Wat een spelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een tip voor jullie, een spelletje dat nog spannender is dan Zookeeper: Funkyball.
Je moet met een balletje naar een vakje rollen, ik heb alle 99 levels al uitgespeeld, het was echt fantastisch.
http://playlion.com/funkyball.html
Aids.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik het niet aan je vertel, wat zijn de gevaren die ik dan loop?
Als je het hebt uitgespeeld post even je stage tijden, de mijne zijn 6.54, 6.59 en 6.34.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een spelDat zoiets gewoon gratis te spelen is is toch onbegrijpelijk
Hoe kan ik aids krijgen door jou dan? Kan moeilijk.quote:
Ja, nou danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan ik aids krijgen door jou dan? Kan moeilijk.
Bloed dat in aanraking komt met die van een ander persoon...
Wat, ik vraag wat de gevaren kunnen zijn als ik mijn verhaal niet vertel, zeg jij aids en dan vraag ik me af hoe ik dat kan krijgen volgens jou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat de risico's zijn als ik het verhaal nog niet ken, debiel.
Niemandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Davy is een gezellige gozert op Skype hoor
Dat was sarcastisch, debiel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat, ik vraag wat de gevaren kunnen zijn als ik mijn verhaal niet vertel, zeg jij aids en dan vraag ik me af hoe ik dat kan krijgen volgens jou?
Prima, vanaf nu zijn we vijanden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je toch lekker niet.
Leuk hé.
Ok.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het eind van de week krijg je de DM.
En dat ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
De dag dat ik met Fok!kers ga Skypen is de dag dat ik RonDanja zijn naam correct uittyp.
Maar Davy verteld mij dat jullie beste vriendjes zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werkelijk niemand geeft een neuk idd. Snel van begrip ben je niet he?
Ik hoop dat je er goed van slaapt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
Het verhaal van Stijn kan alleen maar een anti-climax zijn nu.
Ja, die moet ergens liggen hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn bestonden vriendenboekjes nog ten tijde van jouw basisschool tijd?
Ik speel nu met nieuwe eisen, als ik in level 1 niet meer dan 50.000 punten haal dan begin ik opnieuw.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
En nu loopt Zookeeper ook nog vast.
Ik hoop dat jullie blij zijn met jezelf.
En knikkers?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die moet ergens liggen hier.
Zonde man. Een gelukje zit in een klein hoekje, dus je kan in level 6 zomaar opeens 500.000 punten halen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik speel nu met nieuwe eisen, als ik in level 1 niet meer dan 50.000 punten haal dan begin ik opnieuw.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
zo, nu GGMM zijn verhaaltje heeft gekregen zijn we vijand af en kan ik gaan slapen.
Wil je er wat inschrijven bij mij? Dat is zover als ik qua privacy wil gaan op Fok!.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die moet ergens liggen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |