abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:44:05 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340187
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:43 schreef Hamast het volgende:

[..]

Whisker zat aan de Whiskey, en daarna zei ze : "ik wis 't nie"

Oh oh oh wat zal jij morgen een flinke kater hebben zeg.
Hmm, nog steeds geen flintertje bewijs he????
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_121340190
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:42 schreef Ziba het volgende:

[..]

Oh. :') :P Dan zou ik niet zomaar ineens nummer gaan vragen maar enigszins opbouwen en een beetje aanvoelen hoe het tussen jullie klikt qua gesprekken (dus gevatte opmerkingen maken).
Heb geen idee of ik dr überhaupt nog vaak ga zien. Heb het nu deze maand rustig maar daarna ben ik weer druk bezig vanaf februari. Dus dan zie ik dr wss sowieso niet echt meer.
pi_121340192
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik ga er voor mezelf even blanco in en zie wel waar het schip strand. En hij heeft overigens vage acties gehad die wel leuk waren maar ook verrassend en wacht het dus af. Ik heb tig wel kriebels
Altijd het beste, dat wel. Wat voor acties precies? Lieve acties ofzo?
pi_121340196
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hmm, nog steeds geen flintertje bewijs he????
Ik ontzet jou bij deze uit je ambt als forum-troll, te veel herhaling.

pi_121340199
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:44 schreef Hamast het volgende:

[..]

Heb geen idee of ik dr überhaupt nog vaak ga zien. Heb het nu deze maand rustig maar daarna ben ik weer druk bezig vanaf februari. Dus dan zie ik dr wss sowieso niet echt meer.
Goed excuus voor een nmmer wel :P
Rustig aan.
pi_121340204
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:44 schreef Hamast het volgende:

[..]

Genoeg leuke meisjes. Sowieso is het relaxter om iemand te versieren waarmee je echt 'direct' contact hebt, zegmaar. Lijkt mij. :o
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:46:51 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340206
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:45 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ik ontzet jou bij deze uit je ambt als forum-troll, te veel herhaling.

[ afbeelding ]
Hmm, en welk bewijs heb je al voor je stelling opgevoerd?? Owh, wacht, NIKS he??? _O- _O- _O-

Hamast valt ZO door de mand
pi_121340211
Nou zoals op nieuwjaarsdag was hij de avond ervoor naar een festival geweest had die niet geslapen en stond ineens op de stoep.
Vrijdag waren we elkaar mis gelopen ( doordat ik sliep ) en toen moest die eigen lijk 8 uur ergens zijn is die daarvoor nog bij me thuis geweest om me te zien eventjes .
Zijn op zich wel lieve acties :Y
pi_121340214
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

Genoeg leuke meisjes. Sowieso is het relaxter om iemand te versieren waarmee je echt 'direct' contact hebt, zegmaar. Lijkt mij. :o
Wat bedoel je daarmee?
Face to face gewoon?
Rustig aan.
pi_121340217
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hmm, en welk bewijs heb je al voor je stelling opgevoerd?? Owh, wacht, NIKS he??? _O- _O- _O-

Hamast valt ZO door de mand
Zucht hoe lastig is het nou, ik heb inmiddels wel een beetje door hoe jouw bekrompen geest werkt. Als ik iets aandraag zal je toch zeggen dat het niet waar is dus ja. :')
pi_121340219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Face to face gewoon?
Nu klinkt dat alsof je dat verschrikkelijk eng vind ???
pi_121340221
quote:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Face to face gewoon?
Ze bedoelt iemand die niet aan het werk is en dus niet aardig tegen je MOET doen etc. ;)
pi_121340227
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja nou ja ze bloost wel iedere keer als ze me ziet dus wat dat betreft.

Vandaag ook, vanaf toen ze zag dat ik in de rij stond werd ze op eens een beetje rood haha.
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:49:53 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340229
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:48 schreef Hamast het volgende:

[..]

Zucht hoe lastig is het nou, ik heb inmiddels wel een beetje door hoe jouw bekrompen geest werkt. Als ik iets aandraag zal je toch zeggen dat het niet waar is dus ja. :')
Jammer voor je dat je NIKS aangedragen hebt.. Of anders herhaal ff wat je hebt aangedragen om je stelling te bewijzen dat je tot de 2% sloomsten slimsten in NL behoort??? Dan weten we het allemaal weer ;)
pi_121340232
quote:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Face to face gewoon?
Nee, ik bedoel dat je heerlijk uitvoerig gesprekken kan voeren en dat je gewoon weet dat 't goed zit, zegmaar. Of is het weer vaag? Zodra iemand aan het werk is gaat dat zo moeizaam allemaal.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:48 schreef Hamast het volgende:

[..]

aardig tegen je MOET doen etc. ;)
En dit uiteraard.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:47 schreef formerjellybean het volgende:
Nou zoals op nieuwjaarsdag was hij de avond ervoor naar een festival geweest had die niet geslapen en stond ineens op de stoep.
Vrijdag waren we elkaar mis gelopen ( doordat ik sliep ) en toen moest die eigen lijk 8 uur ergens zijn is die daarvoor nog bij me thuis geweest om me te zien eventjes .
Zijn op zich wel lieve acties :Y
Dat is inderdaad wel leuk. Ben benieuwd naar zijn verwachtingen ook. Jij niet?
pi_121340236
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nu klinkt dat alsof je dat verschrikkelijk eng vind ???
Je denkt volgens mij steeds dat ik alles wat ik zeg vanuit persoonlijke redenen zeg. Soms wil ik gewoon verduidelijking wat iemand bedoelt.
Rustig aan.
pi_121340239
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:50 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat je heerlijk uitvoerig gesprekken kan voeren en dat je gewoon weet dat 't goed zit, zegmaar. Of is het weer vaag? Zodra iemand aan het werk is gaat dat zo moeizaam allemaal.

[..]

Dat is inderdaad wel leuk. Ben benieuwd naar zijn verwachtingen ook. Jij niet?
Nou nee, daar wil ik ook blanco ingaan , want anders zit ik mezelf gek te maken
pi_121340242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jammer voor je dat je NIKS aangedragen hebt.. Of anders herhaal ff wat je hebt aangedragen om je stelling te bewijzen dat je tot de 2% sloomsten slimsten in NL behoort??? Dan weten we het allemaal weer ;)
Nogmaals: geen rechtbank, Fok.

Het is zo, doe er mee wat je wilt, I don't care.

Geeft wel te denken dat je het niet kúnt accepteren. Dat vind ik wel jammer voor jou.
pi_121340249
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:50 schreef Ziba het volgende:

[..]

Tjah maar dan vindt je elkaar gewoon leuk en is het eigenlijk geen versieren meer maar gaat het dus echt automatisch.

Maar die situaties komen haast nooit voor joh..
Of vind jij van wel?
Rustig aan.
pi_121340255
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:51 schreef Hamast het volgende:

[..]

Geeft wel te denken dat je het niet kúnt accepteren. Dat vind ik wel jammer voor jou.
Ga d'r gewoon niet meer op in. Slaap lekker hè. Morgen 7 m'n bed uit dus dan slaap ik morgenavond als een roosje. _O_

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah maar dan vindt je elkaar gewoon leuk en is het eigenlijk geen versieren meer maar gaat het dus echt automatisch.

Maar die situaties komen haast nooit voor joh..
Of vind jij van wel?
Dat het gewoon lekker loopt qua contact? Jawel, joh, dat heb je toch sowieso wel met meerdere mensen ook? :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:54:38 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121340260
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:51 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ja, da's echt heel jammer voor mij, dat ik jouw zgn superieure intelligentie niet zo maar aanneem... Dat ik zo rot ben een bewijs te eisen en dat je uren later niet eens een geloofwaardig verhaaltje hebt verzonnen _O- _O- _O-
pi_121340261
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:53 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ga d'r gewoon niet meer op in. Slaap lekker hè. Morgen 7 m'n bed uit dus dan slaap ik morgenavond als een roosje. _O_

[..]

Dat het gewoon lekker loopt qua contact? Jawel, joh, dat heb je toch sowieso wel met meerdere mensen ook? :P
Welterusten! ;)
pi_121340263
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:53 schreef Ziba het volgende:
Met vrouwen? Niet echt denk ik?
Tenzij vriendschappelijk dan wel.
Rustig aan.
pi_121340286
Wow :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_121340288
Eigenlijk hoopt whisker natuurlijk op goedmaak sex, helaas ben ik niet boos geworden dus het zit er niet in! :+

Kingtoppie jij hebt een vriendin toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')