Hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Soort Davy 2.0 dit, komt alleen maar stront uit en gaat nergens op in.
Noten we jou ook 10 maalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Oeh kijk dan GGMM, wat een hunter. Note hem meteen
Nee, doe ik alleen met jou.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Doublepain het volgende:
NSB'er. Hier in de VBL SC is daar nooit moeilijk over gedaan. Ik zorg ervoor dat mensen snel door kunnen posten. Doen jij en Stijn ook altijd. Dus doe niet moeilijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Na die foto van gisteren ben ik nog wel een week uitgeput, met deze erbij kom ik de winter wel weer door.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.tumblr.com/tagged/nicki%20minaj%20gif
Ik sta op knappen.
Je zit heel dicht tegen een ban aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb meer respect voor mensen die zichzelf snijden omdat Justin Bieber joints opsteekt dan voor mensen die fan zijn van die Nicky Plofkop Minaj
GGMM heeft je al 3x genote, je zit al tegen een ban aanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NSB'er. Hier in de VBL SC is daar nooit moeilijk over gedaan. Ik zorg ervoor dat mensen snel door kunnen posten. Doen jij en Stijn ook altijd. Dus doe niet moeilijk.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb meer respect voor mensen die zichzelf snijden omdat Justin Bieber joints opsteekt dan voor mensen die fan zijn van die Nicky Plofkop Minaj
WHAT?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan je zien hoeveel notes ik heb en door wie die zijn gegeven?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM heeft je al 3x genote, je zit al tegen een ban aan
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat meld jij dan allemaal deugniet? Naast darts.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kanker jij al helemaal op want jij hebt geen téring te melden homo
Rustig aan man, nergens voor nodig om zo agressief te reageren op een forum.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kanker jij al helemaal op want jij hebt geen téring te melden homo
Je eist zelf van iedereen respect, maar zelf loop je enkel op andere te kankerenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan je zien hoeveel notes ik heb en door wie die zijn gegeven?
Grappig. Jij ziet alleen posts van DP.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV gehalte is weer vrij hoog, niveau zit onder het nulpunt.
Als ik mensen irritant vind dan ben ik echt boos. Sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV gehalte is weer vrij hoog, niveau zit onder het nulpunt.
[..]
Rustig aan man, nergens voor nodig om zo agressief te reageren op een forum.
Wrong.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat ik onder de 10 notes zit
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat ik onder de 10 notes zit
Over voetbal, hoe het leven is gegaan vandaag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat meld jij dan allemaal deugniet? Naast darts.
Nergens voor nodig joh, laat gaan. Negeer de boel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik mensen irritant vind dan ben ik echt boos. Sorry daarvoor.
Is goed, als ik daar op let blijft mijn noteladder van 164 treden wel intact en wordt hij niet uitgebreid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nergens voor nodig joh, laat gaan. Negeer de boel.
Toen we hoorde dat de Stroot wegging, begon de ellende alquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zijn mensen vandaag zo irritant?
Na 24.00 is het weer gezellig. Zijn de kwaliteitsusers erweer en blijven wij doorgaan tot een uurtje of 4 zoals altijdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zijn mensen vandaag zo irritant?
Ik lig om 00:00 op bed. Ik heb vandaag alleen gegaapt op school, die docenten pikten het helaas verkeerd op.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Na 24.00 is het weer gezellig. Zijn de kwaliteitsusers erweer en blijven wij doorgaan tot een uurtje of 4 zoals altijd
164 is best wel veel man, al post jij natuurlijk ook tering veel. Dan kom je er sneller aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is goed, als ik daar op let blijft mijn noteladder van 164 treden wel intact en wordt hij niet uitgebreid.
Wat lul jij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij negeert Davy door zijn naam te noemen en hem publiekelijk voor lul te zetten?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, meer dan ik.quote:
Genoeg man... Dit trek ik niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Natte droom van elke jongen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lig om 00:00 op bed. Ik heb vandaag alleen gegaapt op school, die docenten pikten het helaas verkeerd op.
Dat vind ik zo leuk aan je. Die kinderlijke onbevangenheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een godinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Natte droom van elke jongen
quote:
Dat sloeg echt nergens opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom compenseren we het door hem te bannen als hij halfnaakte kerstmannen post.
Beetje zielig vind ik, maar jij zal het allemaal beter weten dus ga ik mee in elke keus die je maakt bij hetm odereren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom compenseren we het door hem te bannen als hij halfnaakte kerstmannen post.
Hoelang was die ban zelfs wel niet? Ik ben tijdens die ban 15 kilo afgevallen.quote:
dan ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Steven heeft meer notes dan mij.
dan ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen moet iets leren. Ik moet morgen ook weer naar school om mijn hersenen te ontwikkelenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ook ik moest leren om mod te zijn, en soms wordt Littlerabbit daar het slachtoffer van.
Ja, je ging ook nog klonen tijdens die banquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoelang was die ban zelfs wel niet? Ik ben tijdens die ban 15 kilo afgevallen.
Nee hoor.quote:
dan ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Littlerabbit1?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je ging ook nog klonen tijdens die banZo dom.
Kan je nagaan hoe laag het niveau daar is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Zal ik überhaupt een positieve notes ontvangen hebben?
Op voetbalzone kreeg ik vroeger wel altijd waardering voor mijn post en standaard een groen randje
Was hij toen "NietLittlerabbit"?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt door al die PSVersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
De VBL SC is een beetje saai op dit moment.![]()
En nee ik rot niet op.
Mijn posts worden altijd verwijderd omdat het offtopic zou zijn, geen onderbouwing in zit, geen uitleg geef bij mijn opstelling in de bijlage.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Op voetbalzone kreeg ik vroeger wel altijd waardering voor mijn post en standaard een groen randje
Nee, weet de naam niet meer.quote:
Optyfen dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
De VBL SC is een beetje saai op dit moment.![]()
En nee ik rot niet op.
Dat zegt veel over jouw niveau.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Lul niet. Die ban was 5 weken van zichzelf. Die kloon was niet echt een kloon maar een oud account, en toen zat ik in mijn Tong haat periode. Hij werd toen ook wel extra beschermd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
het heeft ook een geschiedenis. De mooie tijden die jij en ik samen meegemaakt hebben zal ik nooit vergeten. En dat meen ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lul niet. Die ban was 5 weken van zichzelf. Die kloon was niet echt een kloon maar een oud account, en toen zat ik in mijn Tong haat periode. Hij werd toen ook wel extra beschermd.
En nu ophouden met praten over Fok! alsof het een geschiedenis is/heeft
Dan ik, Stijn. Dan ik...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mooie herinneringen aan De_kromme die altijd klaagde in de feedback en het aan de stok kreeg met Caland en HMF.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
het heeft ook een geschiedenis. De mooie tijden die jij en ik samen meegemaakt hebben zal ik nooit vergeten. En dat meen ik.
Ik moest huilen nu, en ik ben vast niet de enige.
Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan ik, Stijn. Dan ik...
Maar wat zijn jullie allemaal voor kankersofties. Mensen in VBL-SC moeten minimaal 100 notes hebben. Ga eens even buiten de SC rauzen.
Maar dank kan ik niet in KPD.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan ik, Stijn. Dan ik...
Maar wat zijn jullie allemaal voor kankersofties. Mensen in VBL-SC moeten minimaal 100 notes hebben. Ga eens even buiten de SC rauzen.
Ik heb 164 notes. Bedankt voor de eer, Happel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan ik, Stijn. Dan ik...
Voor note's moet je buiten VBL treden tegenwoordig. En alleen mensen als E.H. komen buiten VBL.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan ik, Stijn. Dan ik...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik wel zielig vind, is al die debielen in het PSV-Topic alsof ze Hiljemark iedere wedstrijd hebben zien spelen en hem al Hiljegod noemen.
Je druk maken om die infantiele josties is nog zieliger.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik wel zielig vind, is al die debielen in het PSV-Topic alsof ze Hiljemark iedere wedstrijd hebben zien spelen en hem al Hiljegod noemen.
Meer fappen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn goede voornemen al te pakken voor dit jaar.
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je druk maken om die infantiele josties is nog zieliger.
Ik zat hier laatst ook gewoon met mijn kloon, anders moest ik steeds op F5 drukken. Ik wou gewoon door posten alleen durfde het niet aangezien jij soms mensen uit het niets zomaar snoeihard een ban aannaait.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je niet meer ergeren aan andere mensen op een internetforum?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn goede voornemen al te pakken voor dit jaar.
Ja, klonen tijdens je ban is gewoon dom. F5-en is het gevolg van een ban man. Gelijk lekker retro.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zat hier laatst ook gewoon met mijn kloon, anders moest ik steeds op F5 drukken. Ik wou gewoon door posten alleen durfde het niet aangezien jij soms mensen uit het niets zomaar snoeihard een ban aannaait.
Hiljegodquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Family Guns een ontiegelijk dom programma
Ik acht de kans niet zo groot maar het zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijdens een ban topics doorlezenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voordeel van een ban is dat je gewoon zonder automatische updates een topic kunt lezen
Ik las 'Family Guy'.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Family Guns een ontiegelijk dom programma
Dat zijn teksten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of het nou de god van de moslims, christenen, joden, buddha's, hindoes of wat dan ook is: ze kunnen allemaal niet voetballen.
Ik heb er geen. Er is werkelijk niks wat ik zou kunnen verbeteren aan mezelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft hier iemand al eens zijn goede voornemen een jaar volgehouden?
Ik heb er wel een. Maar je moet elke post kunnen lezen om te zien wat er speelt op FOK!.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Er is werkelijk niks wat ik zou kunnen verbeteren aan mezelf.
Uh, ok.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een. Maar je moet elke post kunnen lezen om te zien wat er speelt op FOK!.
Je snapt het vast niet, als je wilt kan ik uitgebreide uitleg geven via de Direct Message Tool.quote:
Oprotten man, laat hem met rust.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt het vast niet, als je wilt kan ik uitgebreide uitleg geven via de Direct Message Tool.
Inderdaadquote:
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
als je wilt kan ik uitgebreide uitleg geven via de Direct Message Tool.
Ik heb nog een tip voor jullie, een spelletje dat nog spannender is dan Zookeeper: Funkyball.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
Davy laat zijn penis zien op de webcam
2 levels uitgespeeld, ik vind het echt helemaal niks man. Kan niet aan Zookeeper tippen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een tip voor jullie, een spelletje dat nog spannender is dan Zookeeper: Funkyball.
Je moet met een balletje naar een vakje rollen, ik heb alle 99 levels al uitgespeeld, het was echt fantastisch.
http://playlion.com/funkyball.html
Nee, ik blijf bij mijn besluit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig.
OKe, stuur maar.
Dat begrijp ik, maar dat kan niets, dus wilde ik jullie aan een goede tweede introduceren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2 levels uitgespeeld, ik vind het echt helemaal niks man. Kan niet aan Zookeeper tippen.
Wat een spelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een tip voor jullie, een spelletje dat nog spannender is dan Zookeeper: Funkyball.
Je moet met een balletje naar een vakje rollen, ik heb alle 99 levels al uitgespeeld, het was echt fantastisch.
http://playlion.com/funkyball.html
Aids.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik het niet aan je vertel, wat zijn de gevaren die ik dan loop?
Als je het hebt uitgespeeld post even je stage tijden, de mijne zijn 6.54, 6.59 en 6.34.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een spelDat zoiets gewoon gratis te spelen is is toch onbegrijpelijk
Hoe kan ik aids krijgen door jou dan? Kan moeilijk.quote:
Ja, nou danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan ik aids krijgen door jou dan? Kan moeilijk.
Bloed dat in aanraking komt met die van een ander persoon...
Wat, ik vraag wat de gevaren kunnen zijn als ik mijn verhaal niet vertel, zeg jij aids en dan vraag ik me af hoe ik dat kan krijgen volgens jou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat de risico's zijn als ik het verhaal nog niet ken, debiel.
Niemandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Davy is een gezellige gozert op Skype hoor
Dat was sarcastisch, debiel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat, ik vraag wat de gevaren kunnen zijn als ik mijn verhaal niet vertel, zeg jij aids en dan vraag ik me af hoe ik dat kan krijgen volgens jou?
Prima, vanaf nu zijn we vijanden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je toch lekker niet.
Leuk hé.
Ok.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het eind van de week krijg je de DM.
En dat ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
De dag dat ik met Fok!kers ga Skypen is de dag dat ik RonDanja zijn naam correct uittyp.
Maar Davy verteld mij dat jullie beste vriendjes zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werkelijk niemand geeft een neuk idd. Snel van begrip ben je niet he?
Ik hoop dat je er goed van slaapt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
Het verhaal van Stijn kan alleen maar een anti-climax zijn nu.
Ja, die moet ergens liggen hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn bestonden vriendenboekjes nog ten tijde van jouw basisschool tijd?
Ik speel nu met nieuwe eisen, als ik in level 1 niet meer dan 50.000 punten haal dan begin ik opnieuw.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
En nu loopt Zookeeper ook nog vast.
Ik hoop dat jullie blij zijn met jezelf.
En knikkers?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die moet ergens liggen hier.
Zonde man. Een gelukje zit in een klein hoekje, dus je kan in level 6 zomaar opeens 500.000 punten halen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik speel nu met nieuwe eisen, als ik in level 1 niet meer dan 50.000 punten haal dan begin ik opnieuw.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
zo, nu GGMM zijn verhaaltje heeft gekregen zijn we vijand af en kan ik gaan slapen.
Wil je er wat inschrijven bij mij? Dat is zover als ik qua privacy wil gaan op Fok!.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die moet ergens liggen hier.
Ja eigenlijk maakt het geen reet uit waar je die smerige lange combo neerzet maar ik wil liever toch goed van start. Ik heb mijn style geanalyseerd en geconstateerd dat ik veel hogere scores haal als ik in level 1 begin met een goeie combo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde man. Een gelukje zit in een klein hoekje, dus je kan in level 6 zomaar opeens 500.000 punten halen.
Ah, oke.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja eigenlijk maakt het geen reet uit waar je die smerige lange combo neerzet maar ik wil liever toch goed van start. Ik heb mijn style geanalyseerd en geconstateerd dat ik veel hogere scores haal als ik in level 1 begin met een goeie combo.
Ik ben even dartsen aan het kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het hebt uitgespeeld post even je stage tijden, de mijne zijn 6.54, 6.59 en 6.34.
Kan best tegelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben even dartsen aan het kijken.
690.000 is je beste score toch? 590.000 zit ik op, ik kom eraan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, oke.Succes man. 700.000 is niet makkelijk.
Nee, meer dan 700.000 is m'n beste score.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
690.000 is je beste score toch? 590.000 zit ik op, ik kom eraan.
http://www.gamepuma.com/f(...)flash/zookeeper2.swfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wil ik Zookeeper proberen, is het uit de OP verdwenen.
Ja daar wou ik het nog over hebben, Don heeft de link eruit gehaald.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wil ik Zookeeper proberen, is het uit de OP verdwenen.
Post even screenshotje dan, ik wil wel weten waar ik naartoe moet werken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, meer dan 700.000 is m'n beste score.
690 toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
Oh fuck, ik had wel 600.000 +![]()
Ik was oprecht in de veronderstelling meer dan 700.000 te hebben.
Domoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste poging maar 5k punten, volgens mij is het Japans de oorzaak.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
De dag dat ik met Fok!kers ga Skypen is de dag dat ik RonDanja zijn naam correct uittyp.
Ja, Israël heeft mij momenteel niet meer nodigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je originele UI weer hebt.
GGMM er waren geen zetten meer mogelijk in Zookeeper, en alle 5 verrekijkers gaven mij gelijk en toch ging ik af...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je originele UI weer hebt.
Ik zie je nu niet meer voor vol aan...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toont alleen maar aan dat ik me aan mijn woord hou...
Wat raar dat jij de enige bent waarbij dat gebeurt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM er waren geen zetten meer mogelijk in Zookeeper, en alle 5 verrekijkers gaven mij gelijk en toch ging ik af...
Wrijf het er maar in klootzak.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar dat jij de enige bent waarbij dat gebeurt.
Als Happel dit zegt...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie je nu niet meer voor vol aan...
Wie vind jij dan de beste speler van PSV?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie je nu niet meer voor vol aan...
Ah... dat zal het wel zijn danquote:
Gewoon op klikken joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... dat zal het wel zijn danIk stond op 20k punten.
Ik snap niks van die blokken, weet je! LAAT MAAR
Ik kijk PSV nooit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie vind jij dan de beste speler van PSV?
Maand geleden dus?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel, vroeger toen ze nog Europees speelden.
Ja?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tel je dat echt mee als Europees spelen?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kill Bill![]()
Al was 1 wel veel beter dan 2.
Er werd vooraf al aangegeven het niet serieus te nemen en vervolgens werd er tegen debieltjes uit Zweden verloren?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja?
Oh wacht je bent voor Feyenoord. Die weten niet wat dat is.
Dit is 1....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kill Bill![]()
Al was 1 wel veel beter dan 2.
Riepen ze dat tegen Feyenoord ook toen ze tegen Dinamo Kiev moesten?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er werd vooraf al aangegeven het niet serieus te nemen en vervolgens werd er tegen debieltjes uit Zweden verloren?
Was ook eigenlijk anders. Maar hebben ze verandert.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Einde van 2 vond ik echt een teleurstelling.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Einde van 2 vond ik echt een teleurstelling.
Je kan het gewoon niet.quote:
Niet zo lullig doen, ze hebben vandaag de aiaiai cup gewonnen, toch een internationale prijsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er werd vooraf al aangegeven het niet serieus te nemen en vervolgens werd er tegen debieltjes uit Zweden verloren?
Lees die zin nog eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Riepen ze dat tegen Feyenoord ook toen ze tegen Dinamo Kiev moesten?
Misschien juist daarom wel een goed eindquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik had op zn minst wel een duel verwacht. Daar werk je toch 2 films naar toe.
Vinden veel mensen ja. Ik vond het tegenvallenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien juist daarom wel een goed eind
Oh..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie geen zetten meer. Knoppen rechts doen het niet en de timer loopt niet meer terug.
[ afbeelding ]
Die jat Theo Maassen toch weer...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zo lullig doen, ze hebben vandaag de aiaiai cup gewonnen, toch een internationale prijs
Dat spel werkt op mijn zenuwen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh..
dan is hij kapot idd, soms gebeurt dat helaas..
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
damn
't lukt niet
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
http://www.hitfix.com/new(...)obably-not-happening
Hopelijk niet. Ik kan erg slecht tegen mijn verlies in computer spelletjes. Dan maar tijd voor wat Nicki Minaj om tot rust te komen.quote:
Hm, zonde.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
http://www.hitfix.com/new(...)obably-not-happening
8.8 na 42k votes. Moet wel goed zijn. Woensdag meteen naar de bioscoop rennen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Binnenkort gelukkig Django Unchained. Waarschijnlijk weer een topper van Tarantino
En weer lekker lang. 165 minutenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
8.8 na 42k votes. Moet wel goed zijn. Woensdag meteen naar de bioscoop rennen.
is een goede film jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
8.8 na 42k votes. Moet wel goed zijn. Woensdag meteen naar de bioscoop rennen.
Serieus? Dat zou wel echt jammer zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
is een goede film ja
jammer dat hij zegt dat het zijn laatste is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |