Ik heb er geen. Er is werkelijk niks wat ik zou kunnen verbeteren aan mezelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft hier iemand al eens zijn goede voornemen een jaar volgehouden?
Ik heb er wel een. Maar je moet elke post kunnen lezen om te zien wat er speelt op FOK!.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Er is werkelijk niks wat ik zou kunnen verbeteren aan mezelf.
Uh, ok.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een. Maar je moet elke post kunnen lezen om te zien wat er speelt op FOK!.
Je snapt het vast niet, als je wilt kan ik uitgebreide uitleg geven via de Direct Message Tool.quote:
Oprotten man, laat hem met rust.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt het vast niet, als je wilt kan ik uitgebreide uitleg geven via de Direct Message Tool.
Inderdaadquote:
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
als je wilt kan ik uitgebreide uitleg geven via de Direct Message Tool.
Ik heb nog een tip voor jullie, een spelletje dat nog spannender is dan Zookeeper: Funkyball.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
Davy laat zijn penis zien op de webcam
2 levels uitgespeeld, ik vind het echt helemaal niks man. Kan niet aan Zookeeper tippen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een tip voor jullie, een spelletje dat nog spannender is dan Zookeeper: Funkyball.
Je moet met een balletje naar een vakje rollen, ik heb alle 99 levels al uitgespeeld, het was echt fantastisch.
http://playlion.com/funkyball.html
Nee, ik blijf bij mijn besluit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig.
OKe, stuur maar.
Dat begrijp ik, maar dat kan niets, dus wilde ik jullie aan een goede tweede introduceren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2 levels uitgespeeld, ik vind het echt helemaal niks man. Kan niet aan Zookeeper tippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |