Waaom niet? Livenation werkt ook gewoon op een ipad hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:14 schreef FourTet het volgende:
Is het mogelijk om kaarten te bestellen op een ipad? Ik heb zaterdag geen computer tot m'n beschikking
Aan elke feestje komt altijd weer te vroeg een eindequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar 7 maanden, dan is het alweer voorbij
Het festivalseizoen is langquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:15 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aan elke feestje komt altijd weer te vroeg een einde
Ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker dat ik dan in België zit, krijg ik er niet zoveel van mee
Verschrikkelijk dat t tegenwoordig zo moetquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:10 schreef xenobinol het volgende:
Zaterdag begint de kaartjes stress weer
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:18 schreef xenobinol het volgende:
Wie neemt er trouwens allemaal extra voorzorgsmaatregelen voor zaterdag?
Ik laad in ieder geval mijn laptop en telefoon volledig op voor het geval de stroom uitvalt en als backup kan ik ook nog met visa betalen voor het geval IDeal plat ligt. Dat laatste is niet ondenkbaar met alle storingen bij de banken van de afgelopen tijd.
Ken genoeg lui, die twee computers hebben draaien om in te loggen, bellen & dan een tablet. Risico zo klein mogelijk houden.quote:
Als je stroom uitvalt doet je internet op je laptop het ook niet. Maar daar heb je gelukkig zelf al aan gedacht door je mobiel volledig op te laden. Komt he-le-maal goed dus!quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:18 schreef xenobinol het volgende:
Wie neemt er trouwens allemaal extra voorzorgsmaatregelen voor zaterdag?
Ik laad in ieder geval mijn laptop en telefoon volledig op voor het geval de stroom uitvalt en als backup kan ik ook nog met visa betalen voor het geval IDeal plat ligt. Dat laatste is niet ondenkbaar met alle storingen bij de banken van de afgelopen tijd.
Ja prima, maar je telefoon en laptop volledig opladen omdat de stroom weleens uit kan vallen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ken genoeg lui, die twee computers hebben draaien om in te loggen, bellen & dan een tablet. Risico zo klein mogelijk houden.
Je zal maar net de pech hebben of je vaste internetverbinding vertoond kuren, jeweetz toch... Murphyquote:
Inderdaad, gewoon lekker tetheren want je weet maar nooit. Die kaartjes ga ik dus gewoon bemachtigen, tenzij er een meteoriet neerstort op mijn huisquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:43 schreef portie het volgende:
[..]
Als je stroom uitvalt doet je internet op je laptop het ook niet. Maar daar heb je gelukkig zelf al aan gedacht door je mobiel volledig op te laden. Komt he-le-maal goed dus!
zo zitten wij met de hele groep en MSN erbij en dan bijhouden op hoeveel we staanquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef mr-green het volgende:
Je kan toch 4 kaarten in een transactie kopen met 1 account?
Gaan met 4 personen en gaan het waarschijnlijk zo doen dat 2 inloggen en als er eentje doorheen is koopt diegene gelijk 4 kaarten.
Is ook rot, maar als je je kaartje hebt dan ben je een gelukkig mensquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef kciR het volgende:
Ik denk dat ik na acht jaar voor het eerst een keer over sla..
Uiteindelijk zal ik het in augustus superkut vinden, maar ik kijk er nog niet echt naar uit (en de ellende bij de voorverkoop van de kaartjes begin ik ook zat te worden na al die jaren)
MSNquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo zitten wij met de hele groep en MSN erbij en dan bijhouden op hoeveel we staan
ja, lekker oldskool, maar wel pratischquote:
Amsterdamquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef µ het volgende:
http://www.moderat.fm/
August 16-18 Lowlands Festival, Amsterdam, NL.
Heb geen levenquote:
nee hoor, hier stinkt het nietquote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 31-01-2013 om 17:07:19Moderat maakt hun Europese tour bekend en natuurlijk komen ze ook naar Lowlands! Morgen meer namen… #LL13 reageer retweet
Zou wat zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:09 schreef µ het volgende:
[..]
F5 op sites van alle artiesten die mogelijk zijn?.
Nee stonden er beide vorig jaar...quote:
Raar.. Moderat staat er ook nog niet in. Alleen Dope D.O.D. en Addison Groove. Het is de Lowlands 2012 playlist waar ik op geabonneerd was, die is nu hernoemd naar 2013quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee stonden er beide vorig jaar...
Is een probleem met Spotify. Vorig jaar stonden er ook regelmatig artiesten in uit het jaar daarvoor.
Ooit 1 keertje overgeslagen... kan je vertellen dat het heel zuur aanvoelt. Doe het jezelf dus niet aanquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef kciR het volgende:
Ik denk dat ik na acht jaar voor het eerst een keer over sla..
Uiteindelijk zal ik het in augustus superkut vinden, maar ik kijk er nog niet echt naar uit (en de ellende bij de voorverkoop van de kaartjes begin ik ook zat te worden na al die jaren)
Lijkt wel een beetje wat op Paul Kalkbrennerquote:
Vind je? Paul heeft veel minder vocals volgens mij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje wat op Paul Kalkbrenner
Klopt maar het deed mij een beetje denken aan Sky and sand. Zal eens wat meer nummers van ze luisteren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef µ het volgende:
[..]
Vind je? Paul heeft veel minder vocals volgens mij.
Moderat >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Paul Kalkbrenner.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje wat op Paul Kalkbrenner
oke man XDquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef mooileve het volgende:
Maakt Lowlands trouwens gebruik van Timoco als ticket-service ofzo? Is het raadzaam vast ergens een account te maken? Na jaren van wel-willen-maar-niet-doen is het nu tijd voor DOEN!! Dit gaat de eerste keer Lowlands worden xD
YOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO xd xd xdddddquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef mooileve het volgende:
Maakt Lowlands trouwens gebruik van Timoco als ticket-service ofzo? Is het raadzaam vast ergens een account te maken? Na jaren van wel-willen-maar-niet-doen is het nu tijd voor DOEN!! Dit gaat de eerste keer Lowlands worden xD
http://www.ticketmaster.n(...)tival-tickets/877267quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:05 schreef Ang3l het volgende:
Weet iemand welke ticketshop het ook alweer was normaliter?
Ga ik ff checken of ik mijn inlog nog weetZUl je nl altijd zien....
Op de site zelf staat het er nl niet bij.
Thanksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:09 schreef JaimyLee het volgende:
Mooie OP! Maar Moderat is geen zelfbevestiging meer, heeft de organisatie zelf ook bekend gemaakt
quote:Hoi allemaal!
Breekt het zweet al uit? Kriebelt het al?Morgen begint de Lowlands-kaartverkoop!
Je stond in de FOK!kers-gaan-naar-lowlands-lijst van vorig jaar, vandaar deze PM. Ga je dit jaar weer?
• Zet jezelf weer in de lijst(eventjes het hekje weghalen als je gaat, getal is al opgehoogd).
• Volg het lowlandstopic en post gezellig mee.
Groeten en tot op Lowlands!
µ
Joh, ga fietsen. Je username is Pi en er is niemand zo gek om een PM te sturen aan iedereen die vorig jaar in de lijst stond.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Joh, ga fietsen. Je username is Pi en er is niemand zo gek om een PM te sturen aan iedereen die vorig jaar in de lijst stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 10:25:22Slayer, Alabama Shakes, Disclosure, Bullet for my Valentine, NJO Reich Ensemble, The Lumineers, Poliça en The Menzingers op Lowlands! #LL13 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |