Ik lig om 00:00 op bed. Ik heb vandaag alleen gegaapt op school, die docenten pikten het helaas verkeerd op.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Na 24.00 is het weer gezellig. Zijn de kwaliteitsusers erweer en blijven wij doorgaan tot een uurtje of 4 zoals altijd
164 is best wel veel man, al post jij natuurlijk ook tering veel. Dan kom je er sneller aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is goed, als ik daar op let blijft mijn noteladder van 164 treden wel intact en wordt hij niet uitgebreid.
Wat lul jij?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij negeert Davy door zijn naam te noemen en hem publiekelijk voor lul te zetten?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik mensen irritant vind dan ben ik echt boos. Sorry daarvoor.
Haha, meer dan ik.quote:
Genoeg man... Dit trek ik niet meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Natte droom van elke jongen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lig om 00:00 op bed. Ik heb vandaag alleen gegaapt op school, die docenten pikten het helaas verkeerd op.
Dat vind ik zo leuk aan je. Die kinderlijke onbevangenheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik mensen irritant vind dan ben ik echt boos. Sorry daarvoor.
Wat een godinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Natte droom van elke jongen
quote:
Dat sloeg echt nergens opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom compenseren we het door hem te bannen als hij halfnaakte kerstmannen post.
Beetje zielig vind ik, maar jij zal het allemaal beter weten dus ga ik mee in elke keus die je maakt bij hetm odereren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom compenseren we het door hem te bannen als hij halfnaakte kerstmannen post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |