Misschien juist daarom wel een goed eindquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik had op zn minst wel een duel verwacht. Daar werk je toch 2 films naar toe.
Vinden veel mensen ja. Ik vond het tegenvallenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien juist daarom wel een goed eind
Oh..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie geen zetten meer. Knoppen rechts doen het niet en de timer loopt niet meer terug.
[ afbeelding ]
Die jat Theo Maassen toch weer...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zo lullig doen, ze hebben vandaag de aiaiai cup gewonnen, toch een internationale prijs
Dat spel werkt op mijn zenuwen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh..
dan is hij kapot idd, soms gebeurt dat helaas..
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
damn
't lukt niet
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
http://www.hitfix.com/new(...)obably-not-happening
Hopelijk niet. Ik kan erg slecht tegen mijn verlies in computer spelletjes. Dan maar tijd voor wat Nicki Minaj om tot rust te komen.quote:
Hm, zonde.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
http://www.hitfix.com/new(...)obably-not-happening
8.8 na 42k votes. Moet wel goed zijn. Woensdag meteen naar de bioscoop rennen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Binnenkort gelukkig Django Unchained. Waarschijnlijk weer een topper van Tarantino
En weer lekker lang. 165 minutenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
8.8 na 42k votes. Moet wel goed zijn. Woensdag meteen naar de bioscoop rennen.
is een goede film jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
8.8 na 42k votes. Moet wel goed zijn. Woensdag meteen naar de bioscoop rennen.
Serieus? Dat zou wel echt jammer zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
is een goede film ja
jammer dat hij zegt dat het zijn laatste is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |