Hoelang was die ban zelfs wel niet? Ik ben tijdens die ban 15 kilo afgevallen.quote:
dan ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Steven heeft meer notes dan mij.
dan ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen moet iets leren. Ik moet morgen ook weer naar school om mijn hersenen te ontwikkelenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
Ook ik moest leren om mod te zijn, en soms wordt Littlerabbit daar het slachtoffer van.
Ja, je ging ook nog klonen tijdens die banquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoelang was die ban zelfs wel niet? Ik ben tijdens die ban 15 kilo afgevallen.
Nee hoor.quote:
dan ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Littlerabbit1?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je ging ook nog klonen tijdens die banZo dom.
Kan je nagaan hoe laag het niveau daar is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Zal ik überhaupt een positieve notes ontvangen hebben?
Op voetbalzone kreeg ik vroeger wel altijd waardering voor mijn post en standaard een groen randje
Was hij toen "NietLittlerabbit"?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt door al die PSVersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
De VBL SC is een beetje saai op dit moment.![]()
En nee ik rot niet op.
Mijn posts worden altijd verwijderd omdat het offtopic zou zijn, geen onderbouwing in zit, geen uitleg geef bij mijn opstelling in de bijlage.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Op voetbalzone kreeg ik vroeger wel altijd waardering voor mijn post en standaard een groen randje
Nee, weet de naam niet meer.quote:
Optyfen dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
De VBL SC is een beetje saai op dit moment.![]()
En nee ik rot niet op.
Dat zegt veel over jouw niveau.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Lul niet. Die ban was 5 weken van zichzelf. Die kloon was niet echt een kloon maar een oud account, en toen zat ik in mijn Tong haat periode. Hij werd toen ook wel extra beschermd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
het heeft ook een geschiedenis. De mooie tijden die jij en ik samen meegemaakt hebben zal ik nooit vergeten. En dat meen ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lul niet. Die ban was 5 weken van zichzelf. Die kloon was niet echt een kloon maar een oud account, en toen zat ik in mijn Tong haat periode. Hij werd toen ook wel extra beschermd.
En nu ophouden met praten over Fok! alsof het een geschiedenis is/heeft
Dan ik, Stijn. Dan ik...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb mooie herinneringen aan De_kromme die altijd klaagde in de feedback en het aan de stok kreeg met Caland en HMF.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
het heeft ook een geschiedenis. De mooie tijden die jij en ik samen meegemaakt hebben zal ik nooit vergeten. En dat meen ik.
Ik moest huilen nu, en ik ben vast niet de enige.
Eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan ik, Stijn. Dan ik...
Maar wat zijn jullie allemaal voor kankersofties. Mensen in VBL-SC moeten minimaal 100 notes hebben. Ga eens even buiten de SC rauzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |