Ik denk dat dat een hele goede tip is want vaak is oogcontact wel een manier om juist proberen contact te krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, maar ja zo gaat het. Misschien moet je eerst afwachten tot je oogcontact met een vrouw hebt.
Zo gaat het soms de meeste vrouwen zijn wel leuk.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, maar ja zo gaat het. Misschien moet je eerst afwachten tot je oogcontact met een vrouw hebt.
Of gewoon naar Japan gaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een hele goede tip is want vaak is oogcontact wel een manier om juist proberen contact te krijgen.
In het geval van de dikke walvis, negeer je haar gewoon en met een leuke meid ga je slap uit je nek kletsen?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Als een dikke walvis met me gaat praten of een leuk meisje; mijn reactie zou zo verschillend zijn als ze avances tonen. Ben ik dan hypocriet, KT?
Nee want de reden waarom je op iemand reageert zoals je reageert ligt niet ten gronde van enkelt het geslacht.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Als een dikke walvis met me gaat praten of een leuk meisje; mijn reactie zou zo verschillend zijn als ze avances tonen. Ben ik dan hypocriet, KT?
Oogcontact krijg ik alleen als ik het naar mijn zin heb en mezelf vermaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een hele goede tip is want vaak is oogcontact wel een manier om juist proberen contact te krijgen.
Zeurpietje.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo gaat het soms de meeste vrouwen zijn wel leuk.
En als je bepaald oogcontact hebt gehad weet je dat je redelijk safe zit...
Zo ook met een glimlach
Je zeurt gewoon vaak over vrouwen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat?
Volgens mij moet je het nog een keertje overlezen, zuurpruim.
Dat is niet echt lief.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen zin om het hele topic te lezen, maar als ik de OP lees zie ik eerder een meisje dat uit medelijden hem een kans probeert te geven en dan na een poos erachter komt dat het toch niet werkt.
Maar in die specifieke reactie zei ik dat de meeste vrouwen leuk zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zeurt gewoon vaak over vrouwen.
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde Jellybean.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
t jezelf schijnbaar echt aanleren op een meisje af te stappen als er eerst oogcontact geweest want schijnbaar is dat dus de reden waarom ze niets terugzeggen.
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar in die specifieke reactie zei ik dat de meeste vrouwen leuk zijn.
al hulp gezocht?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet echt lief.![]()
Het was echt niet uit medelijden, dat zou nergens op slaan. Ze vond me echt heel leuk.
Nee, en waarom zou ik? Je bent niet heel duidelijk juffrouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Er zijn dus blijkbaar wel meisjes die je leuk vinden. Dat eeuwige gemiep was dus ook niet nodig.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was echt niet uit medelijden, dat zou nergens op slaan. Ze vond me echt heel leuk.
Ze is dus gewoon op je afgeknapt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit was misschien de enige; en inmiddels ben ik haar weer kwijt.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn dus blijkbaar wel meisjes die je leuk vinden. Dat eeuwige gemiep was dus ook niet nodig.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, en waarom zou ik? Je bent niet heel duidelijk juffrouw.Ik zie dat je heel vaak klaagt over dat vrouwen niet de eerste stap zetten bij versieren en dat er vrouwen zijn met een bitchshield. We weten het nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik begon niet over de bitchshield nu he. Maar ik mis nog steeds de aanleiding.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie dat je heel vaak klaagt over dat vrouwen niet de eerste stap zetten bij versieren en dat er vrouwen zijn met een bitchshield. We weten het nu wel.
Ik kan natuurlijk niet haar gedachten lezen, en eigenlijk snap ik zelf niet helemaal goed wat er mis ging.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze is dus gewoon op je afgeknapt.
Waarom eigenlijk?
Altijd je kutexcuses...quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit was misschien de enige; en inmiddels ben ik haar weer kwijt.
Ik heb inderdaad één keertje mazzel gehad ja, maar dat betekent niet dat het gros van de vrouwen me ineens aantrekkelijk vindt, en ik ben ook niet ineens een ladiesman.
Dat zou best kunnen, maar als ik je OP lees dan haal ik dat er niet uit. Al kan dat ook komen omdat ik in het begin voornamelijk praten over je problemen niet echt een goed begin vind.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee , maar wat dat betreft wel , niet iedereen loopt meteen op je af , maar is vaak juist oogcontact meest belangrijk in versieren.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde Jellybean.
Maar je weet nu wel waarom ze op je afgeknapt is. Heb je daar nog wat van geleerd?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad één keertje mazzel gehad ja, maar dat betekent niet dat het gros van de vrouwen me ineens aantrekkelijk vindt, en ik ben ook niet ineens een ladiesman.
Echt, he.quote:
Je hoeft nog niet opgemerkt te zijn natuurlijk... In een kroeg ben je niet de enige man ofzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , maar wat dat betreft wel , niet iedereen loopt meteen op je af , maar is vaak juist oogcontact meest belangrijk in versieren.
Want waardoor is oogcontact (wonderlijk maar waar ) daar mee geef je aan dat er interesse is en dat misschien een gesprek wel leuk lijkt. Zolang het oogcontact er niet is er schijnbaar ook geen interesse. Dat is bij deze cultuur ingebakken , waarom denk je dat meidenbladen en boeken met versieren juist beginnen met de tip oogcontact . Dat is niet voor niets hoor.
Of je moet in china wonen waar dat juist niet zo is
Dat is ook geen optimaal begin, maar de problemen veranderden ook steeds meer in hele leuke gesprekken en uiteindelijk hadden we het altijd over leuke dingen. Zeker toen we allebei verliefd waren, dat was echt de beste tijd van mijn leven.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar als ik je OP lees dan haal ik dat er niet uit. Al kan dat ook komen omdat ik in het begin voornamelijk praten over je problemen niet echt een goed begin vind.
Ik heb geen idee wat er mis ging, dus ik heb daar niet echt van kunnen leren. Het is zeer spijtig.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je weet nu wel waarom ze op je afgeknapt is. Heb je daar nog wat van geleerd?
Ja ok, dat had ik wel begrepen. Maar waarom zou het tussen jullie niet werken?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet haar gedachten lezen, en eigenlijk snap ik zelf niet helemaal goed wat er mis ging.
Ze heeft besloten dat het tussen ons niet ging werken en dat we beter vrienden konden zijn.
Je kunt ook blij zijn dat je zoiets hebt meegemaakt ipv altijd maar weer te zuurpruimen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is ook geen optimaal begin, maar de problemen veranderden ook steeds meer in hele leuke gesprekken en uiteindelijk hadden we het altijd over leuke dingen. Zeker toen we allebei verliefd waren, dat was echt de beste tijd van mijn leven.
[..]
Ik heb geen idee wat er mis ging, dus ik heb daar niet echt van kunnen leren. Het is zeer spijtig.
Is dit niet al de derde keer dat je van een meisje, waarmee je een kortstondige relatie mee hebt gehad, zegt dat ze misschien of waarschijnlijk wel de enige was?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk over hetzelfde meisje. Ik zal daar wel drie keer al over gezeurd hebben. Er is wel een paar jaar terug ook een meisje geweest die wel wat in me leek te zien, maar dat liep op niets uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit niet al de derde keer dat je van een meisje, waarmee je een kortstondige relatie mee hebt gehad, zegt dat ze misschien of waarschijnlijk wel de enige was?
Mwaah. Ik weet nu hoe goed het voelde, dus mis het meer.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt ook blij zijn dat je zoiets hebt meegemaakt ipv altijd maar weer te zuurpruimen.
Het zijn geen excuses. Als jullie nog minimaal 2 meisjes ergens kunnen vinden die mij leuk vinden dan geef ik jullie gelijk en eet ik mijn sokken op.quote:
Uiteraard hebben we gepraat over de reden van de breuk, waarbij vooral ik veel vragen had. Zij houdt bij hoog en laag vol dat het gewoon niet werkte tussen ons en dat het niet lag aan mij of dingen die ik gedaan heb.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja ok, dat had ik wel begrepen. Maar waarom zou het tussen jullie niet werken?
heb je dan geen flauw idee? Zou jammer zijn als je er niks van geleerd hebt, dan ga je bij de 2e namelijk dezelfde fouten opnieuw maken.
Ik wilde een grapje maken over Pol Pot en zijn killing field, maar ik dacht die net iets te vergezocht zou zijnquote:
Liefde is ook een gevoel, daar is niks rationeels aan.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zijn geen excuses. Als jullie nog minimaal 2 meisjes ergens kunnen vinden die mij leuk vinden dan geef ik jullie gelijk en eet ik mijn sokken op.
[..]
Uiteraard hebben we gepraat over de reden van de breuk, waarbij vooral ik veel vragen had. Zij houdt bij hoog en laag vol dat het gewoon niet werkte tussen ons en dat het niet lag aan mij of dingen die ik gedaan heb.
Ik heb uiteraard daar al uren en uren over nagedacht, en ik kom zelf tot dezelfde conclusie. In mijn ogen is alles wat ik gedaan heb goed geweest. De precieze aanleiding is moeilijk te vinden. Ik heb wel een idee wat dat zou kunnen zijn, maar ik heb daar gewoon juist gehandeld en zou dat in dezelfde situatie weer zo doen.
Meisjes zijn als het om dit soort dingen gaat gewoon heel vaag. Ik denk dat meisjes hele emotionele en gevoelsmatige mensen zijn, die vooral dingen doen op een gevoel of intuïtie. Zij voelen iets, en vervolgens handelen ze door te zeggen dat het niet gaat werken. Zij hebben geen logische reden, zij hebben een gevoel. En misschien dat ze daarom ook zegt dat ik niets fout heb gedaan; misschien heb ik dat wel, maar zij heeft dat nooit logisch beredeneerd, maar met haar gevoelens.
Stel he, dat ze je niet leuk vond (op bepaalde vlakken) zou ze dat dan zeggen. Als je nog steeds wel waardeert sowieso niet. Maar ook niet als je een eikel vindt. Dan ga je dat toch alsnog op een elegante manier proberen op te lossen. Had je gewild dat ze met allerlei verwijten was gekomen?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Het zijn geen excuses. Als jullie nog minimaal 2 meisjes ergens kunnen vinden die mij leuk vinden dan geef ik jullie gelijk en eet ik mijn sokken op.
[..]
Uiteraard hebben we gepraat over de reden van de breuk, waarbij vooral ik veel vragen had. Zij houdt bij hoog en laag vol dat het gewoon niet werkte tussen ons en dat het niet lag aan mij of dingen die ik gedaan heb.
Ik heb uiteraard daar al uren en uren over nagedacht, en ik kom zelf tot dezelfde conclusie. In mijn ogen is alles wat ik gedaan heb goed geweest. De precieze aanleiding is moeilijk te vinden. Ik heb wel een idee wat dat zou kunnen zijn, maar ik heb daar gewoon juist gehandeld en zou dat in dezelfde situatie weer zo doen.
Meisjes zijn als het om dit soort dingen gaat gewoon heel vaag. Ik denk dat meisjes hele emotionele en gevoelsmatige mensen zijn, die vooral dingen doen op een gevoel of intuïtie. Zij voelen iets, en vervolgens handelen ze door te zeggen dat het niet gaat werken. Zij hebben geen logische reden, zij hebben een gevoel. En misschien dat ze daarom ook zegt dat ik niets fout heb gedaan; misschien heb ik dat wel, maar zij heeft dat nooit logisch beredeneerd, maar met haar gevoelens.
Ben ik met je eens, maar hij vraagt of ik er iets van heb kunnen leren.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Liefde is ook een gevoel, daar is niks rationeels aan.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Liefde is ook een gevoel, daar is niks rationeels aan.
Leg me eens uit wat een deterministisch systeem is?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar hij vraagt of ik er iets van heb kunnen leren.
Van een non-deterministisch systeem kan ik niets leren; dat is het punt van wat je quote
Het was leerzaam geweest en ik had er toen veel sneller vrede mee gehad als ze met een echte reden was gekomen ja. Dat had pijn gedaan, veel pijn zelfs, maar ik had daar in de toekomst iets aan gehad.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef debeterebob het volgende:
Had je gewild dat ze met allerlei verwijten was gekomen?
Sorry maar ik moest echt proesten.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar hij vraagt of ik er iets van heb kunnen leren.
Van een non-deterministisch systeem kan ik niets leren; dat is het punt van wat je quote
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was leerzaam geweest en ik had er toen veel sneller vrede mee gehad als ze met een echte reden was gekomen ja. Dat had pijn gedaan, veel pijn zelfs, maar ik had daar in de toekomst iets aan gehad.
Het grote nadeel voor jou is dat gevoel niet inzichtelijk te maken is. Wat een ander voelt, kan je niet aan jezelf koppelen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was leerzaam geweest en ik had er toen veel sneller vrede mee gehad als ze met een echte reden was gekomen ja. Dat had pijn gedaan, veel pijn zelfs, maar ik had daar in de toekomst iets aan gehad.
Wel een heel ingewikkelde reactie, waarvan een deel onbewust gaat. Lastig om daar logica in te krijgen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
onzin, liefde is chemische reactie op basis van wat je hersenen je vertellen. ratio is daar onderdeel van.
Ik laat het over aan wikipedia:quote:
Is dat de enige situatie waar je daar iets van kan leren? Je krijgt toch wel meer feedback/reacties van mensen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Toen wist ik, er gaat echt iets verkeerd bij mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
Zozo, benzin heeft al 3 dames versleten?
Ook op liefdesgebied kun je dingen leren, Benzinquote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik laat het over aan wikipedia:
Determinisme is een filosofisch concept dat stelt dat elke gebeurtenis of stand van zaken veroorzaakt is door eerdere gebeurtenissen volgens de causale wetten die de wereld regelen en beheersen.
Umm hoe vaak kom je hier, je weet toch hoe Benzin is ?? Hij krijgt zat feedback maar wil er nooit wat mee doen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is dat de enige situatie waar je daar iets van kan leren? Je krijgt toch wel meer feedback/reacties van mensen.
Je had eerst iets met haar, het was iig meer dan enkel vriendschap en nu heeft ze een vriend? Waarschijnlijk wil ze afstand omdat een vriendschap tussen jullie toch niet gaat werken. Jij hebt nog te veel gevoelens voor haar om enkel op vriendschappelijke basis met je om te gaan en als jullie elkaar nu blijven zien geeft dat jou enkel pijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik van meer situaties iets leren, maar dat was de vraag niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is dat de enige situatie waar je daar iets van kan leren? Je krijgt toch wel meer feedback/reacties van mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |