Die ene keer is verwaarloosbaarquote:Op maandag 7 januari 2013 02:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Xtc heeft 1 nadeel, spierafbraak___!
Het is pas troep als je het te vaak gebruikt, maar dat is bij zo'n beetje alles. Niks mis met af en toe een jointje.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef vandermar het volgende:
[..]echt troep is het
ik wil nog wel eens een pilletje gebruiken of een keer snuiven ofzo. Gewoon om te weten hoe het is
nouja echt troep is het niet maar als je éénmaal in de situatie beland dat je het dagelijks doet heb je totaal geen idee meer dat je zwaar aan het verzaken bent in dingen.Je kan niet echt meer het verschil aangeven hoe het was toen je dat niet deed. En dat is best vervelend en pijnlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef vandermar het volgende:
[..]echt troep is het
ik wil nog wel eens een pilletje gebruiken of een keer snuiven ofzo. Gewoon om te weten hoe het is
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:35 schreef Caland het volgende:
Donraja is achter de schermen met static bezig gok ik zo.
Houden zo Rensquote:Op maandag 7 januari 2013 02:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan even met dit onderwerp niet meepraten
Ja dus, want ik zei dat hij nergens te bekennen was want hij reageert niet. Jij bent vast in gesprek. Komt hij nog met een excuses naar Stylo toe of wat?quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:39 schreef kleinzusje het volgende:
klopt. Een meid die de baby aan het voeden is. Maar wel lief![]()
Ben gek op vbl maar das schijnbaar uniek. Anyway, geen date/neuk materiaal voor hier. Gewoon voor de leuk.![]()
![]()
![]()
mag dat ook ?
Tits van je picsquote:Op maandag 7 januari 2013 02:39 schreef kleinzusje het volgende:
klopt. Een meid die de baby aan het voeden is. Maar wel lief![]()
Ben gek op vbl maar das schijnbaar uniek. Anyway, geen date/neuk materiaal voor hier. Gewoon voor de leuk.![]()
![]()
![]()
mag dat ook ?
Er is een soort ongeschreven regel om geen kritiek te leveren op zulke jonge gasten. Ik zie het niet zo vaak op ajax.netwerk, sowieso valt er weinig te zeggen over gasten in de D junioren.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik voel me ook heel vies als ik lees wat ze soms over jochies van 9 zeggen. Enge sfeer.
No comment.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dus, want ik zei dat hij nergens te bekennen was want hij reageert niet. Jij bent vast in gesprek. Komt hij nog met een excuses naar Stylo toe of wat?
Zit jij ook op Ajax.Netwerk dan? Ik post er heel af en toequote:Op maandag 7 januari 2013 02:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er is een soort ongeschreven regel om geen kritiek te leveren op zulke jonge gasten. Ik zie het niet zo vaak op ajax.netwerk, sowieso valt er weinig te zeggen over gasten in de D junioren.
quote:Op maandag 7 januari 2013 02:42 schreef Caland het volgende:
Op Xite heet het nachtprogramma plafonddienst.![]()
Ziggo Xite is echt baas.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:42 schreef Caland het volgende:
Op Xite heet het nachtprogramma plafonddienst.![]()
Plafonddienst, je snapt het wel tochquote:Op maandag 7 januari 2013 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziggo Xite is echt baas.![]()
Draaien vaak lekkere muziek.
Hij niet denk ik nee.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Plafonddienst, je snapt het wel toch?
Denk het wel. Dat je zo dronken bent en niet in slaap kan vallen, dus naar plafon kijkt?quote:Op maandag 7 januari 2013 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Plafonddienst, je snapt het wel toch?
Ik ook, en ik stond een stuk eerder opquote:Op maandag 7 januari 2013 02:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik pak nog maar een HJ dan, blijft een gezellige boel. Zal nog wel tot een uurtje of 4 actief blijven dacht ik zo?
Bijna goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk het wel. Dat je zo dronken bent en niet in slaap kan vallen, dus naar plafon kijkt?
Watquote:Op maandag 7 januari 2013 02:45 schreef vandermar het volgende:
Ik moet er over 6 uur alweer uit, maandagse fitnessochtendje
Als ze een contract hebben getekend kan dat wel, dan zitten ze in de B junioren(de echte goeie).quote:Op maandag 7 januari 2013 02:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit jij ook op Ajax.Netwerk dan? Ik post er heel af en toe.
Maar sws voetballers afkraken doe je niet als ze nog geen A junioren zijn
Dat is mijn handelsmerk.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:45 schreef Adames het volgende:
Caland is wel erg diplomatiek in die sho fb
Ja, heb je nog de meeste energie en het is niet druk.quote:
Pep, SOS en X bedoeld hij Stylo.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het heeft niet zoveel met alcohol te maken vaak.
Je hebt juist de meeste energie in de middag of na het avondeten.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, heb je nog de meeste energie en het is niet druk.![]()
Ik wil zo'n lichaam als de pel dus even bikkelen
Nee man, je moet in de middag of avond. Je wilt toch gainen of wat? Eerst minimaal 2x eten voor fitness, weinig vet.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, heb je nog de meeste energie en het is niet druk.![]()
Ik wil zo'n lichaam als de pel dus even bikkelen
Ik heb altijd dat ik niet weet of ik nou geslapen heb of niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pep, SOS en X bedoeld hij Stylo.
Ik nietquote:Op maandag 7 januari 2013 02:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt juist de meeste energie in de middag of na het avondeten.
Dan ben je geen mens. Je denkt dat je 's ochtends de meeste energie hebt maar dat is echt enorme flauwekul. Die energie maak je juist aan gedurende de dag.quote:
Ik wist vaak door smoken hele normale dingen niet meer van die avond en hele absurde dingen weer wel. Sommige kleine dingen kon je in details vertellen maar hoelaat je thuis was ofzo niet meerquote:Op maandag 7 januari 2013 02:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat ik niet weet of ik nou geslapen heb of niet.
3 maaltijden per dag doe ik ja, geen tussendoortjes op wat Fruit na.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man, je moet in de middag of avond. Je wilt toch gainen of wat? Eerst minimaal 2x eten voor fitness, weinig vet.
Probeer 3 grote maaltijden per dag te eten in een tijdbestek van 8 uur en daarna niet meer.
Of dat je zoveel x neemt dat je alles binnen 1 min vergeet, lastig gesprek voeren danquote:Op maandag 7 januari 2013 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wist vaak door smoken hele normale dingen niet meer van die avond en hele absurde dingen weer wel. Sommige kleine dingen kon je in details vertellen maar hoelaat je thuis was ofzo niet meer
Ja en ik zit verdomme nu in de fase dat ik energie hebquote:Op maandag 7 januari 2013 02:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je geen mens. Je denkt dat je 's ochtends de meeste energie hebt maar dat is echt enorme flauwekul. Die energie maak je juist aan gedurende de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |