abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121239423
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, maar als ik je OP lees dan haal ik dat er niet uit. Al kan dat ook komen omdat ik in het begin voornamelijk praten over je problemen niet echt een goed begin vind.
Dat is ook geen optimaal begin, maar de problemen veranderden ook steeds meer in hele leuke gesprekken en uiteindelijk hadden we het altijd over leuke dingen. Zeker toen we allebei verliefd waren, dat was echt de beste tijd van mijn leven.

quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar je weet nu wel waarom ze op je afgeknapt is. Heb je daar nog wat van geleerd?
Ik heb geen idee wat er mis ging, dus ik heb daar niet echt van kunnen leren. Het is zeer spijtig.
pi_121239434
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk niet haar gedachten lezen, en eigenlijk snap ik zelf niet helemaal goed wat er mis ging.

Ze heeft besloten dat het tussen ons niet ging werken en dat we beter vrienden konden zijn.
Ja ok, dat had ik wel begrepen. Maar waarom zou het tussen jullie niet werken?
heb je dan geen flauw idee? Zou jammer zijn als je er niks van geleerd hebt, dan ga je bij de 2e namelijk dezelfde fouten opnieuw maken.
pi_121239558
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is ook geen optimaal begin, maar de problemen veranderden ook steeds meer in hele leuke gesprekken en uiteindelijk hadden we het altijd over leuke dingen. Zeker toen we allebei verliefd waren, dat was echt de beste tijd van mijn leven.

[..]

Ik heb geen idee wat er mis ging, dus ik heb daar niet echt van kunnen leren. Het is zeer spijtig.
Je kunt ook blij zijn dat je zoiets hebt meegemaakt ipv altijd maar weer te zuurpruimen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 6 januari 2013 @ 20:11:32 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_121239719
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Dit was misschien de enige; en inmiddels ben ik haar weer kwijt.

Ik heb inderdaad één keertje mazzel gehad ja, maar dat betekent niet dat het gros van de vrouwen me ineens aantrekkelijk vindt, en ik ben ook niet ineens een ladiesman.
Is dit niet al de derde keer dat je van een meisje, waarmee je een kortstondige relatie mee hebt gehad, zegt dat ze misschien of waarschijnlijk wel de enige was?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_121239788
Zozo, benzin heeft al 3 dames versleten?
Rustig aan.
pi_121239931
quote:
99s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is dit niet al de derde keer dat je van een meisje, waarmee je een kortstondige relatie mee hebt gehad, zegt dat ze misschien of waarschijnlijk wel de enige was?
Gaat waarschijnlijk over hetzelfde meisje. Ik zal daar wel drie keer al over gezeurd hebben. Er is wel een paar jaar terug ook een meisje geweest die wel wat in me leek te zien, maar dat liep op niets uit.

quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je kunt ook blij zijn dat je zoiets hebt meegemaakt ipv altijd maar weer te zuurpruimen.
Mwaah. Ik weet nu hoe goed het voelde, dus mis het meer.

Het is in mijn ogen een verlies, ik had tijdelijk de zaken beter voor elkaar en toen verloor ik ze weer.

Als je je telefoon verliest ben je ook niet blij dat je dat hebt meegemaakt en dat je nu een nieuwe kan kopen.

Hoe kan ik blij zijn met een verlies?
pi_121239981
Kill me now. }:|
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_121240013
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Echt, he. :')
Het zijn geen excuses. Als jullie nog minimaal 2 meisjes ergens kunnen vinden die mij leuk vinden dan geef ik jullie gelijk en eet ik mijn sokken op.

quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

Ja ok, dat had ik wel begrepen. Maar waarom zou het tussen jullie niet werken?
heb je dan geen flauw idee? Zou jammer zijn als je er niks van geleerd hebt, dan ga je bij de 2e namelijk dezelfde fouten opnieuw maken.
Uiteraard hebben we gepraat over de reden van de breuk, waarbij vooral ik veel vragen had. Zij houdt bij hoog en laag vol dat het gewoon niet werkte tussen ons en dat het niet lag aan mij of dingen die ik gedaan heb.

Ik heb uiteraard daar al uren en uren over nagedacht, en ik kom zelf tot dezelfde conclusie. In mijn ogen is alles wat ik gedaan heb goed geweest. De precieze aanleiding is moeilijk te vinden. Ik heb wel een idee wat dat zou kunnen zijn, maar ik heb daar gewoon juist gehandeld en zou dat in dezelfde situatie weer zo doen.

Meisjes zijn als het om dit soort dingen gaat gewoon heel vaag. Ik denk dat meisjes hele emotionele en gevoelsmatige mensen zijn, die vooral dingen doen op een gevoel of intuïtie. Zij voelen iets, en vervolgens handelen ze door te zeggen dat het niet gaat werken. Zij hebben geen logische reden, zij hebben een gevoel. En misschien dat ze daarom ook zegt dat ik niets fout heb gedaan; misschien heb ik dat wel, maar zij heeft dat nooit logisch beredeneerd, maar met haar gevoelens.
pi_121240028
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef Fascination het volgende:
Mweh :*
Zuurpruimpje van me :@
Rustig aan.
pi_121240029
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef Fascination het volgende:
Ik wilde een grapje maken over Pol Pot en zijn killing field, maar ik dacht die net iets te vergezocht zou zijn :P
pi_121240050
*humms Always look on the bright side of life *
  zondag 6 januari 2013 @ 20:17:02 #162
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121240075
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Het zijn geen excuses. Als jullie nog minimaal 2 meisjes ergens kunnen vinden die mij leuk vinden dan geef ik jullie gelijk en eet ik mijn sokken op.

[..]

Uiteraard hebben we gepraat over de reden van de breuk, waarbij vooral ik veel vragen had. Zij houdt bij hoog en laag vol dat het gewoon niet werkte tussen ons en dat het niet lag aan mij of dingen die ik gedaan heb.

Ik heb uiteraard daar al uren en uren over nagedacht, en ik kom zelf tot dezelfde conclusie. In mijn ogen is alles wat ik gedaan heb goed geweest. De precieze aanleiding is moeilijk te vinden. Ik heb wel een idee wat dat zou kunnen zijn, maar ik heb daar gewoon juist gehandeld en zou dat in dezelfde situatie weer zo doen.

Meisjes zijn als het om dit soort dingen gaat gewoon heel vaag. Ik denk dat meisjes hele emotionele en gevoelsmatige mensen zijn, die vooral dingen doen op een gevoel of intuïtie. Zij voelen iets, en vervolgens handelen ze door te zeggen dat het niet gaat werken. Zij hebben geen logische reden, zij hebben een gevoel. En misschien dat ze daarom ook zegt dat ik niets fout heb gedaan; misschien heb ik dat wel, maar zij heeft dat nooit logisch beredeneerd, maar met haar gevoelens.
Liefde is ook een gevoel, daar is niks rationeels aan.
pi_121240162
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Stel he, dat ze je niet leuk vond (op bepaalde vlakken) zou ze dat dan zeggen. Als je nog steeds wel waardeert sowieso niet. Maar ook niet als je een eikel vindt. Dan ga je dat toch alsnog op een elegante manier proberen op te lossen. Had je gewild dat ze met allerlei verwijten was gekomen?
pi_121240187
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar hij vraagt of ik er iets van heb kunnen leren.

Van een non-deterministisch systeem kan ik niets leren; dat is het punt van wat je quote :)
pi_121240199
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_121240251
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Van een non-deterministisch systeem kan ik niets leren; dat is het punt van wat je quote :)
Leg me eens uit wat een deterministisch systeem is?
pi_121240279
onzin, liefde is chemische reactie op basis van wat je hersenen je vertellen. ratio is daar onderdeel van.
pi_121240286
quote:
17s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef debeterebob het volgende:

Had je gewild dat ze met allerlei verwijten was gekomen?
Het was leerzaam geweest en ik had er toen veel sneller vrede mee gehad als ze met een echte reden was gekomen ja. Dat had pijn gedaan, veel pijn zelfs, maar ik had daar in de toekomst iets aan gehad.
pi_121240325
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Sorry maar ik moest echt proesten.

Je bent net Sheldon man :D
pi_121240330
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Het was leerzaam geweest en ik had er toen veel sneller vrede mee gehad als ze met een echte reden was gekomen ja. Dat had pijn gedaan, veel pijn zelfs, maar ik had daar in de toekomst iets aan gehad.
pi_121240363
quote:

[..]

Het grote nadeel voor jou is dat gevoel niet inzichtelijk te maken is. Wat een ander voelt, kan je niet aan jezelf koppelen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_121240401
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
onzin, liefde is chemische reactie op basis van wat je hersenen je vertellen. ratio is daar onderdeel van.
Wel een heel ingewikkelde reactie, waarvan een deel onbewust gaat. Lastig om daar logica in te krijgen.
pi_121240413
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
deterministisch systeem
Ik laat het over aan wikipedia:

Determinisme is een filosofisch concept dat stelt dat elke gebeurtenis of stand van zaken veroorzaakt is door eerdere gebeurtenissen volgens de causale wetten die de wereld regelen en beheersen.
pi_121240424
quote:

[..]

Is dat de enige situatie waar je daar iets van kan leren? Je krijgt toch wel meer feedback/reacties van mensen.
pi_121240481
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ze is je tot niks verplicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')