Hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Soort Davy 2.0 dit, komt alleen maar stront uit en gaat nergens op in.
Noten we jou ook 10 maalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Oeh kijk dan GGMM, wat een hunter. Note hem meteen
Nee, doe ik alleen met jou.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Doublepain het volgende:
NSB'er. Hier in de VBL SC is daar nooit moeilijk over gedaan. Ik zorg ervoor dat mensen snel door kunnen posten. Doen jij en Stijn ook altijd. Dus doe niet moeilijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Doublepain het volgende:
Na die foto van gisteren ben ik nog wel een week uitgeput, met deze erbij kom ik de winter wel weer door.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.tumblr.com/tagged/nicki%20minaj%20gif
Ik sta op knappen.
Je zit heel dicht tegen een ban aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb meer respect voor mensen die zichzelf snijden omdat Justin Bieber joints opsteekt dan voor mensen die fan zijn van die Nicky Plofkop Minaj
GGMM heeft je al 3x genote, je zit al tegen een ban aanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NSB'er. Hier in de VBL SC is daar nooit moeilijk over gedaan. Ik zorg ervoor dat mensen snel door kunnen posten. Doen jij en Stijn ook altijd. Dus doe niet moeilijk.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb meer respect voor mensen die zichzelf snijden omdat Justin Bieber joints opsteekt dan voor mensen die fan zijn van die Nicky Plofkop Minaj
WHAT?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan je zien hoeveel notes ik heb en door wie die zijn gegeven?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM heeft je al 3x genote, je zit al tegen een ban aan
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat meld jij dan allemaal deugniet? Naast darts.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kanker jij al helemaal op want jij hebt geen téring te melden homo
Rustig aan man, nergens voor nodig om zo agressief te reageren op een forum.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kanker jij al helemaal op want jij hebt geen téring te melden homo
Je eist zelf van iedereen respect, maar zelf loop je enkel op andere te kankerenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan je zien hoeveel notes ik heb en door wie die zijn gegeven?
Grappig. Jij ziet alleen posts van DP.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV gehalte is weer vrij hoog, niveau zit onder het nulpunt.
Als ik mensen irritant vind dan ben ik echt boos. Sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
PSV gehalte is weer vrij hoog, niveau zit onder het nulpunt.
[..]
Rustig aan man, nergens voor nodig om zo agressief te reageren op een forum.
Wrong.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat ik onder de 10 notes zit
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk dat ik onder de 10 notes zit
Over voetbal, hoe het leven is gegaan vandaag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat meld jij dan allemaal deugniet? Naast darts.
Nergens voor nodig joh, laat gaan. Negeer de boel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik mensen irritant vind dan ben ik echt boos. Sorry daarvoor.
Is goed, als ik daar op let blijft mijn noteladder van 164 treden wel intact en wordt hij niet uitgebreid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nergens voor nodig joh, laat gaan. Negeer de boel.
Toen we hoorde dat de Stroot wegging, begon de ellende alquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zijn mensen vandaag zo irritant?
Na 24.00 is het weer gezellig. Zijn de kwaliteitsusers erweer en blijven wij doorgaan tot een uurtje of 4 zoals altijdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zijn mensen vandaag zo irritant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |