Ziba, laat me gewoon ff 20 aar met rust met je puberlogica,,quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je bent heel lief denk ik maar altijd zo snel heel boos/in de aanval en dan heeft iedereen de schuld behalve jij. En je meent het allemaal serieus ook nog.
Volgende keer een normaal boek van niveau lezen, en geen Suske en Wiske, dan had je geweten dat dubbele leestekens not done zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is je blijk van hoogbegaafdheid?? Wederom?? Bijzonder intelligent idd...
Bewijs je zgn superieure intelligentie nou eerst maar eens zukkelquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:33 schreef Hamast het volgende:
[..]
Volgende keer een normaal boek van niveau lezen, en geen Suske en Wiske, dan had je geweten dat dubbele leestekens not done zijn.
Ik val minder op nerds maar bedoelde meer de jongens , sinds die vaak komen dat ze wat intelligenter zijn enzo. Ik dacht misschien als ze juist met soort meisjes een klik hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nerderige jongens die er nerd uitzien vind ik stom. Maar mensen met een soort van nerd-passie voor iets zijn wel fijn. En jij?
Haha jij hebt in dit topic de uitdrukking 'je op de kast laten jagen' een geheel nieuwe betekenis gegeven. Jij zit niet op een kast, maar op een gehele bibliotheek.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bewijs je zgn superieure intelligentie nou eerst maar eens zukkel
Vertel? Een beetje bezet maar niet helemaal?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En momenteel ben ik een beetje bezet, maar nog erg pril en wacht het verder af
Dan moet je Hamast hebben.. Die hoort tot de 2% slimsten in NLquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik val minder op nerds maar bedoelde meer de jongens , sinds die vaak komen dat ze wat intelligenter zijn enzo. Ik dacht misschien als ze juist met soort meisjes een klik hebben.
En momenteel ben ik een beetje bezet, maar nog erg pril en wacht het verder af
Waar is je bewijs nou??quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:35 schreef Hamast het volgende:
[..]
Haha jij hebt in dit topic de uitdrukking 'je op de kast laten jagen' een geheel nieuwe betekenis gegeven. Jij zit niet op een kast, maar op een gehele bibliotheek.
Ik heb al 2 nachten niet geslapenquote:
jij ook toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet je Hamast hebben.. Die hoort tot de 2% slimsten in NL
![]()
![]()
![]()
Nou beginfase en ik wacht het allemaal een beetje af , was net voor oud en nieuw en met oud en nieuw stond die voor mijn deur en dit weekend is die ook nog even langsgeweest.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vertel? Een beetje bezet maar niet helemaal?
Dat gaat niet goed, wat is er?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb al 2 nachten niet geslapen
Kom nou maar met je bewijs... Nog niks gezien wat er op wijst..quote:
Looong looooong story. Ga ik je niet mee lastigvallenquote:
Geniet gewoon van de show hier, dan voel je je vast beterquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Looong looooong story. Ga ik je niet mee lastigvallen
Je hebt hem ontmoet net voor oud en nieuw? En aantal dates gehad ofzo? Wel leuk dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou beginfase en ik wacht het allemaal een beetje af , was net voor oud en nieuw en met oud en nieuw stond die voor mijn deur en dit weekend is die ook nog even langsgeweest.
Ga nou maar terug in je tent, en laat je er voorlopig niet meer uitlokken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom nou maar met je bewijs... Nog niks gezien wat er op wijst..
Nu wordt iedereen alleen maar nieuwschierig, natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Looong looooong story. Ga ik je niet mee lastigvallen
Wat voor showquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:38 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Geniet gewoon van de show hier, dan voel je je vast beter
Man kom op met je bewijs of duik je eigen tent in en hou je bekquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:38 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ga nou maar terug in je tent, en laat je er voorlopig niet meer uitlokken.
Heb je al flirt opmerkingen gemaakt enzo? Grappen gemaakt? Of bleef het enkel bij een beetje oogcontact?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:38 schreef Hamast het volgende:
[..]
Denk 't niet. Zie d'r maar af en toe als ik toevallig met de auto boodschappen ga doen.
Is ook zo awkward om iemand die aan het werk is en je eigenlijk niet kent zomaar zoiets te vragen.![]()
Wat dat betreft val ik meer in de 'verlegen' categorie. (straw)
Whiskers vs the world! Waar nog moet blijken of Harnast zijn bewijs van intelligentie gaat geven.quote:
Nee , ik kende hem voor oud en nieuw al maar het eigenlijk einde van het jaar juist wat intiemer geworden en dat al meerdere keren en nu ga ik zeg maar even go with the flow.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je hebt hem ontmoet net voor oud en nieuw? En aantal dates gehad ofzo? Wel leuk dus.
Hee joh dat is niet netjes hoor, nu kom je niet erg intelligent over, ouwe rocket scientist.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man kom op met je bewijs of duik je eigen tent in en hou je bek
Pak jij de popcorn? Ik blijf hier wel even hangenquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Whiskers vs the world! Waar nog moet blijken of Harnast zijn bewijs van intelligentie gaat geven.
Niet echt heb dr pas 2 x gezien in een paar maanden ofzo dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Heb je al flirt opmerkingen gemaakt enzo? Grappen gemaakt? Of bleef het enkel bij een beetje oogcontact?
Oke. Heb je ook al bepaalde verwachtingen van het contact? En weet je wat zijn intenties zijn enzo? Echt ook al verliefd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , ik kende hem voor oud en nieuw al maar het eigenlijk einde van het jaar juist wat intiemer geworden en dat al meerdere keren en nu ga ik zeg maar even go with the flow.
En ja het is wel spannend
Je kunt het op geen enkele manier staven he????quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:41 schreef Hamast het volgende:
[..]
Hee joh dat is niet netjes hoor, nu kom je niet erg intelligent over, ouwe rocket scientist.
Oh.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:41 schreef Hamast het volgende:
[..]
Niet echt heb dr pas 2 x gezien in een paar maanden ofzo dus.
Whisker zat aan de Whiskey, en daarna zei ze : "ik wis 't nie"quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt het op geen enkele manier staven he????
Ik ga er voor mezelf even blanco in en zie wel waar het schip strand. En hij heeft overigens vage acties gehad die wel leuk waren maar ook verrassend en wacht het dus af. Ik heb tig wel kriebelsquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:41 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oke. Heb je ook al bepaalde verwachtingen van het contact? En weet je wat zijn intenties zijn enzo? Echt ook al verliefd?
Hmm, nog steeds geen flintertje bewijs he????quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:43 schreef Hamast het volgende:
[..]
Whisker zat aan de Whiskey, en daarna zei ze : "ik wis 't nie"
Oh oh oh wat zal jij morgen een flinke kater hebben zeg.
Heb geen idee of ik dr überhaupt nog vaak ga zien. Heb het nu deze maand rustig maar daarna ben ik weer druk bezig vanaf februari. Dus dan zie ik dr wss sowieso niet echt meer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dan zou ik niet zomaar ineens nummer gaan vragen maar enigszins opbouwen en een beetje aanvoelen hoe het tussen jullie klikt qua gesprekken (dus gevatte opmerkingen maken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |