Echt, he, ik begon ook al te twijfelen aan mezelf.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen wist ik, er gaat echt iets verkeerd bij mij.
Hoeveel vriendinnetjes heb jij gehad?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he, ik begon ook al te twijfelen aan mezelf.
1 maar soort van en ze was geeneens verliefd op me.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel vriendinnetjes heb jij gehad?
Dat meisje op het toilet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen wist ik, er gaat echt iets verkeerd bij mij.
Hmm..quote:Op zondag 6 januari 2013 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
1 maar soort van en ze was geeneens verliefd op me.
Als je dit bij mij maar niet gaat doen en Evie als voorbeeld gaat nemenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat meisje op het toilet.
Het meisje waar je mee datete maar die jij uiteindelijk niet leuk genoeg vond.
Je laatste bijna hossel.
Gaat goed jongen.
Hoezo?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm..
Dan vraag ik me af hoe jij in het echt bent
Liefde is een ingewikkeld onderwerp. De meeste dingen zijn veel simpeler.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook op liefdesgebied kun je dingen leren, Benzin
Ja, ja en ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had eerst iets met haar, het was iig meer dan enkel vriendschap en nu heeft ze een vriend?
Waarschijnlijk wil ze afstand omdat een vriendschap tussen jullie toch niet gaat werken. Jij hebt nog te veel gevoelens voor haar om enkel op vriendschappelijke basis met je om te gaan en als jullie elkaar nu blijven zien geeft dat jou enkel pijn.
Ik denk dat het zoiets kan zijn.
Evie.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je dit bij mij maar niet gaat doen en Evie als voorbeeld gaat nemen
Ik heb het twijfelen maar achterwege gelaten. Ik ben nooit direct afgewezen maar het liep stuk op domme pech. Een was lesbisch, een was verliefd op een ander en dat laatste gaat straks opnieuw gebeuren zoals de zaken er nu voorstaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he, ik begon ook al te twijfelen aan mezelf.
Gelukkig,quote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie.
Dat is de enige van jou waarvan ik het nog weet eigenlijk. Gewoon, omdat ik geschokt was.
Ik vind je hier maar een verzuurde muts altijd, dus ik vraag me af of je ook zo bent in het echt.quote:
Die eerste die verliefd was op een ander, begrijp ik goed dat dit p.i.n.d.a was?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het twijfelen maar achterwege gelaten. Ik ben nooit direct afgewezen maar het liep stuk op domme pech. Een was lesbisch, een was verliefd op een ander en dat laatste gaat straks opnieuw gebeuren zoals de zaken er nu voorstaan.
Gelukkig gaat het met de rest van mijn leven wel goed. Toch een troost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, je hebt er van geleerd. Je bent een ervaring rijker. Onderschat dat niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gelukkig,
Achteraf had ik daar niks van moeten hebben.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat is al wat positiever dan je eerdere opmerking over leren van de liefdequote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Liefde is een ingewikkeld onderwerp. De meeste dingen zijn veel simpeler.
Anders gaan jullie een keertje meeten!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind je hier maar een verzuurde muts altijd, dus ik vraag me af of je ook zo bent in het echt.
tuurlijk snapt ze het zelf wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik van meer situaties iets leren, maar dat was de vraag niet.
Daarnaast was dit een unieke kans geweest. Maar ik geloof oprecht dat dit meisje voelde dat het niet werkte en dat ze zelf de redenen voor de breuk niet eens snapt.
Het gaat beter, alleen de eindresultaten zijn een beetje te vergelijken met premature ejaculaties.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat meisje op het toilet.
Het meisje waar je mee datete maar die jij uiteindelijk niet leuk genoeg vond.
Je laatste bijna hossel.
Gaat goed jongen.
Ik ga ergens in de loop van de maand met iemand (een vrouw, ja echt waar mensen) iets drinken. Het is niet echt een date nog. Misschien dat dat nog komt in de toekomst.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef hoe zat het nou met de date ??
Kingtoppie pls. Wie heeft hier nou een dm/pmban omdat 'ie allerlei fokdames lastig viel?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind je hier maar een verzuurde muts altijd, dus ik vraag me af of je ook zo bent in het echt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die eerste die verliefd was op een ander, begrijp ik goed dat dit p.i.n.d.a was?
We tellen die ene niet mee?J.a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och daar kan jij ook niks aan doen, shit happens he.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat is juist positief , en dat is overigens een goede instellingquote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat beter, alleen de eindresultaten zijn een beetje te vergelijken met premature ejaculaties.
[..]
Ik ga ergens in de loop van de maand met iemand (een vrouw, ja echt waar mensen) iets drinken. Het is niet echt een date nog. Misschien dat dat nog komt in de toekomst.
Het is een moeilijk concept. Het frustreert me mateloos dat ik dingen die andere mensen ingewikkeld vinden zo eenvoudig vind, maar dat ik de dingen die ik wil kunnen iet kan leren. En dat terwijl bijna iedereen op de hele planeet dat lijkt te kunnen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is al wat positiever dan je eerdere opmerking over leren van de liefde
De liefde is bij mij ook uitermate lastig. There.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is een moeilijk concept. Het frustreert me mateloos dat ik dingen die andere mensen ingewikkeld vinden zo eenvoudig vind, maar dat ik de dingen die ik wil kunnen iet kan leren. En dat terwijl bijna iedereen op de hele planeet dat lijkt te kunnen.
Ik baal ervan dat liefde en vriendschap zo ingewikkeld en moeilijk te vinden zijn. Mijn leven zou zo simpel en leuk zijn als ik daar geen behoefte aan had; maar dat heb ik nou eenmaal wel.
Ik zou best gaan hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders gaan jullie een keertje meeten!
En je neger dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
J.a.
Och daar kan jij ook niks aan doen, shit happens he.
Dat heeft niks met mijn mening over jou te maken hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kingtoppie pls. Wie heeft hier nou een dm/pmban omdat 'ie allerlei fokdames lastig viel?![]()
Je zou maar man zijn op FOK!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je neger dan?
Ik vind echt dat je enorme stappen hebt gemaakt. Alleen zit het je niet mee. Dat is ook niet zo raar, als je kijkt naar hoe groot de community hier is. Er is gewoon enorm veel concurrentie.
Jawel, dat zegt wat over jouw beoordelingsvermogen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft niks met mijn mening over jou te maken hoor
Als ze het zelf had gesnapt dan had ze met een reden kunnen komen. Vrouwen zijn gewoon wezens die niet altijd per se logisch denken, maar die beslissingen maken op gevoelens. Zelfs als dat de reden was, dan ben ik ervan overtuigd dat ze dat zelf niet doorheeft.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:32 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk snapt ze het zelf wel.
nofi maar ik denk dat ze vrij snel doorhad dat jij veel issues hebt en dat het daarom nooit een gelijkwaardige relatie zou kunnen zijn/worden.
Echt? Je komt niet over als iemand die daar moeite mee zou hebben. Voor jou is het misschien ook lastiger omdat je een wat minder grote keus hebt natuurlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
De liefde is bij mij ook uitermate lastig. There.
Ach ik heb het tenminste geprobeerd, toen ging het leven weer verder.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je neger dan?
Ik vind echt dat je enorme stappen hebt gemaakt. Alleen zit het je niet mee. Dat is ook niet zo raar, als je kijkt naar hoe groot de community hier is. Er is gewoon enorm veel concurrentie.
Ja. Zo vind je iemand helemaal geweldig op alle vlakken, ben je ineens te oud en en te klein.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou maar man zijn op FOK!
Meteen veel meer eisen aan je enzo.
Je probeert het en daarom heb ik respect voor je.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik heb het tenminste geprobeerd, toen ging het leven weer verder.
En toch, vliegen op stroop.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je probeert het en daarom heb ik respect voor je.
Ik probeer het niet eens.
Nee eigenlijk niet, maar je kunt er ook helemaal geen conclusies uittrekken omdat jij er het fijne helemaal niet vanaf weet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, dat zegt wat over jouw beoordelingsvermogen.
Je bent wel lief hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Zo vind je iemand helemaal geweldig op alle vlakken, ben je ineens te oud en en te klein.
17.. Zij was dronken en moest later kotsen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Oké, wanneer hadden jullie je eerste echte zoen?
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
17.. Zij was dronken en moest later kotsen.
Vorig jaar oktober. Met mijn vriend. Ohja ik was 18.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
2011, ik was 17. Tergend slecht was het van mijn kant. Echt.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Met je vriend? Wtf doe je hier?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorig jaar oktober. Met mijn vriend. Ohja ik was 18.
Juni 2010. Ik was toen 20 en het was eigenlijk mijn eerste echte datequote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Nounounou. Dat valt enorm mee, Loefje.quote:
Dat is wel mijn voornaamste kwaliteit, ja. Het is alleen helaas niet genoeg.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef heloef het volgende:
Helaas wel de verkeerde vliegen in dit geval, maar toch.
12. Het was vreselijk. Ik heb daarna 3 jaar niet durven zoenen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef Fascination het volgende:
Ik zou ook niet durven janken mevrouw.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
Ik op m'n 25ste. Dus wie heeft hier nu het recht om te janken?
Goede tijden waren dat E.d.a.r.r.a.w.e.n.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hem hier gevonden en bleef hangen
Oh echt?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hem hier gevonden en bleef hangen
Ik snap het niet, je bent een knappe dame.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
Ik op m'n 25ste. Dus wie heeft hier nu het recht om te janken?
Geweldig achteraf, die hele drama-soapseriequote:Op zondag 6 januari 2013 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Goede tijden waren dat E.d.a.r.r.a.w.e.n.
Newbie114quote:
Jezus wat een bende was dat in die tijd zeg.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geweldig achteraf, die hele drama-soapserie
Die wil ik ook nog eens meemaken, maar ik ben zonder lef geboren.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ik op mijn 15e en toen heb ik een hele periode van zoensletterigheid gehad
Onzeker/verlegen voornamelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, je bent een knappe dame.
Meen ik, mag ook gezegd worden... Nadat ik je verzuurd noem enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |