Ga je kassa meisje nog uitvragen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:36 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nee ze had het toen al na 3 seconden ofzo door dus toen beetje om gelachen![]()
Bitches can't think once they see a motherfucker fresh like me
Denk 't niet. Zie d'r maar af en toe als ik toevallig met de auto boodschappen ga doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je kassa meisje nog uitvragen?
Ja, je bent heeel verlegenquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:38 schreef Hamast het volgende:
[..]
Denk 't niet. Zie d'r maar af en toe als ik toevallig met de auto boodschappen ga doen.
Is ook zo awkward om iemand die aan het werk is en je eigenlijk niet kent zomaar zoiets te vragen.![]()
Wat dat betreft val ik meer in de 'verlegen' categorie. (straw)
Het kan prima hoor, ik ken een gast die een hele supermarkt afgewerkt heeftquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:38 schreef Hamast het volgende:
[..]
Denk 't niet. Zie d'r maar af en toe als ik toevallig met de auto boodschappen ga doen.
Is ook zo awkward om iemand die aan het werk is en je eigenlijk niet kent zomaar zoiets te vragen.![]()
Wat dat betreft val ik meer in de 'verlegen' categorie. (straw)
Nou, wat een baasquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het kan prima hoor, ik ken een gast die een hele supermarkt afgewerkt heeftHij heeft er zelfs een guide over geschreven op een ander forum, wat een baas!
Zeg ik dat je me iets misdaan hebt dan?quote:
Had niet anders verwachtquote:
Tjah.. Als je die dikke van de plus ziet...quote:
Nee maar je laat je zo uit over mijn persoonlijkheid alsof je me goed kent.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeg ik dat je me iets misdaan hebt dan?
Oh oh oh wat zijn wij mannen weer oppervlakkig he?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht![]()
Meeste mannen vinden dat grappig of geweldig
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:44 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nee maar je laat je zo uit over mijn persoonlijkheid alsof je me goed kent.
JIJ weet waar ik op doel, anderen niet of minder.. Dus: prima ls je hen een rad voor ogen draait, met mij lukt je dat niet..quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:44 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nee maar je laat je zo uit over mijn persoonlijkheid alsof je me goed kent.
Trolling is a part of life, deal with it.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
JIJ weet waar ik op doel, anderen niet of minder.. Dus: prima ls je hen een rad voor ogen draait, met mij lukt je dat niet..
Ik moet toegeven dat ik daar rijkelijk om kan gniffelen inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
'' Tip: Albert heijn hecht veel waarde aan de representativiteit van hun personeel:p
Tip2: Heb nog nooit een 7 of hoger in de Lidl gezien. ''
Het is vooral de manier waarop wat erg grappig is.
Sneu doen bedoel je, en je bent er nog trots op ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:47 schreef Hamast het volgende:
[..]
Trolling is a part of life, deal with it.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sneu doen bedoel je, en je bent er nog trots op ook
Ik heb geen ander beeld van je, en je afkomst of muzieksmaak boeit me werkelijk niet..quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:49 schreef Hamast het volgende:
[..]
Om even het beeld van je hebt van mij te bevestigen:
Waar heb je het nou eigenlijk over?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen ander beeld van je, en je afkomst of muzieksmaak boeit me werkelijk niet..
Owh, je bent een beetje langzaam van begrip??quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:51 schreef Hamast het volgende:
[..]
Waar heb je het nou eigenlijk over?
Intelligenter dan jij waarschijnlijk, maar ik heb niet het idee dat we op dezelfde wavelength zitten. Als in: we praten langs elkaar heen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, je bent een beetje langzaam van begrip??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |