Ah... dat zal het wel zijn danquote:
Gewoon op klikken joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah... dat zal het wel zijn danIk stond op 20k punten.
Ik snap niks van die blokken, weet je! LAAT MAAR
Ik kijk PSV nooit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie vind jij dan de beste speler van PSV?
Maand geleden dus?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wel, vroeger toen ze nog Europees speelden.
Ja?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tel je dat echt mee als Europees spelen?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kill Bill![]()
Al was 1 wel veel beter dan 2.
Er werd vooraf al aangegeven het niet serieus te nemen en vervolgens werd er tegen debieltjes uit Zweden verloren?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja?
Oh wacht je bent voor Feyenoord. Die weten niet wat dat is.
Dit is 1....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kill Bill![]()
Al was 1 wel veel beter dan 2.
Riepen ze dat tegen Feyenoord ook toen ze tegen Dinamo Kiev moesten?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er werd vooraf al aangegeven het niet serieus te nemen en vervolgens werd er tegen debieltjes uit Zweden verloren?
Was ook eigenlijk anders. Maar hebben ze verandert.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Einde van 2 vond ik echt een teleurstelling.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Einde van 2 vond ik echt een teleurstelling.
Je kan het gewoon niet.quote:
Niet zo lullig doen, ze hebben vandaag de aiaiai cup gewonnen, toch een internationale prijsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er werd vooraf al aangegeven het niet serieus te nemen en vervolgens werd er tegen debieltjes uit Zweden verloren?
Lees die zin nog eens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Riepen ze dat tegen Feyenoord ook toen ze tegen Dinamo Kiev moesten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |