Nee want de reden waarom je op iemand reageert zoals je reageert ligt niet ten gronde van enkelt het geslacht.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Als een dikke walvis met me gaat praten of een leuk meisje; mijn reactie zou zo verschillend zijn als ze avances tonen. Ben ik dan hypocriet, KT?
Oogcontact krijg ik alleen als ik het naar mijn zin heb en mezelf vermaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een hele goede tip is want vaak is oogcontact wel een manier om juist proberen contact te krijgen.
Zeurpietje.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo gaat het soms de meeste vrouwen zijn wel leuk.
En als je bepaald oogcontact hebt gehad weet je dat je redelijk safe zit...
Zo ook met een glimlach
Je zeurt gewoon vaak over vrouwen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat?
Volgens mij moet je het nog een keertje overlezen, zuurpruim.
Dat is niet echt lief.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen zin om het hele topic te lezen, maar als ik de OP lees zie ik eerder een meisje dat uit medelijden hem een kans probeert te geven en dan na een poos erachter komt dat het toch niet werkt.
Maar in die specifieke reactie zei ik dat de meeste vrouwen leuk zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zeurt gewoon vaak over vrouwen.
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde Jellybean.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef formerjellybean het volgende:
t jezelf schijnbaar echt aanleren op een meisje af te stappen als er eerst oogcontact geweest want schijnbaar is dat dus de reden waarom ze niets terugzeggen.
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar in die specifieke reactie zei ik dat de meeste vrouwen leuk zijn.
al hulp gezocht?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet echt lief.![]()
Het was echt niet uit medelijden, dat zou nergens op slaan. Ze vond me echt heel leuk.
Nee, en waarom zou ik? Je bent niet heel duidelijk juffrouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Er zijn dus blijkbaar wel meisjes die je leuk vinden. Dat eeuwige gemiep was dus ook niet nodig.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was echt niet uit medelijden, dat zou nergens op slaan. Ze vond me echt heel leuk.
Ze is dus gewoon op je afgeknapt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit was misschien de enige; en inmiddels ben ik haar weer kwijt.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn dus blijkbaar wel meisjes die je leuk vinden. Dat eeuwige gemiep was dus ook niet nodig.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, en waarom zou ik? Je bent niet heel duidelijk juffrouw.Ik zie dat je heel vaak klaagt over dat vrouwen niet de eerste stap zetten bij versieren en dat er vrouwen zijn met een bitchshield. We weten het nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik begon niet over de bitchshield nu he. Maar ik mis nog steeds de aanleiding.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie dat je heel vaak klaagt over dat vrouwen niet de eerste stap zetten bij versieren en dat er vrouwen zijn met een bitchshield. We weten het nu wel.
Ik kan natuurlijk niet haar gedachten lezen, en eigenlijk snap ik zelf niet helemaal goed wat er mis ging.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze is dus gewoon op je afgeknapt.
Waarom eigenlijk?
Altijd je kutexcuses...quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit was misschien de enige; en inmiddels ben ik haar weer kwijt.
Ik heb inderdaad één keertje mazzel gehad ja, maar dat betekent niet dat het gros van de vrouwen me ineens aantrekkelijk vindt, en ik ben ook niet ineens een ladiesman.
Dat zou best kunnen, maar als ik je OP lees dan haal ik dat er niet uit. Al kan dat ook komen omdat ik in het begin voornamelijk praten over je problemen niet echt een goed begin vind.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee , maar wat dat betreft wel , niet iedereen loopt meteen op je af , maar is vaak juist oogcontact meest belangrijk in versieren.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde Jellybean.
Maar je weet nu wel waarom ze op je afgeknapt is. Heb je daar nog wat van geleerd?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit was misschien de enige; en inmiddels ben ik haar weer kwijt.
Ik heb inderdaad één keertje mazzel gehad ja, maar dat betekent niet dat het gros van de vrouwen me ineens aantrekkelijk vindt, en ik ben ook niet ineens een ladiesman.
Echt, he.quote:
Je hoeft nog niet opgemerkt te zijn natuurlijk... In een kroeg ben je niet de enige man ofzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , maar wat dat betreft wel , niet iedereen loopt meteen op je af , maar is vaak juist oogcontact meest belangrijk in versieren.
Want waardoor is oogcontact (wonderlijk maar waar ) daar mee geef je aan dat er interesse is en dat misschien een gesprek wel leuk lijkt. Zolang het oogcontact er niet is er schijnbaar ook geen interesse. Dat is bij deze cultuur ingebakken , waarom denk je dat meidenbladen en boeken met versieren juist beginnen met de tip oogcontact . Dat is niet voor niets hoor.
Of je moet in china wonen waar dat juist niet zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |