voornamelijk gewone headphones. Maar misschien voor iemand anders die eens wil afwisselen een optie?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Dat ging meer om patentschending..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef nodig het volgende:
Waarom denk je dat Apple de samsung wou bannen? Aangezien Apple vond dat hij wat weg had van de iPhone. Stond ook geen logo op..
Daarnaast ben ik het volledig met je eens dat het namaak is, het is echter pas illegaal zodra er patentschending voor komt. Ik ben niet zeker of er patenten op vorm kunnen zitten, nu geen tijd (ook geen zin) om dat uit te zoeken.![]()
Je hebt toch ook nog intellectueel eigendom? En copyright's.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:33 schreef Painore het volgende:
[..]
Dat ging meer om patentschending..
Daarnaast ben ik het volledig met je eens dat het namaak is, het is echter pas illegaal zodra er patentschending voor komt. Ik ben niet zeker of er patenten op vorm kunnen zitten, nu geen tijd (ook geen zin) om dat uit te zoeken.![]()
Super high end kabeltje gekocht voor de hoofdtelefoon![]()
http://www.ebay.nl/itm/32(...)id=p3984.m1439.l2649![]()
Ik kan geen account maken op Lighttake?
Ik vul alles goed in, dus ik snap niet wat het probleem is..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
"de samsung"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:57 schreef nodig het volgende:
Waarom denk je dat Apple de samsung wou bannen? Aangezien Apple vond dat hij wat weg had van de iPhone. Stond ook geen logo op..![]()
Geen kern van olifantenhaar gewoven door kikkervisjes uit Azië, jammer!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
Super high end kabeltje gekocht voor de hoofdtelefoon![]()
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/32(...)id=p3984.m1439.l2649![]()
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item3ccaad55f6
Besteld
En ik wacht nog op mn lenzenset en RC autoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Die oortjes mogen niet besproken worden hier, zijn gewoon namaak.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:43 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item3ccaad55f6
Besteld
En ik wacht nog op mn lenzenset en RC auto
Ze verkopen op eBay ook de witte versie, die is zeker dan wel namaak en de groene niet?![]()
Bovendien gaan die dingen gegarandeerd binnen een maand kapot, koop een goed setje.. Ik doe met mijn huidige setje nu al meer als een jaar..![]()
Ik wil geen gebash over de oortjes qua kwaliteit, heb daar niet om gevraagd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Die oortjes mogen niet besproken worden hier, zijn gewoon namaak.
Ze verkopen op eBay ook de witte versie, die is zeker dan wel namaak en de groene niet?![]()
Bovendien gaan die dingen gegarandeerd binnen een maand kapot, koop een goed setje.. Ik doe met mijn huidige setje nu al meer als een jaar..
Maar volgens mij zijn ze gewoon legaal hoor mjaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar volgens de Nederlandse wetgeving niet en daar kijkt de douane naar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik wil geen gebash over de oortjes qua kwaliteit, heb daar niet om gevraagd.
Maar volgens mij zijn ze gewoon legaal hoor mja![]()
Nou dat zien we dan welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar volgens de Nederlandse wetgeving niet en daar kijkt de douane naar.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mwha vind deze op het randje. Er zitten (bij de kleuren) duidelijk meer verschillen in (en niet alleen de kleur).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Die oortjes mogen niet besproken worden hier, zijn gewoon namaak.
Bovendien gaan die dingen gegarandeerd binnen een maand kapot, koop een goed setje.. Ik doe met mijn huidige setje nu al meer als een jaar..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Waar basseer je dat op?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar volgens de Nederlandse wetgeving niet en daar kijkt de douane naar.
Ik denk trouwens dat niemand zich druk maakt om een paar oortjes van 2$.![]()
Op de wet, copyright of wat dan ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Waar basseer je dat op?
Ik denk trouwens dat niemand zich druk maakt om een paar oortjes van 2$.
Denk dat Apple zich hier behoorlijk druk om kan maken.
EDIT:
Heb even een post gemaakt in het Rechten topic, eens even kijken wat de experts zeggen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: