Als de eerste verkoopronde of grote namen bekend zijn is wel een mooi moment toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef µ het volgende:
't wordt bijna weer tijd voor een nieuwe OP.
Jup, dan is de huisstijl erquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de eerste verkoopronde of grote namen bekend zijn is wel een mooi moment toch?
Oh, hij was al opgehoogd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:28 schreef rubbereend het volgende:
ik weet dat deze reeks goed loopt, maar van deel 1 naar deel 3
ja doet hij automatischquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, hij was al opgehoogd.Sorry
Ja, ik had niet gezien dat hij gereekst stond omdat er geen #2 stond maar deel 2. Beetje verwarrend voor VBL-SCers.quote:
heb je weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik had niet gezien dat hij gereekst stond omdat er geen #2 stond maar deel 2. Beetje verwarrend voor VBL-SCers.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:55:47Tip! “@Cultura24: Het complete optreden van de Zweedse Ane Brun op Lowlands 2012. Vanavond om 20u30 @cultura24 http://t.co/BbVEy0l6” reageer retweet
watwat? Is er iets officieel?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als er niks te melden is, loopt dit topic, is de 1e naam bekend, hoor je niemand?
Nope, maar Kodaline heeft zichzelf mondeling bevestigd.quote:
kijk aanquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, maar Kodaline heeft zichzelf mondeling bevestigd.
Ken maar een plaatje van ze (All I Want) maar dat is wel fijn nummertje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, maar Kodaline heeft zichzelf mondeling bevestigd.
Enorme snijmuziek is het.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ken maar een plaatje van ze (All I Want) maar dat is wel fijn nummertje.
Beetje snijmuziek kan af en toe ook wel leuk zijn. Hoeft niet altijd happy te zijn!quote:
lol MUZ / A Campingflight to Lowlands Paradise 2013 deel 2 teruglezen is de tip voorquote:
Eerst maar afwachten of het klopt.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol MUZ / A Campingflight to Lowlands Paradise 2013 deel 2 teruglezen is de tip voor
Was volgens mij een reactie na het bekend worden van Kodaline.twitter:BenteBollmann twitterde op maandag 14-01-2013 om 16:23:30Ah, ik zie dat het geruchtenseizoen officieel geopend is! #LL13 reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 14-01-2013 om 17:01:05@TDTMCM @Lowlands_13 Oh ja joh?? #LL13 reageer retweet
D'oh!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol MUZ / A Campingflight to Lowlands Paradise 2013 deel 2 teruglezen is de tip voor
Met die RRB-tweet erbij kan het natuurlijk ook betekenen dat ze graag op Lowlands willen staan.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten of het klopt.Was volgens mij een reactie na het bekend worden van Kodaline.twitter:BenteBollmann twitterde op maandag 14-01-2013 om 16:23:30Ah, ik zie dat het geruchtenseizoen officieel geopend is! #LL13 reageer retweet
Valt natuurlijk altijd maar te zien of ze er echt staan. Want de bron van Kodaline is volgens mij tot nou toe ook nog niet echt duidelijk?
Edit:
En dit is ook een aparte opmerking van Rapid Razor Bob:twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 14-01-2013 om 17:01:05@TDTMCM @Lowlands_13 Oh ja joh?? #LL13 reageer retweet
Dat bedoel ik ook, maar als dat zo is komt het wel knullig over.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Met die RRB-tweet erbij kan het natuurlijk ook betekenen dat ze graag op Lowlands willen staan.
Vorig jaar ervoor, eerste lichting was toen 31 januari geloof ik. Was met Feist. Me First And THe Gimme Gimmes, Le Pegatina, Dixon, Ame, Henrik Schwarz. Blaudzun en Feist meen ik me te herinneren.quote:
Feist 2x is te veel van het goede.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vorig jaar ervoor, eerste lichting was toen 31 januari geloof ik. Was met Feist. Me First And THe Gimme Gimmes, Le Pegatina, Dixon, Ame, Henrik Schwarz. Blaudzun en Feist meen ik me te herinneren.
Kalkbrenner verwacht ik niet, al weet je het nooit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:32 schreef theodoor9 het volgende:
System of a Down, Paul Kalkbrenner en Phoenix staan alle 3 op Rock en Seine de week voor Lowlands. Stuur die maar door!
Rock an Seine is week na lowlandsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:32 schreef theodoor9 het volgende:
System of a Down, Paul Kalkbrenner en Phoenix staan alle 3 op Rock en Seine de week voor Lowlands. Stuur die maar door!
Oja, ik wist het maar versprak me!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:04 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Rock an Seine is week na lowlandsSOAD staat in het Lowlands weekend ook al op Frequency Festival
http://www.frequency.at/
Staan in 26 april in Trouw overigens.quote:
Ze zijn ooit geweest en toen heb ik alleen het laatste kwartier gezien want ik kende ze niet echt toen. Inmiddels wel, en ik zou dit ERG vet vinden als ze zouden komen. Er komt binnenkort een nieuw album uit, dus ze kunnen idd met nieuw materiaal naar LL komenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:58 schreef indiaantje89 het volgende:
The Knife staat op 10 augustus op Oya Festival. De week erop kunnen ze dan mooi door naar Pukkelpop/Lowlands! Zou een mooie naam zijn.
Ik toen ook. We twijfelden toen heel erg tussen Placebo en The Knife, want Placebo was in 2001 echt meesterlijk. In 2006 viel het toch wat tegen en toen we het einde van The Knife nog meepikten, damn, spijt als haren op..naja, you get the point.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zijn ooit geweest en toen heb ik alleen het laatste kwartier gezien want ik kende ze niet echt toen. Inmiddels wel, en ik zou dit ERG vet vinden als ze zouden komen. Er komt binnenkort een nieuw album uit, dus ze kunnen idd met nieuw materiaal naar LL komenLaten we het hopen. Concert was nl binnen no time uitverkocht, dus daar mis ik ze.
Ik ga met je gutfeeling mee!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik toen ook. We twijfelden toen heel erg tussen Placebo en The Knife, want Placebo was in 2001 echt meesterlijk. In 2006 viel het toch wat tegen en toen we het einde van The Knife nog meepikten, damn, spijt als haren op..naja, you get the point.
Maar ik denk dat The Knife dit jaar wel komen. The Knife en Nick Cave, dat zegt mijn gutfeeling nu.
The Knifequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Offtopic: Primavera heeft toch ook wel weer een aardig programma dit jaar:
BLUR, MY BLOODY VALENTINE, DEAD CAN DANCE, Liars, Disclosure, Nick Cave, Grizzly Bear, The Knife, Deerhunter, Four Tet, Tinariwen, Omar Souleyman, Apparat, Fuck Buttons, Tame Impala, , Jesus & Mary Chain, Band of Horses, Wu-Tang Clan, John Talabot, Animal Collective, Phoenix, Dexys, Swans, Shellac, Phoenix, Postal Service, Fiona Apple, Meatpuppets, Kurt Vile, Rodriguez, The Breeders (perform Last Splash), Killer Mike, Death Grips, Hot Chip, Simian Mobile Disco, Glass Candy, Daniel Johnston, How to Dress Well, Crystal Castles, Le Orchestre Poly-Rhythmo Cotenou, METZ, FIDLAR, Bob Mould, Fucked Up, Hot Snakes, Titus Andronicus, Vaccines, Nick Waterhouse, Savages, Thee Oh Sees, Christopher Owens, Adam Green & Binki Shapiro, Camera Obscura, DIIV, Wild Nothing, Guards, White Fence, Nils Frahm, Mount Eerie, Nurse With Wound, Do Make Say Think, Melody's Echo Chamber, Foxygens, Delorean, Jessie Ware, Solange, Dinosaur Jr.
Heb je al kaarten voor Daughter in de Melweg in april?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Knife
Daughter
Mijn 2 gutfeelingsNu voor LL13 nog!
En Crystal Castles.
Alle 3 een nieuw album uit dit jaar.
Please please pleaaaaaase!!
Oh, is het album er al? Ik kon hem nog niet vinden. Ben er wel erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:40 schreef Ang3l het volgende:
NeeIk twijfel nog. Want hoewel ik 2 nummers echt extréém mooi vind (Youth, Landslide) vind ik de rest van t album "leuk". Dus zou ze liever op een Lowlands zien dan apart in de Melkweg. Maar moet de cd nog wat vaker luisteren
Heb heel lang alleen die 2 EP's gehad.
was ook niet heel gek, volgens hun tourshirt is Lowlands in Landgraafquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben de laatste keer bij crystal castles weggegaan voor ze kwamen. Ik had ze al een keer gezien op LL en vond t toen super vet (X-ray) maar er stond de 2e x iets overlappends. Dus ik denk: Pik ik ff t eerste half uurtje mee.
Komen ze gewoon DIK te laat.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was ook niet heel gek, volgens hun tourshirt is Lowlands in Landgraaf
[ afbeelding ]
Daughter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Smijt je gutfeeling dan ook ff richting Daughter graag
Komen met hun debuutalbum nu. Gaan dit jaar beginnen met touren.
Purity Ringquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alles wat ongeveer gaat touren.
[ afbeelding ]
Denk dat hierdoor de kans klein is dat ze komenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:18 schreef Fuszy het volgende:
system of a down staat op de 21ste in de ziggo dome, misschien wat voor LL
Op LL zijn ze toch niet echt van de Hip Hop headliners?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pukkelpop kans acht ik wel groot dan.
Eminem is in Ierland rond Lowlands.
Niet specifiek morgen of overmorgen. Maar zal wel voor zaterdag zijn neem ik aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef rioolheffing het volgende:
Oeh, morgen of overmorgen eerste namen toch? Heeft iedereen zijn bingolijstjes al klaar?
Van mij mag het BKS festival wat bezoekers wegtrekken van LL.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef WeezerButler het volgende:
Is geen peil op te trekken wanneer de eerste namen komen. Maar ik verwacht wel wat aktie van Lowlands marketing, alleen al omdat het Best Kept Secret festival met een hele fijne line up aanvulling komt vandaag....
Geen kans. Gelukkig.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:08 schreef rioolheffing het volgende:
Is er een kans dat coldplay komt of zijn die al te groot voor lowlansd?
Hoe bedoel je te laat, voor zover ik weet komen Sigur Rós en Arctic Monkeys met een nieuw album dus niks laat aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van mij mag het BKS festival wat bezoekers wegtrekken van LL.
Ben zelf niet echt onder de indruk van die programmering, trouwens.
Qua headliners nogal een hoog 'leuk, maar allemaal een beetje te laat'-gehalte. Om maar geen termen als vergane glorie en over the hill te gebruiken.
Dan weet jij denk meer dan de rest ?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je te laat, voor zover ik weet komen Sigur Rós en Arctic Monkeys met een nieuw album dus niks laat aan.
Sigur Rós zit in de studio op het moment dacht ik en de Monkeys doen dat of gaan dat doen (dacht ik). Voor de rest Temples, Splash etc zijn toch wel namen van Eurosonic die doorgestuurd worden dan, ook wel voor een deel naar Lowlands, lijkt me.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan weet jij denk meer dan de rest ?
Sígur Ros heeft vorig jaar nog een album uitgebracht dus lijkt me sterk dat ze dit jaar nog met nieuw album uitkomen. Van de Arctic Monkeys is denk ik niets bekend?
Maar zijn beide natuurlijk wel fijne bands!
Status Quo kan ook wel met een nieuwe plaat komen, dat wil nog niet zeggen dat ze precies op het juiste moment een headliner zouden zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je te laat, voor zover ik weet komen Sigur Rós en Arctic Monkeys met een nieuw album dus niks laat aan.
Lowlands Classics zou ook niets mis mee zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Status Quo kan ook wel met een nieuwe plaat komen, dat wil nog niet zeggen dat ze precies op het juiste moment een headliner zouden zijn.
prima muziek natuurlijk op BKS, maar ze lopen behoorlijk meer achter de feiten aan dan Lowlands.
Hebben we toch nog een Lowlands Classic.
waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Headliners gaan gewoon Arcade Fire, Blur en Editors worden. Dan heb je 3 prima afsluiters in de Alpha.
Ach we zullen zien!
Ik heb wel een aantal Lowlandsen meegemaakt die als Lowlands Classic bestempeld konden wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lowlands Classics zou ook niets mis mee zijn
Hij mag van mij wel gaan beginnen jatwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 30-01-2013 om 13:39:58Bijna een nieuwe website, de eerste bevestigingen zo’n beetje rond en zaterdag start de voorverkoop. We gaan beginnen! #LL13 reageer retweet
Wat zijn de grote voordelen denk je t.o.v. een caravan? Tentje is waarschijnlijk meer festivalsfeer, caravan is waarschijnlijk een betere nachtrust. Dat is een beetje de afweging waar we mee zittenquote:
Tent is toch wel heel wat meer lowlandssfeer meekrijgen. Maar de laatste paar jaar zitten we in de tent naast de caravan van vrienden. Erg relaxed. Ben je jong, ga op de camping 1,2,3,4, staan.quote:
Je bent in beide gevallen de dagen na Lowlands naar de kloten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef mooileve het volgende:
[..]
Wat zijn de grote voordelen denk je t.o.v. een caravan? Tentje is waarschijnlijk meer festivalsfeer, caravan is waarschijnlijk een betere nachtrust. Dat is een beetje de afweging waar we mee zitten
Caravan is pokke eind lopen vanaf het festival terrein. En je moet iedere dag de gevreesde Lowlandsbrug over. Die brug is geen pretje na een flink avondje stappen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef mooileve het volgende:
[..]
Wat zijn de grote voordelen denk je t.o.v. een caravan? Tentje is waarschijnlijk meer festivalsfeer, caravan is waarschijnlijk een betere nachtrust. Dat is een beetje de afweging waar we mee zitten
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://lowlands.nl/nieuws/lowlands-2013-uitverkocht/
Al linkje dood.
Jammer jongens.
Dat MOET ik zien!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus er komt een jongen met een te grote Ketchup fles naar Biddinghuizen
Misschien bij Michiel?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Is er nu verdomme al iets bekend qua namen of hoe zit 't.
Vanwaar de haast? Laatste jaren was het zonder ook maar een naam vrij te geven uitverkocht. En al maken ze er wel een paar bekend voor zaterdag, dan weet je nog vrijwel niets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Is er nu verdomme al iets bekend qua namen of hoe zit 't.
Omdat dat toch bij de voorpret hoort!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vanwaar de haast? Laatste jaren was het zonder ook maar een naam vrij te geven uitverkocht. En al maken ze er wel een paar bekend voor zaterdag, dan weet je nog vrijwel niets.
Die voorpret begint pas veel later wat mij betreft. Eerst het verplichte nummer: kaarten scoren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat dat toch bij de voorpret hoort!
Ik zou d'r niet op gokken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:14 schreef FourTet het volgende:
Is het mogelijk om kaarten te bestellen op een ipad? Ik heb zaterdag geen computer tot m'n beschikking
Gewoon bellen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:14 schreef FourTet het volgende:
Is het mogelijk om kaarten te bestellen op een ipad? Ik heb zaterdag geen computer tot m'n beschikking
Waaom niet? Livenation werkt ook gewoon op een ipad hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:14 schreef FourTet het volgende:
Aan elke feestje komt altijd weer te vroeg een eindequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar 7 maanden, dan is het alweer voorbij
Het festivalseizoen is langquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:15 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aan elke feestje komt altijd weer te vroeg een einde
Ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker dat ik dan in België zit, krijg ik er niet zoveel van mee
Verschrikkelijk dat t tegenwoordig zo moetquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:10 schreef xenobinol het volgende:
Zaterdag begint de kaartjes stress weer
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:18 schreef xenobinol het volgende:
Wie neemt er trouwens allemaal extra voorzorgsmaatregelen voor zaterdag?
Ik laad in ieder geval mijn laptop en telefoon volledig op voor het geval de stroom uitvalt en als backup kan ik ook nog met visa betalen voor het geval IDeal plat ligt. Dat laatste is niet ondenkbaar met alle storingen bij de banken van de afgelopen tijd.
Ken genoeg lui, die twee computers hebben draaien om in te loggen, bellen & dan een tablet. Risico zo klein mogelijk houden.quote:
Als je stroom uitvalt doet je internet op je laptop het ook niet. Maar daar heb je gelukkig zelf al aan gedacht door je mobiel volledig op te laden. Komt he-le-maal goed dus!quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:18 schreef xenobinol het volgende:
Wie neemt er trouwens allemaal extra voorzorgsmaatregelen voor zaterdag?
Ik laad in ieder geval mijn laptop en telefoon volledig op voor het geval de stroom uitvalt en als backup kan ik ook nog met visa betalen voor het geval IDeal plat ligt. Dat laatste is niet ondenkbaar met alle storingen bij de banken van de afgelopen tijd.
Ja prima, maar je telefoon en laptop volledig opladen omdat de stroom weleens uit kan vallen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ken genoeg lui, die twee computers hebben draaien om in te loggen, bellen & dan een tablet. Risico zo klein mogelijk houden.
Je zal maar net de pech hebben of je vaste internetverbinding vertoond kuren, jeweetz toch... Murphyquote:
Inderdaad, gewoon lekker tetheren want je weet maar nooit. Die kaartjes ga ik dus gewoon bemachtigen, tenzij er een meteoriet neerstort op mijn huisquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:43 schreef portie het volgende:
[..]
Als je stroom uitvalt doet je internet op je laptop het ook niet. Maar daar heb je gelukkig zelf al aan gedacht door je mobiel volledig op te laden. Komt he-le-maal goed dus!
zo zitten wij met de hele groep en MSN erbij en dan bijhouden op hoeveel we staanquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef mr-green het volgende:
Je kan toch 4 kaarten in een transactie kopen met 1 account?
Gaan met 4 personen en gaan het waarschijnlijk zo doen dat 2 inloggen en als er eentje doorheen is koopt diegene gelijk 4 kaarten.
Is ook rot, maar als je je kaartje hebt dan ben je een gelukkig mensquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef kciR het volgende:
Ik denk dat ik na acht jaar voor het eerst een keer over sla..
Uiteindelijk zal ik het in augustus superkut vinden, maar ik kijk er nog niet echt naar uit (en de ellende bij de voorverkoop van de kaartjes begin ik ook zat te worden na al die jaren)
MSNquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo zitten wij met de hele groep en MSN erbij en dan bijhouden op hoeveel we staan
ja, lekker oldskool, maar wel pratischquote:
Amsterdamquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef µ het volgende:
http://www.moderat.fm/
August 16-18 Lowlands Festival, Amsterdam, NL.
Heb geen levenquote:
nee hoor, hier stinkt het nietquote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 31-01-2013 om 17:07:19Moderat maakt hun Europese tour bekend en natuurlijk komen ze ook naar Lowlands! Morgen meer namen… #LL13 reageer retweet
Zou wat zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:09 schreef µ het volgende:
[..]
F5 op sites van alle artiesten die mogelijk zijn?.
Nee stonden er beide vorig jaar...quote:
Raar.. Moderat staat er ook nog niet in. Alleen Dope D.O.D. en Addison Groove. Het is de Lowlands 2012 playlist waar ik op geabonneerd was, die is nu hernoemd naar 2013quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee stonden er beide vorig jaar...
Is een probleem met Spotify. Vorig jaar stonden er ook regelmatig artiesten in uit het jaar daarvoor.
Ooit 1 keertje overgeslagen... kan je vertellen dat het heel zuur aanvoelt. Doe het jezelf dus niet aanquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef kciR het volgende:
Ik denk dat ik na acht jaar voor het eerst een keer over sla..
Uiteindelijk zal ik het in augustus superkut vinden, maar ik kijk er nog niet echt naar uit (en de ellende bij de voorverkoop van de kaartjes begin ik ook zat te worden na al die jaren)
Lijkt wel een beetje wat op Paul Kalkbrennerquote:
Vind je? Paul heeft veel minder vocals volgens mij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje wat op Paul Kalkbrenner
Klopt maar het deed mij een beetje denken aan Sky and sand. Zal eens wat meer nummers van ze luisteren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef µ het volgende:
[..]
Vind je? Paul heeft veel minder vocals volgens mij.
Moderat >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Paul Kalkbrenner.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje wat op Paul Kalkbrenner
oke man XDquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef mooileve het volgende:
Maakt Lowlands trouwens gebruik van Timoco als ticket-service ofzo? Is het raadzaam vast ergens een account te maken? Na jaren van wel-willen-maar-niet-doen is het nu tijd voor DOEN!! Dit gaat de eerste keer Lowlands worden xD
YOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO xd xd xdddddquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef mooileve het volgende:
Maakt Lowlands trouwens gebruik van Timoco als ticket-service ofzo? Is het raadzaam vast ergens een account te maken? Na jaren van wel-willen-maar-niet-doen is het nu tijd voor DOEN!! Dit gaat de eerste keer Lowlands worden xD
http://www.ticketmaster.n(...)tival-tickets/877267quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:05 schreef Ang3l het volgende:
Weet iemand welke ticketshop het ook alweer was normaliter?
Ga ik ff checken of ik mijn inlog nog weetZUl je nl altijd zien....
Op de site zelf staat het er nl niet bij.
Thanksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:09 schreef JaimyLee het volgende:
Mooie OP! Maar Moderat is geen zelfbevestiging meer, heeft de organisatie zelf ook bekend gemaakt
quote:Hoi allemaal!
Breekt het zweet al uit? Kriebelt het al?Morgen begint de Lowlands-kaartverkoop!
Je stond in de FOK!kers-gaan-naar-lowlands-lijst van vorig jaar, vandaar deze PM. Ga je dit jaar weer?
• Zet jezelf weer in de lijst(eventjes het hekje weghalen als je gaat, getal is al opgehoogd).
• Volg het lowlandstopic en post gezellig mee.
Groeten en tot op Lowlands!
µ
Joh, ga fietsen. Je username is Pi en er is niemand zo gek om een PM te sturen aan iedereen die vorig jaar in de lijst stond.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Joh, ga fietsen. Je username is Pi en er is niemand zo gek om een PM te sturen aan iedereen die vorig jaar in de lijst stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 10:25:22Slayer, Alabama Shakes, Disclosure, Bullet for my Valentine, NJO Reich Ensemble, The Lumineers, Poliça en The Menzingers op Lowlands! #LL13 reageer retweet
Dat teken is MU, niet PIquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Joh, ga fietsen. Je username is Pi en er is niemand zo gek om een PM te sturen aan iedereen die vorig jaar in de lijst stond.
Hahahah! Overigens slayer hahahaah.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Thanksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:07 schreef µ het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)tival-tickets/877267
Ik koop ook al 3 jaar mijn kaartje niet ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks
Meteen ff getest. eerste keer password was dus idd fout
maar heb hem nu.
Wist trouwens niet dat ticketservice en ticketmaster hetzelfde was.
En ik zie mijn vorige ticket niet in de geschiedenis staan.
is er iets veranderd?
O nee wacht fuck, lama. Vorig jaar zat ik in Hong KongHad iemand anders mijn kaartje gekocht
![]()
Disclosure lijkt me ook wel iets voor jou ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:38 schreef µ het volgende:
Goed, persoonlijk word ik niet warm van de namen van vandaag, behalve Moderat.
Zit ik nu te luisteren ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Disclosure lijkt me ook wel iets voor jou ?
Daar zit 80% van het LL publiek niet op te wachten. Lijkt mequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben ik de enige die niet zat te wachten op Slayer?
Zoals gezegd wordt dat een niche optreden voor LL publiekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben ik de enige die niet zat te wachten op Slayer?
mtequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:14 schreef Luni het volgende:
Wat dachten ze, we beginnen met dit lijstje namen, dan loopt het morgen niet zo storm bij de kaartverkoop.
Toen ik de PM zag, dacht ik hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
µ is niet π.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Toen ik de PM zag, dacht ik hetzelfde.
Muranjaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar alsnog deed de PM me wél aan Pi denken.
Solvedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:10 schreef JaimyLee het volgende:
Er staat in de OP bij 'FOK!KERS OP LL' "er gaan in 2012 van FOK! 9 mensen"
Thanksquote:
Denken dat het niet gaat lukken kaartjes te scorenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:25 schreef rubbereend het volgende:
wel knap dat er al 10 mensen kaartjes hebben
de goden verzoekenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef µ het volgende:
[..]
Denken dat het niet gaat lukken kaartjes te scoren.
quote:
Yes, rij zo die kant op. Maar goed, wil niet zeggen dat ik er dan niet bij kan zijn héquote:
Brussel toevallig?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes, rij zo die kant op. Maar goed, wil niet zeggen dat ik er dan niet bij kan zijn hé
About time!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:59 schreef leeell het volgende:
Tijd om te lobbyen voor het LL subforum en de FOK!LL-Meet op te zetten
Nope, afslag Mechelen en dan rechts af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:57 schreef µ het volgende:
[..]
Brussel toevallig?
Vertrouw jij ook 100% op je vrienden? Of zelf kopen?
Nicequote:Moderat
Slayer
Alabama Shakes
Disclosure
Poliça
The Menzingers
Ik vraag me af of ze die überhaupt wel eens live gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Maargoe, die zullen ze wel nie spele.
Balen man, niet 1 iemand die je mee krijgt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:07 schreef theodoor9 het volgende:
Ga er waarschijnlijk dit jaar niet bij zijn helaas. Toch lastig om vrienden te overtuigen etc. Misschien last minute nog wat regelen. Ik denk wel dat ik dit jaar weer meehelp met het bijhouden van de artiesten in de OP en het uitzoeken welke dag ze spelen. Was afgelopen jaar wel leuk om te doen!
Edit: ow en moderat en disclosure! ga spijt krijgen!
Bij fokkers gaan staan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:07 schreef theodoor9 het volgende:
Ga er waarschijnlijk dit jaar niet bij zijn helaas. Toch lastig om vrienden te overtuigen etc. Misschien last minute nog wat regelen. Ik denk wel dat ik dit jaar weer meehelp met het bijhouden van de artiesten in de OP en het uitzoeken welke dag ze spelen. Was afgelopen jaar wel leuk om te doen!
Edit: ow en moderat en disclosure! ga spijt krijgen!
Aangetekend. Paar euro extra maakt niets op die 185+ euro.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:10 schreef whosvegas het volgende:
Wil de tickets dit jaar laten verzenden, dit om eventueel door verkopen makelijker te maken, als we te veel kaarten hebben. Laten jullie de ticket aangetekend of met de gewone post verzenden?
Das waarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Aangetekend. Paar euro extra maakt niets op die 185+ euro.
Ik moet er 6 of 7 halen maar gelukkig krijg is assistentiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:12 schreef Jaytonism het volgende:
Tering he. Moet waarschijnlijk vijf kaarten hebben.. en je kan maar 4 kaarten per transactie! Boo!
omdat verhuizen, auto kopen en zomervakantiequote:
Wat een onzin. De headliners: Sigur Ros was nog nooit zo populair (staan dit jaar overal op spots waar ze nooit eerder stonden) en Arctic Monkeys zijn hooguit op de radio uit de picture, nieuwe albums worden nog erg goed ontvangen. The Maccabees en Alt-J kan je moeilijk over de top noemen, The Maccabees braken met de laatste cd pas echt door en Alt-J wint net met het debuut de Mercury Prize. Portishead is exclusief en Belle and Sebastian tijdloos.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Status Quo kan ook wel met een nieuwe plaat komen, dat wil nog niet zeggen dat ze precies op het juiste moment een headliner zouden zijn.
prima muziek natuurlijk op BKS, maar ze lopen behoorlijk meer achter de feiten aan dan Lowlands.
Hebben we toch nog een Lowlands Classic.
eens !quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Wat een onzin. De headliners: Sigur Ros was nog nooit zo populair (staan dit jaar overal op spots waar ze nooit eerder stonden) en Arctic Monkeys zijn hooguit op de radio uit de picture, nieuwe albums worden nog erg goed ontvangen. The Maccabees en Alt-J kan je moeilijk over de top noemen, The Maccabees braken met de laatste cd pas echt door en Alt-J wint net met het debuut de Mercury Prize. Portishead is exclusief en Belle and Sebastian tijdloos.
Daarnaast is al wat daar onder staat juíst nieuw en relevant en acht ik juist op BKS de kans dat de bezoekers ook de onderkant van de line-up een kans geven veel groter, daar komt vermoedelijk publiek op af dat meer voor de gehele line-up gaat en veel minder om te chillen op een heuvel naast het hoofdpodium.
Akkoord, Skrillex, Foo Fighters en Black Keys waren ook relevante headliners, maar The Offspring, Anouk, Skunk Anansie, Slayer, Within Temptation, Selah Sue voor de 3e keer op rij om maar eens wat acts met hoge sports van de laatste jaren te noemen, muuh...
Ik ga overigens naar beide festivals, heb ook in beide veel zin, maar qua line-up en de relevantie daarvan wint BKS het op zijn sloffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |