YOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO xd xd xdddddquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:09 schreef mooileve het volgende:
Maakt Lowlands trouwens gebruik van Timoco als ticket-service ofzo? Is het raadzaam vast ergens een account te maken? Na jaren van wel-willen-maar-niet-doen is het nu tijd voor DOEN!! Dit gaat de eerste keer Lowlands worden xD
http://www.ticketmaster.n(...)tival-tickets/877267quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:05 schreef Ang3l het volgende:
Weet iemand welke ticketshop het ook alweer was normaliter?
Ga ik ff checken of ik mijn inlog nog weetZUl je nl altijd zien....
Op de site zelf staat het er nl niet bij.
Thanksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:09 schreef JaimyLee het volgende:
Mooie OP! Maar Moderat is geen zelfbevestiging meer, heeft de organisatie zelf ook bekend gemaakt
quote:Hoi allemaal!
Breekt het zweet al uit? Kriebelt het al?Morgen begint de Lowlands-kaartverkoop!
Je stond in de FOK!kers-gaan-naar-lowlands-lijst van vorig jaar, vandaar deze PM. Ga je dit jaar weer?
• Zet jezelf weer in de lijst(eventjes het hekje weghalen als je gaat, getal is al opgehoogd).
• Volg het lowlandstopic en post gezellig mee.
Groeten en tot op Lowlands!
µ
Joh, ga fietsen. Je username is Pi en er is niemand zo gek om een PM te sturen aan iedereen die vorig jaar in de lijst stond.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Joh, ga fietsen. Je username is Pi en er is niemand zo gek om een PM te sturen aan iedereen die vorig jaar in de lijst stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 10:25:22Slayer, Alabama Shakes, Disclosure, Bullet for my Valentine, NJO Reich Ensemble, The Lumineers, Poliça en The Menzingers op Lowlands! #LL13 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |