http://www.drankgigant.nl/catalogsearch/result/?q=Limoncelloquote:Op maandag 7 januari 2013 02:08 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is de andere optie. maar dan hou ik het voorlopig wel bij 6 euro wodka, wat citroenen en een weekje geduld
hoihoiquote:Op maandag 7 januari 2013 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
Hé boys ik ga maar eens pitten. Laat genoeg weer.
ik hou het voorlopig bij drankgigant bedoel ikquote:Op maandag 7 januari 2013 02:09 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.drankgigant.nl/catalogsearch/result/?q=Limoncello
Die gasten hebben zo ziekelijk veel. Zo ben ik ook op die get gekomen, dronk dat wel eens bij wat Fransozen.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hou het voorlopig bij drankgigant bedoel ik
Past meer bij SHO toch, Sylvie en Raf hebben daar ook wat aandacht gekregenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef DonRaja het volgende:
Open dat achterlijke topic dan ook hier ipv SHO Stylo...
Nee vind ik niet. Er werd ook niets erg gezegd ofzo. Was allemaal ontopic. Ze vragen ook dat alle reacties serieus zijn, maar dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:10 schreef DonRaja het volgende:
Open dat achterlijke topic dan ook hier ipv SHO Stylo...
Ouwe mod?quote:
Netflipper.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe heet die dolfijnen boy ook alweer? Dat was ook al zo eentje
die vond ik minder erg eigenlijk, rare kwibus, maar die hebben we ook wel aangepakt, iets te veel eigenlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe heet die dolfijnen boy ook alweer? Dat was ook al zo eentje
Dat topic heeft al een hoop commentaar opgeleverd, grote kans dat het nu weer mis zou gaan. Laat die gasten in SHO lekker met rust. En die opmerkingen naar static hier zijn ook niet nodig. Soso lobiquote:Op maandag 7 januari 2013 02:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Past meer bij SHO toch, Sylvie en Raf hebben daar ook wat aandacht gekregen
Die ging er toen ook mee stoppen door die rellen toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:14 schreef Adames het volgende:
[..]
die vond ik minder erg eigenlijk, rare kwibus, maar die hebben we ook wel aangepakt, iets te veel eigenlijk
Power corruptsquote:Op maandag 7 januari 2013 02:14 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso incompetente bende hier af en toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |