Staan in 26 april in Trouw overigens.quote:
Ze zijn ooit geweest en toen heb ik alleen het laatste kwartier gezien want ik kende ze niet echt toen. Inmiddels wel, en ik zou dit ERG vet vinden als ze zouden komen. Er komt binnenkort een nieuw album uit, dus ze kunnen idd met nieuw materiaal naar LL komenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:58 schreef indiaantje89 het volgende:
The Knife staat op 10 augustus op Oya Festival. De week erop kunnen ze dan mooi door naar Pukkelpop/Lowlands! Zou een mooie naam zijn.
Ik toen ook. We twijfelden toen heel erg tussen Placebo en The Knife, want Placebo was in 2001 echt meesterlijk. In 2006 viel het toch wat tegen en toen we het einde van The Knife nog meepikten, damn, spijt als haren op..naja, you get the point.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zijn ooit geweest en toen heb ik alleen het laatste kwartier gezien want ik kende ze niet echt toen. Inmiddels wel, en ik zou dit ERG vet vinden als ze zouden komen. Er komt binnenkort een nieuw album uit, dus ze kunnen idd met nieuw materiaal naar LL komenLaten we het hopen. Concert was nl binnen no time uitverkocht, dus daar mis ik ze.
Ik ga met je gutfeeling mee!quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik toen ook. We twijfelden toen heel erg tussen Placebo en The Knife, want Placebo was in 2001 echt meesterlijk. In 2006 viel het toch wat tegen en toen we het einde van The Knife nog meepikten, damn, spijt als haren op..naja, you get the point.
Maar ik denk dat The Knife dit jaar wel komen. The Knife en Nick Cave, dat zegt mijn gutfeeling nu.
The Knifequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Offtopic: Primavera heeft toch ook wel weer een aardig programma dit jaar:
BLUR, MY BLOODY VALENTINE, DEAD CAN DANCE, Liars, Disclosure, Nick Cave, Grizzly Bear, The Knife, Deerhunter, Four Tet, Tinariwen, Omar Souleyman, Apparat, Fuck Buttons, Tame Impala, , Jesus & Mary Chain, Band of Horses, Wu-Tang Clan, John Talabot, Animal Collective, Phoenix, Dexys, Swans, Shellac, Phoenix, Postal Service, Fiona Apple, Meatpuppets, Kurt Vile, Rodriguez, The Breeders (perform Last Splash), Killer Mike, Death Grips, Hot Chip, Simian Mobile Disco, Glass Candy, Daniel Johnston, How to Dress Well, Crystal Castles, Le Orchestre Poly-Rhythmo Cotenou, METZ, FIDLAR, Bob Mould, Fucked Up, Hot Snakes, Titus Andronicus, Vaccines, Nick Waterhouse, Savages, Thee Oh Sees, Christopher Owens, Adam Green & Binki Shapiro, Camera Obscura, DIIV, Wild Nothing, Guards, White Fence, Nils Frahm, Mount Eerie, Nurse With Wound, Do Make Say Think, Melody's Echo Chamber, Foxygens, Delorean, Jessie Ware, Solange, Dinosaur Jr.
Heb je al kaarten voor Daughter in de Melweg in april?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Knife
Daughter
Mijn 2 gutfeelingsNu voor LL13 nog!
En Crystal Castles.
Alle 3 een nieuw album uit dit jaar.
Please please pleaaaaaase!!
Oh, is het album er al? Ik kon hem nog niet vinden. Ben er wel erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 08:40 schreef Ang3l het volgende:
NeeIk twijfel nog. Want hoewel ik 2 nummers echt extréém mooi vind (Youth, Landslide) vind ik de rest van t album "leuk". Dus zou ze liever op een Lowlands zien dan apart in de Melkweg. Maar moet de cd nog wat vaker luisteren
Heb heel lang alleen die 2 EP's gehad.
was ook niet heel gek, volgens hun tourshirt is Lowlands in Landgraafquote:Op donderdag 24 januari 2013 08:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben de laatste keer bij crystal castles weggegaan voor ze kwamen. Ik had ze al een keer gezien op LL en vond t toen super vet (X-ray) maar er stond de 2e x iets overlappends. Dus ik denk: Pik ik ff t eerste half uurtje mee.
Komen ze gewoon DIK te laat.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was ook niet heel gek, volgens hun tourshirt is Lowlands in Landgraaf
[ afbeelding ]
Daughter.quote:Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Smijt je gutfeeling dan ook ff richting Daughter graag
Komen met hun debuutalbum nu. Gaan dit jaar beginnen met touren.
Purity Ringquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alles wat ongeveer gaat touren.
[ afbeelding ]
Denk dat hierdoor de kans klein is dat ze komenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:18 schreef Fuszy het volgende:
system of a down staat op de 21ste in de ziggo dome, misschien wat voor LL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |