Das schattig zo een verlegen meisjequote:Op woensdag 9 januari 2013 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet dat je bang van iemand wordt, maar meer dat je je een 'mindere' voelt ivm de ander. Kan het niet echt uitleggen.
Het valt best mee hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das schattig zo een verlegen meisje
Strawwy versieren
Ah dus dit is je type?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor.Misschien is het ook een concurrentie dingetje. Als iedereen een jongen begeert, dan wil ik hem niet.
Middenweg jongens, middenweg. En ook bij mij gaat het niet altijd op.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:59 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ah dus dit is je type?
[ afbeelding ]
Well in that case, im out of your leaguequote:Op woensdag 9 januari 2013 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Middenweg jongens, middenweg. En ook bij mij gaat het niet altijd op.
Maar neem nu. Ik vind een jongen leuk. Niet te verlegen en niet onaantrekkelijk, maar wel stilletjes en met wat onzekere trekjes. Geen 'alpha' of versierkoning dus of zo.
Oh noes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:05 schreef Hamast het volgende:
[..]
Well in that case, im out of your league
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh noes.
Oh wacht, ik vatte het verkeerd op. Jij bent de jongen op de foto?
watskeburtquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:08 schreef heloef het volgende:
Nou ik wil nog mijn gal spuwen voor het slapen gaan. Ook al gaat het in het begin goed het eindigt altijd slecht met meisjes. Eerst wist ik waar het aan lag. Maar nu heb ik echt geen idee waaraan het ligt. En dat is toch een tikje frustrerend. Ik word er niet onzeker of wanhopig van maar ik pieker er zo nu en dan zoals op dit moment wel over.
Maar goed morgen weer een nieuwe dag.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:08 schreef heloef het volgende:
Nou ik wil nog mijn gal spuwen voor het slapen gaan. Ook al gaat het in het begin goed het eindigt altijd slecht met meisjes. Eerst wist ik waar het aan lag. Maar nu heb ik echt geen idee waaraan het ligt. En dat is toch een tikje frustrerend. Ik word er niet onzeker of wanhopig van maar ik pieker er zo nu en dan zoals op dit moment wel over.
Maar goed morgen weer een nieuwe dag.
Tenzij hij zijn best doet voor jou toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor.Misschien is het ook een concurrentie dingetje. Als iedereen een jongen begeert, dan wil ik hem niet.
Er loopt weer een contact stuk. Wat leuk begon.quote:
Ik weet niet, zou kunnen. Al probeer ik het niet teveel op mezelf te betrekken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een van die jongens die vaak gefriendzoned wordt, waarna als ze eenmaal ouder dan 20 zijn hun tijd komt om te shinen. Hoe eindigt het slecht?
Kan gebeuren toch? Niks van aan trekken joh.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Er loopt weer een contact stuk. Wat leuk begon.
[..]
Ik weet niet, zou kunnen. Al probeer ik het niet teveel op mezelf te betrekken.
Oh vast, maar ik denk dat een stillere jongen beter bij me past. Al zou ik misschien van een heel extraverte jongen meer kunnen leren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tenzij hij zijn best doet voor jou toch?
Dat is balen... Goed dat je probeert het niet teveel op jezelf te betrekken, dat is vaak het meest lastigquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Er loopt weer een contact stuk. Wat leuk begon.
[..]
Ik weet niet, zou kunnen. Al probeer ik het niet teveel op mezelf te betrekken.
Het was ook meestal domme pech, van lesbisch tot aan verliefd op een ander en nog een paar van die dingen. Dat heeft dan weer niks met mij te maken, dat probeer ik wel van me af te laten glijden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:18 schreef Hamast het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch? Niks van aan trekken joh.
Enige wat je kunt doen ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was ook meestal domme pech, van lesbisch tot aan verliefd op een ander en nog een paar van die dingen. Dat heeft dan weer niks met mij te maken, dat probeer ik wel van me af te laten glijden.
Precies, al maakt het wel moedeloos. Doe ik een keer een best voor een meisje eindigt het op zo'n klotemanier.quote:
Niks aan te doen volgende keer beter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies, al maakt het wel moedeloos. Doe ik een keer een best voor een meisje eindigt het op zo'n klotemanier.
Dat is inderdaad domme pech. Wel kut dat het jou dan telkens overkomt, maar ja. Blijven proberen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was ook meestal domme pech, van lesbisch tot aan verliefd op een ander en nog een paar van die dingen. Dat heeft dan weer niks met mij te maken, dat probeer ik wel van me af te laten glijden.
Ik kan het beide zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh vast, maar ik denk dat een stillere jongen beter bij me past. Al zou ik misschien van een heel extraverte jongen meer kunnen leren.
Er zit niks anders op, wachten op de volgende kans.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad domme pech. Wel kut dat het jou dan telkens overkomt, maar ja. Blijven proberen.
Rustig aan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan het beide zijn.
Jezus wat ben ik sexy.
Wel gehouden toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:34 schreef Hamast het volgende:
Kassa meisje bloosde vandaag trouwens vet lief.![]()
Dat doet ze nou iedere keer, vorige keer raakte ze in de war en gaf ze me per ongeluk 20 euro te veel terug.
Nee ze had het toen al na 3 seconden ofzo door dus toen beetje om gelachenquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan het beide zijn.
Jezus wat ben ik sexy.
Ga je kassa meisje nog uitvragen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:36 schreef Hamast het volgende:
[..]
Nee ze had het toen al na 3 seconden ofzo door dus toen beetje om gelachen![]()
Bitches can't think once they see a motherfucker fresh like me
Denk 't niet. Zie d'r maar af en toe als ik toevallig met de auto boodschappen ga doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je kassa meisje nog uitvragen?
Ja, je bent heeel verlegenquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:38 schreef Hamast het volgende:
[..]
Denk 't niet. Zie d'r maar af en toe als ik toevallig met de auto boodschappen ga doen.
Is ook zo awkward om iemand die aan het werk is en je eigenlijk niet kent zomaar zoiets te vragen.![]()
Wat dat betreft val ik meer in de 'verlegen' categorie. (straw)
Het kan prima hoor, ik ken een gast die een hele supermarkt afgewerkt heeftquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:38 schreef Hamast het volgende:
[..]
Denk 't niet. Zie d'r maar af en toe als ik toevallig met de auto boodschappen ga doen.
Is ook zo awkward om iemand die aan het werk is en je eigenlijk niet kent zomaar zoiets te vragen.![]()
Wat dat betreft val ik meer in de 'verlegen' categorie. (straw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |