Hij zoekt al, We zijn dus al op de goede wegquote:
Damn. Bluwtoet.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:21 schreef pazara het volgende:
Iemand die mij kan vertellen wat het volgende nu betekend:
RB082690018CN 2013 Opening 10010200 NL 20130115 1322
zat vandaag bij de postquote:Op maandag 14 januari 2013 23:08 schreef marcel-o het volgende:
ff vraagje..
ik heb laatst iets gekocht van deze dude
Een IMAX B6 li-po/li-ion charger
nou blijkt heel zn winkel leegmaar zie wel 92% positive feedback.
gaat dit wel goed?
Waar kan je die kabel bestellen en hoe lang duurde 't voordat het binnen was?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef monkeybrain het volgende:
10 stuks voor 1 euro, voor mijn 3d brillen
[ afbeelding ]
10 meter active usb cable, 7 euro
[ afbeelding ]
Kabel labels voor een euro, handig (???)
[ afbeelding ]
Claimen dus..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zat vandaag bij de post
en t is n fake!!
heb ik weer..
weer wat geleerd.
Je weet ondertussen toch wel dat shipping iedere keer anders is? Ligt aan de chinese post, webwinkels hebben er geen invloed op.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar kan je die kabel bestellen en hoe lang duurde 't voordat het binnen was?
Weet ik, maar als indicatie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:36 schreef Painore het volgende:
[..]
Claimen dus..
[..]
Je weet ondertussen toch wel dat shipping iedere keer anders is? Ligt aan de chinese post, webwinkels hebben er geen invloed op.
en al besteld via ebayquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij zoekt al, We zijn dus al op de goede weg!
Zoveel mogelijk los bestellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik ben een lijstje aan het maken van wat ik binnenkort nog wil bestellen. Echter, geen van de artikelen komt boven de 10 euro uit, maar tezamen zit ik aan zo aan de 40 euro.
Dat douane verhaal van 21 euro, geldt dat nou voor het totale pakket of voor enkele artikelen (inzage staat natuurlijk op het pakketje).
Je weet dat 9 v.d. 10 keer je een neppe krijgt tenzij je expliciet ziet staan dat het een echte is?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zat vandaag bij de post
en t is n fake!!
heb ik weer..
weer wat geleerd.
ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:40 schreef AnimeFan het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)un-product-2706.html Is dit goedkoop?
Ik denk significant goedkoper dan bij winkels in Nederland jaquote:
hmjah.. hij doet t wel..(ook de AC)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je weet dat 9 v.d. 10 keer je een neppe krijgt tenzij je expliciet ziet staan dat het een echte is?
Heb zelf ook een neppe (wel de AC-variant) en daar is niets mis mee. Google maar eens naar de verschillen. Met normaal gezond verstand maakt het niets uit of je de neppe hebt of niet.
Dus dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Menu languages: Chinese simplified, Chinese traditional, English
Nice, ga ik ook maar eens bestellen, wel handig voor tijdens hardlopen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:51 schreef shiznuts het volgende:
Teclast X30 besteld: http://www.mistertao.com/yext/item/index?iid=15851936401 (Package I)
[ afbeelding ]
Op het spoor gezet door te zoeken op 'flac mp3' op AliExpress, maar zo natuurlijk goedkoper uit.
Spelertje kan naast MP3, WMA en OGG ook FLAC & APE afspelen, heeft een energiezuinige Rockchip processor (accu gaat lang mee, tot wel 20 uur op normaal gebruik) met goede aandrijving en weinig verstoring (93db bij 0.06% verstoring) en Microsoft PlayFX als soundstage equalizer (3D Headphone/Pure Bass). Het TFT-scherm meet 1.8 inch en heeft een resolutie van 160x128 pixels. FM radio met een bereik van 87.5MHz tot 108MHz en er is tevens een omni-directional mic ingebouwd voor audio-opname. Je kunt er tetris op spelen en biedt ondersteuning voor het lezen van TXT-bestanden en lyric-bestanden. Bestanden kun je op het interne geheugen van 4GB mikken, of op een microSD-kaartje (heeft een TF-slot).
[..]
Dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Ben benieuwd.De X30SE (volgens mij alleen een redesign) komt eraan dus deze is in de uitverkoop denk ik.
-edit- Vidjootje: http://v.youku.com/v_show/id_XMzUyODkyNTQ4.html
Low res .avi-video's gaan dus ook zo te zien (08:00) en .jpg-afbeeldingen (10:00).
Interessant inderdaad !quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:51 schreef shiznuts het volgende:
Teclast X30 besteld: http://www.mistertao.com/yext/item/index?iid=15851936401 (Package I)
[ afbeelding ]
Op het spoor gezet door te zoeken op 'flac mp3' op AliExpress, maar zo natuurlijk goedkoper uit.
Spelertje kan naast MP3, WMA en OGG ook FLAC & APE afspelen, heeft een energiezuinige Rockchip processor (accu gaat lang mee, tot wel 20 uur op normaal gebruik) met goede aandrijving en weinig verstoring (93db bij 0.06% verstoring) en Microsoft PlayFX als soundstage equalizer (3D Headphone/Pure Bass). Het TFT-scherm meet 1.8 inch en heeft een resolutie van 160x128 pixels. FM radio met een bereik van 87.5MHz tot 108MHz en er is tevens een omni-directional mic ingebouwd voor audio-opname. Je kunt er tetris op spelen en biedt ondersteuning voor het lezen van TXT-bestanden en lyric-bestanden. Bestanden kun je op het interne geheugen van 4GB mikken, of op een microSD-kaartje (heeft een TF-slot).
[..]
Dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Ben benieuwd.De X30SE (volgens mij alleen een redesign) komt eraan dus deze is in de uitverkoop denk ik.
-edit- Vidjootje: http://v.youku.com/v_show/id_XMzUyODkyNTQ4.html
Low res .avi-video's gaan dus ook zo te zien (08:00) en .jpg-afbeeldingen (10:00).
zelf gefixtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:55 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmjah.. hij doet t wel..(ook de AC)
deels.. de discharge functie werkt niet..![]()
zal wel n defecte mosfet hebben..
en bij het laden van n enkele li-ion geeft ie alleen de uiterlijke spanning aan en niet de gemeten spanning.
mail gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |