abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121257443

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_121257647
Nieuw topic voor Fasje :*
pi_121258427
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 01:11 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan is het geen ramp toch :)
Nou ja, wat vrouwelijk aandacht zou niet erg zijn :P

Kan niet slapen :')
Children of the night. What music they make.
pi_121259643
Hallo... nog succesverhalen hier tijdens mijn afwezigheid?

Ik heb niets te melden... behalve dat ik nog altijd vechtende ben tegen mijn slopende BDD ziekte.
Verder geen vriendchappen of sociale contacten.. en al helemaal niet met vrouwen.

[ Bericht 20% gewijzigd door richard_prf op 07-01-2013 08:25:44 ]
pi_121259940
Hier nog niet, maar er wordt nog gewerkt aan een succesverhaal :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121264554
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:51 schreef richard_prf het volgende:

Ik heb niets te melden... behalve dat ik nog altijd vechtende ben tegen mijn slopende BDD ziekte.
Verder geen vriendchappen of sociale contacten.. en al helemaal niet met vrouwen.
Hey Richard, das een tijdje geleden!... Nee hier ook weinig te melden, heb wel een andere mindset gekregen waardoor ik wat rechter op door het leven heen wandel! is wel lekker.
  maandag 7 januari 2013 @ 19:24:16 #7
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121280818
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:51 schreef richard_prf het volgende:

No way, je vind jezelf lelijk? Jij hebt het zwaar zeg, tering. Gelukkig voor jou maken looks geen fuck uit bij het versieren van vrouwen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_121290644
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

No way, je vind jezelf lelijk? Jij hebt het zwaar zeg, tering. Gelukkig voor jou maken looks geen fuck uit bij het versieren van vrouwen.
Net zoals bij vrouwen ook he! ^O^
  maandag 7 januari 2013 @ 22:30:50 #9
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121291182
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Net zoals bij vrouwen ook he! ^O^
Vrouwen zijn gelukkig minder oppervlakkig dan de meeste mannen(including me) :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_121291369
Alles verneuky wat ik kon verneuken -_- alle makkelijk inkoppertjes laten liggen en me als een schoft gedragen -_-

Shame on me!
pi_121291470
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:34 schreef kossikvassik het volgende:
Alles verneuky wat ik kon verneuken -_- alle makkelijk inkoppertjes laten liggen en me als een schoft gedragen -_-

Shame on me!
En ben je al gecast voor een rol als bad guy in de nieuwe batman of niet?
pi_121296076
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jezelf lelijk vinden is een ding... BDD veel erger.

Hoewel je gelijk hebt vind ik het wel makkelijk om te zeggen. Looks maken alleen geen reet uit als je goed kan versieren en zelfverzekerd bent. En zo niet, dan kan je wel wat extra uiterlijke steun gebruiken.
pi_121296086
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jezelf lelijk vinden is een ding... BDD een heel nieuw level.

Hoewel je gelijk hebt vind ik het wel makkelijk om te zeggen. Looks maken alleen geen reet uit als je goed kan versieren en zelfverzekerd bent. En zo niet, dan kan je wel wat extra uiterlijke steun gebruiken.
Strawwy!

"als strawwy versieren niet zo makkelijk gaat''

Help het lukt niet, tips?
Rustig aan.
pi_121296108
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Vrouwen zijn gelukkig minder oppervlakkig dan de meeste mannen(including me) :)
HOAX.
Rustig aan.
pi_121296174
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

HOAX.
Misschien komt het omdat er ook gewoon veel meer knappe vrouwen dan mannen zijn.
pi_121296185
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien komt het omdat er ook gewoon veel meer knappe vrouwen dan mannen zijn.
En voor wie is dat kut?
pi_121296222
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:32 schreef Hamast het volgende:

[..]

En voor wie is dat kut?
Lelijke vrouwen ;(
pi_121296250
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lelijke vrouwen ;(
In dat geval, sterkte er mee. :+
pi_121296256
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen knapper ja, maar je hebt knappe mannen en knappe vrouwen... Of er meer knappe vrouwen zijn dan mannen... Geen idee... Ik denk het wel eigenlijk.... Ik heb 1 vriend die ik wel knap kan noemen eigenlijk. :Y

Maar ik vind vrouwen misschien nog oppervlakkiger dan mannen, mannen zijn gewoon lomp dat komt misschien oppervlakkig over.
Rustig aan.
pi_121296312
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen knapper ja, maar je hebt knappe mannen en knappe vrouwen... Of er meer knappe vrouwen zijn dan mannen... Geen idee... Ik denk het wel eigenlijk.... Ik heb 1 vriend die ik wel knap kan noemen eigenlijk. :Y

Maar ik vind vrouwen misschien nog oppervlakkiger dan mannen, mannen zijn gewoon lomp dat komt misschien oppervlakkig over.
Vrouwen dragen make-up dat scheelt ook een hoop. Dus eigenlijk geen eerlijke vergelijking.

Hmm ik ben er redelijk van overtuigd dat mannen meer op uiterlijk selecteren en vrouwen meer op innerlijk (zoals zelfvertrouwen dus). Maar dat is en blijft een generalisatie.
pi_121296351
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vrouwen dragen make-up dat scheelt ook een hoop. Dus eigenlijk geen eerlijke vergelijking.

Hmm ik ben er redelijk van overtuigd dat mannen meer op uiterlijk selecteren en vrouwen meer op innerlijk (zoals zelfvertrouwen dus). Maar dat is en blijft een generalisatie.
Oordelen op zelfvertrouwen is niet oppervlakkig?
Het zegt toch geen reet over iemands innerlijk eigenlijk?
Rustig aan.
pi_121296587
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oordelen op zelfvertrouwen is niet oppervlakkig?
Het zegt toch geen reet over iemands innerlijk eigenlijk?
Hoe zegt zelfvertrouwen niks over iemands innerlijk? Mijn onzekerheid zegt toch ook wat over mij?
pi_121296625
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe zegt zelfvertrouwen niks over iemands innerlijk? Mijn onzekerheid zegt toch ook wat over mij?
Kvind het nogal nietszeggend sorry hoor, tis hoe iemand zichzelf presenteert naar de wereld... Maar het zegt verder weinig over het persoon zelf, of hij betrouwbaar is... Wat zijn meningen zijn over dingen... Mweh. Slechts een visite kaartje.

En dat is waar vrouwen op lijken te vallen... Dat visite kaartje.
Andersom doe ik dat ook wel hoor met uiterlijk... Maar verder boeit mij het echt geen reet of iemand goed uit der woorden komt whatsoever, als ze maar haar best doet voor mij dan vind ik haar al heel snel tof.
Rustig aan.
pi_121296716
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kvind het nogal nietszeggend sorry hoor, tis hoe iemand zichzelf presenteert naar de wereld... Maar het zegt verder weinig over het persoon zelf, of hij betrouwbaar is... Wat zijn meningen zijn over dingen... Mweh. Slechts een visite kaartje.

En dat is waar vrouwen op lijken te vallen... Dat visite kaartje.
Andersom doe ik dat ook wel hoor met uiterlijk... Maar verder boeit mij het echt geen reet of iemand goed uit der woorden komt whatsoever, als ze maar haar best doet voor mij dan vind ik haar al heel snel tof.
Het zegt niet alles, maar wel degelijk iets. Uiterlijk is ook niet totaal oppervlakkig, je kan wel dingen aflezen uit hoe iemand zich kleedt en verzorgt, maar puur knapheid an sich is niet veelzeggend.
pi_121296772
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Het zegt niet alles, maar wel degelijk iets. Uiterlijk is ook niet totaal oppervlakkig, je kan wel dingen aflezen uit hoe iemand zich kleedt en verzorgt, maar puur knapheid an sich is niet veelzeggend.
Wat zegt het volgens jou dan?
Want volgens mij zegt het geen reet behalve dat iemand op een bepaald moment lekker in zijn schoenen staat.
Rustig aan.
pi_121296889
quote:

[..]

Hoezo dat?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_121296925
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Omdat presentatie alles is.
Rustig aan.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:02:51 #28
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121297017
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jezelf lelijk vinden is een ding... BDD veel erger.

Het klinkt als een geweldig excuus om niet aan jezelf te gaan werken, het ligt immers buiten je eigen macht.

Uiterlijk geeft je net dat beetje extra zelfvertrouwen (mits je zelf denkt dat het uitmaakt), maar meer ook niet ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Pope-of-Dope op 08-01-2013 01:09:49 ]
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:13:30 #29
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_121297208
quote:

[..]

Dankjewel man! O-)

''Knap'' is niet eens een definitie, het is subjectief, en verandert constant. 30 jaar geleden was knap iets heel anders dan dat het nu is.
pi_121297239
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat wel redelijk ja. Hoewel ik niet zou weten waarom, biologisch gezien enzo (ja sorry, daar moet ik dan altijd gelijk aan denken :P)
pi_121297305
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dankjewel man! O-)

''Knap'' is niet eens een definitie, het is subjectief, en verandert constant. 30 jaar geleden was knap iets heel anders dan dat het nu is.
Daar geloof ik niet in, lekker wijf is een lekker wijf :P 30 jaar geleden was ze dat ook wel als ze toen had geleefd.
Rustig aan.
pi_121297333
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dankjewel man! O-)

Sommige dingen veranderen nooit ;)
pi_121297384
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:15 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dat wel redelijk ja. Hoewel ik niet zou weten waarom, biologisch gezien enzo (ja sorry, daar moet ik dan altijd gelijk aan denken :P)
Evolutionair gezien is er vast een mooie verklaring voor. :P
pi_121297472
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uiteraard, maar dat kan je zelf vast ook wel.
Een zelfverzekerde man zal op meer vrouwtjes afstappen, meer durven bij vrouwtjes dus meer seks hebben met vrouwtjes.

Waarom we op knappe vrouwen vallen... Die zullen vast vruchtbaarder zijn oid? Of beter voor zichzelf zorgen (Uiterlijke verzorging is ook goed voor jezelf zorgen dusja)
Rustig aan.
pi_121297479
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vast wel, al lijkt het me stug dat vrouwen meer nadenken over hun potentiele partner dan mannen. Zeker tegenwoordig lijkt alles alles maar te neuken.
pi_121297508
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uiteraard, maar dat kan je zelf vast ook wel.
Een zelfverzekerde man zal op meer vrouwtjes afstappen, meer durven bij vrouwtjes dus meer seks hebben met vrouwtjes.

Waarom we op knappe vrouwen vallen... Die zullen vast vruchtbaarder zijn oid? Of beter voor zichzelf zorgen (Uiterlijke verzorging is ook goed voor jezelf zorgen dusja)
Knappere vrouwen hebben evolutionair gezien betere genen, zoiets was het geloof ik.

Er is voor veel dingen een verklaring als je naar de evolutie kijkt.
pi_121297548
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vast wel, al lijkt het me stug dat vrouwen meer nadenken over hun potentiele partner dan mannen. Zeker tegenwoordig lijkt alles alles maar te neuken.
Ach vrouwen moeten nog steeds ''veroverd'' worden zogezegd.

De vrouw die een man aan de haak gaat slaan omdat ze hem zo woest aantrekkelijk vindt moet nog een beetje komen... Ze moet wel eerst iemand vertrouwen enzo geloof ik.

Maarja... Vroeger waren ze echt niet minder hoor qua seks... Ik denk dat toen we nog niet heel beschaafd waren we een stuk meer neukten als nu.... Kijk maar wat er 9 maanden gebeurt na een stroomstoring...
Rustig aan.
pi_121297595
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat zegt het volgens jou dan?
Want volgens mij zegt het geen reet behalve dat iemand op een bepaald moment lekker in zijn schoenen staat.
Zelfverwaarlozing is niet iets wat volgens mij een momentopname is. Dat gaat geleidelijk. Je kan zien dat iemand inderdaad niet lekker in zijn/haar vel zit, misschien geestelijke problemen heeft, onzeker is. En als de persoon in kwestie dik is dan kan lui, ongedisciplineerd en eetverslaafd er ook nog bij. Is de kledingsmaak ronduit afschuwelijk dan zullen velen je gemakshalve als autist bestempelen. Iemand die zichzelf niet verzorgd en onzeker is, is waarschijnlijk teruggetrokken en heeft een kleine of geen sociale kring. Gaat niet vaak uit, is mogelijk nog maagd. Dat soort dingen. Misschien gepest waardoor het balletje is gaan rollen. Of een stoornis? Goed mogelijk.

Ik weet niet, je kan er best heel wat uit opmaken als je zou willen. Daarom mijden meer succesvolle mensen vaak wel de onzekere of onhygiënische medemens.
pi_121297615
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach vrouwen moeten nog steeds ''veroverd'' worden zogezegd.

De vrouw die een man aan de haak gaat slaan omdat ze hem zo woest aantrekkelijk vindt moet nog een beetje komen... Ze moet wel eerst iemand vertrouwen enzo geloof ik.

Maarja... Vroeger waren ze echt niet minder hoor qua seks... Ik denk dat toen we nog niet heel beschaafd waren we een stuk meer neukten als nu.... Kijk maar wat er 9 maanden gebeurt na een stroomstoring...
Tsja, waarom mannen versieren als ze vanzelf naar je toe komen. Alleen als je onaantrekkelijk bent, zal je als vrouw moeten gaan versieren omdat dan de mannen niet vanzelf zullen komen. En zelfs dan nog heb je mannen die alles neuken wat los en vast zit, ook lelijke vrouwen.
Tis maar net waar een vrouw waarde aan hecht he.

Ik betwijfel of er vroeger meer geneukt werd, dat valt nu niet meer te achterhalen.
pi_121297645
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zelfverwaarlozing is niet iets wat volgens mij een momentopname is. Dat gaat geleidelijk. Je kan zien dat iemand inderdaad niet lekker in zijn/haar vel zit, misschien geestelijke problemen heeft, onzeker is. En als de persoon in kwestie dik is dan kan lui, ongedisciplineerd en eetverslaafd er ook nog bij. Is de kledingsmaak ronduit afschuwelijk dan zullen velen je gemakshalve als autist bestempelen. Iemand die zichzelf niet verzorgd en onzeker is, is waarschijnlijk teruggetrokken en heeft een kleine of geen sociale kring. Gaat niet vaak uit, is mogelijk nog maagd. Dat soort dingen. Misschien gepest waardoor het balletje is gaan rollen. Of een stoornis? Goed mogelijk.

Ik weet niet, je kan er best heel wat uit opmaken als je zou willen. Daarom mijden meer succesvolle mensen vaak wel de onzekere of onhygiënische medemens.
Klopt wel. Ik heb ondertussen een soort radar ontwikkeld waarmee ik "bepaalde types" snel kan detecteren om ze vervolgens op armslengte afstand te houden :)

Echter, succes? Succesvol op welk gebied bedoel je? In relaties? In geld? In invloed? In versieren? In macht?

Edit:Maar ik hecht blijkbaar aan andere dingen dan de meesten, denk ik.
Voor mij is geld/macht/watdanook niet per definitie een pluspunt. Ik ga meer voor betrouwbaarheid en wat ik aan een ander kan hebben op psychisch gebied (m.u.v. de echte kneusjes dan, dat zijn gewoon kling-ons)
pi_121297668
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tis gewoon een ordinaire moment opname waar je allerlei conclusies op gooit.
Rustig aan.
pi_121298547
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:04 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Hey Richard, das een tijdje geleden!... Nee hier ook weinig te melden, heb wel een andere mindset gekregen waardoor ik wat rechter op door het leven heen wandel! is wel lekker.
Hey buddy hoe is het?
pi_121303787
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt wel. Ik heb ondertussen een soort radar ontwikkeld waarmee ik "bepaalde types" snel kan detecteren om ze vervolgens op armslengte afstand te houden :)

Echter, succes? Succesvol op welk gebied bedoel je? In relaties? In geld? In invloed? In versieren? In macht?

Voor mij is geld/macht/watdanook niet per definitie een pluspunt. Ik ga meer voor betrouwbaarheid en wat ik aan een ander kan hebben op psychisch gebied (m.u.v. de echte kneusjes dan, dat zijn gewoon kling-ons)
Wij kunnen samen praten, beter heb je een betrouwbaar persoon.
pi_121308240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat ze meer nadenken heb ik nergens gezegd. Dat ze anders selecteren (dat hoeft niet eens bewust te gaan) wel.
pi_121308270
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tis gewoon een ordinaire moment opname waar je allerlei conclusies op gooit.
Zo mag je het zien natuurlijk. :) Jij doet het ook. Ik zeg niet dat ik zo oordeel over andere mensen, het was meer een opsomming van wat mensen zoal zouden kunnen afleiden aan het uiterlijk. Een mooi uiterlijk wordt geassocieerd met positieve eigenschappen.
pi_121308310
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet per se op een bepaald vlak. Het gaat vooral om je succesvol voelen, denk ik.
pi_121313240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:36 schreef richard_prf het volgende:
Hey buddy hoe is het?
Ja prima om eerlijk te zijn :-) Het idee dat ik ooit een vriendin zal krijgen maar uit m'n hoofd gezet, leef nu een stuk relaxter om eerlijk te zijn. Niet meer krampachtig om me heen zitten loeren in de trein/tram/bus, heerlijk! Op facebook al die mensen met hun 'kijk mij eens blij zijn xxx' posts zo ingesteld dat ik dat niet meer zie. Sta een stuk sterker in m'n schoentjes.

Stort me nu volledig op het pokeren, lekker een doel in me leven die (hopelijk) haalbaar is. Hopelijk over een paar jaartjes redelijk wat centjes zodat ik de wereld rond kan maar dat is allemaal toekomst muziek.

Jij nog stappen ondernomen? of ergens mee bezig?
pi_121313687
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ze meer nadenken heb ik nergens gezegd. Dat ze anders selecteren (dat hoeft niet eens bewust te gaan) wel.
Volgens mij denken veel mannen met hun lul en veel vrouwen met hun kut. Plain and simple :P
De regeltjes eromheen, dat is vaak biologisch van oorzaak, met een sausje cultuur erdoorheen :P
pi_121313746
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet per se op een bepaald vlak. Het gaat vooral om je succesvol voelen, denk ik.
Maar dat is per persoon natuurlijk weer anders :)
Ik zie mezelf op enkele vlakken wel als succesvol persoon (heb toch een aantal dromen gerealiseerd), maar zou mezelf niet omschrijven als een succesvol persoon.
pi_121319153
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo mag je het zien natuurlijk. :) Jij doet het ook. Ik zeg niet dat ik zo oordeel over andere mensen, het was meer een opsomming van wat mensen zoal zouden kunnen afleiden aan het uiterlijk. Een mooi uiterlijk wordt geassocieerd met positieve eigenschappen.
Maar waar mij dat vrij weinig boeit, is het voor vrouwen altijd eigenlijk een afknapper.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')