is veel te sterk ja, die van 70 moet ik ook verdunnen en vind ik ook niet zo lekker. Deze van 55% is wel gewoon erg fijn als je van lichte anijssmaak houdtquote:Op maandag 7 januari 2013 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Groene fles met 85% alcohol die bedoel ik
Ik neem die shit altijd mee naar uitwedstrijden in een breaker bij mijn ballen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:49 schreef Adames het volgende:
stroh 80
we hebben eens een zatte vriend van ons zo ver gekregen om een half longdrink glas stroh te adten. Die is dan ook heel erg zwalkend naar huis gegaan.
Soms wel lekker hoor. Alleen wel 1 glas dan en niet meerdere.quote:
Hebben wij iemand met jonge jenever laten doenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:49 schreef Adames het volgende:
stroh 80
we hebben eens een zatte vriend van ons zo ver gekregen om een half longdrink glas stroh te adten. Die is dan ook heel erg zwalkend naar huis gegaan.
ik snap deze zin niet,quote:Op maandag 7 januari 2013 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem die shit altijd mee naar uitwedstrijden in een breaker bij mijn ballen.
/ true story
Ik spoel een breaker van friesche vlag uit. Doe er strohrum in en stop het bij mijn ballen omdat je bij uitwedstrijden (indien uitvak) geen alcohol mag.quote:
Ook leuk met Goldstrike. Die drank heeft vele, vele slachtoffers gemaakt in mijn vriendenkring.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hebben wij iemand met jonge jenever laten doenliep de hele bende onder te brokkelen
oh ok, ik dacht even als je zelf moest spelen. je voetbalt toch ook?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik spoel een breaker van friesche vlag uit. Doe er strohrum in en stop het bij mijn ballen omdat je bij uitwedstrijden (indien uitvak) geen alcohol mag.
Plezier gegarandeerd.
Te branden in je keel, kolerequote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook leuk met Goldstrike. Die drank heeft vele, vele slachtoffers gemaakt in mijn vriendenkring.
neequote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef Smoofie het volgende:
Maar niemand die dus warme melk met Absinthe heeft gedronken?
niet meer helaas. Al wil ik in het nieuwe seizoen wel weer gaan beginnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:53 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ok, ik dacht even als je zelf moest spelen. je voetbalt toch ook?
Wat heb ik nou verkeerd gedaan?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:54 schreef mrstylo het volgende:
Kut Rens en die Sjeik.![]()
Het had nog potentie.
volgens mij had ik hier een maand geleden gezegd dat ik wat flessen wodka had gekocht en daar wat fruit/kruiden in had gedaan. Een ervan is pas echt brandend:quote:
Alsof dat fakegate nog wel ergens over gaatquote:Op maandag 7 januari 2013 01:55 schreef Caland het volgende:
SHO / [BOULAHGATE] Scheiding Khalid & Sabia #1
Waarom dit nou weer wordt gesloten.
Warme melk doe je soms toch met honing en/of een anijsblokje?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:54 schreef Adames het volgende:
[..]
nee
wel wekelijks koffie met stroh 80. Heerlijke afsluiter in het cafe
Sorry, jij bent natuurlijk een high-end surinamer.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:51 schreef DonRaja het volgende:
Oh en kapo als alle Surinamers die jij kent alleen maar pauperwhiskies drinken begeef je je dus in de tokkie-suri kringen.
Kan je net zo goed gewoon russische tequila doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:55 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij had ik hier een maand geleden gezegd dat ik wat flessen wodka had gekocht en daar wat fruit/kruiden in had gedaan. Een ervan is pas echt brandend:
Honing, suiker, paar pepertjes en kaneel. Gaan alle porieen van open staan als je een shotje neemt
Het was best grappig topic eigenlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
Echt triest, dat soort mensen zouden het dus in de VBL SC nooit uithouden.
Mods als DonRaja en GGMM
ik drink nooit warme melk eigenlijk, maar goed ik zal het eens proberen. pak jij de zware absint of een lichtere?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Warme melk doe je soms toch met honing en/of een anijsblokje?
Absinthe = anijs..
Zou ik wel eens willen proeven zoiets.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:55 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens mij had ik hier een maand geleden gezegd dat ik wat flessen wodka had gekocht en daar wat fruit/kruiden in had gedaan. Een ervan is pas echt brandend:
Honing, suiker, paar pepertjes en kaneel. Gaan alle porieen van open staan als je een shotje neemt
55 %quote:Op maandag 7 januari 2013 01:57 schreef Adames het volgende:
[..]
ik drink nooit warme melk eigenlijk, maar goed ik zal het eens proberen. pak jij de zware absint of een lichtere?
en dat is?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gewoon russische tequila doen.
Zout snuiven, tequila opdrinken, citroen uitknijpen in je oog.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zout snuiven, tequila opdrinken, citroen uitknijpen in je oog.
Echt...quote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tequila suicidequote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Suicide tequilaquote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen ze niet in Mexico.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dat brada, sabi tochquote:Op maandag 7 januari 2013 01:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, jij bent natuurlijk een high-end surinamer.![]()
Was dat niet toen JD bij Knevel en Van den Brink te gast was?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had ooit een ban gekregen via Static maar ik weet niet meer precies waar het toen over ging. Moest ik van die vrouw (hoe heet ze ook alweer?) een brief sturen naar hem. Gelukkig toen wel eerder ge-unbanned.
limoncello was ook goed gelukt en erg simpel, citroenschil (biologisch) van 3 citroenen (ligt er ook aan hoe donker de schil is) en wat suiker. weekje laten staanquote:Op maandag 7 januari 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou ik wel eens willen proeven zoiets.
Ik vind 't maar onzinnig geforceerd macho gedoe.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ken je toch wel man boeler. Heb ik ook weleens gedaan
Bij wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Was dat niet toen JD bij Knevel en Van den Brink te gast was?
En wat gebeurt er dan eigenlijk, ik ben er wel benieuwd naar.
oh tequila suicide ken ik hem onder. heeft me wel eens wat gratis drank opgeleverd in een of andere duffe tent.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van. Vertel.quote:
Ja dat heet ook tequila suicide hoe kan je hem anders noemen dan? Is best lachen dat leedvermaak altijdquote:Op maandag 7 januari 2013 02:02 schreef Adames het volgende:
[..]
oh tequila suicide ken ik hem onder. heeft me wel eens wat gratis drank opgeleverd in een of andere duffe tent.
Wanneer begint dat bij mij dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:57 schreef vandermar het volgende:
Ik wil ook mod zijn, krijg ik meer respect
het zout snuiven is veel erger dan die citroenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tequila suicideHeb ooit eens een jongen die blind was aan één oog een hoop geld zien verdienen met dat spel.
Niet in vbl natuurlijkquote:
boertje caland kent hem onder russische tequilaquote:Op maandag 7 januari 2013 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat heet ook tequila suicide hoe kan je hem anders noemen dan? Is best lachen dat leedvermaak altijd
Heb meerdere malen gehad (niet zo vaak als HMF dus beter vraag je het hemquote:
Niet gaan zeiken oudwijf, want je heb het al.quote:
Limoncello is echt bazig man. Echt heerlijk na 't eten.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:00 schreef Adames het volgende:
[..]
limoncello was ook goed gelukt en erg simpel, citroenschil (biologisch) van 3 citroenen (ligt er ook aan hoe donker de schil is) en wat suiker. weekje laten staan
en de beste drank was nog koffie met vanille. Had een enorm romige smaak. 80 hele bonen en een opengesneden vanille stokje er in.
Sinaasappel met kruidnagel was erg flauw. Citroengras en gember ook, zat te weinig in.
Dat dus, bij het toetjequote:Op maandag 7 januari 2013 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Limoncello is echt bazig man. Echt heerlijk na 't eten.
en nauwelijks te krijgen eigenlijk, zelfde met een fatsoenlijke koffielikeur. Deze is toch heel anders (en lekkerder imo) dan een baileys of tia mariaquote:Op maandag 7 januari 2013 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Limoncello is echt bazig man. Echt heerlijk na 't eten.
In Rome, op een terrasje nadat je heerlijk Italiaans hebt lopen tafelen in de zwoele avondwarmte.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:05 schreef RensAjacied het volgende:
Kapi zijn reactie op Static geeft precies aan hoe het zit. Wat een baas ben je ook
Lekker meenemen uit Italie. Villa Massa is prima te doen toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:05 schreef Adames het volgende:
[..]
en nauwelijks te krijgen eigenlijk, zelfde met een fatsoenlijke koffielikeur. Deze is toch heel anders (en lekkerder imo) dan een baileys of tia maria
Jammer genoeg wel een Ajacied.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:05 schreef RensAjacied het volgende:
Kapi zijn reactie op Static geeft precies aan hoe het zit. Wat een baas ben je ook
Moet over 3 uur op.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig in de VBL SC. Dat wilde ik nog even melden. Bedankt heren voor deze leuke uurtjes computerplezier
dat is de andere optie. maar dan hou ik het voorlopig wel bij 6 euro wodka, wat citroenen en een weekje geduldquote:Op maandag 7 januari 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker meenemen uit Italie. Villa Massa is prima te doen toch?
Trusten.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
Hé boys ik ga maar eens pitten. Laat genoeg weer.
Later boelerquote:Op maandag 7 januari 2013 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
wel een fijn percentage voor shotjesquote:Op maandag 7 januari 2013 02:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent dit? Ook wel lekker spul voor shotjes.
http://www.drankgigant.nl/catalogsearch/result/?q=Limoncelloquote:Op maandag 7 januari 2013 02:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is de andere optie. maar dan hou ik het voorlopig wel bij 6 euro wodka, wat citroenen en een weekje geduld
hoihoiquote:Op maandag 7 januari 2013 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
ik hou het voorlopig bij drankgigant bedoel ikquote:Op maandag 7 januari 2013 02:09 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.drankgigant.nl/catalogsearch/result/?q=Limoncello
Die gasten hebben zo ziekelijk veel. Zo ben ik ook op die get gekomen, dronk dat wel eens bij wat Fransozen.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hou het voorlopig bij drankgigant bedoel ik
Past meer bij SHO toch, Sylvie en Raf hebben daar ook wat aandacht gekregenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef DonRaja het volgende:
Open dat achterlijke topic dan ook hier ipv SHO Stylo...
Nee vind ik niet. Er werd ook niets erg gezegd ofzo. Was allemaal ontopic. Ze vragen ook dat alle reacties serieus zijn, maar dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef DonRaja het volgende:
Open dat achterlijke topic dan ook hier ipv SHO Stylo...
Ouwe mod?quote:
Netflipper.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe heet die dolfijnen boy ook alweer? Dat was ook al zo eentje
die vond ik minder erg eigenlijk, rare kwibus, maar die hebben we ook wel aangepakt, iets te veel eigenlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe heet die dolfijnen boy ook alweer? Dat was ook al zo eentje
Dat topic heeft al een hoop commentaar opgeleverd, grote kans dat het nu weer mis zou gaan. Laat die gasten in SHO lekker met rust. En die opmerkingen naar static hier zijn ook niet nodig. Soso lobiquote:Op maandag 7 januari 2013 02:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Past meer bij SHO toch, Sylvie en Raf hebben daar ook wat aandacht gekregen
Die ging er toen ook mee stoppen door die rellen toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:14 schreef Adames het volgende:
[..]
die vond ik minder erg eigenlijk, rare kwibus, maar die hebben we ook wel aangepakt, iets te veel eigenlijk
Power corruptsquote:Op maandag 7 januari 2013 02:14 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso incompetente bende hier af en toe.
ik was er toen niet bij, geen idee wat er toen speelde, maar op zich niet zo gek dat je een topic opent in SHO er overquote:Op maandag 7 januari 2013 02:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat topic heeft al een hoop commentaar opgeleverd, grote kans dat het nu weer mis zou gaan. Laat die gasten in SHO lekker met rust. En die opmerkingen naar static hier zijn ook niet nodig. Soso lobi
Hij poste dat fap filmpjequote:Op maandag 7 januari 2013 02:15 schreef mrstylo het volgende:
Netsplitter vond ik beetje overdreven eigenlijk. Niemand weet ook volgens mij waarom het begon.
We beledigen hem niet, er word hier door veel users hun mening gegeven. Geen crewbash maar opkomen voor Stylo wiens topic gesloten wordt zonder ook maar één goed argument. Geen reden tot paniek dus!quote:Op maandag 7 januari 2013 02:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat topic heeft al een hoop commentaar opgeleverd, grote kans dat het nu weer mis zou gaan. Laat die gasten in SHO lekker met rust. En die opmerkingen naar static hier zijn ook niet nodig. Soso lobi
Heb jij toevallig een linkje van die dolfijnrellen?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die ging er toen ook mee stoppen door die rellen toch?![]()
Inmiddels zie ik hem weer posten.
Zijn toen ook hele complete topics gecensureerd. Sterker nog sommige topics zijn gewoon totaal verwijderd en niet meer terug te lezen. Dus 80% krijg je niet meer mee. Waren ook hele gedichten gemaakt. VBL SC als één frontquote:Op maandag 7 januari 2013 02:16 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een linkje van die dolfijnrellen?
Netwerk sites, echt een troep daarquote:Op maandag 7 januari 2013 02:17 schreef vandermar het volgende:
Hmz, moet ik dat andere forum maar eens bekijken
Ik zat hiervoor op manutd en pokernews, manutd een permaban en hele forum hebben ze veranderd, pokernews had ik ook een ban voor onbepaalde tijd maar kan ik weer op sinds korten natuurlijk op Feyenoord netwerk
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We beledigen hem niet, er word hier door veel users hun mening gegeven. Geen crewbash maar opkomen voor Stylo wiens topic gesloten wordt zonder ook maar één goed argument. Geen reden tot paniek dus!
Wat kunnen wij blij zijn met mods als jou en GGMM. Ouwe reuzen
Interessant man. Ik ga een Wikipedia pagina over je maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:17 schreef vandermar het volgende:
Hmz, moet ik dat andere forum maar eens bekijken
Ik zat hiervoor op manutd en pokernews, manutd een permaban en hele forum hebben ze veranderd, pokernews had ik ook een ban voor onbepaalde tijd maar kan ik weer op sinds korten natuurlijk op Feyenoord netwerk
Hij geeft geen reactie. Stelletje Noord-Koreanen daar.quote:
Baas. Koning lijkt mij wel het juiste woord om mij te omschrijven. Als je morgen tijd hebt dan mag je wel wat vragen stellen.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Interessant man. Ik ga een Wikipedia pagina over je maken.
Maar je bent dus voor ManU?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Baas. Koning lijkt mij wel het juiste woord om mij te omschrijven. Als je morgen tijd hebt dan mag je wel wat vragen stellen.
Wedstrijdverslagen van honderden woorden over de D2.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Netwerk sites, echt een troep daar.
Ik heb het niet helemaal doorgelezen, dus geen idee.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wat is er precies mis aan dat topic?
Gaan wij ook hier alle topics maar verwijderen als ze door niet VBL users worden geopend? Wat een kleinzerige flauwekul zeg. Die dorpsmongool static moet niet zo op zijn micropenis getrapt zijn.
Allemaal Jordii's op die sitesquote:Op maandag 7 januari 2013 02:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wedstrijdverslagen van honderden woorden over de D2.
Ik vind het soms te eng worden.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Allemaal Jordii's op die sites.
Sorry jordii.
Nee, alleen voor Feyenoord en de Persquote:
Pedante mannetjes die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben maar wiens mening totaal niet rullevant is?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Allemaal Jordii's op die sites.
Sorry jordii.
Ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Pedante mannetjes die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben maar wiens mening totaal niet rullevant is?
RVPquote:Op maandag 7 januari 2013 02:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, alleen voor Feyenoord en de Pers
Sliep rond 6 uur en werd door niemand wakker gemaakt ofzo. Gewoon doorgeslapen tot 17.30. Mooi kut dus voor nu!quote:
Gewoon voet naast het bed en omhoog komenquote:
Werd door niemand wakker gemaaktquote:Op maandag 7 januari 2013 02:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sliep rond 6 uur en werd door niemand wakker gemaakt ofzo. Gewoon doorgeslapen tot 17.30. Mooi kut dus voor nu!
Ja, maar zelfs als ik rond half 10 thuiskom en niet snel kan slapen door pillen slaap ik nog geen eens tot 17:30quote:Op maandag 7 januari 2013 02:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sliep rond 6 uur en werd door niemand wakker gemaakt ofzo. Gewoon doorgeslapen tot 17.30. Mooi kut dus voor nu!
Ze hebben ook allemaal plaat voor hun kop.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik voel me ook heel vies als ik lees wat ze soms over jochies van 9 zeggen. Enge sfeer.
Goede vergelijking.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs als ik rond half 10 thuiskom en niet snel kan slapen door pillen slaap ik nog geen eens tot 17:30
Roken.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:25 schreef mrstylo het volgende:
Wat zijn jullie nu allemaal naast FOK aan het doen?
Normaal word ik door niemand wakker gemaakt hoor boelerquote:Op maandag 7 januari 2013 02:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Werd door niemand wakker gemaakt![]()
Jij komt er wel.
Melk drinkenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:25 schreef mrstylo het volgende:
Wat zijn jullie nu allemaal naast FOK aan het doen?
Daar slaap ik sowieso beroerd van.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met overmatig alcoholgebruik lukt het me ook niet hoor
Ook dan slaap je vaak niet echt heel diep.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met overmatig alcoholgebruik lukt het me ook niet hoor
Lekker ronddraaien in bed man, slaap ik goed van .quote:Op maandag 7 januari 2013 02:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar slaap ik sowieso beroerd van.
na een tijd moet je enorm pissenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar slaap ik sowieso beroerd van.
Daarom kwam je zo voor Schaken op?quote:
Niet echt nee, iig niet lang, kan met elk geluid om me heen slapen, maar nooit echt super lang.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dan slaap je vaak niet echt heel diep.
Nee, ik vind alleen dat die mensen zelf mogen weten wat ze van hun salaris doen. Moeilijk doen omdat iemand rooktquote:
Sowieso mensen die zeggen 'als je zoveel krijgt, dan moet je ....' domme mensen.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik vind alleen dat die mensen zelf mogen weten wat ze van hun salaris doen. Moeilijk doen omdat iemand rookt
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik vind alleen dat die mensen zelf mogen weten wat ze van hun salaris doen. Moeilijk doen omdat iemand rookt
Ik slaap meestal na het weekend pas echt goed en dan kan ik het niet. Met drank/drugs in je lichaam zal je nooit echt optimaal kunnen slapen.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:28 schreef vandermar het volgende:
Ik slaap tot 1 uur hooguit, langer lukt gelukkig ook niet, anders is echt je hele dag al verneukt
Ik ook, opstaan als het licht is, slapen als het licht is.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:30 schreef RensAjacied het volgende:
Maar ik had in de zomervakantie ook al dat verneukte ritme. Dat weten de mensen hier wel geloof ik
Als ik een jointje op jad kon ik altijd heerlijk slapen, en met een beetje drank ookquote:Op maandag 7 januari 2013 02:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap meestal na het weekend pas echt goed en dan kan ik het niet. Met drank/drugs in je lichaam zal je nooit echt optimaal kunnen slapen.
Ja met blowen lukte het mij altijd ook wel prima. Zo prima dat het op een gegeven moment zonder gewoon niet lukte.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik een jointje op jad kon ik altijd heerlijk slapen, en met een beetje drank ook
Ik ben zo gierig dat ik niets zou uitgevenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou mijn peuken aansteken met briefjes van 5 euro als ik miljoenen op de bank had staan..
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou mijn peuken aansteken met briefjes van 5 euro als ik miljoenen op de bank had staan..
Daarom ben je ook een Jood/Nederlander.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben zo gierig dat ik niets zou uitgeven
Een reden waarom ik het niet meer doe. Ik deed het sowieso niet die-hard maar af en toe was het wel fijn. In de zomer voor het laatst gedaan, toen met teveel drank en ik werd wakker en voelde mij slechtquote:Op maandag 7 januari 2013 02:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja met blowen lukte het mij altijd ook wel prima. Zo prima dat het op een gegeven moment zonder gewoon niet lukte.
Pics om te bewijzen dat je vrouw bent?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ben voor een vrouw best leuk he ? Ze wilde me als mod, maar jojoke heeft gewonnen en ik had een ban............
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ben voor een vrouw best leuk he ? Ze wilde me als mod, maar jojoke heeft gewonnen en ik had een ban............
Ban voor wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ja ik heb het vanaf mijn 16e tot 21e gedaan ofzo waarvan dik 2 jaar wel dagelijks. Ben echt blij dat van die zooi af ben. Laatst weer een keer een half jointje op en wist gewoon niet meer wat ik met mezelf aan moest.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een reden waarom ik het niet meer doe. Ik deed het sowieso niet die-hard maar af en toe was het wel fijn. In de zomer voor het laatst gedaan, toen met teveel drank en ik werd wakker en voelde mij slecht
PICS!quote:Op maandag 7 januari 2013 02:34 schreef vandermar het volgende:
Ze heeft een koter, wellicht hebben we hier met een heuse milf te maken
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb het vanaf mijn 16e tot 21e gedaan ofzo waarvan dik 2 jaar wel dagelijks. Ben echt blij dat van die zooi af ben. Laatst weer een keer een half jointje op en wist gewoon niet meer wat ik met mezelf aan moest.
Xtc heeft 1 nadeel, spierafbraakquote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef vandermar het volgende:
[..]echt troep is het
ik wil nog wel eens een pilletje gebruiken of een keer snuiven ofzo. Gewoon om te weten hoe het is
Die ene keer is verwaarloosbaarquote:Op maandag 7 januari 2013 02:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Xtc heeft 1 nadeel, spierafbraak___!
Het is pas troep als je het te vaak gebruikt, maar dat is bij zo'n beetje alles. Niks mis met af en toe een jointje.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef vandermar het volgende:
[..]echt troep is het
ik wil nog wel eens een pilletje gebruiken of een keer snuiven ofzo. Gewoon om te weten hoe het is
nouja echt troep is het niet maar als je éénmaal in de situatie beland dat je het dagelijks doet heb je totaal geen idee meer dat je zwaar aan het verzaken bent in dingen.Je kan niet echt meer het verschil aangeven hoe het was toen je dat niet deed. En dat is best vervelend en pijnlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef vandermar het volgende:
[..]echt troep is het
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef Caland het volgende:
Donraja is achter de schermen met static bezig gok ik zo.
Houden zo Rensquote:Op maandag 7 januari 2013 02:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan even met dit onderwerp niet meepraten
Ja dus, want ik zei dat hij nergens te bekennen was want hij reageert niet. Jij bent vast in gesprek. Komt hij nog met een excuses naar Stylo toe of wat?quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:39 schreef kleinzusje het volgende:
klopt. Een meid die de baby aan het voeden is. Maar wel lief![]()
Ben gek op vbl maar das schijnbaar uniek. Anyway, geen date/neuk materiaal voor hier. Gewoon voor de leuk.![]()
![]()
![]()
mag dat ook ?
Tits van je picsquote:Op maandag 7 januari 2013 02:39 schreef kleinzusje het volgende:
klopt. Een meid die de baby aan het voeden is. Maar wel lief![]()
Ben gek op vbl maar das schijnbaar uniek. Anyway, geen date/neuk materiaal voor hier. Gewoon voor de leuk.![]()
![]()
![]()
mag dat ook ?
Er is een soort ongeschreven regel om geen kritiek te leveren op zulke jonge gasten. Ik zie het niet zo vaak op ajax.netwerk, sowieso valt er weinig te zeggen over gasten in de D junioren.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik voel me ook heel vies als ik lees wat ze soms over jochies van 9 zeggen. Enge sfeer.
No comment.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dus, want ik zei dat hij nergens te bekennen was want hij reageert niet. Jij bent vast in gesprek. Komt hij nog met een excuses naar Stylo toe of wat?
Zit jij ook op Ajax.Netwerk dan? Ik post er heel af en toequote:Op maandag 7 januari 2013 02:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er is een soort ongeschreven regel om geen kritiek te leveren op zulke jonge gasten. Ik zie het niet zo vaak op ajax.netwerk, sowieso valt er weinig te zeggen over gasten in de D junioren.
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:42 schreef Caland het volgende:
Op Xite heet het nachtprogramma plafonddienst.![]()
Ziggo Xite is echt baas.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:42 schreef Caland het volgende:
Op Xite heet het nachtprogramma plafonddienst.![]()
Plafonddienst, je snapt het wel tochquote:Op maandag 7 januari 2013 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziggo Xite is echt baas.![]()
Draaien vaak lekkere muziek.
Hij niet denk ik nee.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Plafonddienst, je snapt het wel toch?
Denk het wel. Dat je zo dronken bent en niet in slaap kan vallen, dus naar plafon kijkt?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Plafonddienst, je snapt het wel toch?
Ik ook, en ik stond een stuk eerder opquote:Op maandag 7 januari 2013 02:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik pak nog maar een HJ dan, blijft een gezellige boel. Zal nog wel tot een uurtje of 4 actief blijven dacht ik zo?
Bijna goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk het wel. Dat je zo dronken bent en niet in slaap kan vallen, dus naar plafon kijkt?
Watquote:Op maandag 7 januari 2013 02:45 schreef vandermar het volgende:
Ik moet er over 6 uur alweer uit, maandagse fitnessochtendje
Als ze een contract hebben getekend kan dat wel, dan zitten ze in de B junioren(de echte goeie).quote:Op maandag 7 januari 2013 02:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit jij ook op Ajax.Netwerk dan? Ik post er heel af en toe.
Maar sws voetballers afkraken doe je niet als ze nog geen A junioren zijn
Dat is mijn handelsmerk.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:45 schreef Adames het volgende:
Caland is wel erg diplomatiek in die sho fb
Ja, heb je nog de meeste energie en het is niet druk.quote:
Pep, SOS en X bedoeld hij Stylo.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het heeft niet zoveel met alcohol te maken vaak.
Je hebt juist de meeste energie in de middag of na het avondeten.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, heb je nog de meeste energie en het is niet druk.![]()
Ik wil zo'n lichaam als de pel dus even bikkelen
Nee man, je moet in de middag of avond. Je wilt toch gainen of wat? Eerst minimaal 2x eten voor fitness, weinig vet.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, heb je nog de meeste energie en het is niet druk.![]()
Ik wil zo'n lichaam als de pel dus even bikkelen
Ik heb altijd dat ik niet weet of ik nou geslapen heb of niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pep, SOS en X bedoeld hij Stylo.
Ik nietquote:Op maandag 7 januari 2013 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt juist de meeste energie in de middag of na het avondeten.
Dan ben je geen mens. Je denkt dat je 's ochtends de meeste energie hebt maar dat is echt enorme flauwekul. Die energie maak je juist aan gedurende de dag.quote:
Ik wist vaak door smoken hele normale dingen niet meer van die avond en hele absurde dingen weer wel. Sommige kleine dingen kon je in details vertellen maar hoelaat je thuis was ofzo niet meerquote:Op maandag 7 januari 2013 02:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat ik niet weet of ik nou geslapen heb of niet.
3 maaltijden per dag doe ik ja, geen tussendoortjes op wat Fruit na.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, je moet in de middag of avond. Je wilt toch gainen of wat? Eerst minimaal 2x eten voor fitness, weinig vet.
Probeer 3 grote maaltijden per dag te eten in een tijdbestek van 8 uur en daarna niet meer.
Of dat je zoveel x neemt dat je alles binnen 1 min vergeet, lastig gesprek voeren danquote:Op maandag 7 januari 2013 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wist vaak door smoken hele normale dingen niet meer van die avond en hele absurde dingen weer wel. Sommige kleine dingen kon je in details vertellen maar hoelaat je thuis was ofzo niet meer
Ja en ik zit verdomme nu in de fase dat ik energie hebquote:Op maandag 7 januari 2013 02:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je geen mens. Je denkt dat je 's ochtends de meeste energie hebt maar dat is echt enorme flauwekul. Die energie maak je juist aan gedurende de dag.
Voedingstips van Smoofie.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, je moet in de middag of avond. Je wilt toch gainen of wat? Eerst minimaal 2x eten voor fitness, weinig vet.
Probeer 3 grote maaltijden per dag te eten in een tijdbestek van 8 uur en daarna niet meer.
Nee man, ik ben wel eens wezen hardlopen, 's ochtends gaat het lekkerder dan 's avonds.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je geen mens. Je denkt dat je 's ochtends de meeste energie hebt maar dat is echt enorme flauwekul. Die energie maak je juist aan gedurende de dag.
Hehe oke. Ik ben nogal serieus met fitnessquote:Op maandag 7 januari 2013 02:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 maaltijden per dag doe ik ja, geen tussendoortjes op wat Fruit na.
Ik deed het voor de lulzquote:Op maandag 7 januari 2013 02:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hehe oke. Ik ben nogal serieus met fitness.
Ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |