"Haha, jij hebt er maar 103."quote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
Hadden jullie trouwens ook lijstjes over met wie je gezoend heb ??
Mijn vriendinnen en ik hielden lijstjes bij over met wie we gezoend hadden
Nooit nodig geweestquote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ken iemand die heeft zo'n clicker waarop ie het bijhoudt. Het aantal dan. Ik moest echt heel hard lachen toen ik het zag.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is wel grappig, ik moet over mezelf zeggen dat ik toen we die lijstjes bijhielden allemaal pubertjes warenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft zo'n clicker waarop ie het bijhoudt. Het aantal dan. Ik moest echt heel hard lachen toen ik het zag.
Vervelend is dat he.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet zelf initiatief nemen, he.
Nou ik ken verhalen, die komen bij die 103 in de buurt.quote:
Nee. Ik zoen zelden en het is dus een dusdanig laag aantal dat ik nog exact weet met wie en waar.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vraag me af of dat iets is waar je trots op moet zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ken verhalen, die komen bij die 103 in de buurt.
Ach, waarom zou je je eigenlijk schamen ook?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat iets is waar je trots op moet zijn
Ik kan wel vertellen dat... Een meisje zoenen waar je vrij weinig aan vindt een stuk minder fijn is dan een meisje dat je speciaal vindt.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook weer niet, maar ja ieder zijn ding he.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is wel apart dat je zegt geen lef te hebben, maar ook geen schaamte.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, waarom zou je je eigenlijk schamen ook?
Misschien omdat je geil was.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan wel vertellen dat... Een meisje zoenen waar je vrij weinig aan vindt een stuk minder fijn is dan een meisje dat je speciaal vindt.
Veel mensen gezoend hebben betekent dus dat je het veel gedaan hebt om het nummer.. wat een beetje (heel erg) triest is eigenlijk.
Emotioneel iets wat los van elkaar staat.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel apart dat je zegt geen lef te hebben, maar ook geen schaamte.
Ik zou me waarschijnlijk schamen hoor. Maar als je het rationeel benadert hoeft dat eigenlijk niet eens.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is wel apart dat je zegt geen lef te hebben, maar ook geen schaamte.
Tis pas leuk als een meisje leuk is toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
of gewoon voor de lol .
Why so serious ???
Ik weet niet, nooit leuke meisjes gezoend.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis pas leuk als een meisje leuk is toch?
Doen dan, pak fascination op der smoel.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, nooit leuke meisjes gezoend.
Achja... uiteindelijk maakt het ook geen reet uit...quote:Op zondag 6 januari 2013 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
Nou hoeft niet perse. Toen ik vroeger zoensletterig was het gewoon omdat ik het zoenen op zich leuk vond en ik ook puber was die heel veel stapte .
Het is ook mijn periode geweest dat ik wat expirimenteerde daarmee en vind het niet op zich iets waar ik voor hoef te schamen.
Wat zijn dan dingen waar je je voor zou schamen?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou me waarschijnlijk schamen hoor. Maar als je het rationeel benadert hoeft dat eigenlijk niet eens.
Ik zou me ongemakkelijk voelen als ik op een onnatuurlijke manier contact zoek of alles gewoon niet lekker verloopt, ik stil val whatsoever..quote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn dan dingen waar je je voor zou schamen?
Jawel, op de brandstapel met jou!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
Nou hoeft niet perse. Toen ik vroeger zoensletterig was het gewoon omdat ik het zoenen op zich leuk vond en ik ook puber was die heel veel stapte .
Het is ook mijn periode geweest dat ik wat expirimenteerde daarmee en vind het niet op zich iets waar ik voor hoef te schamen.
Zomaar wam, in vuur en vlam.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, op de brandstapel met jou!
M'n favo liedje van m'n kvk-cd. True story.quote:
Gewoon contact maken uberhaupt met mensen, ik schaam me voor mezelf als persoonquote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zijn dan dingen waar je je voor zou schamen?
Waar schaam je je voor? Voor je uiterlijk? Je gedrag?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon contact maken uberhaupt met mensen, ik schaam me voor mezelf als persoon
Dus ik ga eigenlijk vrijwel nooit naar sociale aangelegenheden.
Gaan wowwen is echt een verkeerde tip hier. Het werkt soms, maar het werkt niet goed genoeg als vervanging voor echt menselijk contact. Het is net als met datingsites: op een gegeven moment is het de bedoeling dat je mensen in het echt ontmoet. Dan kan je mijn inziens het beter in één keer echt goed doen en er gewoon op uit gaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:25 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk wel iets voor jou zou vinden ??? Role Playing Games , ik weet niet of je dat doet ??? Een oud huisgenootje deed dat heel veel.
Het hoeft ook geen vervanging te zijn, games zijn om je even in te verliezen en een uur of twee later doe je weer wat anders. Althans dat is de bedoeling natuurlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Gaan wowwen is echt een verkeerde tip hier. Het werkt soms, maar het werkt niet goed genoeg als vervanging voor echt menselijk contact. Het is net als met datingsites: op een gegeven moment is het de bedoeling dat je mensen in het echt ontmoet. Dan kan je mijn inziens het beter in één keer echt goed doen en er gewoon op uit gaan.
Yes, eindelijk iemand van wie ik winquote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit nodig geweest
Twee mensen in het hele leven enzo.
Voor hoe ik beweeg, voor hoe ik praat, vooral dat.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waar schaam je je voor? Voor je uiterlijk? Je gedrag?
Zou je niet moeten zijn. Er is daar niks mis mee.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor hoe ik beweeg, voor hoe ik praat, vooral dat.
Dit inderdaad, je bent echt niet vreemder dan iemand anders qua stem of beweging.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je niet moeten zijn. Er is daar niks mis mee.
Niks mis mee is ook weer niet zo, ik heb toch nog altijd wat moeite met normaal lopenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je niet moeten zijn. Er is daar niks mis mee.
Hallo , er is ook nog zoiets als echte role playing games , hoor waar je met echte mensen op locatie afspreekt om dus bijvoorbeeld bij kasteels juist bijvoorbeeld je eigen karakters te doen en overigens juist heel erg geschikt om mensen te ontmoeten.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:41 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Waar schaam je je voor? Voor je uiterlijk? Je gedrag?
[..]
Gaan wowwen is echt een verkeerde tip hier. Het werkt soms, maar het werkt niet goed genoeg als vervanging voor echt menselijk contact. Het is net als met datingsites: op een gegeven moment is het de bedoeling dat je mensen in het echt ontmoet. Dan kan je mijn inziens het beter in één keer echt goed doen en er gewoon op uit gaan.
Jij bedoelt LARPen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hallo , er is ook nog zoiets als echte role playing games , hoor waar je met echte mensen op locatie afspreekt om dus bijvoorbeeld bij kasteels juist bijvoorbeeld je eigen karakters te doen en overigens juist heel erg geschikt om mensen te ontmoeten.
Ik bedoel dus niet op internet in het echt . Ik kreeg zelf ook een uitnodiging van mensen via Facebook voor het naspelen van de Hungergames als Role Playing Game op locatie maar het is niet echt mijn ding maar je kan op zo'n manier ook heel leuk mensen ontmoeten
De R en P staan toch voor role playingquote:
Live Action Role-Playing game idd.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De R en P staan toch voor role playing
Maar ben het wel van plan eens te doen. Ik heb er een op het oog voor in mei zelfs.
Oh leuk want ik vind dat echt iets voor jou om te doen. Ik denk dat je het heel erg leuk gaat vindenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De R en P staan toch voor role playing
Maar ben het wel van plan eens te doen. Ik heb er een op het oog voor in mei zelfs.
Lol, doen mensen dit serieus?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Live Action Role-Playing game idd.
Er zijn veel verschillende thema's , fantasy maar ook de oude romeinen, vikingen, middeleeuwen of het wilde westen etc.
Lekker rellen
[ afbeelding ]
Zoals je zietquote:
Ik win btwquote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
Ik op m'n 25ste. Dus wie heeft hier nu het recht om te janken?
Ik post hier bijna nooitquote:Op maandag 7 januari 2013 01:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zit je d'r mee?
Sorry maar ik ga niet alles teruglezen...
Dan is het geen ramp tochquote:Op maandag 7 januari 2013 01:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik post hier bijna nooit
Niet echt. Ik ben niet zo sociaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |