Ik slaap meestal na het weekend pas echt goed en dan kan ik het niet. Met drank/drugs in je lichaam zal je nooit echt optimaal kunnen slapen.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:28 schreef vandermar het volgende:
Ik slaap tot 1 uur hooguit, langer lukt gelukkig ook niet, anders is echt je hele dag al verneukt
Ik ook, opstaan als het licht is, slapen als het licht is.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:30 schreef RensAjacied het volgende:
Maar ik had in de zomervakantie ook al dat verneukte ritme. Dat weten de mensen hier wel geloof ik
Als ik een jointje op jad kon ik altijd heerlijk slapen, en met een beetje drank ookquote:Op maandag 7 januari 2013 02:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik slaap meestal na het weekend pas echt goed en dan kan ik het niet. Met drank/drugs in je lichaam zal je nooit echt optimaal kunnen slapen.
Ja met blowen lukte het mij altijd ook wel prima. Zo prima dat het op een gegeven moment zonder gewoon niet lukte.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik een jointje op jad kon ik altijd heerlijk slapen, en met een beetje drank ook
Ik ben zo gierig dat ik niets zou uitgevenquote:Op maandag 7 januari 2013 02:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou mijn peuken aansteken met briefjes van 5 euro als ik miljoenen op de bank had staan..
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou mijn peuken aansteken met briefjes van 5 euro als ik miljoenen op de bank had staan..
Daarom ben je ook een Jood/Nederlander.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben zo gierig dat ik niets zou uitgeven
Een reden waarom ik het niet meer doe. Ik deed het sowieso niet die-hard maar af en toe was het wel fijn. In de zomer voor het laatst gedaan, toen met teveel drank en ik werd wakker en voelde mij slechtquote:Op maandag 7 januari 2013 02:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja met blowen lukte het mij altijd ook wel prima. Zo prima dat het op een gegeven moment zonder gewoon niet lukte.
Pics om te bewijzen dat je vrouw bent?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ben voor een vrouw best leuk he ? Ze wilde me als mod, maar jojoke heeft gewonnen en ik had een ban............
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ben voor een vrouw best leuk he ? Ze wilde me als mod, maar jojoke heeft gewonnen en ik had een ban............
Ban voor wat?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ja ik heb het vanaf mijn 16e tot 21e gedaan ofzo waarvan dik 2 jaar wel dagelijks. Ben echt blij dat van die zooi af ben. Laatst weer een keer een half jointje op en wist gewoon niet meer wat ik met mezelf aan moest.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een reden waarom ik het niet meer doe. Ik deed het sowieso niet die-hard maar af en toe was het wel fijn. In de zomer voor het laatst gedaan, toen met teveel drank en ik werd wakker en voelde mij slecht
PICS!quote:Op maandag 7 januari 2013 02:34 schreef vandermar het volgende:
Ze heeft een koter, wellicht hebben we hier met een heuse milf te maken
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb het vanaf mijn 16e tot 21e gedaan ofzo waarvan dik 2 jaar wel dagelijks. Ben echt blij dat van die zooi af ben. Laatst weer een keer een half jointje op en wist gewoon niet meer wat ik met mezelf aan moest.
Xtc heeft 1 nadeel, spierafbraakquote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef vandermar het volgende:
[..]echt troep is het
ik wil nog wel eens een pilletje gebruiken of een keer snuiven ofzo. Gewoon om te weten hoe het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |