ja, lekker oldskool, maar wel pratischquote:
Amsterdamquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef µ het volgende:
http://www.moderat.fm/
August 16-18 Lowlands Festival, Amsterdam, NL.
Heb geen levenquote:
nee hoor, hier stinkt het nietquote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 31-01-2013 om 17:07:19Moderat maakt hun Europese tour bekend en natuurlijk komen ze ook naar Lowlands! Morgen meer namen… #LL13 reageer retweet
Zou wat zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:09 schreef µ het volgende:
[..]
F5 op sites van alle artiesten die mogelijk zijn?.
Nee stonden er beide vorig jaar...quote:
Raar.. Moderat staat er ook nog niet in. Alleen Dope D.O.D. en Addison Groove. Het is de Lowlands 2012 playlist waar ik op geabonneerd was, die is nu hernoemd naar 2013quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee stonden er beide vorig jaar...
Is een probleem met Spotify. Vorig jaar stonden er ook regelmatig artiesten in uit het jaar daarvoor.
Ooit 1 keertje overgeslagen... kan je vertellen dat het heel zuur aanvoelt. Doe het jezelf dus niet aanquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef kciR het volgende:
Ik denk dat ik na acht jaar voor het eerst een keer over sla..
Uiteindelijk zal ik het in augustus superkut vinden, maar ik kijk er nog niet echt naar uit (en de ellende bij de voorverkoop van de kaartjes begin ik ook zat te worden na al die jaren)
Lijkt wel een beetje wat op Paul Kalkbrennerquote:
Vind je? Paul heeft veel minder vocals volgens mij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje wat op Paul Kalkbrenner
Klopt maar het deed mij een beetje denken aan Sky and sand. Zal eens wat meer nummers van ze luisteren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef µ het volgende:
[..]
Vind je? Paul heeft veel minder vocals volgens mij.
Moderat >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Paul Kalkbrenner.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje wat op Paul Kalkbrenner
oke man XDquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef mooileve het volgende:
Maakt Lowlands trouwens gebruik van Timoco als ticket-service ofzo? Is het raadzaam vast ergens een account te maken? Na jaren van wel-willen-maar-niet-doen is het nu tijd voor DOEN!! Dit gaat de eerste keer Lowlands worden xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |