abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121257443

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_121257647
Nieuw topic voor Fasje :*
pi_121258427
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan is het geen ramp toch :)
Nou ja, wat vrouwelijk aandacht zou niet erg zijn :P

Kan niet slapen :')
Children of the night. What music they make.
pi_121259643
Hallo... nog succesverhalen hier tijdens mijn afwezigheid?

Ik heb niets te melden... behalve dat ik nog altijd vechtende ben tegen mijn slopende BDD ziekte.
Verder geen vriendchappen of sociale contacten.. en al helemaal niet met vrouwen.

[ Bericht 20% gewijzigd door richard_prf op 07-01-2013 08:25:44 ]
pi_121259940
Hier nog niet, maar er wordt nog gewerkt aan een succesverhaal :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121264554
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:51 schreef richard_prf het volgende:

Ik heb niets te melden... behalve dat ik nog altijd vechtende ben tegen mijn slopende BDD ziekte.
Verder geen vriendchappen of sociale contacten.. en al helemaal niet met vrouwen.
Hey Richard, das een tijdje geleden!... Nee hier ook weinig te melden, heb wel een andere mindset gekregen waardoor ik wat rechter op door het leven heen wandel! is wel lekker.
  maandag 7 januari 2013 @ 19:24:16 #7
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121280818
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:51 schreef richard_prf het volgende:

No way, je vind jezelf lelijk? Jij hebt het zwaar zeg, tering. Gelukkig voor jou maken looks geen fuck uit bij het versieren van vrouwen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_121290644
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

No way, je vind jezelf lelijk? Jij hebt het zwaar zeg, tering. Gelukkig voor jou maken looks geen fuck uit bij het versieren van vrouwen.
Net zoals bij vrouwen ook he! ^O^
  maandag 7 januari 2013 @ 22:30:50 #9
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121291182
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Net zoals bij vrouwen ook he! ^O^
Vrouwen zijn gelukkig minder oppervlakkig dan de meeste mannen(including me) :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_121291369
Alles verneuky wat ik kon verneuken -_- alle makkelijk inkoppertjes laten liggen en me als een schoft gedragen -_-

Shame on me!
pi_121291470
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef kossikvassik het volgende:
Alles verneuky wat ik kon verneuken -_- alle makkelijk inkoppertjes laten liggen en me als een schoft gedragen -_-

Shame on me!
En ben je al gecast voor een rol als bad guy in de nieuwe batman of niet?
pi_121296076
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jezelf lelijk vinden is een ding... BDD veel erger.

Hoewel je gelijk hebt vind ik het wel makkelijk om te zeggen. Looks maken alleen geen reet uit als je goed kan versieren en zelfverzekerd bent. En zo niet, dan kan je wel wat extra uiterlijke steun gebruiken.
pi_121296086
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jezelf lelijk vinden is een ding... BDD een heel nieuw level.

Hoewel je gelijk hebt vind ik het wel makkelijk om te zeggen. Looks maken alleen geen reet uit als je goed kan versieren en zelfverzekerd bent. En zo niet, dan kan je wel wat extra uiterlijke steun gebruiken.
Strawwy!

"als strawwy versieren niet zo makkelijk gaat''

Help het lukt niet, tips?
Rustig aan.
pi_121296108
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Vrouwen zijn gelukkig minder oppervlakkig dan de meeste mannen(including me) :)
HOAX.
Rustig aan.
pi_121296174
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

HOAX.
Misschien komt het omdat er ook gewoon veel meer knappe vrouwen dan mannen zijn.
pi_121296185
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien komt het omdat er ook gewoon veel meer knappe vrouwen dan mannen zijn.
En voor wie is dat kut?
pi_121296222
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:32 schreef Hamast het volgende:

[..]

En voor wie is dat kut?
Lelijke vrouwen ;(
pi_121296250
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lelijke vrouwen ;(
In dat geval, sterkte er mee. :+
pi_121296256
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen knapper ja, maar je hebt knappe mannen en knappe vrouwen... Of er meer knappe vrouwen zijn dan mannen... Geen idee... Ik denk het wel eigenlijk.... Ik heb 1 vriend die ik wel knap kan noemen eigenlijk. :Y

Maar ik vind vrouwen misschien nog oppervlakkiger dan mannen, mannen zijn gewoon lomp dat komt misschien oppervlakkig over.
Rustig aan.
pi_121296312
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen knapper ja, maar je hebt knappe mannen en knappe vrouwen... Of er meer knappe vrouwen zijn dan mannen... Geen idee... Ik denk het wel eigenlijk.... Ik heb 1 vriend die ik wel knap kan noemen eigenlijk. :Y

Maar ik vind vrouwen misschien nog oppervlakkiger dan mannen, mannen zijn gewoon lomp dat komt misschien oppervlakkig over.
Vrouwen dragen make-up dat scheelt ook een hoop. Dus eigenlijk geen eerlijke vergelijking.

Hmm ik ben er redelijk van overtuigd dat mannen meer op uiterlijk selecteren en vrouwen meer op innerlijk (zoals zelfvertrouwen dus). Maar dat is en blijft een generalisatie.
pi_121296351
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vrouwen dragen make-up dat scheelt ook een hoop. Dus eigenlijk geen eerlijke vergelijking.

Hmm ik ben er redelijk van overtuigd dat mannen meer op uiterlijk selecteren en vrouwen meer op innerlijk (zoals zelfvertrouwen dus). Maar dat is en blijft een generalisatie.
Oordelen op zelfvertrouwen is niet oppervlakkig?
Het zegt toch geen reet over iemands innerlijk eigenlijk?
Rustig aan.
pi_121296587
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oordelen op zelfvertrouwen is niet oppervlakkig?
Het zegt toch geen reet over iemands innerlijk eigenlijk?
Hoe zegt zelfvertrouwen niks over iemands innerlijk? Mijn onzekerheid zegt toch ook wat over mij?
pi_121296625
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe zegt zelfvertrouwen niks over iemands innerlijk? Mijn onzekerheid zegt toch ook wat over mij?
Kvind het nogal nietszeggend sorry hoor, tis hoe iemand zichzelf presenteert naar de wereld... Maar het zegt verder weinig over het persoon zelf, of hij betrouwbaar is... Wat zijn meningen zijn over dingen... Mweh. Slechts een visite kaartje.

En dat is waar vrouwen op lijken te vallen... Dat visite kaartje.
Andersom doe ik dat ook wel hoor met uiterlijk... Maar verder boeit mij het echt geen reet of iemand goed uit der woorden komt whatsoever, als ze maar haar best doet voor mij dan vind ik haar al heel snel tof.
Rustig aan.
pi_121296716
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kvind het nogal nietszeggend sorry hoor, tis hoe iemand zichzelf presenteert naar de wereld... Maar het zegt verder weinig over het persoon zelf, of hij betrouwbaar is... Wat zijn meningen zijn over dingen... Mweh. Slechts een visite kaartje.

En dat is waar vrouwen op lijken te vallen... Dat visite kaartje.
Andersom doe ik dat ook wel hoor met uiterlijk... Maar verder boeit mij het echt geen reet of iemand goed uit der woorden komt whatsoever, als ze maar haar best doet voor mij dan vind ik haar al heel snel tof.
Het zegt niet alles, maar wel degelijk iets. Uiterlijk is ook niet totaal oppervlakkig, je kan wel dingen aflezen uit hoe iemand zich kleedt en verzorgt, maar puur knapheid an sich is niet veelzeggend.
pi_121296772
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Het zegt niet alles, maar wel degelijk iets. Uiterlijk is ook niet totaal oppervlakkig, je kan wel dingen aflezen uit hoe iemand zich kleedt en verzorgt, maar puur knapheid an sich is niet veelzeggend.
Wat zegt het volgens jou dan?
Want volgens mij zegt het geen reet behalve dat iemand op een bepaald moment lekker in zijn schoenen staat.
Rustig aan.
pi_121296889
quote:

[..]

Hoezo dat?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_121296925
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Omdat presentatie alles is.
Rustig aan.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:02:51 #28
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121297017
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jezelf lelijk vinden is een ding... BDD veel erger.

Het klinkt als een geweldig excuus om niet aan jezelf te gaan werken, het ligt immers buiten je eigen macht.

Uiterlijk geeft je net dat beetje extra zelfvertrouwen (mits je zelf denkt dat het uitmaakt), maar meer ook niet ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Pope-of-Dope op 08-01-2013 01:09:49 ]
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:13:30 #29
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121297208
quote:

[..]

Dankjewel man! O-)

''Knap'' is niet eens een definitie, het is subjectief, en verandert constant. 30 jaar geleden was knap iets heel anders dan dat het nu is.
pi_121297239
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat wel redelijk ja. Hoewel ik niet zou weten waarom, biologisch gezien enzo (ja sorry, daar moet ik dan altijd gelijk aan denken :P)
pi_121297305
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dankjewel man! O-)

''Knap'' is niet eens een definitie, het is subjectief, en verandert constant. 30 jaar geleden was knap iets heel anders dan dat het nu is.
Daar geloof ik niet in, lekker wijf is een lekker wijf :P 30 jaar geleden was ze dat ook wel als ze toen had geleefd.
Rustig aan.
pi_121297333
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dankjewel man! O-)

Sommige dingen veranderen nooit ;)
pi_121297384
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:15 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat wel redelijk ja. Hoewel ik niet zou weten waarom, biologisch gezien enzo (ja sorry, daar moet ik dan altijd gelijk aan denken :P)
Evolutionair gezien is er vast een mooie verklaring voor. :P
pi_121297472
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uiteraard, maar dat kan je zelf vast ook wel.
Een zelfverzekerde man zal op meer vrouwtjes afstappen, meer durven bij vrouwtjes dus meer seks hebben met vrouwtjes.

Waarom we op knappe vrouwen vallen... Die zullen vast vruchtbaarder zijn oid? Of beter voor zichzelf zorgen (Uiterlijke verzorging is ook goed voor jezelf zorgen dusja)
Rustig aan.
pi_121297479
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vast wel, al lijkt het me stug dat vrouwen meer nadenken over hun potentiele partner dan mannen. Zeker tegenwoordig lijkt alles alles maar te neuken.
pi_121297508
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uiteraard, maar dat kan je zelf vast ook wel.
Een zelfverzekerde man zal op meer vrouwtjes afstappen, meer durven bij vrouwtjes dus meer seks hebben met vrouwtjes.

Waarom we op knappe vrouwen vallen... Die zullen vast vruchtbaarder zijn oid? Of beter voor zichzelf zorgen (Uiterlijke verzorging is ook goed voor jezelf zorgen dusja)
Knappere vrouwen hebben evolutionair gezien betere genen, zoiets was het geloof ik.

Er is voor veel dingen een verklaring als je naar de evolutie kijkt.
pi_121297548
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vast wel, al lijkt het me stug dat vrouwen meer nadenken over hun potentiele partner dan mannen. Zeker tegenwoordig lijkt alles alles maar te neuken.
Ach vrouwen moeten nog steeds ''veroverd'' worden zogezegd.

De vrouw die een man aan de haak gaat slaan omdat ze hem zo woest aantrekkelijk vindt moet nog een beetje komen... Ze moet wel eerst iemand vertrouwen enzo geloof ik.

Maarja... Vroeger waren ze echt niet minder hoor qua seks... Ik denk dat toen we nog niet heel beschaafd waren we een stuk meer neukten als nu.... Kijk maar wat er 9 maanden gebeurt na een stroomstoring...
Rustig aan.
pi_121297595
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat zegt het volgens jou dan?
Want volgens mij zegt het geen reet behalve dat iemand op een bepaald moment lekker in zijn schoenen staat.
Zelfverwaarlozing is niet iets wat volgens mij een momentopname is. Dat gaat geleidelijk. Je kan zien dat iemand inderdaad niet lekker in zijn/haar vel zit, misschien geestelijke problemen heeft, onzeker is. En als de persoon in kwestie dik is dan kan lui, ongedisciplineerd en eetverslaafd er ook nog bij. Is de kledingsmaak ronduit afschuwelijk dan zullen velen je gemakshalve als autist bestempelen. Iemand die zichzelf niet verzorgd en onzeker is, is waarschijnlijk teruggetrokken en heeft een kleine of geen sociale kring. Gaat niet vaak uit, is mogelijk nog maagd. Dat soort dingen. Misschien gepest waardoor het balletje is gaan rollen. Of een stoornis? Goed mogelijk.

Ik weet niet, je kan er best heel wat uit opmaken als je zou willen. Daarom mijden meer succesvolle mensen vaak wel de onzekere of onhygiënische medemens.
pi_121297615
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach vrouwen moeten nog steeds ''veroverd'' worden zogezegd.

De vrouw die een man aan de haak gaat slaan omdat ze hem zo woest aantrekkelijk vindt moet nog een beetje komen... Ze moet wel eerst iemand vertrouwen enzo geloof ik.

Maarja... Vroeger waren ze echt niet minder hoor qua seks... Ik denk dat toen we nog niet heel beschaafd waren we een stuk meer neukten als nu.... Kijk maar wat er 9 maanden gebeurt na een stroomstoring...
Tsja, waarom mannen versieren als ze vanzelf naar je toe komen. Alleen als je onaantrekkelijk bent, zal je als vrouw moeten gaan versieren omdat dan de mannen niet vanzelf zullen komen. En zelfs dan nog heb je mannen die alles neuken wat los en vast zit, ook lelijke vrouwen.
Tis maar net waar een vrouw waarde aan hecht he.

Ik betwijfel of er vroeger meer geneukt werd, dat valt nu niet meer te achterhalen.
pi_121297645
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zelfverwaarlozing is niet iets wat volgens mij een momentopname is. Dat gaat geleidelijk. Je kan zien dat iemand inderdaad niet lekker in zijn/haar vel zit, misschien geestelijke problemen heeft, onzeker is. En als de persoon in kwestie dik is dan kan lui, ongedisciplineerd en eetverslaafd er ook nog bij. Is de kledingsmaak ronduit afschuwelijk dan zullen velen je gemakshalve als autist bestempelen. Iemand die zichzelf niet verzorgd en onzeker is, is waarschijnlijk teruggetrokken en heeft een kleine of geen sociale kring. Gaat niet vaak uit, is mogelijk nog maagd. Dat soort dingen. Misschien gepest waardoor het balletje is gaan rollen. Of een stoornis? Goed mogelijk.

Ik weet niet, je kan er best heel wat uit opmaken als je zou willen. Daarom mijden meer succesvolle mensen vaak wel de onzekere of onhygiënische medemens.
Klopt wel. Ik heb ondertussen een soort radar ontwikkeld waarmee ik "bepaalde types" snel kan detecteren om ze vervolgens op armslengte afstand te houden :)

Echter, succes? Succesvol op welk gebied bedoel je? In relaties? In geld? In invloed? In versieren? In macht?

Edit:Maar ik hecht blijkbaar aan andere dingen dan de meesten, denk ik.
Voor mij is geld/macht/watdanook niet per definitie een pluspunt. Ik ga meer voor betrouwbaarheid en wat ik aan een ander kan hebben op psychisch gebied (m.u.v. de echte kneusjes dan, dat zijn gewoon kling-ons)
pi_121297668
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tis gewoon een ordinaire moment opname waar je allerlei conclusies op gooit.
Rustig aan.
pi_121298547
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:04 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Hey Richard, das een tijdje geleden!... Nee hier ook weinig te melden, heb wel een andere mindset gekregen waardoor ik wat rechter op door het leven heen wandel! is wel lekker.
Hey buddy hoe is het?
pi_121303787
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt wel. Ik heb ondertussen een soort radar ontwikkeld waarmee ik "bepaalde types" snel kan detecteren om ze vervolgens op armslengte afstand te houden :)

Echter, succes? Succesvol op welk gebied bedoel je? In relaties? In geld? In invloed? In versieren? In macht?

Voor mij is geld/macht/watdanook niet per definitie een pluspunt. Ik ga meer voor betrouwbaarheid en wat ik aan een ander kan hebben op psychisch gebied (m.u.v. de echte kneusjes dan, dat zijn gewoon kling-ons)
Wij kunnen samen praten, beter heb je een betrouwbaar persoon.
pi_121308240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat ze meer nadenken heb ik nergens gezegd. Dat ze anders selecteren (dat hoeft niet eens bewust te gaan) wel.
pi_121308270
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis gewoon een ordinaire moment opname waar je allerlei conclusies op gooit.
Zo mag je het zien natuurlijk. :) Jij doet het ook. Ik zeg niet dat ik zo oordeel over andere mensen, het was meer een opsomming van wat mensen zoal zouden kunnen afleiden aan het uiterlijk. Een mooi uiterlijk wordt geassocieerd met positieve eigenschappen.
pi_121308310
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet per se op een bepaald vlak. Het gaat vooral om je succesvol voelen, denk ik.
pi_121313240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:36 schreef richard_prf het volgende:
Hey buddy hoe is het?
Ja prima om eerlijk te zijn :-) Het idee dat ik ooit een vriendin zal krijgen maar uit m'n hoofd gezet, leef nu een stuk relaxter om eerlijk te zijn. Niet meer krampachtig om me heen zitten loeren in de trein/tram/bus, heerlijk! Op facebook al die mensen met hun 'kijk mij eens blij zijn xxx' posts zo ingesteld dat ik dat niet meer zie. Sta een stuk sterker in m'n schoentjes.

Stort me nu volledig op het pokeren, lekker een doel in me leven die (hopelijk) haalbaar is. Hopelijk over een paar jaartjes redelijk wat centjes zodat ik de wereld rond kan maar dat is allemaal toekomst muziek.

Jij nog stappen ondernomen? of ergens mee bezig?
pi_121313687
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ze meer nadenken heb ik nergens gezegd. Dat ze anders selecteren (dat hoeft niet eens bewust te gaan) wel.
Volgens mij denken veel mannen met hun lul en veel vrouwen met hun kut. Plain and simple :P
De regeltjes eromheen, dat is vaak biologisch van oorzaak, met een sausje cultuur erdoorheen :P
pi_121313746
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet per se op een bepaald vlak. Het gaat vooral om je succesvol voelen, denk ik.
Maar dat is per persoon natuurlijk weer anders :)
Ik zie mezelf op enkele vlakken wel als succesvol persoon (heb toch een aantal dromen gerealiseerd), maar zou mezelf niet omschrijven als een succesvol persoon.
pi_121319153
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo mag je het zien natuurlijk. :) Jij doet het ook. Ik zeg niet dat ik zo oordeel over andere mensen, het was meer een opsomming van wat mensen zoal zouden kunnen afleiden aan het uiterlijk. Een mooi uiterlijk wordt geassocieerd met positieve eigenschappen.
Maar waar mij dat vrij weinig boeit, is het voor vrouwen altijd eigenlijk een afknapper.
Rustig aan.
pi_121320456
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar waar mij dat vrij weinig boeit, is het voor vrouwen altijd eigenlijk een afknapper.
Wat? Onzekerheid?
Bij mij niet maar ik ben een uitzondering.
pi_121322365
Bij een te mooi uiterlijk word ik achterdochtig...
pi_121323271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
Bij een te mooi uiterlijk word ik achterdochtig...
Ikke niet. Bij een te mooi (en wat is te mooi? :P ) uiterlijk ga ik eerder kwijlen! :P
pi_121324195
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ikke niet. Bij een te mooi (en wat is te mooi? :P ) uiterlijk ga ik eerder kwijlen! :P
Ik krijg twijfels over het innerlijk.... omdat ze toch overal mee wegkomen en iedereen vriendelijk doet tegen ze enzo. dan ligt een verrot en verwaand innerlijk op de loer heb ik het idee.
pi_121324749
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat? Onzekerheid?
Bij mij niet maar ik ben een uitzondering.
Een vent die een slechte dag heeft whatsoever wordt niet gezien noch aantrekkelijk gevonden in mijn ervaring.
Rustig aan.
pi_121324808
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik krijg twijfels over het innerlijk.... omdat ze toch overal mee wegkomen en iedereen vriendelijk doet tegen ze enzo. dan ligt een verrot en verwaand innerlijk op de loer heb ik het idee.
Ik heb dat meer met een arrogante kop.
Maar ik knap daar op af dus de dames die daadwerkelijk een arrogante kop hebben vind ik nooit interessant, desondanks vrienden dat vaak enorm sexy vrouwen schijnen te vinden.

Maar ehm, jij mag er zelf ook wel wezen dus beter doe je er iets aan en geef je het een middelvinger.
Rustig aan.
pi_121325068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Absoluut waar, maar niet alle (mooie) vrouwen zijn zo.
pi_121325298
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Absoluut waar, maar niet alle (mooie) vrouwen zijn zo.
Dat weet ik wel. Maar ik ben op m'n hoede zeg maar.
pi_121325349
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar ik knap daar op af dus de dames die daadwerkelijk een arrogante kop hebben vind ik nooit interessant, desondanks vrienden dat vaak enorm sexy vrouwen schijnen te vinden.

Maar ehm, jij mag er zelf ook wel wezen dus beter doe je er iets aan en geef je het een middelvinger.
Ik er wezen :')
pi_121325386
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik gooi een emmer water over je heen, je bent godverdomme aantrekkelijk en het wordt gezegd door een heteroseksuele man. :(
Maakt verder ook geen flikker uit verder, maar het is en blijft een vooroordeel wat je best wel eens wat vaker wel op zijn waarheid mag gaan testen, afwijzingen boeien ook niet, ze kunnen niet eens om persoonlijke redenen zijn eigenlijk want die wijven kennen je helemaal niet, het kaart enkel hun oppervlakkigheid aan.

Maar nogmaals, het is een vooroordeel, ik gok dat de meeste aantrekkelijke dames gewoon fatsoenlijk reageren :)
Rustig aan.
pi_121325406
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik gooi een emmer water over je heen, je bent godverdomme aantrekkelijk en het wordt gezegd door een heteroseksuele man. :(
No homo :P
pi_121325450
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat weet ik wel. Maar ik ben op m'n hoede zeg maar.
Ik ben altijd op m'n hoede :P
Maar verwaande vrouwen zijn niet echt mijn hoofdissues :P
pi_121325507
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben altijd op m'n hoede :P
Maar verwaande vrouwen zijn niet echt mijn hoofdissues :P
Mijne ook niet ;)
pi_121325542
- overbodige post, dit is geen SC -
Rustig aan.
pi_121325732
Vooroordelen komen niet uit de lucht vallen he ;)

Maar ik weet wel dat niet iedereen zo is, dus benader iedereen neutraal, maar wel op m'n hoede. Lelijkerds zijn ook vaak zat arrogant. :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:04:04 #66
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121328080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Soms klopt er geen reet van. Zelf ook al een aantal keer overdag dat een chick een beetje bitchy kijkt, maar dat als je met haar gaat praten ze supercute blijkt te zijn ;)

Als we het nu toch over evolutie hebben. Het enige wat vrouwen vroeger wilden was een man bij wie ze konden overleven. De man die een 30 meter hoge boom in kon klimmen om eten te plukken, wat kan haar het schelen als hij lelijk is. Vorige week hoorde ik nog een mooie openbaring van Tyler Durden in the blueprint. ''Caveman didnt even know what he looked like'' : :P
pi_121328588
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Soms klopt er geen reet van. Zelf ook al een aantal keer overdag dat een chick een beetje bitchy kijkt, maar dat als je met haar gaat praten ze supercute blijkt te zijn ;)

Als we het nu toch over evolutie hebben. Het enige wat vrouwen vroeger wilden was een man bij wie ze konden overleven. De man die een 30 meter hoge boom in kon klimmen om eten te plukken, wat kan haar het schelen als hij lelijk is. Vorige week hoorde ik nog een mooie openbaring van Tyler Durden in the blueprint. ''Caveman didnt even know what he looked like'' : :P
Maar ze wouden nageslacht van de sterkste man, en dat was niet altijd de man die voor haar zorgde ;)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:34:58 #68
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121329827
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar ze wouden nageslacht van de sterkste man, en dat was niet altijd de man die voor haar zorgde ;)
Wie geeft een neuk om spieren als je geen eten hebt :')
pi_121330885
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Wie geeft een neuk om spieren als je geen eten hebt :')
Spieren? Leg maar eens uit ;)

Edit:O wacht, ik zie al dat je "sterk" een beetje te letterlijk neemt om vervolgens met de :') smiley te gaan strooien.
Ik had het over sterke genen, niet over spierbundels ;)

Edit2:En om maar gelijk antwoord te geven op je vraag: Ze deed het natuurlijk stiekem ;)

Gek eigenlijk dat je niet op dingen kunt komen die ogenschijnlijk zo simpel zijn...
pi_121338153
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Een vent die een slechte dag heeft whatsoever wordt niet gezien noch aantrekkelijk gevonden in mijn ervaring.
In de regel niet nee, maar ik vind verlegen jongens vaak wel interessant, al zegt dat ook des te meer wat over mij. Van die heel extraverte jongens zijn dan misschien te intimiderend. Er is natuurlijk een groot verschil tussen verlegen en diep ongelukkig. :)
pi_121338267
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
ee, maar ik vind verlegen jongens vaak wel interessant, al zegt dat ook des te meer wat over mij. Van die heel extraverte jongens zijn dan misschien te intimiderend. Er is natuurlijk een groot verschil tussen verlegen en diep ongelukkig. :)
Ik kan extravert zijn, maar intimiderend.. Dat zal wel meevallen toch? Tenzij iemand vervelend is ofzo?
Rustig aan.
pi_121338408
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kan extravert zijn, maar intimiderend.. Dat zal wel meevallen toch? Tenzij iemand vervelend is ofzo?
Nee ik bedoel niet dat je bang van iemand wordt, maar meer dat je je een 'mindere' voelt ivm de ander. Kan het niet echt uitleggen.
pi_121338517
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee ik bedoel niet dat je bang van iemand wordt, maar meer dat je je een 'mindere' voelt ivm de ander. Kan het niet echt uitleggen.
Das schattig zo een verlegen meisje :@
Strawwy versieren *O*
Rustig aan.
pi_121338717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Das schattig zo een verlegen meisje :@
Strawwy versieren *O*
Het valt best mee hoor. :P Misschien is het ook een concurrentie dingetje. Als iedereen een jongen begeert, dan wil ik hem niet.
pi_121338910
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het valt best mee hoor. :P Misschien is het ook een concurrentie dingetje. Als iedereen een jongen begeert, dan wil ik hem niet.
Ah dus dit is je type? :+

pi_121338986
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:59 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ah dus dit is je type? :+

[ afbeelding ]
Middenweg jongens, middenweg. En ook bij mij gaat het niet altijd op.

Maar neem nu. Ik vind een jongen leuk. Niet te verlegen en niet onaantrekkelijk, maar wel stilletjes en met wat onzekere trekjes. Geen 'alpha' of versierkoning dus of zo.
pi_121339047
quote:
9s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Middenweg jongens, middenweg. En ook bij mij gaat het niet altijd op.

Maar neem nu. Ik vind een jongen leuk. Niet te verlegen en niet onaantrekkelijk, maar wel stilletjes en met wat onzekere trekjes. Geen 'alpha' of versierkoning dus of zo.
Well in that case, im out of your league :+
pi_121339100
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:05 schreef Hamast het volgende:

[..]

Well in that case, im out of your league :+
Oh noes. :'(

Oh wacht, ik vatte het verkeerd op. Jij bent de jongen op de foto? ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:08:07 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121339115
Nou ik wil nog mijn gal spuwen voor het slapen gaan. Ook al gaat het in het begin goed het eindigt altijd slecht met meisjes. Eerst wist ik waar het aan lag. Maar nu heb ik echt geen idee waaraan het ligt. En dat is toch een tikje frustrerend. Ik word er niet onzeker of wanhopig van maar ik pieker er zo nu en dan zoals op dit moment wel over.

Maar goed morgen weer een nieuwe dag.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_121339133
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh noes. :'(

Oh wacht, ik vatte het verkeerd op. Jij bent de jongen op de foto? ;)
:@

Gimme some sugar baby :@
pi_121339151
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:08 schreef heloef het volgende:
Nou ik wil nog mijn gal spuwen voor het slapen gaan. Ook al gaat het in het begin goed het eindigt altijd slecht met meisjes. Eerst wist ik waar het aan lag. Maar nu heb ik echt geen idee waaraan het ligt. En dat is toch een tikje frustrerend. Ik word er niet onzeker of wanhopig van maar ik pieker er zo nu en dan zoals op dit moment wel over.

watskeburt
pi_121339160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:08 schreef heloef het volgende:

:*
Misschien ben je gewoon een van die jongens die vaak gefriendzoned wordt, waarna als ze eenmaal ouder dan 20 zijn hun tijd komt om te shinen. Hoe eindigt het slecht?
pi_121339222
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tenzij hij zijn best doet voor jou toch? *O*
Rustig aan.
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:17:27 #84
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121339276
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:10 schreef Hamast het volgende:

[..]

watskeburt
Er loopt weer een contact stuk. Wat leuk begon.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:*
Misschien ben je gewoon een van die jongens die vaak gefriendzoned wordt, waarna als ze eenmaal ouder dan 20 zijn hun tijd komt om te shinen. Hoe eindigt het slecht?
Ik weet niet, zou kunnen. Al probeer ik het niet teveel op mezelf te betrekken.
C'est la vie
pi_121339296
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:17 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Kan gebeuren toch? Niks van aan trekken joh.
pi_121339297
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tenzij hij zijn best doet voor jou toch? *O*
Oh vast, maar ik denk dat een stillere jongen beter bij me past. Al zou ik misschien van een heel extraverte jongen meer kunnen leren.
pi_121339330
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:17 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Dat is balen... Goed dat je probeert het niet teveel op jezelf te betrekken, dat is vaak het meest lastig *;
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:21:15 #88
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121339348
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:18 schreef Hamast het volgende:

[..]

Kan gebeuren toch? Niks van aan trekken joh.
Het was ook meestal domme pech, van lesbisch tot aan verliefd op een ander en nog een paar van die dingen. Dat heeft dan weer niks met mij te maken, dat probeer ik wel van me af te laten glijden.
C'est la vie
pi_121339365
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Het was ook meestal domme pech, van lesbisch tot aan verliefd op een ander en nog een paar van die dingen. Dat heeft dan weer niks met mij te maken, dat probeer ik wel van me af te laten glijden.
Enige wat je kunt doen ook. ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:24:32 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121339416
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:22 schreef Hamast het volgende:

[..]

Enige wat je kunt doen ook. ;)
Precies, al maakt het wel moedeloos. Doe ik een keer een best voor een meisje eindigt het op zo'n klotemanier. :')
C'est la vie
pi_121339434
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Precies, al maakt het wel moedeloos. Doe ik een keer een best voor een meisje eindigt het op zo'n klotemanier. :')
Niks aan te doen volgende keer beter. ;) Het moet eerst 9 keer kut gaan en de 10e keer gaat het wel goed.
pi_121339456
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is inderdaad domme pech. Wel kut dat het jou dan telkens overkomt, maar ja. Blijven proberen. :)
pi_121339498
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh vast, maar ik denk dat een stillere jongen beter bij me past. Al zou ik misschien van een heel extraverte jongen meer kunnen leren.
Ik kan het beide zijn.

Jezus wat ben ik sexy.
Rustig aan.
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:31:13 #94
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_121339504
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is inderdaad domme pech. Wel kut dat het jou dan telkens overkomt, maar ja. Blijven proberen. :)
Er zit niks anders op, wachten op de volgende kans.
C'est la vie
pi_121339528
quote:
12s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kan het beide zijn.

Jezus wat ben ik sexy.
Rustig aan.
pi_121339532
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:32 schreef Hamast het volgende:

[..]

Rustig aan.
c_/ ~O>
Rustig aan.
pi_121339551
Kassa meisje bloosde vandaag trouwens vet lief. :@

Dat doet ze nou iedere keer, vorige keer raakte ze in de war en gaf ze me per ongeluk 20 euro te veel terug. :+
pi_121339561
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:34 schreef Hamast het volgende:
Kassa meisje bloosde vandaag trouwens vet lief. :@

Dat doet ze nou iedere keer, vorige keer raakte ze in de war en gaf ze me per ongeluk 20 euro te veel terug. :+
Wel gehouden toch?
Rustig aan.
pi_121339572
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wel gehouden toch?
Nee ze had het toen al na 3 seconden ofzo door dus toen beetje om gelachen :')

Bitches can't think once they see a motherfucker fresh like me :+
pi_121339583
quote:
12s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kan het beide zijn.

Jezus wat ben ik sexy.
:D Haha, sowieso.
pi_121339588
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:36 schreef Hamast het volgende:

[..]

Nee ze had het toen al na 3 seconden ofzo door dus toen beetje om gelachen :')

Bitches can't think once they see a motherfucker fresh like me :+
Ga je kassa meisje nog uitvragen? :o
Rustig aan.
pi_121339591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:D Haha, sowieso.
Hihi :@ :*
Rustig aan.
pi_121339598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ga je kassa meisje nog uitvragen? :o
Denk 't niet. Zie d'r maar af en toe als ik toevallig met de auto boodschappen ga doen.

Is ook zo awkward om iemand die aan het werk is en je eigenlijk niet kent zomaar zoiets te vragen. :')

Wat dat betreft val ik meer in de 'verlegen' categorie. (straw :@ )
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:39:47 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339610
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:38 schreef Hamast het volgende:

[..]

Denk 't niet. Zie d'r maar af en toe als ik toevallig met de auto boodschappen ga doen.

Is ook zo awkward om iemand die aan het werk is en je eigenlijk niet kent zomaar zoiets te vragen. :')

Ja, je bent heeel verlegen _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_121339615
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, je bent heeel verlegen _O-
?
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:40:34 #106
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121339619
quote:

[..]

Het kan prima hoor, ik ken een gast die een hele supermarkt afgewerkt heeft :D Hij heeft er zelfs een guide over geschreven op een ander forum, wat een baas! _O_
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:40:52 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339624
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:40 schreef Hamast het volgende:

[..]

?
Owh, én onschuldig _O- _O- _O-
pi_121339628
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh, én onschuldig _O- _O- _O-
...

wat heb ik jou misdaan dan? :'(
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:41:43 #109
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339631
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het kan prima hoor, ik ken een gast die een hele supermarkt afgewerkt heeft :D Hij heeft er zelfs een guide over geschreven op een ander forum, wat een baas! _O_
Nou, wat een baas :r :r :r
pi_121339636
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig.
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:42:15 #111
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:41 schreef Hamast het volgende:

[..]

...

wat heb ik jou misdaan dan? :'(
Zeg ik dat je me iets misdaan hebt dan?
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:43:07 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339644
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:42 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig.
Had niet anders verwacht :D
Meeste mannen vinden dat grappig of geweldig ;)
pi_121339651
quote:

[..]

Tjah.. Als je die dikke van de plus ziet...

Wel aardig van hem dat die daaroverheen gegaan is dan. :@
Rustig aan.
pi_121339666
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zeg ik dat je me iets misdaan hebt dan?
Nee maar je laat je zo uit over mijn persoonlijkheid alsof je me goed kent. :)
pi_121339670
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Had niet anders verwacht :D
Meeste mannen vinden dat grappig of geweldig ;)
Oh oh oh wat zijn wij mannen weer oppervlakkig he? :')
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:46:39 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339681
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:44 schreef Hamast het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:44 schreef Hamast het volgende:

[..]

JIJ weet waar ik op doel, anderen niet of minder.. Dus: prima ls je hen een rad voor ogen draait, met mij lukt je dat niet.. ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:46:44 #117
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121339684
'' Tip: Albert heijn hecht veel waarde aan de representativiteit van hun personeel:p
Tip2: Heb nog nooit een 7 of hoger in de Lidl gezien. ''

Het is vooral de manier waarop wat erg grappig is.
pi_121339693
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

[..]

JIJ weet waar ik op doel, anderen niet of minder.. Dus: prima ls je hen een rad voor ogen draait, met mij lukt je dat niet.. ;)
Trolling is a part of life, deal with it. :)
pi_121339697
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
'' Tip: Albert heijn hecht veel waarde aan de representativiteit van hun personeel:p
Tip2: Heb nog nooit een 7 of hoger in de Lidl gezien. ''

Het is vooral de manier waarop wat erg grappig is.
Ik moet toegeven dat ik daar rijkelijk om kan gniffelen inderdaad.
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:49:22 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339709
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:47 schreef Hamast het volgende:

[..]

Trolling is a part of life, deal with it. :)
Sneu doen bedoel je, en je bent er nog trots op ook :D
pi_121339714
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Sneu doen bedoel je, en je bent er nog trots op ook :D
:')

Om even het beeld van je hebt van mij te bevestigen:
:D
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:50:49 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339721
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:49 schreef Hamast het volgende:

[..]

Om even het beeld van je hebt van mij te bevestigen:
:D
Ik heb geen ander beeld van je, en je afkomst of muzieksmaak boeit me werkelijk niet..
pi_121339734
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb geen ander beeld van je, en je afkomst of muzieksmaak boeit me werkelijk niet..
Waar heb je het nou eigenlijk over? _O-
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:53:11 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339749
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:51 schreef Hamast het volgende:

[..]

Waar heb je het nou eigenlijk over? _O-
Owh, je bent een beetje langzaam van begrip?? :D
pi_121339761
quote:
3s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh, je bent een beetje langzaam van begrip?? :D
Intelligenter dan jij waarschijnlijk, maar ik heb niet het idee dat we op dezelfde wavelength zitten. Als in: we praten langs elkaar heen. ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:55:53 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339772
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:54 schreef Hamast het volgende:

[..]

Intelligenter dan jij waarschijnlijk, maar ik heb niet het idee dat we op dezelfde wavelength zitten. Als in: we praten langs elkaar heen. ;)
Intelligenter dan ik? Interessant.. Waarom denk je dat?
pi_121339775
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Intelligenter dan ik? Interessant.. Waarom denk je dat?
Omdat die kans groot is.
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:57:50 #128
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339785
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:56 schreef Hamast het volgende:

[..]

Omdat die kans groot is.
Lijkt me eigenlijk niet, maar vertel...
pi_121339793
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lijkt me eigenlijk niet, maar vertel...
Omdat zo'n 98 procent van Nederland minder intelligent is dan mij. :') Puur een statistisch gebeuren.
  woensdag 9 januari 2013 @ 01:59:35 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339801
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:58 schreef Hamast het volgende:

[..]

Omdat zo'n 98 procent van Nederland minder intelligent is dan mij. :') Puur een statistisch gebeuren.
En dat zeg je want het bewijs is??

PS Je weet dat dit soort opmerkingen sowieso niet erg charmant zijn??
pi_121339806
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En dat zeg je want het bewijs is??
Hij zegt waarschijnlijk dat hij bij de 2% van de mensen in Nederland zit met het hoogste IQ.
Rustig aan.
pi_121339812
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hij zegt waarschijnlijk dat hij bij de 2% van de mensen in Nederland zit met het hoogste IQ.
Heeee een slim iemand :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:00:56 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339817
quote:

[..]

En hij baseert dat op WAT??
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:01:23 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339819
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:00 schreef Hamast het volgende:

[..]

Heeee een slim iemand :)
Je baseert je stelling op WAT precies??
pi_121339823
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En hij baseert dat op WAT??
Neem het maar van me aan. :+
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:02:03 #136
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121339828
quote:

[..]

Hahahahaha, lekker man, bedankt voor de uitleg!!
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:02:05 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339830
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:01 schreef Hamast het volgende:

[..]

Neem het maar van me aan. :+
Dacht het niet... Bewijs of aannemelijke stellingen..

Lijkt me lastig..
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:02:28 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339833
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hahahahaha, lekker man, bedankt voor de uitleg!!
Ja, wij snapten dan niet natuurlijk _O- _O- _O-
pi_121339837
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dacht het niet... Bewijs of aannemelijke stellingen..

Lijkt me lastig..
Niet mijn probleem als je het niet gelooft, iig ben ik dus niet traag van begrip zoals jij beweert.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:04:03 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339847
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:02 schreef Hamast het volgende:

[..]

Niet mijn probleem als je het niet gelooft, iig ben ik dus niet traag van begrip zoals jij beweert.
Natuurlijk geloof ik er geen hol van, want je komt echt niet bijzonder slim over. Je komt maar met bewijs
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:04:32 #141
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121339853
''Pakt popcorn''
pi_121339856
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Natuurlijk geloof ik er geen hol van, want je komt echt niet bijzonder slim over. Je komt maar met bewijs
:')!!!

Ik hoef jou helemaal niks te bewijzen.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:04:57 #143
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339857
quote:

[..]

Of met een verhaaltje wat op zijn minst aannemelijk en enigszins verifieerbaar is..
pi_121339864
quote:

[..]

Of met een verhaaltje wat op zijn minst aannemelijk en enigszins verifieerbaar is..
Waarom is het niet aannemelijk dat ik bij de 2 % slimste hoor, als ik dat zeg?
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:05:56 #145
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339865
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:04 schreef Hamast het volgende:

[..]

:')!!!

Ik hoef jou helemaal niks te bewijzen.
Wie stelt bewijst, "meneer ik hoor tot de 2% slimsten van Nederland"
pi_121339868
Ga eens even lekker via de DM ruzie maken maar laat dit serieuze topic voor wat het is!
pi_121339870
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:05 schreef Hamast het volgende:

[..]

Als je zo slim was dan had je dit niet gezegd, daarom misschien :P
Rustig aan.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:06:50 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339871
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:05 schreef Hamast het volgende:

[..]

Omdat iedereen dat kan zeggen en je niet bijster intellectueel overkomt... BEWIJS
pi_121339874
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je zo slim was dan had je dit niet gezegd, daarom misschien :P
Ze stelde mijn denkniveau in twijfel, vandaar. ;)
pi_121339875
quote:
4s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:06 schreef Ziba het volgende:
Ga eens even lekker via de DM ruzie maken maar laat dit serieuze topic voor wat het is!
Hallo Ziba. ~O>
Rustig aan.
pi_121339883
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Omdat iedereen dat kan zeggen en je niet bijster intellectueel overkomt... BEWIJS
En wat zou dan zoal als bewijs door kunnen gaan, mevrouw?
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:08:15 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339886
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:07 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ze stelde mijn denkniveau in twijfel, vandaar. ;)
Terecht opscheppertje, nog niks van bewijs gezien, of van intellectueel vermogen of van een intellectuele redenatie..
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:08:39 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339887
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:07 schreef Hamast het volgende:

[..]

En wat zou dan zoal als bewijs door kunnen gaan, mevrouw?
Moet je dat ECHT aan mij vragen??
pi_121339891
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Moet je dat ECHT aan mij vragen??
Jij vraagt er om, dus.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:09:57 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339896
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:08 schreef Hamast het volgende:

[..]

Jij vraagt er om, dus.
JIJ zegt dat je tot die categorie behoort, dus bewijs het maar..
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:10:29 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339900
Vooralsnog blijkt er weinig van..
pi_121339901
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Wat? Van dezelfde supermarkt? Was 't geen fantasie-verhaaltje? :)
pi_121339903
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

JIJ zegt dat je tot die categorie behoort, dus bewijs het maar..
Zucht, je hoeft toch niet alles te bewijzen wat je zegt? Dit is een forum, geen rechtbank.
pi_121339910
quote:

[..]

Hoezo is dat :r ?
(tenminste, ik neem maar even aan dat afgewerkt hier aangesproken betekent :P)
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:12:22 #160
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339912
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:10 schreef Hamast het volgende:

[..]

Zucht, je hoeft toch niet alles te bewijzen wat je zegt? Dit is een forum, geen rechtbank.
Owh, dus als ik zeg dat ik miss NL was dit jaar slik je dat ook?? Of dat ik de jongste vrouwelijke professor ben? Of als snelste ooit door de RAIO kom???
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:13:03 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339917
quote:

[..]

Jongetje,
quote:

[..]

Je faalt zoooo erg...
pi_121339919
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je bent voor veel vrouwen - over het algemeen genomen - wel oké. Maar stop eens met vrouwen zien als iets bijzonders, ofzo. En je bent volgens mij ook ietwat onzeker en misschien ook wel opdringerig. Maarja, ik ken je IRL weer niet. :)
pi_121339926
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh, dus als ik zeg dat ik miss NL was dit jaar slik je dat ook?? Of dat ik de jongste vrouwelijke professor ben? Of als snelste ooit door de RAIO kom???

De kans dat je dat bent is 1:16.000.0000 de kans dat ik ben wat ik zeg is 1:50.

Je faalt gewoon door alles in twijfel te trekken, je laat je ontzettend kennen en komt onzeker over. :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:14:24 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339930
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:13 schreef Ziba het volgende:

[..]

Je bent voor veel vrouwen - over het algemeen genomen - wel oké. Maar stop eens met vrouwen zien als iets bijzonders, ofzo. En je bent volgens mij ook ietwat onzeker en misschien ook wel opdringerig. Maarja, ik ken je IRL weer niet. :)
Jezus, heb je je eigen jankposts gezien??
pi_121339933
Doe eens normaal Whiskers :')
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:14:50 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339934
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:14 schreef Hamast het volgende:

[..]

De kans dat je dat bent is 1:16.000.0000 de kans dat ik ben wat ik zeg is 1:50.

Je faalt gewoon door alles in twijfel te trekken, je laat je ontzettend kennen en komt onzeker over. :)
De kans dat je bent die je zegt dat je bent is 0
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:15:16 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339935
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:14 schreef kutkloon7 het volgende:
Doe eens normaal Whiskers :')
Bemoei je met je eigen zaken kutkloon
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:15:24 #168
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121339936
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:10 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wat? Van dezelfde supermarkt? Was 't geen fantasie-verhaaltje? :)
Jah, en nee ;) De guide van hem is echt te grappig, hij legt precies uit hoe hij ze op date krijgt. Hij begint zo:

Kassameisjes-fetish? Ja het bestaat en ik leid er al jaren aan! Naar aanleiding van een vraag die ik per PM kreeg heb ik geprobeerd mijn kassameisjesgame uit te werken. Bij deze deel ik met jullie mijn plan van aanpak.
pi_121339944
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De kans dat je bent die je zegt dat je bent is 0
In dat geval zijn de wonderen de wereld nog niet uit. :+
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:17:02 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339949
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:16 schreef Hamast het volgende:

[..]

In dat geval zijn de wonderen de wereld nog niet uit. :+
Lijkt me wel, want je lult uit je nek..
pi_121339950
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jezus, heb je je eigen jankposts gezien??
Kon je weer niet van de drank/pillen afblijven ofzo? Misschien moet jij per definitie een nacht-ban krijgen, altijd ruzie zoeken ofzo.
pi_121339962
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bemoei je met je eigen zaken kutkloon
Ik krijg aids van je posts, dus dat doe ik.
Nee maar even serieus, ik zit volgens mij ook bij de slimste 2% van nederland, ben ik nu ook een dikke troll?
pi_121339966
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:15 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jah, en nee ;) De guide van hem is echt te grappig, hij legt precies uit hoe hij ze op date krijgt. Hij begint zo:

Kassameisjes-fetish? Ja het bestaat en ik leid er al jaren aan! Naar aanleiding van een vraag die ik per PM kreeg heb ik geprobeerd mijn kassameisjesgame uit te werken. Bij deze deel ik met jullie mijn plan van aanpak.
Haha, geloof ik best. Maar lijkt me niet dat hij ze pats-boem mee op date vroeg en d'r wel wat bezoekjes aan vooraf gingen? :P
pi_121339967
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lijkt me wel, want je lult uit je nek..
Moet een hele teleurstelling voor je zijn, maar het is niet zo.

Boehoehoe ga maar slapen want je moet morgen weer aan het werk.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:18:12 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339968
quote:
15s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:17 schreef Ziba het volgende:

[..]

Kon je weer niet van de drank/pillen afblijven ofzo? Misschien moet jij per definitie een nacht-ban krijgen, altijd ruzie zoeken ofzo.
Jank, jank, ik ben voorgelogen (6000e keer??), jankjank "krassen op mijn ziel".. :r
pi_121339972
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:17 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Nee maar even serieus, ik zit volgens mij ook bij de slimste 2% van nederland, ben ik nu ook een dikke troll?
Allemaal jaloezie. ;)
pi_121339977
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:18 schreef Ziba het volgende:

[..]

Haha, geloof ik best. Maar lijkt me niet dat hij ze pats-boem mee op date vroeg en d'r wel wat bezoekjes aan vooraf gingen? :P
Mwah ik denk ook niet dat dat nodig is hoor...
Als je snel en effectief wilt zijn moet je gewoon iemands nummer vragen als je een beetje klik weet te maken.

Moet kunnnen.
Rustig aan.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:19:09 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339978
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:17 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Yups.. En wel raar dat zo'n beetje iedereen hier zich tot de top 2% rekent :D
pi_121339979
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jank, jank, ik ben voorgelogen (6000e keer??), jankjank "krassen op mijn ziel".. :r
Ik ben gewoon vrolijk, hoor. _O- Maar serieus: stop eens met hoe jij doet. Het is vreemd.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:20:05 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339983
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:18 schreef Hamast het volgende:

[..]

Moet een hele teleurstelling voor je zijn, maar het is niet zo.

Boehoehoe ga maar slapen want je moet morgen weer aan het werk.
Boehoe, waar is je onderbouwing nou??
pi_121339985
Oh oh oh, Whiskers, ik ben een troll, en het hele forum staat aan mijn kant, dat is wel zuur toch, of niet soms?
pi_121339990
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwah ik denk ook niet dat dat nodig is hoor...
Als je snel en effectief wilt zijn moet je gewoon iemands nummer vragen als je een beetje klik weet te maken.

Moet kunnnen.
Dat is waar. Als je humor hebt, de sociale skills hebt en enigszins knap bent.
pi_121339994
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Yups.. En wel raar dat zo'n beetje iedereen hier zich tot de top 2% rekent :D
Alleen Hamast en ik. En volgens mij kan dat best kloppen hoor, mensen met een hoog IQ schijnen over het algemeen meer moeite met versieren te hebben :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:21:21 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121339998
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:19 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik ben gewoon vrolijk, hoor. _O- Maar serieus: stop eens met hoe jij doet. Het is vreemd.
Jouw gejank is vreemd.. En een paar uurtjes later is het "Ziba voelt zich geweldig" _O-
pi_121339999
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:20 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Alleen Hamast en ik. En volgens mij kan dat best kloppen hoor, mensen met een hoog IQ schijnen over het algemeen meer moeite met versieren te hebben :P
Maken ze zichzelf wijs met mooie onderbouwing omdat intelligent, jaja. :P
pi_121340003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:20 schreef Hamast het volgende:
Oh oh oh, Whiskers, ik ben een troll, en het hele forum staat aan mijn kant, dat is wel zuur toch, of niet soms?
Ach, dat zegt verder ook geen reet eerlijk gezegd.
Rustig aan.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:21:55 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340006
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:20 schreef Hamast het volgende:
Ik heb nog geen bewijs gezien Hamast.. Is dat te moeilijk??
pi_121340009
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:21 schreef Ziba het volgende:

[..]

Maken ze zichzelf wijs met mooie onderbouwing omdat intelligent, jaja. :P
Whehe
SPOILER
pi_121340010
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:20 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dat is waar. Als je humor hebt, de sociale skills hebt en enigszins knap bent.
Sociale skills lijkt me voldoende.
Rustig aan.
pi_121340017
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach, dat zegt verder ook geen reet eerlijk gezegd.
Ze is wel een beetje paranoïde aan het doen en heeft 't zelf niet door. Als ik af en toe paranoïde doe dan heb ik het tenminste nog door. :')
pi_121340022
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen bewijs gezien Hamast.. Is dat te moeilijk??
Tja, als ik met redenen aan zou komen zeg je weer dat ik die redenen verzonnen heb, dus wat dat betreft is dat moeilijk ja. Helaas ben ik niet door het leger oid getest en heb ik dus geen certificaat.
pi_121340023
:o Sinds wanneer is dit het kibbel topic geworden :o
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:23:37 #193
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121340029
quote:

[..]

Klopt.
quote:

[..]

Klopt ;)
pi_121340031
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:23 schreef formerjellybean het volgende:
:o Sinds wanneer is dit het kibbel topic geworden :o
Sinds Whisker liever andere mensen onderuit haalt in plaats van tijd in haar zelf te steken.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:23:49 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340033
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:20 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Wat is dat voor drogredenering?? En waar is het bewijs voor jullie hoogbegaafdheid dan?? Dat jullie geen meisjes kunnen versieren is het bewijs??? _O- _O- _O-
pi_121340045
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jouw gejank is vreemd.. En een paar uurtjes later is het "Ziba voelt zich geweldig" _O-
Oké. Ik voel me gewoon wel lekker, ja. Hoe zit 't bij jou qua versieren en mannen? ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:26:10 #197
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340048
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:22 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ze is wel een beetje paranoïde aan het doen en heeft 't zelf niet door. Als ik af en toe paranoïde doe dan heb ik het tenminste nog door. :')
Ik wil bewijs voor het feit dat een of andere achterlijke internetheld zich tot hoogbegaafd bestempeld en dat is PARANOIDE???? _O- _O- _O-
pi_121340052
Misschien versieren jullie de verkeerde meisjes, misschien proberen nerderige meisjes die een heleboel verstand hebben van dingen waar jullie ook mee bezig zijn proberen te versieren :Y
pi_121340053
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:25 schreef Ziba het volgende:

[..]

Oké. Ik voel me gewoon wel lekker, ja. Hoe zit 't bij jou qua versieren en mannen? ;)
Niks mis mee... Vrouwen die zich lekker voelen zijn tenminste niet onzeker :P
Rustig aan.
pi_121340063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik wil bewijs voor het feit dat een of andere achterlijke internetheld zich tot hoogbegaafd bestempeld en dat is PARANOIDE???? _O- _O- _O-
Nouja, je reageert meteen boos op hem en waarom laat je 't niet gewoon voor wat het is? En anders doe je het via DM? Je reageert zo overstuur en boos? Ik bedoel er verder oprecht niks aanvallends of negatiefs mee maar dit heb je echt vaak.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:27:35 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340064
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:25 schreef Ziba het volgende:

[..]

Beter dan jij durft te dromen Ziba :D
pi_121340069
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

achterlijk, internetheld, nou nou whisker wat een blijk van intelligentie weer. Misschien had ik toch gelijk? ;)
pi_121340070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat is dat voor drogredenering?? En waar is het bewijs voor jullie hoogbegaafdheid dan?? Dat jullie geen meisjes kunnen versieren is het bewijs??? _O- _O- _O-
Ik zeg alleen dat het niet onmogelijk is, ik geen inderdaad geen bewijs. Dat zou ik ook niet kunnen want ik weet niks over Hamast, en ik weet zelf ook niet eens zeker of ik tot de meest intelligente 2% van nederland hoor.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:28:34 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340074
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:27 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nouja, je reageert meteen boos op hem en waarom laat je 't niet gewoon voor wat het is? En anders doe je het via DM? Je reageert zo overstuur en boos? Ik bedoel er verder oprecht niks aanvallends of negatiefs mee maar dit heb je echt vaak.
Omdat jij misschien hebt gemist wat er eerder voor interactie was?? Steek je neus nou eens NIET overal in...
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:29:09 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340076
Zal het nog 1x spellen: W H I S K E R S
pi_121340081
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Omdat jij misschien hebt gemist wat er eerder voor interactie was?? Steek je neus nou eens NIET overal in...
Je hebt ruzie met iedereen hoor.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Beter dan jij durft te dromen Ziba :D
Dat geloof ik best. Vertel eens iets, zijn we ook on-topic. In andere topics pleit je daar ook zo erg voor.
pi_121340086
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je vervuilt het hele topic, geen wonder dat iedereen zich ermee bemoeit.

Ontopic: leuke guide, die met die kassameisjes (heb hem even gegoogeld). Beetje creepy wel :P
pi_121340088
Maar wat vinden jullie van nerderige meisjes ???
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:30:22 #209
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121340089
M'n popcorn is bijna op whiskers, misschien kan je er nog een mooi slotoffensief tegenaan gooien!
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:30:47 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340091
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:29 schreef Ziba het volgende:

[..]

Je hebt ruzie met iedereen hoor.

[..]

Dat geloof ik best. Vertel eens iets, zijn we ook on-topic. In andere topics pleit je daar ook zo erg voor.
Mocht je willen meisje, ik heb helemaal geen ruzie met iedereen..
pi_121340092
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
M'n popcorn is bijna op whiskers, misschien kan je er nog een mooi slotoffensief tegenaan gooien!
Ja dat lijkt mij ook wel wat, whisker!
pi_121340093
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:30 schreef formerjellybean het volgende:
Maar wat vinden jullie van nerderige meisjes ???
Nerderige jongens die er nerd uitzien vind ik stom. Maar mensen met een soort van nerd-passie voor iets zijn wel fijn. En jij? :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:31:22 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340094
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Vraag het Ziba ;)
pi_121340101
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mocht je willen meisje, ik heb helemaal geen ruzie met iedereen..
Je bent heel lief denk ik maar altijd zo snel heel boos/in de aanval en dan heeft iedereen de schuld behalve jij. En je meent het allemaal serieus ook nog. :o
pi_121340102
Hee maar whisker, even een serieuze tip: voortaan gewoon je ritalin innemen dan wind je je tenminste niet zo op, meid. ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:32:23 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340103
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:31 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ja dat lijkt mij ook wel wat, whisker!
Dat is je blijk van hoogbegaafdheid?? Wederom?? Bijzonder intelligent idd...
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:33:20 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340110
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:32 schreef Ziba het volgende:

[..]

Je bent heel lief denk ik maar altijd zo snel heel boos/in de aanval en dan heeft iedereen de schuld behalve jij. En je meent het allemaal serieus ook nog. :o
Ziba, laat me gewoon ff 20 aar met rust met je puberlogica,,
pi_121340113
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is je blijk van hoogbegaafdheid?? Wederom?? Bijzonder intelligent idd...
Volgende keer een normaal boek van niveau lezen, en geen Suske en Wiske, dan had je geweten dat dubbele leestekens not done zijn.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:34:35 #219
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340117
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:33 schreef Hamast het volgende:

[..]

Volgende keer een normaal boek van niveau lezen, en geen Suske en Wiske, dan had je geweten dat dubbele leestekens not done zijn.
Bewijs je zgn superieure intelligentie nou eerst maar eens zukkel
pi_121340119
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:31 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nerderige jongens die er nerd uitzien vind ik stom. Maar mensen met een soort van nerd-passie voor iets zijn wel fijn. En jij? :)
Ik val minder op nerds maar bedoelde meer de jongens , sinds die vaak komen dat ze wat intelligenter zijn enzo. Ik dacht misschien als ze juist met soort meisjes een klik hebben.

En momenteel ben ik een beetje bezet, maar nog erg pril en wacht het verder af
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:34:52 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340121
Ja, expres met een z ja,,
pi_121340125
Goedemorgen :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_121340127
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goedemorgen :@
Jij bent er vroeg uit.
pi_121340128
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Bewijs je zgn superieure intelligentie nou eerst maar eens zukkel
Haha jij hebt in dit topic de uitdrukking 'je op de kast laten jagen' een geheel nieuwe betekenis gegeven. Jij zit niet op een kast, maar op een gehele bibliotheek. :')
pi_121340129
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Vertel? Een beetje bezet maar niet helemaal? :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:35:49 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340133
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik val minder op nerds maar bedoelde meer de jongens , sinds die vaak komen dat ze wat intelligenter zijn enzo. Ik dacht misschien als ze juist met soort meisjes een klik hebben.

Dan moet je Hamast hebben.. Die hoort tot de 2% slimsten in NL :Y

_O- _O- _O- _O-
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:36:18 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340135
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:35 schreef Hamast het volgende:

[..]

Haha jij hebt in dit topic de uitdrukking 'je op de kast laten jagen' een geheel nieuwe betekenis gegeven. Jij zit niet op een kast, maar op een gehele bibliotheek. :')
Waar is je bewijs nou??
pi_121340136
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:35 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Jij bent er vroeg uit.
Ik heb al 2 nachten niet geslapen }:|
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_121340137
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dan moet je Hamast hebben.. Die hoort tot de 2% slimsten in NL :Y

_O- _O- _O- _O-
jij ook toch?
pi_121340140
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:35 schreef Ziba het volgende:

[..]

Vertel? Een beetje bezet maar niet helemaal? :P
Nou beginfase en ik wacht het allemaal een beetje af , was net voor oud en nieuw en met oud en nieuw stond die voor mijn deur en dit weekend is die ook nog even langsgeweest.
pi_121340143
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:36 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik heb al 2 nachten niet geslapen }:|
Dat gaat niet goed, wat is er?
Rustig aan.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:37:35 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340146
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:36 schreef Hamast het volgende:

[..]

jij ook toch?
Kom nou maar met je bewijs... Nog niks gezien wat er op wijst..
pi_121340148
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat gaat niet goed, wat is er?
Looong looooong story. Ga ik je niet mee lastigvallen :*
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:38:12 #234
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121340150
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:37 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Geniet gewoon van de show hier, dan voel je je vast beter ;)
pi_121340152
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou beginfase en ik wacht het allemaal een beetje af , was net voor oud en nieuw en met oud en nieuw stond die voor mijn deur en dit weekend is die ook nog even langsgeweest.
Je hebt hem ontmoet net voor oud en nieuw? En aantal dates gehad ofzo? Wel leuk dus. ^O^
pi_121340153
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Kom nou maar met je bewijs... Nog niks gezien wat er op wijst..
Ga nou maar terug in je tent, en laat je er voorlopig niet meer uitlokken.
pi_121340157
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:37 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Nu wordt iedereen alleen maar nieuwschierig, natuurlijk.
pi_121340160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Geniet gewoon van de show hier, dan voel je je vast beter ;)
Wat voor show :@
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:39:39 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340162
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:38 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ga nou maar terug in je tent, en laat je er voorlopig niet meer uitlokken.
Man kom op met je bewijs of duik je eigen tent in en hou je bek
pi_121340166
quote:

[..]

Heb je al flirt opmerkingen gemaakt enzo? Grappen gemaakt? Of bleef het enkel bij een beetje oogcontact?
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:40:26 #241
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121340167
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:39 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Wat voor show :@
Whiskers vs the world! Waar nog moet blijken of Harnast zijn bewijs van intelligentie gaat geven.
pi_121340169
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:38 schreef Ziba het volgende:

[..]

Je hebt hem ontmoet net voor oud en nieuw? En aantal dates gehad ofzo? Wel leuk dus. ^O^
Nee , ik kende hem voor oud en nieuw al maar het eigenlijk einde van het jaar juist wat intiemer geworden en dat al meerdere keren en nu ga ik zeg maar even go with the flow.
En ja het is wel spannend :Y
pi_121340170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Man kom op met je bewijs of duik je eigen tent in en hou je bek
Hee joh dat is niet netjes hoor, nu kom je niet erg intelligent over, ouwe rocket scientist. ;)
pi_121340171
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Whiskers vs the world! Waar nog moet blijken of Harnast zijn bewijs van intelligentie gaat geven.
Pak jij de popcorn? Ik blijf hier wel even hangen :D
pi_121340173
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:40 schreef Ziba het volgende:

[..]

Heb je al flirt opmerkingen gemaakt enzo? Grappen gemaakt? Of bleef het enkel bij een beetje oogcontact?
Niet echt heb dr pas 2 x gezien in een paar maanden ofzo dus. :')
pi_121340174
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee , ik kende hem voor oud en nieuw al maar het eigenlijk einde van het jaar juist wat intiemer geworden en dat al meerdere keren en nu ga ik zeg maar even go with the flow.
En ja het is wel spannend :Y
Oke. Heb je ook al bepaalde verwachtingen van het contact? En weet je wat zijn intenties zijn enzo? Echt ook al verliefd?
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:42:25 #247
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340178
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:41 schreef Hamast het volgende:

[..]

Hee joh dat is niet netjes hoor, nu kom je niet erg intelligent over, ouwe rocket scientist. ;)
Je kunt het op geen enkele manier staven he????
pi_121340181
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:41 schreef Hamast het volgende:

[..]

Niet echt heb dr pas 2 x gezien in een paar maanden ofzo dus. :')
Oh. :') :P Dan zou ik niet zomaar ineens nummer gaan vragen maar enigszins opbouwen en een beetje aanvoelen hoe het tussen jullie klikt qua gesprekken (dus gevatte opmerkingen maken).
pi_121340185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je kunt het op geen enkele manier staven he????
Whisker zat aan de Whiskey, en daarna zei ze : "ik wis 't nie"

Oh oh oh wat zal jij morgen een flinke kater hebben zeg.
pi_121340186
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:41 schreef Ziba het volgende:

[..]

Oke. Heb je ook al bepaalde verwachtingen van het contact? En weet je wat zijn intenties zijn enzo? Echt ook al verliefd?
Ik ga er voor mezelf even blanco in en zie wel waar het schip strand. En hij heeft overigens vage acties gehad die wel leuk waren maar ook verrassend en wacht het dus af. Ik heb tig wel kriebels
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:44:05 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340187
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:43 schreef Hamast het volgende:

[..]

Whisker zat aan de Whiskey, en daarna zei ze : "ik wis 't nie"

Oh oh oh wat zal jij morgen een flinke kater hebben zeg.
Hmm, nog steeds geen flintertje bewijs he????
pi_121340190
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:42 schreef Ziba het volgende:

[..]

Oh. :') :P Dan zou ik niet zomaar ineens nummer gaan vragen maar enigszins opbouwen en een beetje aanvoelen hoe het tussen jullie klikt qua gesprekken (dus gevatte opmerkingen maken).
Heb geen idee of ik dr überhaupt nog vaak ga zien. Heb het nu deze maand rustig maar daarna ben ik weer druk bezig vanaf februari. Dus dan zie ik dr wss sowieso niet echt meer.
pi_121340192
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik ga er voor mezelf even blanco in en zie wel waar het schip strand. En hij heeft overigens vage acties gehad die wel leuk waren maar ook verrassend en wacht het dus af. Ik heb tig wel kriebels
Altijd het beste, dat wel. Wat voor acties precies? Lieve acties ofzo?
pi_121340196
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hmm, nog steeds geen flintertje bewijs he????
Ik ontzet jou bij deze uit je ambt als forum-troll, te veel herhaling.

pi_121340199
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:44 schreef Hamast het volgende:

[..]

Heb geen idee of ik dr überhaupt nog vaak ga zien. Heb het nu deze maand rustig maar daarna ben ik weer druk bezig vanaf februari. Dus dan zie ik dr wss sowieso niet echt meer.
Goed excuus voor een nmmer wel :P
Rustig aan.
pi_121340204
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:44 schreef Hamast het volgende:

[..]

Genoeg leuke meisjes. Sowieso is het relaxter om iemand te versieren waarmee je echt 'direct' contact hebt, zegmaar. Lijkt mij. :o
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:46:51 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340206
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:45 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ik ontzet jou bij deze uit je ambt als forum-troll, te veel herhaling.

[ afbeelding ]
Hmm, en welk bewijs heb je al voor je stelling opgevoerd?? Owh, wacht, NIKS he??? _O- _O- _O-

Hamast valt ZO door de mand
pi_121340211
Nou zoals op nieuwjaarsdag was hij de avond ervoor naar een festival geweest had die niet geslapen en stond ineens op de stoep.
Vrijdag waren we elkaar mis gelopen ( doordat ik sliep ) en toen moest die eigen lijk 8 uur ergens zijn is die daarvoor nog bij me thuis geweest om me te zien eventjes .
Zijn op zich wel lieve acties :Y
pi_121340214
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

Genoeg leuke meisjes. Sowieso is het relaxter om iemand te versieren waarmee je echt 'direct' contact hebt, zegmaar. Lijkt mij. :o
Wat bedoel je daarmee?
Face to face gewoon?
Rustig aan.
pi_121340217
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hmm, en welk bewijs heb je al voor je stelling opgevoerd?? Owh, wacht, NIKS he??? _O- _O- _O-

Hamast valt ZO door de mand
Zucht hoe lastig is het nou, ik heb inmiddels wel een beetje door hoe jouw bekrompen geest werkt. Als ik iets aandraag zal je toch zeggen dat het niet waar is dus ja. :')
pi_121340219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Face to face gewoon?
Nu klinkt dat alsof je dat verschrikkelijk eng vind ???
pi_121340221
quote:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Face to face gewoon?
Ze bedoelt iemand die niet aan het werk is en dus niet aardig tegen je MOET doen etc. ;)
pi_121340227
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja nou ja ze bloost wel iedere keer als ze me ziet dus wat dat betreft.

Vandaag ook, vanaf toen ze zag dat ik in de rij stond werd ze op eens een beetje rood haha.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:49:53 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340229
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:48 schreef Hamast het volgende:

[..]

Zucht hoe lastig is het nou, ik heb inmiddels wel een beetje door hoe jouw bekrompen geest werkt. Als ik iets aandraag zal je toch zeggen dat het niet waar is dus ja. :')
Jammer voor je dat je NIKS aangedragen hebt.. Of anders herhaal ff wat je hebt aangedragen om je stelling te bewijzen dat je tot de 2% sloomsten slimsten in NL behoort??? Dan weten we het allemaal weer ;)
pi_121340232
quote:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Face to face gewoon?
Nee, ik bedoel dat je heerlijk uitvoerig gesprekken kan voeren en dat je gewoon weet dat 't goed zit, zegmaar. Of is het weer vaag? Zodra iemand aan het werk is gaat dat zo moeizaam allemaal.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:48 schreef Hamast het volgende:

[..]

aardig tegen je MOET doen etc. ;)
En dit uiteraard.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:47 schreef formerjellybean het volgende:
Nou zoals op nieuwjaarsdag was hij de avond ervoor naar een festival geweest had die niet geslapen en stond ineens op de stoep.
Vrijdag waren we elkaar mis gelopen ( doordat ik sliep ) en toen moest die eigen lijk 8 uur ergens zijn is die daarvoor nog bij me thuis geweest om me te zien eventjes .
Zijn op zich wel lieve acties :Y
Dat is inderdaad wel leuk. Ben benieuwd naar zijn verwachtingen ook. Jij niet?
pi_121340236
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nu klinkt dat alsof je dat verschrikkelijk eng vind ???
Je denkt volgens mij steeds dat ik alles wat ik zeg vanuit persoonlijke redenen zeg. Soms wil ik gewoon verduidelijking wat iemand bedoelt.
Rustig aan.
pi_121340239
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:50 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat je heerlijk uitvoerig gesprekken kan voeren en dat je gewoon weet dat 't goed zit, zegmaar. Of is het weer vaag? Zodra iemand aan het werk is gaat dat zo moeizaam allemaal.

[..]

Dat is inderdaad wel leuk. Ben benieuwd naar zijn verwachtingen ook. Jij niet?
Nou nee, daar wil ik ook blanco ingaan , want anders zit ik mezelf gek te maken
pi_121340242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jammer voor je dat je NIKS aangedragen hebt.. Of anders herhaal ff wat je hebt aangedragen om je stelling te bewijzen dat je tot de 2% sloomsten slimsten in NL behoort??? Dan weten we het allemaal weer ;)
Nogmaals: geen rechtbank, Fok.

Het is zo, doe er mee wat je wilt, I don't care.

Geeft wel te denken dat je het niet kúnt accepteren. Dat vind ik wel jammer voor jou.
pi_121340249
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:50 schreef Ziba het volgende:

[..]

Tjah maar dan vindt je elkaar gewoon leuk en is het eigenlijk geen versieren meer maar gaat het dus echt automatisch.

Maar die situaties komen haast nooit voor joh..
Of vind jij van wel?
Rustig aan.
pi_121340255
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:51 schreef Hamast het volgende:

[..]

Geeft wel te denken dat je het niet kúnt accepteren. Dat vind ik wel jammer voor jou.
Ga d'r gewoon niet meer op in. Slaap lekker hè. Morgen 7 m'n bed uit dus dan slaap ik morgenavond als een roosje. _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah maar dan vindt je elkaar gewoon leuk en is het eigenlijk geen versieren meer maar gaat het dus echt automatisch.

Maar die situaties komen haast nooit voor joh..
Of vind jij van wel?
Dat het gewoon lekker loopt qua contact? Jawel, joh, dat heb je toch sowieso wel met meerdere mensen ook? :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:54:38 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340260
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:51 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ja, da's echt heel jammer voor mij, dat ik jouw zgn superieure intelligentie niet zo maar aanneem... Dat ik zo rot ben een bewijs te eisen en dat je uren later niet eens een geloofwaardig verhaaltje hebt verzonnen _O- _O- _O-
pi_121340261
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:53 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ga d'r gewoon niet meer op in. Slaap lekker hè. Morgen 7 m'n bed uit dus dan slaap ik morgenavond als een roosje. _O_

[..]

Dat het gewoon lekker loopt qua contact? Jawel, joh, dat heb je toch sowieso wel met meerdere mensen ook? :P
Welterusten! ;)
pi_121340263
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:53 schreef Ziba het volgende:
Met vrouwen? Niet echt denk ik?
Tenzij vriendschappelijk dan wel.
Rustig aan.
pi_121340286
Wow :D
pi_121340288
Eigenlijk hoopt whisker natuurlijk op goedmaak sex, helaas ben ik niet boos geworden dus het zit er niet in! :+

Kingtoppie jij hebt een vriendin toch?
pi_121340291
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:00 schreef Hamast het volgende:
Eigenlijk hoopt whisker natuurlijk op goedmaak sex, helaas ben ik niet boos geworden dus het zit er niet in! :+

Kingtoppie jij hebt een vriendin toch?
Jaja, jaleesajoia is mijn Fok-vriendin.
Rustig aan.
pi_121340299
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

dus alleen op fok? of ook irl?
  woensdag 9 januari 2013 @ 03:02:51 #278
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121340302
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:29 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Je vervuilt het hele topic, geen wonder dat iedereen zich ermee bemoeit.

Ontopic: leuke guide, die met die kassameisjes (heb hem even gegoogeld). Beetje creepy wel :P
Totaal niet creepy als je het met een grote glimlach doet ;)
pi_121340305
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:02 schreef Hamast het volgende:

[..]

dus alleen op fok? of ook irl?
Nee alleen op Fok, ik kom op Fok al eng over dus irl durft ze niet zo goed.
Rustig aan.
pi_121340311
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Totaal niet creepy als je het met een grote glimlach doet ;)
pi_121340312
quote:
11s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Serieus?
pi_121340326
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:04 schreef Hamast het volgende:

[..]

Serieus?
Kijk hoe fucking eng ik ben.
Rustig aan.
pi_121340328
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Schatje O+
pi_121340329
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:03 schreef Hamast het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
I'm gonna make this pensil disappear!
TADAAAAA
Rustig aan.
pi_121340331
quote:
11s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:o niettt
pi_121340332
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kijk hoe fucking eng ik ben.
waar? :+
pi_121340335
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:06 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Hoax, ik heb nooit een helicopter horen komen :@
Rustig aan.
pi_121340336
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:06 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Oh hij durft niet? snap ik wel je ziet er heel creepy uit in je fotoboek. :+
pi_121340339
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:07 schreef Hamast het volgende:

[..]

waar? :+
:+ :s)
Rustig aan.
  woensdag 9 januari 2013 @ 03:08:14 #290
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121340341
hoi stelletje SCers, ga eens in de 2 SC topics zitten oid?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121340343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:07 schreef Hamast het volgende:

[..]

Oh hij durft niet? snap ik wel je ziet er heel creepy uit in je fotoboek. :+
Bedankt :P
pi_121340349
quote:
6s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:08 schreef Re het volgende:
hoi stelletje SCers, ga eens in de 2 SC topics zitten oid?
Nieuw topic Nieuwe kansen Re, dat lijkt me een goed plan want deze sluit dus over 10 posts :)
Ik zit nog een beetje in de oude modus toen dit nog een SC was. _O-
Rustig aan.
pi_121340355
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:08 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Bedankt :P
Geen probleem, ik maak vaak complimenten. Vinden meisjes leuk, complimentjes. Jij ook he?
  woensdag 9 januari 2013 @ 03:10:11 #294
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121340357
bij elke SC post hak ik er een vinger af en met 10 afgehakte vingers zal het moeilijk typen worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121340362
quote:
3s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:10 schreef Re het volgende:
bij elke SC post hak ik er een vinger af en met 10 afgehakte vingers zal het moeilijk typen worden
Je hebt zeker American Dad gekeken ? :D
pi_121340365
quote:
Ik ken je niet, maar ik ben wel bang :@
pi_121340366
Twee slowchattende mods, dear lord.
pi_121340368
quote:
Ontopic:
Gaat het niet zo goed met versieren Re? :@
Rustig aan.
pi_121340372
Ik doe in het komende topic mijn verhaal ipv SC
  woensdag 9 januari 2013 @ 03:11:58 #300
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121340375
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 03:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]