Maar dank kan ik niet in KPD.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan ik, Stijn. Dan ik...
Maar wat zijn jullie allemaal voor kankersofties. Mensen in VBL-SC moeten minimaal 100 notes hebben. Ga eens even buiten de SC rauzen.
Ik heb 164 notes. Bedankt voor de eer, Happel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan ik, Stijn. Dan ik...
Maar wat zijn jullie allemaal voor kankersofties. Mensen in VBL-SC moeten minimaal 100 notes hebben. Ga eens even buiten de SC rauzen.
Voor note's moet je buiten VBL treden tegenwoordig. En alleen mensen als E.H. komen buiten VBL.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan ik, Stijn. Dan ik...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik wel zielig vind, is al die debielen in het PSV-Topic alsof ze Hiljemark iedere wedstrijd hebben zien spelen en hem al Hiljegod noemen.
Je druk maken om die infantiele josties is nog zieliger.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik wel zielig vind, is al die debielen in het PSV-Topic alsof ze Hiljemark iedere wedstrijd hebben zien spelen en hem al Hiljegod noemen.
Meer fappen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn goede voornemen al te pakken voor dit jaar.
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je druk maken om die infantiele josties is nog zieliger.
Ik zat hier laatst ook gewoon met mijn kloon, anders moest ik steeds op F5 drukken. Ik wou gewoon door posten alleen durfde het niet aangezien jij soms mensen uit het niets zomaar snoeihard een ban aannaait.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je ging ook nog klonen tijdens die banZo dom.
Je niet meer ergeren aan andere mensen op een internetforum?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mijn goede voornemen al te pakken voor dit jaar.
Ja, klonen tijdens je ban is gewoon dom. F5-en is het gevolg van een ban man. Gelijk lekker retro.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zat hier laatst ook gewoon met mijn kloon, anders moest ik steeds op F5 drukken. Ik wou gewoon door posten alleen durfde het niet aangezien jij soms mensen uit het niets zomaar snoeihard een ban aannaait.
Hiljegodquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Family Guns een ontiegelijk dom programma
Ik acht de kans niet zo groot maar het zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijdens een ban topics doorlezenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voordeel van een ban is dat je gewoon zonder automatische updates een topic kunt lezen
Ik las 'Family Guy'.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is Family Guns een ontiegelijk dom programma
Dat zijn teksten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of het nou de god van de moslims, christenen, joden, buddha's, hindoes of wat dan ook is: ze kunnen allemaal niet voetballen.
Ik heb er geen. Er is werkelijk niks wat ik zou kunnen verbeteren aan mezelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft hier iemand al eens zijn goede voornemen een jaar volgehouden?
Ik heb er wel een. Maar je moet elke post kunnen lezen om te zien wat er speelt op FOK!.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Er is werkelijk niks wat ik zou kunnen verbeteren aan mezelf.
Uh, ok.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er wel een. Maar je moet elke post kunnen lezen om te zien wat er speelt op FOK!.
Je snapt het vast niet, als je wilt kan ik uitgebreide uitleg geven via de Direct Message Tool.quote:
Oprotten man, laat hem met rust.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt het vast niet, als je wilt kan ik uitgebreide uitleg geven via de Direct Message Tool.
Inderdaadquote:
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
als je wilt kan ik uitgebreide uitleg geven via de Direct Message Tool.
Ik heb nog een tip voor jullie, een spelletje dat nog spannender is dan Zookeeper: Funkyball.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
Davy laat zijn penis zien op de webcam
2 levels uitgespeeld, ik vind het echt helemaal niks man. Kan niet aan Zookeeper tippen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een tip voor jullie, een spelletje dat nog spannender is dan Zookeeper: Funkyball.
Je moet met een balletje naar een vakje rollen, ik heb alle 99 levels al uitgespeeld, het was echt fantastisch.
http://playlion.com/funkyball.html
Nee, ik blijf bij mijn besluit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig.
OKe, stuur maar.
Dat begrijp ik, maar dat kan niets, dus wilde ik jullie aan een goede tweede introduceren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2 levels uitgespeeld, ik vind het echt helemaal niks man. Kan niet aan Zookeeper tippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |