was ook niet heel gek, volgens hun tourshirt is Lowlands in Landgraafquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben de laatste keer bij crystal castles weggegaan voor ze kwamen. Ik had ze al een keer gezien op LL en vond t toen super vet (X-ray) maar er stond de 2e x iets overlappends. Dus ik denk: Pik ik ff t eerste half uurtje mee.
Komen ze gewoon DIK te laat.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was ook niet heel gek, volgens hun tourshirt is Lowlands in Landgraaf
[ afbeelding ]
Daughter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Smijt je gutfeeling dan ook ff richting Daughter graag
Komen met hun debuutalbum nu. Gaan dit jaar beginnen met touren.
Purity Ringquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alles wat ongeveer gaat touren.
[ afbeelding ]
Denk dat hierdoor de kans klein is dat ze komenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:18 schreef Fuszy het volgende:
system of a down staat op de 21ste in de ziggo dome, misschien wat voor LL
Op LL zijn ze toch niet echt van de Hip Hop headliners?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pukkelpop kans acht ik wel groot dan.
Eminem is in Ierland rond Lowlands.
Niet specifiek morgen of overmorgen. Maar zal wel voor zaterdag zijn neem ik aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef rioolheffing het volgende:
Oeh, morgen of overmorgen eerste namen toch? Heeft iedereen zijn bingolijstjes al klaar?
Van mij mag het BKS festival wat bezoekers wegtrekken van LL.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef WeezerButler het volgende:
Is geen peil op te trekken wanneer de eerste namen komen. Maar ik verwacht wel wat aktie van Lowlands marketing, alleen al omdat het Best Kept Secret festival met een hele fijne line up aanvulling komt vandaag....
Geen kans. Gelukkig.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:08 schreef rioolheffing het volgende:
Is er een kans dat coldplay komt of zijn die al te groot voor lowlansd?
Hoe bedoel je te laat, voor zover ik weet komen Sigur Rós en Arctic Monkeys met een nieuw album dus niks laat aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van mij mag het BKS festival wat bezoekers wegtrekken van LL.
Ben zelf niet echt onder de indruk van die programmering, trouwens.
Qua headliners nogal een hoog 'leuk, maar allemaal een beetje te laat'-gehalte. Om maar geen termen als vergane glorie en over the hill te gebruiken.
Dan weet jij denk meer dan de rest ?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je te laat, voor zover ik weet komen Sigur Rós en Arctic Monkeys met een nieuw album dus niks laat aan.
Sigur Rós zit in de studio op het moment dacht ik en de Monkeys doen dat of gaan dat doen (dacht ik). Voor de rest Temples, Splash etc zijn toch wel namen van Eurosonic die doorgestuurd worden dan, ook wel voor een deel naar Lowlands, lijkt me.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan weet jij denk meer dan de rest ?
Sígur Ros heeft vorig jaar nog een album uitgebracht dus lijkt me sterk dat ze dit jaar nog met nieuw album uitkomen. Van de Arctic Monkeys is denk ik niets bekend?
Maar zijn beide natuurlijk wel fijne bands!
Status Quo kan ook wel met een nieuwe plaat komen, dat wil nog niet zeggen dat ze precies op het juiste moment een headliner zouden zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe bedoel je te laat, voor zover ik weet komen Sigur Rós en Arctic Monkeys met een nieuw album dus niks laat aan.
Lowlands Classics zou ook niets mis mee zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Status Quo kan ook wel met een nieuwe plaat komen, dat wil nog niet zeggen dat ze precies op het juiste moment een headliner zouden zijn.
prima muziek natuurlijk op BKS, maar ze lopen behoorlijk meer achter de feiten aan dan Lowlands.
Hebben we toch nog een Lowlands Classic.
waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Headliners gaan gewoon Arcade Fire, Blur en Editors worden. Dan heb je 3 prima afsluiters in de Alpha.
Ach we zullen zien!
Ik heb wel een aantal Lowlandsen meegemaakt die als Lowlands Classic bestempeld konden wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lowlands Classics zou ook niets mis mee zijn
Hij mag van mij wel gaan beginnen jatwitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 30-01-2013 om 13:39:58Bijna een nieuwe website, de eerste bevestigingen zo’n beetje rond en zaterdag start de voorverkoop. We gaan beginnen! #LL13 reageer retweet
Wat zijn de grote voordelen denk je t.o.v. een caravan? Tentje is waarschijnlijk meer festivalsfeer, caravan is waarschijnlijk een betere nachtrust. Dat is een beetje de afweging waar we mee zittenquote:
Tent is toch wel heel wat meer lowlandssfeer meekrijgen. Maar de laatste paar jaar zitten we in de tent naast de caravan van vrienden. Erg relaxed. Ben je jong, ga op de camping 1,2,3,4, staan.quote:
Je bent in beide gevallen de dagen na Lowlands naar de kloten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef mooileve het volgende:
[..]
Wat zijn de grote voordelen denk je t.o.v. een caravan? Tentje is waarschijnlijk meer festivalsfeer, caravan is waarschijnlijk een betere nachtrust. Dat is een beetje de afweging waar we mee zitten
Caravan is pokke eind lopen vanaf het festival terrein. En je moet iedere dag de gevreesde Lowlandsbrug over. Die brug is geen pretje na een flink avondje stappen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:50 schreef mooileve het volgende:
[..]
Wat zijn de grote voordelen denk je t.o.v. een caravan? Tentje is waarschijnlijk meer festivalsfeer, caravan is waarschijnlijk een betere nachtrust. Dat is een beetje de afweging waar we mee zitten
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://lowlands.nl/nieuws/lowlands-2013-uitverkocht/
Al linkje dood.
Jammer jongens.
Dat MOET ik zien!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus er komt een jongen met een te grote Ketchup fles naar Biddinghuizen
Misschien bij Michiel?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Is er nu verdomme al iets bekend qua namen of hoe zit 't.
Vanwaar de haast? Laatste jaren was het zonder ook maar een naam vrij te geven uitverkocht. En al maken ze er wel een paar bekend voor zaterdag, dan weet je nog vrijwel niets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Is er nu verdomme al iets bekend qua namen of hoe zit 't.
Omdat dat toch bij de voorpret hoort!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vanwaar de haast? Laatste jaren was het zonder ook maar een naam vrij te geven uitverkocht. En al maken ze er wel een paar bekend voor zaterdag, dan weet je nog vrijwel niets.
Die voorpret begint pas veel later wat mij betreft. Eerst het verplichte nummer: kaarten scoren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat dat toch bij de voorpret hoort!
Ik zou d'r niet op gokken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:14 schreef FourTet het volgende:
Is het mogelijk om kaarten te bestellen op een ipad? Ik heb zaterdag geen computer tot m'n beschikking
Gewoon bellen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:14 schreef FourTet het volgende:
Is het mogelijk om kaarten te bestellen op een ipad? Ik heb zaterdag geen computer tot m'n beschikking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |