Nee eigenlijk niet, maar je kunt er ook helemaal geen conclusies uittrekken omdat jij er het fijne helemaal niet vanaf weet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, dat zegt wat over jouw beoordelingsvermogen.
Je bent wel lief hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Zo vind je iemand helemaal geweldig op alle vlakken, ben je ineens te oud en en te klein.
17.. Zij was dronken en moest later kotsen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Oké, wanneer hadden jullie je eerste echte zoen?
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
17.. Zij was dronken en moest later kotsen.
Vorig jaar oktober. Met mijn vriend. Ohja ik was 18.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
2011, ik was 17. Tergend slecht was het van mijn kant. Echt.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Met je vriend? Wtf doe je hier?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorig jaar oktober. Met mijn vriend. Ohja ik was 18.
Juni 2010. Ik was toen 20 en het was eigenlijk mijn eerste echte datequote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Nounounou. Dat valt enorm mee, Loefje.quote:
Dat is wel mijn voornaamste kwaliteit, ja. Het is alleen helaas niet genoeg.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef heloef het volgende:
Helaas wel de verkeerde vliegen in dit geval, maar toch.
12. Het was vreselijk. Ik heb daarna 3 jaar niet durven zoenen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Ik zou ook niet durven janken mevrouw.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
Ik op m'n 25ste. Dus wie heeft hier nu het recht om te janken?
Goede tijden waren dat E.d.a.r.r.a.w.e.n.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hem hier gevonden en bleef hangen
Oh echt?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hem hier gevonden en bleef hangen
Ik snap het niet, je bent een knappe dame.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
Ik op m'n 25ste. Dus wie heeft hier nu het recht om te janken?
Geweldig achteraf, die hele drama-soapseriequote:Op zondag 6 januari 2013 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede tijden waren dat E.d.a.r.r.a.w.e.n.
Newbie114quote:
Jezus wat een bende was dat in die tijd zeg.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geweldig achteraf, die hele drama-soapserie
Die wil ik ook nog eens meemaken, maar ik ben zonder lef geboren.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik op mijn 15e en toen heb ik een hele periode van zoensletterigheid gehad
Onzeker/verlegen voornamelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je bent een knappe dame.
Meen ik, mag ook gezegd worden... Nadat ik je verzuurd noem enzo.
Nou dat had meer te maken met veel drank was nogal een rebelse puber.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog eens meemaken, maar ik ben zonder lef geboren.
Zeg dit nou niet te hard.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon met je kont tegen iemands kruis aan schuren. De rest gaat vanzelf.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon met je kont tegen iemands kruis aan schuren. De rest gaat vanzelf.Ik durf niet naar de kinderdiscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik heb genoeg lef voor twee meid!"quote:
Ik moet zelf initiatief nemen, he.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je misschien een bitch shield?
In de gewone discotheek kan je dat ook doen heb ik gemerkt.quote:
"Haha, jij hebt er maar 103."quote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
Hadden jullie trouwens ook lijstjes over met wie je gezoend heb ??
Mijn vriendinnen en ik hielden lijstjes bij over met wie we gezoend hadden
Nooit nodig geweestquote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
Hadden jullie trouwens ook lijstjes over met wie je gezoend heb ??
Mijn vriendinnen en ik hielden lijstjes bij over met wie we gezoend hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |