abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121320456
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar waar mij dat vrij weinig boeit, is het voor vrouwen altijd eigenlijk een afknapper.
Wat? Onzekerheid?
Bij mij niet maar ik ben een uitzondering.
pi_121322365
Bij een te mooi uiterlijk word ik achterdochtig...
pi_121323271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:12 schreef Faxie het volgende:
Bij een te mooi uiterlijk word ik achterdochtig...
Ikke niet. Bij een te mooi (en wat is te mooi? :P ) uiterlijk ga ik eerder kwijlen! :P
pi_121324195
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ikke niet. Bij een te mooi (en wat is te mooi? :P ) uiterlijk ga ik eerder kwijlen! :P
Ik krijg twijfels over het innerlijk.... omdat ze toch overal mee wegkomen en iedereen vriendelijk doet tegen ze enzo. dan ligt een verrot en verwaand innerlijk op de loer heb ik het idee.
pi_121324749
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat? Onzekerheid?
Bij mij niet maar ik ben een uitzondering.
Een vent die een slechte dag heeft whatsoever wordt niet gezien noch aantrekkelijk gevonden in mijn ervaring.
Rustig aan.
pi_121324808
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik krijg twijfels over het innerlijk.... omdat ze toch overal mee wegkomen en iedereen vriendelijk doet tegen ze enzo. dan ligt een verrot en verwaand innerlijk op de loer heb ik het idee.
Ik heb dat meer met een arrogante kop.
Maar ik knap daar op af dus de dames die daadwerkelijk een arrogante kop hebben vind ik nooit interessant, desondanks vrienden dat vaak enorm sexy vrouwen schijnen te vinden.

Maar ehm, jij mag er zelf ook wel wezen dus beter doe je er iets aan en geef je het een middelvinger.
Rustig aan.
pi_121325068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Absoluut waar, maar niet alle (mooie) vrouwen zijn zo.
pi_121325298
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Absoluut waar, maar niet alle (mooie) vrouwen zijn zo.
Dat weet ik wel. Maar ik ben op m'n hoede zeg maar.
pi_121325349
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar ik knap daar op af dus de dames die daadwerkelijk een arrogante kop hebben vind ik nooit interessant, desondanks vrienden dat vaak enorm sexy vrouwen schijnen te vinden.

Maar ehm, jij mag er zelf ook wel wezen dus beter doe je er iets aan en geef je het een middelvinger.
Ik er wezen :')
pi_121325386
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik er wezen :')
Ik gooi een emmer water over je heen, je bent godverdomme aantrekkelijk en het wordt gezegd door een heteroseksuele man. :(
Maakt verder ook geen flikker uit verder, maar het is en blijft een vooroordeel wat je best wel eens wat vaker wel op zijn waarheid mag gaan testen, afwijzingen boeien ook niet, ze kunnen niet eens om persoonlijke redenen zijn eigenlijk want die wijven kennen je helemaal niet, het kaart enkel hun oppervlakkigheid aan.

Maar nogmaals, het is een vooroordeel, ik gok dat de meeste aantrekkelijke dames gewoon fatsoenlijk reageren :)
Rustig aan.
pi_121325406
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik gooi een emmer water over je heen, je bent godverdomme aantrekkelijk en het wordt gezegd door een heteroseksuele man. :(
No homo :P
pi_121325450
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat weet ik wel. Maar ik ben op m'n hoede zeg maar.
Ik ben altijd op m'n hoede :P
Maar verwaande vrouwen zijn niet echt mijn hoofdissues :P
pi_121325507
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben altijd op m'n hoede :P
Maar verwaande vrouwen zijn niet echt mijn hoofdissues :P
Mijne ook niet ;)
pi_121325542
- overbodige post, dit is geen SC -
Rustig aan.
pi_121325732
Vooroordelen komen niet uit de lucht vallen he ;)

Maar ik weet wel dat niet iedereen zo is, dus benader iedereen neutraal, maar wel op m'n hoede. Lelijkerds zijn ook vaak zat arrogant. :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:04:04 #66
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121328080
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Soms klopt er geen reet van. Zelf ook al een aantal keer overdag dat een chick een beetje bitchy kijkt, maar dat als je met haar gaat praten ze supercute blijkt te zijn ;)

Als we het nu toch over evolutie hebben. Het enige wat vrouwen vroeger wilden was een man bij wie ze konden overleven. De man die een 30 meter hoge boom in kon klimmen om eten te plukken, wat kan haar het schelen als hij lelijk is. Vorige week hoorde ik nog een mooie openbaring van Tyler Durden in the blueprint. ''Caveman didnt even know what he looked like'' : :P
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_121328588
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Soms klopt er geen reet van. Zelf ook al een aantal keer overdag dat een chick een beetje bitchy kijkt, maar dat als je met haar gaat praten ze supercute blijkt te zijn ;)

Als we het nu toch over evolutie hebben. Het enige wat vrouwen vroeger wilden was een man bij wie ze konden overleven. De man die een 30 meter hoge boom in kon klimmen om eten te plukken, wat kan haar het schelen als hij lelijk is. Vorige week hoorde ik nog een mooie openbaring van Tyler Durden in the blueprint. ''Caveman didnt even know what he looked like'' : :P
Maar ze wouden nageslacht van de sterkste man, en dat was niet altijd de man die voor haar zorgde ;)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:34:58 #68
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121329827
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar ze wouden nageslacht van de sterkste man, en dat was niet altijd de man die voor haar zorgde ;)
Wie geeft een neuk om spieren als je geen eten hebt :')
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_121330885
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Wie geeft een neuk om spieren als je geen eten hebt :')
Spieren? Leg maar eens uit ;)

Edit:O wacht, ik zie al dat je "sterk" een beetje te letterlijk neemt om vervolgens met de :') smiley te gaan strooien.
Ik had het over sterke genen, niet over spierbundels ;)

Edit2:En om maar gelijk antwoord te geven op je vraag: Ze deed het natuurlijk stiekem ;)

Gek eigenlijk dat je niet op dingen kunt komen die ogenschijnlijk zo simpel zijn...
pi_121338153
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Een vent die een slechte dag heeft whatsoever wordt niet gezien noch aantrekkelijk gevonden in mijn ervaring.
In de regel niet nee, maar ik vind verlegen jongens vaak wel interessant, al zegt dat ook des te meer wat over mij. Van die heel extraverte jongens zijn dan misschien te intimiderend. Er is natuurlijk een groot verschil tussen verlegen en diep ongelukkig. :)
pi_121338267
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
ee, maar ik vind verlegen jongens vaak wel interessant, al zegt dat ook des te meer wat over mij. Van die heel extraverte jongens zijn dan misschien te intimiderend. Er is natuurlijk een groot verschil tussen verlegen en diep ongelukkig. :)
Ik kan extravert zijn, maar intimiderend.. Dat zal wel meevallen toch? Tenzij iemand vervelend is ofzo?
Rustig aan.
pi_121338408
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik kan extravert zijn, maar intimiderend.. Dat zal wel meevallen toch? Tenzij iemand vervelend is ofzo?
Nee ik bedoel niet dat je bang van iemand wordt, maar meer dat je je een 'mindere' voelt ivm de ander. Kan het niet echt uitleggen.
pi_121338517
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee ik bedoel niet dat je bang van iemand wordt, maar meer dat je je een 'mindere' voelt ivm de ander. Kan het niet echt uitleggen.
Das schattig zo een verlegen meisje :@
Strawwy versieren *O*
Rustig aan.
pi_121338717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Das schattig zo een verlegen meisje :@
Strawwy versieren *O*
Het valt best mee hoor. :P Misschien is het ook een concurrentie dingetje. Als iedereen een jongen begeert, dan wil ik hem niet.
pi_121338910
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het valt best mee hoor. :P Misschien is het ook een concurrentie dingetje. Als iedereen een jongen begeert, dan wil ik hem niet.
Ah dus dit is je type? :+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')