http://www.drankgigant.nl/catalogsearch/result/?q=Limoncelloquote:Op maandag 7 januari 2013 02:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is de andere optie. maar dan hou ik het voorlopig wel bij 6 euro wodka, wat citroenen en een weekje geduld
hoihoiquote:Op maandag 7 januari 2013 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
Hé boys ik ga maar eens pitten. Laat genoeg weer.
ik hou het voorlopig bij drankgigant bedoel ikquote:Op maandag 7 januari 2013 02:09 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.drankgigant.nl/catalogsearch/result/?q=Limoncello
Die gasten hebben zo ziekelijk veel. Zo ben ik ook op die get gekomen, dronk dat wel eens bij wat Fransozen.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hou het voorlopig bij drankgigant bedoel ik
Past meer bij SHO toch, Sylvie en Raf hebben daar ook wat aandacht gekregenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef DonRaja het volgende:
Open dat achterlijke topic dan ook hier ipv SHO Stylo...
Nee vind ik niet. Er werd ook niets erg gezegd ofzo. Was allemaal ontopic. Ze vragen ook dat alle reacties serieus zijn, maar dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef DonRaja het volgende:
Open dat achterlijke topic dan ook hier ipv SHO Stylo...
Ouwe mod?quote:
Netflipper.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe heet die dolfijnen boy ook alweer? Dat was ook al zo eentje
die vond ik minder erg eigenlijk, rare kwibus, maar die hebben we ook wel aangepakt, iets te veel eigenlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe heet die dolfijnen boy ook alweer? Dat was ook al zo eentje
Dat topic heeft al een hoop commentaar opgeleverd, grote kans dat het nu weer mis zou gaan. Laat die gasten in SHO lekker met rust. En die opmerkingen naar static hier zijn ook niet nodig. Soso lobiquote:Op maandag 7 januari 2013 02:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Past meer bij SHO toch, Sylvie en Raf hebben daar ook wat aandacht gekregen
Die ging er toen ook mee stoppen door die rellen toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:14 schreef Adames het volgende:
[..]
die vond ik minder erg eigenlijk, rare kwibus, maar die hebben we ook wel aangepakt, iets te veel eigenlijk
Power corruptsquote:Op maandag 7 januari 2013 02:14 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso incompetente bende hier af en toe.
ik was er toen niet bij, geen idee wat er toen speelde, maar op zich niet zo gek dat je een topic opent in SHO er overquote:Op maandag 7 januari 2013 02:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat topic heeft al een hoop commentaar opgeleverd, grote kans dat het nu weer mis zou gaan. Laat die gasten in SHO lekker met rust. En die opmerkingen naar static hier zijn ook niet nodig. Soso lobi
Hij poste dat fap filmpjequote:Op maandag 7 januari 2013 02:15 schreef mrstylo het volgende:
Netsplitter vond ik beetje overdreven eigenlijk. Niemand weet ook volgens mij waarom het begon.
We beledigen hem niet, er word hier door veel users hun mening gegeven. Geen crewbash maar opkomen voor Stylo wiens topic gesloten wordt zonder ook maar één goed argument. Geen reden tot paniek dus!quote:Op maandag 7 januari 2013 02:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat topic heeft al een hoop commentaar opgeleverd, grote kans dat het nu weer mis zou gaan. Laat die gasten in SHO lekker met rust. En die opmerkingen naar static hier zijn ook niet nodig. Soso lobi
Heb jij toevallig een linkje van die dolfijnrellen?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die ging er toen ook mee stoppen door die rellen toch?![]()
Inmiddels zie ik hem weer posten.
Zijn toen ook hele complete topics gecensureerd. Sterker nog sommige topics zijn gewoon totaal verwijderd en niet meer terug te lezen. Dus 80% krijg je niet meer mee. Waren ook hele gedichten gemaakt. VBL SC als één frontquote:Op maandag 7 januari 2013 02:16 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een linkje van die dolfijnrellen?
Netwerk sites, echt een troep daarquote:Op maandag 7 januari 2013 02:17 schreef vandermar het volgende:
Hmz, moet ik dat andere forum maar eens bekijken
Ik zat hiervoor op manutd en pokernews, manutd een permaban en hele forum hebben ze veranderd, pokernews had ik ook een ban voor onbepaalde tijd maar kan ik weer op sinds korten natuurlijk op Feyenoord netwerk
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We beledigen hem niet, er word hier door veel users hun mening gegeven. Geen crewbash maar opkomen voor Stylo wiens topic gesloten wordt zonder ook maar één goed argument. Geen reden tot paniek dus!
Wat kunnen wij blij zijn met mods als jou en GGMM. Ouwe reuzen
Interessant man. Ik ga een Wikipedia pagina over je maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:17 schreef vandermar het volgende:
Hmz, moet ik dat andere forum maar eens bekijken
Ik zat hiervoor op manutd en pokernews, manutd een permaban en hele forum hebben ze veranderd, pokernews had ik ook een ban voor onbepaalde tijd maar kan ik weer op sinds korten natuurlijk op Feyenoord netwerk
Hij geeft geen reactie. Stelletje Noord-Koreanen daar.quote:
Baas. Koning lijkt mij wel het juiste woord om mij te omschrijven. Als je morgen tijd hebt dan mag je wel wat vragen stellen.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Interessant man. Ik ga een Wikipedia pagina over je maken.
Maar je bent dus voor ManU?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Baas. Koning lijkt mij wel het juiste woord om mij te omschrijven. Als je morgen tijd hebt dan mag je wel wat vragen stellen.
Wedstrijdverslagen van honderden woorden over de D2.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Netwerk sites, echt een troep daar.
Ik heb het niet helemaal doorgelezen, dus geen idee.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar wat is er precies mis aan dat topic?
Gaan wij ook hier alle topics maar verwijderen als ze door niet VBL users worden geopend? Wat een kleinzerige flauwekul zeg. Die dorpsmongool static moet niet zo op zijn micropenis getrapt zijn.
Allemaal Jordii's op die sitesquote:Op maandag 7 januari 2013 02:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wedstrijdverslagen van honderden woorden over de D2.
Ik vind het soms te eng worden.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Allemaal Jordii's op die sites.
Sorry jordii.
Nee, alleen voor Feyenoord en de Persquote:
Pedante mannetjes die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben maar wiens mening totaal niet rullevant is?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Allemaal Jordii's op die sites.
Sorry jordii.
Ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Pedante mannetjes die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben maar wiens mening totaal niet rullevant is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |