Denk het wel. Dat je zo dronken bent en niet in slaap kan vallen, dus naar plafon kijkt?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Plafonddienst, je snapt het wel toch?
Ik ook, en ik stond een stuk eerder opquote:Op maandag 7 januari 2013 02:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik pak nog maar een HJ dan, blijft een gezellige boel. Zal nog wel tot een uurtje of 4 actief blijven dacht ik zo?
Bijna goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk het wel. Dat je zo dronken bent en niet in slaap kan vallen, dus naar plafon kijkt?
Watquote:Op maandag 7 januari 2013 02:45 schreef vandermar het volgende:
Ik moet er over 6 uur alweer uit, maandagse fitnessochtendje
Als ze een contract hebben getekend kan dat wel, dan zitten ze in de B junioren(de echte goeie).quote:Op maandag 7 januari 2013 02:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit jij ook op Ajax.Netwerk dan? Ik post er heel af en toe.
Maar sws voetballers afkraken doe je niet als ze nog geen A junioren zijn
Dat is mijn handelsmerk.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:45 schreef Adames het volgende:
Caland is wel erg diplomatiek in die sho fb
Ja, heb je nog de meeste energie en het is niet druk.quote:
Pep, SOS en X bedoeld hij Stylo.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het heeft niet zoveel met alcohol te maken vaak.
Je hebt juist de meeste energie in de middag of na het avondeten.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, heb je nog de meeste energie en het is niet druk.![]()
Ik wil zo'n lichaam als de pel dus even bikkelen
Nee man, je moet in de middag of avond. Je wilt toch gainen of wat? Eerst minimaal 2x eten voor fitness, weinig vet.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, heb je nog de meeste energie en het is niet druk.![]()
Ik wil zo'n lichaam als de pel dus even bikkelen
Ik heb altijd dat ik niet weet of ik nou geslapen heb of niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pep, SOS en X bedoeld hij Stylo.
Ik nietquote:Op maandag 7 januari 2013 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt juist de meeste energie in de middag of na het avondeten.
Dan ben je geen mens. Je denkt dat je 's ochtends de meeste energie hebt maar dat is echt enorme flauwekul. Die energie maak je juist aan gedurende de dag.quote:
Ik wist vaak door smoken hele normale dingen niet meer van die avond en hele absurde dingen weer wel. Sommige kleine dingen kon je in details vertellen maar hoelaat je thuis was ofzo niet meerquote:Op maandag 7 januari 2013 02:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat ik niet weet of ik nou geslapen heb of niet.
3 maaltijden per dag doe ik ja, geen tussendoortjes op wat Fruit na.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, je moet in de middag of avond. Je wilt toch gainen of wat? Eerst minimaal 2x eten voor fitness, weinig vet.
Probeer 3 grote maaltijden per dag te eten in een tijdbestek van 8 uur en daarna niet meer.
Of dat je zoveel x neemt dat je alles binnen 1 min vergeet, lastig gesprek voeren danquote:Op maandag 7 januari 2013 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wist vaak door smoken hele normale dingen niet meer van die avond en hele absurde dingen weer wel. Sommige kleine dingen kon je in details vertellen maar hoelaat je thuis was ofzo niet meer
Ja en ik zit verdomme nu in de fase dat ik energie hebquote:Op maandag 7 januari 2013 02:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je geen mens. Je denkt dat je 's ochtends de meeste energie hebt maar dat is echt enorme flauwekul. Die energie maak je juist aan gedurende de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |