Dat teken is MU, niet PIquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Joh, ga fietsen. Je username is Pi en er is niemand zo gek om een PM te sturen aan iedereen die vorig jaar in de lijst stond.
Hahahah! Overigens slayer hahahaah.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Joh, ga fietsen. Je username is Pi en er is niemand zo gek om een PM te sturen aan iedereen die vorig jaar in de lijst stond.
Thanksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:07 schreef µ het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)tival-tickets/877267
Ik koop ook al 3 jaar mijn kaartje niet ofzoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks
Meteen ff getest. eerste keer password was dus idd fout
maar heb hem nu.
Wist trouwens niet dat ticketservice en ticketmaster hetzelfde was.
En ik zie mijn vorige ticket niet in de geschiedenis staan.
is er iets veranderd?
O nee wacht fuck, lama. Vorig jaar zat ik in Hong KongHad iemand anders mijn kaartje gekocht
![]()
Disclosure lijkt me ook wel iets voor jou ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:38 schreef µ het volgende:
Goed, persoonlijk word ik niet warm van de namen van vandaag, behalve Moderat.
Zit ik nu te luisteren ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Disclosure lijkt me ook wel iets voor jou ?
Daar zit 80% van het LL publiek niet op te wachten. Lijkt mequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben ik de enige die niet zat te wachten op Slayer?
Zoals gezegd wordt dat een niche optreden voor LL publiekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben ik de enige die niet zat te wachten op Slayer?
mtequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:14 schreef Luni het volgende:
Wat dachten ze, we beginnen met dit lijstje namen, dan loopt het morgen niet zo storm bij de kaartverkoop.
Toen ik de PM zag, dacht ik hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
µ is niet π.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Toen ik de PM zag, dacht ik hetzelfde.
Muranjaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Maar alsnog deed de PM me wél aan Pi denken.
Solvedquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:10 schreef JaimyLee het volgende:
Er staat in de OP bij 'FOK!KERS OP LL' "er gaan in 2012 van FOK! 9 mensen"
Thanksquote:
Denken dat het niet gaat lukken kaartjes te scorenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:25 schreef rubbereend het volgende:
wel knap dat er al 10 mensen kaartjes hebben
de goden verzoekenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef µ het volgende:
[..]
Denken dat het niet gaat lukken kaartjes te scoren.
quote:
Yes, rij zo die kant op. Maar goed, wil niet zeggen dat ik er dan niet bij kan zijn héquote:
Brussel toevallig?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes, rij zo die kant op. Maar goed, wil niet zeggen dat ik er dan niet bij kan zijn hé
About time!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:59 schreef leeell het volgende:
Tijd om te lobbyen voor het LL subforum en de FOK!LL-Meet op te zetten
Nope, afslag Mechelen en dan rechts af.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:57 schreef µ het volgende:
[..]
Brussel toevallig?
Vertrouw jij ook 100% op je vrienden? Of zelf kopen?
Nicequote:Moderat
Slayer
Alabama Shakes
Disclosure
Poliça
The Menzingers
Ik vraag me af of ze die überhaupt wel eens live gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Maargoe, die zullen ze wel nie spele.
Balen man, niet 1 iemand die je mee krijgt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:07 schreef theodoor9 het volgende:
Ga er waarschijnlijk dit jaar niet bij zijn helaas. Toch lastig om vrienden te overtuigen etc. Misschien last minute nog wat regelen. Ik denk wel dat ik dit jaar weer meehelp met het bijhouden van de artiesten in de OP en het uitzoeken welke dag ze spelen. Was afgelopen jaar wel leuk om te doen!
Edit: ow en moderat en disclosure! ga spijt krijgen!
Bij fokkers gaan staan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:07 schreef theodoor9 het volgende:
Ga er waarschijnlijk dit jaar niet bij zijn helaas. Toch lastig om vrienden te overtuigen etc. Misschien last minute nog wat regelen. Ik denk wel dat ik dit jaar weer meehelp met het bijhouden van de artiesten in de OP en het uitzoeken welke dag ze spelen. Was afgelopen jaar wel leuk om te doen!
Edit: ow en moderat en disclosure! ga spijt krijgen!
Aangetekend. Paar euro extra maakt niets op die 185+ euro.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:10 schreef whosvegas het volgende:
Wil de tickets dit jaar laten verzenden, dit om eventueel door verkopen makelijker te maken, als we te veel kaarten hebben. Laten jullie de ticket aangetekend of met de gewone post verzenden?
Das waarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Aangetekend. Paar euro extra maakt niets op die 185+ euro.
Ik moet er 6 of 7 halen maar gelukkig krijg is assistentiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:12 schreef Jaytonism het volgende:
Tering he. Moet waarschijnlijk vijf kaarten hebben.. en je kan maar 4 kaarten per transactie! Boo!
omdat verhuizen, auto kopen en zomervakantiequote:
Wat een onzin. De headliners: Sigur Ros was nog nooit zo populair (staan dit jaar overal op spots waar ze nooit eerder stonden) en Arctic Monkeys zijn hooguit op de radio uit de picture, nieuwe albums worden nog erg goed ontvangen. The Maccabees en Alt-J kan je moeilijk over de top noemen, The Maccabees braken met de laatste cd pas echt door en Alt-J wint net met het debuut de Mercury Prize. Portishead is exclusief en Belle and Sebastian tijdloos.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Status Quo kan ook wel met een nieuwe plaat komen, dat wil nog niet zeggen dat ze precies op het juiste moment een headliner zouden zijn.
prima muziek natuurlijk op BKS, maar ze lopen behoorlijk meer achter de feiten aan dan Lowlands.
Hebben we toch nog een Lowlands Classic.
eens !quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Wat een onzin. De headliners: Sigur Ros was nog nooit zo populair (staan dit jaar overal op spots waar ze nooit eerder stonden) en Arctic Monkeys zijn hooguit op de radio uit de picture, nieuwe albums worden nog erg goed ontvangen. The Maccabees en Alt-J kan je moeilijk over de top noemen, The Maccabees braken met de laatste cd pas echt door en Alt-J wint net met het debuut de Mercury Prize. Portishead is exclusief en Belle and Sebastian tijdloos.
Daarnaast is al wat daar onder staat juíst nieuw en relevant en acht ik juist op BKS de kans dat de bezoekers ook de onderkant van de line-up een kans geven veel groter, daar komt vermoedelijk publiek op af dat meer voor de gehele line-up gaat en veel minder om te chillen op een heuvel naast het hoofdpodium.
Akkoord, Skrillex, Foo Fighters en Black Keys waren ook relevante headliners, maar The Offspring, Anouk, Skunk Anansie, Slayer, Within Temptation, Selah Sue voor de 3e keer op rij om maar eens wat acts met hoge sports van de laatste jaren te noemen, muuh...
Ik ga overigens naar beide festivals, heb ook in beide veel zin, maar qua line-up en de relevantie daarvan wint BKS het op zijn sloffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |